Микас OnLine

Автор Володимир, 23 Березня 2013, 19:02:35

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 3 Гостей дивляться цю тему.

Володимир

Закинув чергове поновлення програми MikasOnline http://vlad5229.narod.ru/projects.html
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

vladishtm

Цитата: Володимир від 30 Жовтня 2020, 13:35:21Закинув чергове поновлення програми
А чого в графіку  S70_Gt шкала обертів залишилась до 3100?  Це ж навіть з простої логіки - повинна бути 6200. А яка паливоподача при обертах вище за 3100?
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Володимир

Цитата: vladishtm від 30 Жовтня 2020, 21:42:52
Цитата: Володимир від 30 Жовтня 2020, 13:35:21Закинув чергове поновлення програми
А чого в графіку  S70_Gt шкала обертів залишилась до 3100?  Це ж навіть з простої логіки - повинна бути 6200. А яка паливоподача при обертах вище за 3100?
Це графік для холостого ходу.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

vladishtm

Цитата: Володимир від 31 Жовтня 2020, 17:25:19Це графік для холостого ходу.
:facepalm: Протупив я однако  :rolleyes:
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

almetr

Я в творческом поиске дополнительных цилиндров :) и по пути ещё раз пришлось проверять, уже на М113, опцию фазы начала впрыска. По адресу 500Д8 из восьми битов, шестой и есть запуск опции. Работает

VAZ 21053

Бачив як люди налаштовують микас щоб реагував  від дроселя, а не від дад, - чи можна це якось через мікас онлайн зробити?
:psih:
Жити з паливом у жилах, або ж "колхоз" на коліні?
https://www.youtube.com/channel/UCAKN5XwvocokaM7VmiJRnOQ/featured

Володимир

Цитата: almetr від 01 Листопада 2020, 16:15:56
Я в творческом поиске дополнительных цилиндров :) и по пути ещё раз пришлось проверять, уже на М113, опцию фазы начала впрыска. По адресу 500Д8 из восьми битов, шестой и есть запуск опции. Работает
В МікасОнлайн так як і в ЧіпЕксплорері за цією адресою "Option4 Паливо ХХ по базовій поверхні (інакше по ХХ)", а фаза на другому біті цього байта. Не пам"ятаю чи є фаза впроскування в ЧіпЕксплорер, але щось пригадую що наводку на цю опцію давали тут на форумі і доказували що вона працює.
Цитата: VAZ 21053 від 01 Листопада 2020, 21:20:25
Бачив як люди налаштовують микас щоб реагував  від дроселя, а не від дад, - чи можна це якось через мікас онлайн зробити?
:psih:
Таблиця Т7, але тоді не буде працювати лямбдарегулятор.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

almetr

Цитата: Володимир від 02 Листопада 2020, 09:23:42В МікасОнлайн так як і в ЧіпЕксплорері за цією адресою "Option4 Паливо ХХ по базовій поверхні (інакше по ХХ)", а фаза на другому біті цього байта. Не пам"ятаю чи є фаза впроскування в ЧіпЕксплорер, але щось пригадую що наводку на цю опцію давали тут на форумі і доказували що вона працює.
Я пробовал раньше на 114ом и на 103 и здесь указывал для них адреса. Теперь попробовал и на 113ом с прошивкой от 1.2 - работает.

vladishtm

Цитата: Володимир від 02 Листопада 2020, 09:23:42Таблиця Т7, але тоді не буде працювати лямбдарегулятор.
Я так розумію ще й Т60. Т7 для УОЗ, Т60 для паливоподачи.
T7 Порог перехода на Q(Fдр,N)  При положении дросселя, выше чем по графику, угол зажигания определяется по поверхности
Q°= Q°(Fдросселя,N) , в противном случае по основной поверхности.
T60 Граница внешней характеристики  График определяет зону работы L-зонда. При режиме двигателя выше графика (внешняя характеристика) L-зонд не влияет на топливоподачу.

В хелпі на Т7 нічого не сказано про лямбду ?. хоча таки так - УОЗом вже не буде керувати лямбда, а буде керувати  таблиця...
Цитата: Володимир від 02 Листопада 2020, 09:23:42Таблиця Т7, але тоді не буде працювати лямбдарегулятор.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Володимир

Цитата: almetr від 02 Листопада 2020, 09:43:59
Цитата: Володимир від 02 Листопада 2020, 09:23:42В МікасОнлайн так як і в ЧіпЕксплорері за цією адресою "Option4 Паливо ХХ по базовій поверхні (інакше по ХХ)", а фаза на другому біті цього байта. Не пам"ятаю чи є фаза впроскування в ЧіпЕксплорер, але щось пригадую що наводку на цю опцію давали тут на форумі і доказували що вона працює.
Я пробовал раньше на 114ом и на 103 и здесь указывал для них адреса. Теперь попробовал и на 113ом с прошивкой от 1.2 - работает.
На якому ж біті тоді "Option4 Паливо ХХ по базовій поверхні (інакше по ХХ)"? Може їх треба поміняти місцями?
Цитата: vladishtm від 02 Листопада 2020, 10:22:59
В хелпі на Т7 нічого не сказано про лямбду ?
В хелпі на Т7 нема, але в хелпі до лямбдарегулятора є.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

drone

Попробовал соединиться через блютуз адаптер. Безрезультатно. Программа работает только через шнурок?
Больной c синдромом Дауна защитил диплом по истории Украины
"Картина мира вдруг начала сходиться,
Теперь у меня есть мнимая единица"

Володимир

Цитата: drone від 09 Лютого 2021, 20:08:04
Попробовал соединиться через блютуз адаптер. Безрезультатно. Программа работает только через шнурок?
Не спорю, в мене такого адаптера нема, то я з цим питанням навіть не пробував розбиратись.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Володимир

Цитата: drone від 09 Лютого 2021, 20:08:04
Попробовал соединиться через блютуз адаптер. Безрезультатно. Программа работает только через шнурок?
Попробуй тикнути тестер на к-лінію, якщо під час конекту міняється напруга то значить сигнал проходить, тоді попробуй в налагодженнях зменшити на одиницю чи потім більше параметр    TWuP. Можливо програмний адаптер дає якість затримки і не витримуються періоди при ініціалізації. Я коли проектував БК, то також не зміг законектитись доки не зменшив цей час.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Володя, показує канал АЦП датчика детонації (ДД) вивелений на лог з шкалою обертів амплітуду і частоту роботи механізмів мотору, короче шуми всього механічного щоб вичислити частоту шуму зношеної деталі по формі графіку. Таке реально побачить що саме стукає, поршень чи распредвалу щось з опорою обертів  коленвалу і разпредвалу ?
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: ВКБ від 24 Лютого 2021, 21:50:05
Володя, показує канал АЦП датчика детонації (ДД) вивелений на лог з шкалою обертів амплітуду і частоту роботи механізмів мотору, короче шуми всього механічного щоб вичислити частоту шуму зношеної деталі по формі графіку. Таке реально побачить що саме стукає, поршень чи распредвалу щось з опорою обертів  коленвалу і разпредвалу?
Я звичайно з написаного нічого не зрозумів, але якщо стукає розподільчий вал, то частота стуку буде в два рази меньшою ніж коли це стосується коніннопоршневої групи.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion