Почём бензин - пропан?

Автор Андрей, 04 Січня 2008, 13:10:31

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Момент

Иван знает по чем покупается бензин и газ и какая наценка АЗС? Неужели плотно-плотно цена и АЗС копейки заробатывает, при этом вбрасывает капиталовложения в АЗС и бензовозы, безы хранения ГСМ? Расскажите нам.
Совершенствование безгранично.

Ivan1988

Момент, информация о ценах есть в интернете. Топливо покупается на аукционах. А маржа нефтетрейдеров на газе всегда меньше чем на бензине и ДТ.

Момент

Цитата: Ivan1988 від 18 Вересня 2020, 11:45:49
Момент, информация о ценах есть в интернете. Топливо покупается на аукционах. А маржа нефтетрейдеров на газе всегда меньше чем на бензине и ДТ.
30, 20, 10, 5, 3% маржи? Я вот не вижу, коммерческая тайна лохотрон. Антимонопольный тоже слеповат.
Совершенствование безгранично.

Romka

На бензине авто в большинства людей работает лучше, если км на грн уравняется будут ездить на бензе
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

Toris

Цитата: Ivan1988 від 17 Вересня 2020, 12:24:58http://w1.c1.rada.gov.ua/pls/zweb2/webproc4_1?pf3511=69943

Если этот закон всё-таки протащут то газ будет стоить при нынешних раскладов примерно 14 грн, а бензин 18 грн.
Про всяк випадок покладу сюди головну частину пояснювальної записки законопроекта, щоби країна пам'ятала "своїх героїв":

"3. Загальна характеристика і основні положення акта
Проектом Закону пропонується внести зміни до підпункту 215.3.4 пункту 215.3 статті 215 Податкового кодексу України та вирівняти ставки акцизного податку:
- на бензини з 213,50 € на 139,50 €;
- на дизпаливо - залишити на тому ж рівні 139,50 €;
- на скраплений газ з 52 € на 139,50 €."

Автори законопроекту:

"Народні депутати України:

Мовчан О.В. (посв.№351)
НаталухаД.А.(посв.№14)
Кицак Б.В.(посв.№269)
Лічман Г.В.(посв.№245)
Мотовиловець Л.В.(посв.№90)
Северин С.С.(посв.№254)
Бородін В.В.(посв.№253)
Ковальов А.В.(посв.№44)
Боблях А.Р.(посв.№346)
Савченко О.С.(посв.№65)
Чорний Д.С.(посв.№249)
Березін М.Ю.(посв.№352)
Дубінський О.А.    (посв.№300)
Бужанський М.А.(посв.№240)
Нестеренко К.О.(посв.№241)
Демченко С.О.(посв.№244)
Герман Д.В.(посв.№250)"

Повний текст пояснювальної записки.

Spoiler
ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА
до проекту Закону України
"Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо збалансованості ставок акцизного податку на пальне"


1. Обґрунтування необхідності прийняття акта
Розроблення проекту Закону України про внесення змін до Податкового кодексу України обумовлено необхідністю вжиття на державному рівні заходів, спрямованих на зміну ставок акцизного податку на скраплений газ, бензини, дизельне паливо з метою припинення стимулювання пільговими ставками імпорту скрапленого газу з РФ, що дозволить вирівняти структуру споживання палив у бік традиційного палива з високими ставками акцизного податку.

2. Цілі і завдання прийняття акта
Проект Закону розроблено з метою забезпечення енергетичної незалежності України.
За останні 7 років споживання скрапленого газу зросло у 3,4 рази. При цьому, залежність від постачання скрапленого газу від РФ становить 75%. За останні роки неодноразово складалися ситуації з дефіцитом скрапленого газу.
  Відповідно до Постанови Уряду РФ з 01.06.19 р. введено заборону на ввезення в Україну моторних палив (в окремих випадках ввезення може здійснюватися виключно на підставі дозволів Мінекономіки РФ). За стратегічними нафтопродуктами (дизпаливо, скраплений газ) обсяги постачання з РФ в окремі періоди зменшились на 30-50%. Крім того, РФ регулярно блокує та перешкоджає транзиту імпортних поставок скрапленого газу з Казахстану.
Одночасно, споживання бензинів в Україні з 2012 року зменшилось на 60%.
Виробництво скраплених газів в обсягах сучасного споживання об'єктивно неможливо забезпечити у національній нафтопереробній галузі. Зменшити виробництво бензинів у процесі переборці нафти не виявляється за можливе.
При цьому, Україна може бути забезпечена бензинами власного виробництва на 100%.
Крім того, внаслідок заміщення споживання бензинів (ставка акцизу € 213,5 за 1000л) скрапленим газом (ставка акцизу € 52 за 1000л) щорічні втрати бюджету з акцизного податку перевищують 5 млрд. грн.
Виправлення ситуації зі ставками податку на окремі види палива буде мати наслідком позбавлення пільг з акцизного податку імпорту російського скрапленого газу.
При цьому, зростання доходів бюджету складе більше 4,8 млрд. грн. на рік.
В перспективі, коригування акцизів призведе до росту споживання бензинів до 3 млн.т. (70% українського виробництва) та зниженню споживання газу до 1 млн.т. (зниження залежності від російського імпорту з 75% до 50%.)

3. Загальна характеристика і основні положення акта
Проектом Закону пропонується внести зміни до підпункту 215.3.4 пункту 215.3 статті 215 Податкового кодексу України та вирівняти ставки акцизного податку:
- на бензини з 213,50 € на 139,50 €;
- на дизпаливо - залишити на тому ж рівні 139,50 €;
- на скраплений газ з 52 € на 139,50 €.

4. Стан нормативно-правової бази у даній сфері правового регулювання
У відповідній сфері правого регулювання суспільних відносин діють такі нормативно-правові акти: Конституція України, Податковий кодекс України.

5. Фінансово-економічне обґрунтування
Реалізація цього акту дозволить збільшити доходи бюджету більше, ніж на 4,8 млрд. грн. на рік.

6. Прогноз соціально-економічних та інших наслідків прийняття акту
Згідно економічних розрахунків, після збільшення акцизного податку, ціна на газ на АЗС зросте на 2,65грн. Одночасно, відбудеться зниження ціни на бензини.
Проте, прийняття та реалізація зазначеного Закону дозолить забезпечити  енергетичну незалежність країни; збільшить долю національного виробника на ринку нафтопродуктів та убезпечить ринок від маніпуляцій імпортерів.
[close]

Vitaliy.

Цитата: Toris від 21 Вересня 2020, 11:49:45Проектом Закону пропонується внести зміни до підпункту 215.3.4 пункту 215.3 статті 215 Податкового кодексу України
Цитата: Toris від 21 Вересня 2020, 11:49:45"Народні депутати України:
Палитика, не?
Занимаюсь ремонтом авто.Радиолюбитель.Электрика и не только.
Я предпочитаю делать в своей жизни то, что мне нравится. А не то, что модно, престижно или положено.
 рус иван пнх

Sergik32

ціна палива для нас не політика, це життя
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Toris

Сьогодні запропанився на "Авіасі" по 12,35 грн/л. :facepalm:
Втім, бензин теж підріс до 22 грн/л.
Поки що пропан вигідніший.

Ivan1988

Цитувати виділенеВтім, бензин теж підріс до 22 грн/л.
Вообще-то до 23 грн. Или ты с А-92 сравниваешь?

По поводу цен то нефть дешевеет, как в прочем и гривна. Думаю до конца года особых изменений в ценах не будет. Ждем чем закончатся баталии по поводу акцизов.

Toris

Цитата: Ivan1988 від 02 Листопада 2020, 22:09:49Вообще-то до 23 грн. Или ты с А-92 сравниваешь?
Так, мій карбюраторний двигун харчується А-92, якщо наллють.

Ivan1988

Цитувати виділенеТак, мій карбюраторний двигун харчується А-92, якщо наллють.
А руководство по эксплуатации что говорит? На сколько я помню октановое число должно быть не ниже 93.

Toris

Цитата: Ivan1988 від 02 Листопада 2020, 22:22:51А руководство по эксплуатации что говорит? На сколько я помню октановое число должно быть не ниже 93.
Одна книжка пише, що для мого МЕМЗ-2457 треба з октановим числом 91, інша книжка каже, що треба 93. А для інжекторного двигуна треба 95. При цьому в усіх двигунах ступінь стиснення 9,5... :wacko:

Катав перші два роки і на 92, і на 95. З весни катаюсь строго на пропані 105 з раннім запалюванням трамблера. З урахуваннням того, що оберти у мене рідко бувають більше 3500, підозрюю, що бензин 80 також підійшов би, оскільки дросель не відкривається на всю і тиск повітря у циліндрах менший максимального. А якщо тиск менший, то швидкість горіння високооктанового знижується. Тобто є сенс лити бензин з меншим октановим числом для кращого ККД згоряння.

Володимир

У нас на укрнафті газ по 12,55.

Цитата: Ivan1988 від 02 Листопада 2020, 22:22:51
Цитувати виділенеТак, мій карбюраторний двигун харчується А-92, якщо наллють.
А руководство по эксплуатации что говорит? На сколько я помню октановое число должно быть не ниже 93.
Мій двигун не відчуває різниці між А92 та А95, так як ступінь стиску розрахована на А92. Я коли купив першу таврію з двигуном 1,1, то починав їздити на 95-му, потім перейшов на 92-ий і не відчув різниці хоча на обох бензинах грався з кутом запалювання, але одного разу сталося так що на заправці був тільки 80-ий, і сталося чудо, автомобіль нарешті поїхав, і детонації не було. Відтоді заправляв тільки 80-ий. Пізніше переробив двигуна на об"єм 1,2, і цей фокус вже не проходив, на 80-му була детонація.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

KOT

У меня, в далеком 2009 году на карбюраторе, при заливании 92 и выключении зажигания, машина могла работать еще секунд 30, криво но работала на калильном зажигании. Ну также отчетливо слышались звуки детонации при надавливании на педаль. При заливании 95, все становилось в норму, поэтому с тех пор 92 и не пробовал.

Жулик

Цитата: Toris від 02 Листопада 2020, 20:51:15
Сьогодні запропанився на "Авіасі" по 12,35 грн/л. :facepalm:
Втім, бензин теж підріс до 22 грн/л.
Поки що пропан вигідніший.
Все будет хорошо это сезонное повышение, посмотри историю)