Славутко люксове карбюраторне 1.2L

Автор Toris, 28 Лютого 2018, 11:32:24

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 2 Гостей дивляться цю тему.

Toris

Всім привіт!

Вирішив завести свій бортовий журнал, бо вже четвертий місяць катаюсь, скоро пам'ять закінчиться і почну забувати, як воно було. А це мій перший автомобіль, тому старанно все занотую для майбутніх мемуарів.

Відчуваю, що буду тут більше теревенити, ніж власне протоколювати події. Але так навіть цікавіше.

В цьому повідомленні не буде ніякої технічної інформації. Далі буду викладати в хронологічному порядку важливі події та фото від процесу експлуатації, оглядів, ТО та ремонтів.

Sergik32

З бортовичком, а вчорашній відос про успішну операцію хірургів ти відзняв, чи на радостях руки були в тосолі і екран не відчував дотику пальЦоф

Toris: Дякую! Нічого не знімав. Мене спочатку ледь не відганяли від машини, бо ж мізок розумний, все помічає і задає багато питань. Перші 15 хвилин хірурги в основному розмовляли зі мною, поки не втихомирився. Дуже все воно цікаво! :)
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Валерий

З бортовичком. :drinks:. Перенеси сюда з теми про охлаждайку.
глаза боятся, а руки делают. Ремонтно строительные работы

Сволочь

"Мечта рабов-рынок, где можно было бы покупать себе господ" Станислав Ежи Лец

YUKON

Цитата: Toris від 28 Лютого 2018, 11:32:24
Всім привіт!

Вирішив завести свій бортовий журнал, бо вже четвертий місяць катаюсь, скоро пам'ять закінчиться і почну забувати, як воно було. А це мій перший автомобіль, тому старанно все занотую для майбутніх мемуарів.

Відчуваю, що буду тут більше теревенити, ніж власне протоколювати події. Але так навіть цікавіше.

В цьому повідомленні не буде ніякої технічної інформації. Далі буду викладати в хронологічному порядку важливі події та фото від процесу експлуатації, оглядів, ТО та ремонтів.
Вітаю!В тебе може і скінчиться память але машинка вмиг тобі її освіжить! Пиши все для себе.

Toris

Починаю хроніки Торіса. :) Прошу всіх утриматись від розбиття теми, поки не підберусь до теперішнього часу.

{мемуари}

...Почалось усе навесні 2017 року, коли на роботі в черговий раз відправили нас на медогляд. Отримав на роботі направлення, йду до поліклініки, стаю в чергу, роздивляюсь навколо, куди це я попав. Задрочені совкові люди покірно стоять в черзі, новоприбулі хитрожопенці азартно пробують обманути покірних і випертись вперед, але покірні дружно показують зуби, після чого хитрожопість втихомирюється і стає у чергу, як всі люди. Поржав.

Стає нудно. І тут приходить до світлої голови думка, що треба пройти медогляд з користю, а не так, як завжди. Оглянутись на права чи що? А, може, одразу на пілотське? Але ні, майбутнього пілота відправлять на спеціальну комісію, а там можуть щось таке "знайти", що ще з роботи виженуть. Не буде ні пілотського, ні роботи. :-D Добре, будемо вийожуватись потроху, йдемо на медичний огляд для водіїв.

...Реєстраторша у віконечку написала на додатковому листочку додаткові кабінети, суму для оплати в банку (щось в межах 72 грн з копійками) і сказала зробити кілька фото 3х4 для медичної довідки водія. Нічого собі, довийожувався пацан з медоглядом! :-D Але воно нікого не вбило і я теж виживу. Починаємо наш медичний квест.

За три дні поздавав усі аналізи, заплатив у банк (до 80 грн (до $3) з банківськими послугами), зробив і роздрукував своє фото, пройшов основні та додаткові огляди, отримав довідку психіатра, нарколога та медичну довідку з фото і чотирма печатками на кожній категорії (А, А1, В, В1). Заповнене лікарами направлення здав на роботу, а сам починаю вибирати собі автошколу.

Водії на роботі рекомендують йди в ТСОУ (колишній ДОСААФ), типу там найгірша техніка: навчишся там - їздитимеш геть на всьому. В принципі, мають рацію пацани. Покрутив я носом, провів оперативно-розвідувальні заходи - і таки вибрав ТСОУ, бо в них є карбюраторні "Славути". Зателефонував директору, залишив свої дані, щоби, як збереться група, повідомили мені.

Через два-три тижні телефоную в автошколу, запитую, в чому справа, забули про мене? Директор впізнав мене по голосу, каже, що все гут, залишилось ще кілька чоловік. Добре, даю їм спокій і забиваю болт. Через два-три тижні мені зателефонували з автошколи, сказали взяти 1000 гривень на першу частину оплати і приходити до них якогось там числа на якусь годину (вже не пам'ятаю). Гм... На роботі рейвах, я голова якоїсь комісії, мало сну і багато нервів. До повного комплекту мені лише курсів не вистачає. :wallbash: Але ж цікаво воно, здобути нові знання, нові навички, новий досвід. Чемно дякую директору автошколи за дзвінок і обіцяю прийти.

...Прийшов до автошколи. На стінах нові патріотичні плакати, але совдеп тут залишився навіки: в архітектурі, в підлозі, в навчальних класах, в стендах, в акустиці приміщень. Лише вікна нові, металопластикові, та стенди з дорожними знаками теж оновлені. А так вся матеріальна база ще з тих часів: двигуни розрізані, мости, трансмісії... Відчув себе, як в середній школі. Контингент групи - на 75% молоді мамаші, 20-25 років. Хм, а мені тут вже подобається. Пацанам в групі, бачу, теж до вподоби це все. ;) На зібранні зустрів свого колишнього клієнта, привіз свою дочку. Давно його не бачив. Приємно зустрітись. Боже, як швидко йде час! :facepalm:

На цьому зібранні трохи познайомились, вибрали дні та час занять, здали фото і довідки, оплатили частину чи все навчання (хто як). Сказали нам, що весь курс займе приблизно 11-12 тижнів, якщо не рахувати свята.

Торіс буде водієм. :clap:

Toris

Spoiler
Цитата: Sergik32 від 05 Березня 2018, 09:49:50то ти ще і пілот міжнародного класу, чи ти тіко вчишся на онного?
Серж, на такого пілота (CPL) треба міцне здоров'я, спеціально вчитись, мати нефіговий наліт. Сумарні затрати легко сягнуть 50-70 тис. доларів. Люди продають квартири-машини, щоби туди потрапити. Старий я для такого.

Простіше і дешевше стати пілотом власного літачка (PPL), але це має сенс, якщо є перспективи на такий літачок ($18000...60000) та обслуговування (теж нефігово).

Дешевше - це бути членом аероклубу і літати на літаках клубу. Там же можна вивчитись на пілота (ніби як можна вкластись у $3000-4000). Ось я і задумався. :) Але все одно мало сенсу без власного літака...

І взагалі, не розбивай тему. :thank_you:
[close]

{мемуари}

...Народ в автошколі простий, в основному без вищих освіт, відчуваю себе трохи не в своєму колі, але прикольно. Пробую зрозуміти, чим живе цей молодняк. Стараюсь більше слухати і менше говорити, щоби не тиснути людям на мозги. Звикаю до них. А вони - до моєї солідної морди. :) Атмосфера реально як в середній школі в старших класах. Відчув, що молодшаю.   :heppy_dancing: Одним словом, починає мені це все подобатись. Мозок починає розслаблятись, нервові рани починають загоюватись. Так просто тут, як в школі. Щоби не розслаблятись, мушу раз у 10 хвилин робити собі "пендаль" подумки: після інститутів і трудового стажу проста інформація не сприймається всерйоз, встигаю обміркувати все з технічної та юридичної точки зору, але непомітно для себе перестаю слухати і починаю розмірковувати. Цікаво, чому мені знайома більша частина інформації? Невже мозок згадує батькову книжку з правилами, яку я роздивлявся ще у дитячому садочку та молодших класах? :wacko:

Час від часу задаю провокативні питання, на яких викладач часом напружується. Але він молодий, тому не панікує, відповідає старанно. Тролю його акуратно, щоби не образити. Веселюсь, як можу, але так, щоби не заважати процесу. :) Викладач молодий, до 30 років, теж веселий. Заняття йдуть невимушено, "жіноча рада" старанно все записує. Знайшов баланс викладача і моїх питань, щоби усім була користь, а я не засинав від "простоти". Я геть деформувався від багатобачення. Треба жити простіше.

На заняття часом відпрошуюсь, часом просто змиваюсь. Пофіг на комісії та планерки, втомився я. І взагалі: комісії були і будуть ще, а я в себе один. Душа бажає свята! :yahoo:

Toris

Spoiler
Цитата: Sergik32 від 05 Березня 2018, 10:42:54а тако якщо не секрет, кіко се дядько Торіс має років, що він уже втомився від реалій сьогодення і його сутність і буття починають конфліктувати
Дядько Торіс на кілька років старший дядька Сержика. А ще дядька Торіса трохи пощипала Система, тому його часом заносить і він може нагнути йобів на тих, хто трохи флудерастить не по темі в чужому бортовику. ;)
[close]

[Про всяк випадок нагадаю шановним читачам, що поки що я пишу тут про події, що відбулись навесні-влітку 2017 року. Коли вийду до реального часу - повідомлю.]

В автошколі викладач розповів, що в Україні існує дві програми підготовки водіїв, "київська" та "харківська". "Харківська" нагадує радянську, екзаменаційні питання прості і зрозумілі. "Київська" ж - хитрокручена, одні і ті ж питання в білетах можуть задаватись різними способами, явно, неявно, через заперечення і т.п. Нас навчають під "київські" тести, обіцяють, що будемо асами-теоретиками. :-D Викладач рекомендує подивитись питання на сайті https://vodiy.ua , щоби мати уяву про майбутнє тестування, але до завершення навчальної програми просить утриматись від вирішення задач, щоби не настрашити себе.

Ввечері неагайно поліз на сайт, з чотирьох спроб успішно склав тест лише один раз. Настрашився, аж жуть! :-D Мда, таки рано нам екзаменуватись... Треба вчити Правила, щоби правильно думати.

...Деколи запізнююсь на заняття. Підчитую вдома, але на заняттях цікавіше. Пропустив тему про європротокол, що ледь боком не вилізло. Але про це потім.

vol4ok7

Торис-ты бы в писатели пошел,у тебя должно получиться...Читаю с удовольствием... :-D

Стараюсь. З повагою Торіс. ;)

Toris

{мемуари}

На вулиці потепліло. Вдягаюсь легко. Скоро буде спека. :clap:

Адміністрація автошколи починає розподіляти автомобілі з інструкторами між курсантами. Наш зелений "бабсовєт" уже "все взнав" і прагнуть записатись до одного з інструкторів. ВСІ. :wacko: Адміністрація робить "хід конем", "згадує", що той автомобіль з інструктором "на ремонті" - і починає пропонувати автомобілі, які залишились. Стратегія спрацьовує. Юний "бабсовєт" засмучується і починає нормально розподілюватись між інструкторами з автомобілями.

Коли по списку дійшла черга до мене, кажу, що буду їздити лише "Славутою". В класі стало тихо, курсанти переварюють почуте. Пояснюю молоді, що той, хто вивчиться на нашому автопромі, їздитиме геть на усьому, що має чотири колеса. Зробили вигляд, що повірили, але відчуваю, що одна частина недовіряє, а інша частина вирішила, що шановний курсант трохи того, перегрівся... :) Як говорили древні, suum cuique або jedem das seine...

"Славута" на ходу виявилась лише одна і мені не доводиться вибирати. Дали номер телефону інструктора і сказали домовлятись з ним про зручний графік.

...По роботі знову рейвах. До інструктора так і не зателефонував - не маю ні вільного часу, ні сил, ні натхнення. :nea: І коли я маю їздити?

На якісь свята-вихідні (травневі, конституційні чи ще які - не пам'ятаю) і далі беру частину відпустки - та й їдемо поїздом кудись далеко. Кілька занять пропускаю. Викладач попереджений, що "така фігня, малята". :ok:  Обіцяю ретельно все вивчити. Я відповідальний курсант.

Toris

#10
Куплю руль на Славуту Люкс (колесо рулевое (4 спицы) люкс - 11021-3402014) б/в чи новий за адекватні гроші.

Руль має бути цілий, рівний, не розслоєний, міцний.





Можна без контактного тубуса (вже маю такого).

Пропонувати з фото можна прямо в цю тему. Матимемо класний базарчик по рулях. :)

Toris

Всім привіт! Христос воскрес!

Може, хто після свят зняв з своєї славутки люксової руля? То я б його купив. :)

Володимир

Цитата: Toris від 10 Квітня 2018, 09:22:24
Всім привіт! Христос воскрес!

Може, хто після свят зняв з своєї славутки люксової руля? То я б його купив. :)
Сьогодні взагалі то ще свято, не штовхай людей на гріх.  :-D
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Валерий

Попробуй пошукати на розборках
глаза боятся, а руки делают. Ремонтно строительные работы

Toris

Ще б знати, де є ті розборки. І ще знати в, чи в них є славута-люкс... :(

Тому й створив цю тему.