Славутко люксове карбюраторне 1.2L

Автор Toris, 28 Лютого 2018, 11:32:24

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 6 Гостей дивляться цю тему.

KOT

Цитата: Toris від 08 Жовтня 2020, 09:38:57Їдучи на роботу, зустріли кілька "лосів"
Мне кажется это те же люди, что в ночное время суток ездят с ксеноновыми лампами в фарах и противотуманках.
Им же вас видно, а на других им все равно.
Раньше думал как можно забыть включить свет, ну хотя бы габариты, ведь на приборке ночью ничего не видно. Оказалось что в Лифе приборная панель горит всегда, поэтому можно, 1 раз не некоторое расстояние забыл((.

Toris

Та хоч якийсь інстинкт самозбереження має бути в людини, хоча би позначити себе в тумані, щоби хтось не в'їхав... Вони ж так само їдуть і нічого не бачать в тумані...

Toris

Тиждень тому їздили по роботі джипом на дальняк у краї партизанської слави. Славутське пиво - дуже добре! :drinks: Я не по пиву, але навіть мені сподобалось. Наступного разу треба брати більше, повний рюкзак.

Джипко - Mitsubishi L200, дизель. Дуже сподобалось. :mitsu: Ходи амортизаторів великі, по бездоріжжі лише гойдається. Водія нам дали не від цього джипа, то він пробував можливості авто і аж прицмокував. З настанови рідного джиповодія "нє више сємідєсяті" ми ржали всю поїздку. На обгін розганяється прудко. По гарній трасі пре 150+ км/год на 6-й передачі і може ще швидше, але боялись відеокамер. Втім, вражень нам вистачило. Сусіди по трасі шанобливо дають дорогу і тримають дистанцію. В забігайлівках обслуговування поза чергою. Посадка висока, комфортна і швидкість не відчувається. У салоні тихо навіть з відкритим вікном, двигуна чути символічно. Тепер розумію, навіщо цим пікапам роблять кабіну окремо, кузов окремо: для тиші та комфорту. Машинці рік, пробіг 40+ тис, водії бережуть залізяку. Покатались, наробили купу роботи, повернулись на базу. Працездатність краща, ніж вранці. От що то значить комфортне авто!

Вчора навчались розгортати систему супутникового зв'язку. Незалежність від операторів мобілок. Система військового типу, компоненти, які виготовлені в нас - виготовлені міцно, але "на отшибісь", є купа простору для доробок, як в жигулях. Інструкції - рагульні. Погоджувачів, контролерів та прийомщиків - бити ногами. Єдине, що мені сподобалось - це міцнющі гермокейси з пластику; мабуть, не в нас їх проектували та виготовляли. Хай їй грець, системі тій. Мітсубіші краще. Японія!

Володимир

Цитата: Toris від 16 Жовтня 2020, 13:16:07Тиждень тому їздили по роботі джипом на дальняк у краї партизанської слави. Славутське пиво - дуже добре! :drinks: Я не по пиву, але навіть мені сподобалось. Наступного разу треба брати більше, повний рюкзак.
Агрофірма з мого села має з ними контракт на поставку ячменю, але в пивзаводу умова, ячмінь беремо при умові що насіння берете у нас.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Toris

Отже, міфи про "газ сушить мотор", "газ випалює клапани" розвалились. Хочу заводитись і прогріватись газом цілорічно.

Конче необхідно придумати або редуктор з електропідігрівом, або якусь електроприблуду, яка буде гріти пропан прямо з магістралі. Інтернет підказує підігрівачі газу для зварювальних робіт.

Хм, а якщо відрізок металевої труби зверху обмотати ніхромкою? Чи одразу на фільтр намотати?

ВКБ

Краще в редукторі. Я десь рахував потужність хх випаровування газу.
Про клапани дійсно міф.
А от те що на трози багатшій економніше виявляється, тобто оямбда 0,9..0 95 це вже особисто помітив. На біднуватій 1,05..1,1 розхід більше на 1..2л.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Toris

Подивився під капотом, пофоткав. Для намотки спіралі місця вкрай мало.



Бачу варіант, що у пластикову магістраль треба вставити шмат мідної магістралі і вже по міді щось мудрувати.



Навити мідну магістраль спіраллю, всередину вставити лампочку 20 (40) Вт і запихнути конструкцію в термоізольований стакан? Чи взагалі підключити трубку з однієї сторони до "землі", а з іншої подавати напругу? :-D

UPD: Заспокоївся, позирив фоточки, подумав ось такі думки:
1. Мотати на частину будь-якої штатної металевої конструкції - така собі ідея: і втрати тепла, і локальне теплове напруження.
2. Тепло треба подавати безпосередньо в редукторі біля вихідного клапана, щоби ми нормально запустили двигун з газової фази.

Toris

UPD2: У природі існувало чи існує щонайменше два готових редуктори з електропідігрівом:
http://profigas.ua/ua/article/podogrev-reduktora
http://car-gbo.com.ua/газовые-редукторы/r02cc 80$

Spoiler
[close]

Практика: https://www.drive2.ru/l/496185959189053923/

Обговорення: https://www.drive2.ru/c/526563541319159957/

ВКБ

Гріти треба у відсіку тосолу під випаровувачем з рідкої в газофазу, тобто втручатись в тосольну зону простіше. Тосол при цьому перекрити в одному місці, а водна в двох електро чи механокраном до розігріву 35 градусів.
Можна вставити спіраль і в рідку фазу, але в зоні випаровування, при цьому глушити рух тосолу через редуктор полюбому на час розігріву. Для холостого ходу 200Вт могло б вистачити спіраль, а можна почати і з 60Вт в зоні випаровування рідкої.
І не забуваємо, що 2 гбо і 4 різні трохи принципи газофази.
Тобто щоб не мудрити з клапанами і контролерами, бажано імітувати ні би то  іде в рідкій зоні випаровування. Мабуть треба в ту газову зону напряму плаский нагрівач і щоб рідка фаза на нього чвиркала. Тосол перекрити тимчасово.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

Електропотужність на стадії прогріву треба порахувати через теплоємність редуктора і затитого в нього тосолу при -15 і теплоємність випаровування газу при потужності ХХ, 1,2л.газу за год.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Sergik32

хернею маєтесь коллєги, тих 5-10 літрів бензину в баку погоди не зроблять, щоб завести і прогріти.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

ВКБ

Сержик 32 каже що все це херня ))). Мабуть % з бензотрейдерів має, бо такі штучки тисячі  тон збережуть бензу на рік. Кидаємо все нафіг, фігня значить, якщо Сержмк 32 не витримав і розкидав всіх  )).

Але ж із за того дельфінчики на пропані і не їздять, бо коли відстой треба бензин шмалити, а на метані такого немає, дує собі через редуктор сухий в любу погоду. Ну або лівий метан дують по 3 грн куб.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

На таврофорумі в редуктор в ту частину де догрівається випаруваний газ один з користувачів замість спіралі вставляв жмут проводу МГТФ, як знайду тему то дам посилання.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Алекс

Подкину идейку -первая газовая аппаратура рязанская,она же копия не знаю чего -имела отбор паровой фазы прям из баллона ,для запуска .на баллоне с торца куча кранов ,
Мне больше по душе шведская идея -авто бiля розетки .мотор теплый уже сразу едешь
В частном дворе вопрос решить несложно
Славута 1.3Li 2006 г ГБО 4
 ЗиЛ-4331 прицеп ГКБ-8328

Toris

Розумієш, Серж, вчора завівся на бензині, то щось нерівний ХХ. Мабуть, треба розбирати карб і щось там чистити... :-D

Цитата: Алекс від 19 Жовтня 2020, 15:57:04Мне больше по душе шведская идея -авто бiля розетки .мотор теплый уже сразу едешь
В частном дворе вопрос решить несложно
Мені теж так подобається. Але немає приватного двору, немає... :hysterics: Та й після простою на роботі якось автономно треба завестись, щоби додому добратись.

Цитата: ВКБ від 19 Жовтня 2020, 15:16:57І не забуваємо, що 2 гбо і 4 різні трохи принципи газофази.
Тобто щоб не мудрити з клапанами і контролерами, бажано імітувати ні би то  іде в рідкій зоні випаровування. Мабуть треба в ту газову зону напряму плаский нагрівач і щоб рідка фаза на нього чвиркала. Тосол перекрити тимчасово.
У мене карбюратор і 2-е покоління ГБО. Так що усе простіше.