Тюнинг штатной печки

Автор ВКБ, 05 Листопада 2013, 16:47:09

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Чи потребує пічка Славути реконструкції

Ні
3 (10.3%)
Так
13 (44.8%)
Частково, так як конструкція має недоліки і конструктри недоопрацювали
3 (10.3%)
Ні, лише належна діагностика несправності ії усунення
0 (0%)
Так, лише вентилятор
4 (13.8%)
Так, лише радіатор
0 (0%)
Так, лише кран
1 (3.4%)
Так, лише елементи керування потоком
3 (10.3%)
Так, додати кондиціонер
2 (6.9%)

Всього голосів: 29

VAZ 21053

Цитата: ВКБ від 10 Листопада 2020, 13:06:06
Пропоную так: скидуємось, купуємо б/в пічку і робимо покращення, перевіряємо. Може хтось дістане вентильний мотор безколекторний. Фонд до 1000грн. Оберемо хто займається чим. Записуємо результати. Корисно і без 3,14здіжу.
То як? На чию картку збираємо. Яка кількість уча ників )) Документуємо.
Верстаємо план спочатку експерименту і дій. Бачив бв пічку 400грн є.
тут буде дешевше , але якісь ви не азартні   ...
https://www.facebook.com/groups/tavroforum/?multi_permalinks=2711743945731586
Жити з паливом у жилах, або ж "колхоз" на коліні?
https://www.youtube.com/channel/UCAKN5XwvocokaM7VmiJRnOQ/featured

VAZ 21053

Жити з паливом у жилах, або ж "колхоз" на коліні?
https://www.youtube.com/channel/UCAKN5XwvocokaM7VmiJRnOQ/featured

Володимир

Цитата: Toris від 10 Листопада 2020, 07:58:28
Цитата: Sergik32 від 10 Листопада 2020, 07:51:26ця тема виключно для по3,14здєть, бо хто хотів той переробив собі викинувши штатний говномоторчЄг.
Мій пічкомотор уже з кульковими підшипниками більше року працює в пічці, а штатний мотор десь на балконі лежить. То в режимі "літо" на максимальній передачі лише повітря шипить у повітрепроводах. Мотор новий купив в інтернеті. Крильчатка рідна. Олександр 1968 провів операцію трансплантації і тепер у мене немає особливих претензій до пічки. :)
Літом він у всіх в повітрепроводах шипить, а зимою не хоче.
Цитата: ВКБ від 10 Листопада 2020, 08:40:18Головна відміннеість і право на життя тангенціального, що він по природі тихіший, менший корпус і не обмежений габаритами між довжиною і діаметром крильчатки і його продуктивність розте пропорційно довжині і обертів, а в центробідному обмеження в довжині до вхідного отвору., тобто отвір чи діаметр обмежує його продуктивність при тих самих о бертрах як у твнгенціальному. Лише шаленими обертами можна створити продуктивність, як у пилососа .
Тоді можна купити готовий вентилятор з довгою крильчаткою меншого діаметру, потік направити на велику заслонку, в режимі літо  потік буде видуватись через відкрите вікно великої заслонки, а в режимі зима потік буде дути на велику заслонку, робити поворот на 180 градусів і розсіюватись на весь радіатор.

Взято звідси https://www.ukrboard.com.ua/ru/board/m-1670002/ventilyator-tangetsialnij-ncb-30kh200-l-dc1-24v-k1326/ якщо вірити опису то виходе продуктивність 25 літрів за секунду, не погано так для 8,4 вт.


Цитувати виділенеМощность - 8.4 Вт
Производительность - 90 м3/ч
Частота - 50 Гц
Напряжение - 24В
Длина крыльчатки - 198мм
Длина вентилятора - 248мм
A-198.B-208.C-248.D-29.5
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Володимир

Цитата: ВКБ від 10 Листопада 2020, 11:03:26
Зворотньому центробіжному не требаинаружний корпус якщо забирати з центру поток, а центробіжному обов'язково треба облачити в корпус для збору потоку і вивести поток.
То виходить я лоханувся, коли пробував тулити вентилятора в корпус в такий спосіб, і він в мене зовсім не дув, варто було попробувати змінити полярність.


Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Цитата: Володимир від 10 Листопада 2020, 13:55:48
Цитата: ВКБ від 10 Листопада 2020, 11:03:26
Зворотньому центробіжному не требаинаружний корпус якщо забирати з центру поток, а центробіжному обов'язково треба облачити в корпус для збору потоку і вивести поток.
То виходить я лоханувся, коли пробував тулити вентилятора в корпус в такий спосіб, і він в мене зовсім не дув, варто було попробувати змінити полярність.



Хто шо який де -  мало інфи по питанню.
***
А шо той з кондиціонера по довжині підходе? 50гц то ж змінний струм 24вольта і то асинхронник з 2930 обертами. Тихо , але ж чим крутити.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: ВКБ від 10 Листопада 2020, 14:03:56
Цитата: Володимир від 10 Листопада 2020, 13:55:48
Цитата: ВКБ від 10 Листопада 2020, 11:03:26
Зворотньому центробіжному не требаинаружний корпус якщо забирати з центру поток, а центробіжному обов'язково треба облачити в корпус для збору потоку і вивести поток.
То виходить я лоханувся, коли пробував тулити вентилятора в корпус в такий спосіб, і він в мене зовсім не дув, варто було попробувати змінити полярність.



Хто шо який де -  мало інфи по питанню.
Виділив жирним.
Цитата: ВКБ від 10 Листопада 2020, 14:03:56А шо той з кондиціонера по довжині підходе? 50гц то ж змінний струм 24вольта і то асинхронник з 2930 обертами. Тихо , але ж чим крутити.
Це я так для прикладу, підняти штатну напругу з 12 в до 24 в і зробити змінний струм насьогодні проблем нема, китайці давно вже все придумали за нас.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Володимир

Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Sergik32

у мене є на роботі тіко на 220В, зачотно дують вони і тихо працювають
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

ВКБ

Так от тавропіч по принципу підправить, вентельний мотрчик і драйвер на 12В, та ніж ...чи дифузор ..чи як там вставити. Це й на фото теж таегенціальнмй, просто уті путі птамп якість зазорчики. При нашому вентильному з крутілочкой так само буде дути...краще в рази і тихо.
Вже думаю купити бв десь...Мотори теж є вентильні схожої комплекції.

Володя, запросто можна помилитись щодо невірної установки, сам все лише зараз звів і придививмя до процесу.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Є в мене ідея як удосконалити штатний вентилятор, але щоби це реалізувати треба зміщувати двигуна трохи на двір і знизу доробляти сопло, так щоби залишилася тільки одна велика заслонка. Також хочу зауважити що розміщення двигуна в середині барабану також впливає на продуктивність, ідеально коли барабан на всю ширину і в сердині пустий. Попробую при нагоді перемалювати контур пічки на папір і перенести в автокад.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Цитата: Володимир від 10 Листопада 2020, 16:53:54
Є в мене ідея як удосконалити штатний вентилятор, але щоби це реалізувати треба зміщувати двигуна трохи на двір і знизу доробляти сопло, так щоби залишилася тільки одна велика заслонка. Також хочу зауважити що розміщення двигуна в середині барабану також впливає на продуктивність, ідеально коли барабан на всю ширину і в сердині пустий. Попробую при нагоді перемалювати контур пічки на папір і перенести в автокад.
Ти про штатний мотор з крильчаткою?
От не помню сам мотор без крильчатки яу увімкнути він шумний чи ні?
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Григорий

Я на своїй переробив двигун на підшипники то після цього тільки шум крильчаток чути.
СЛАВУТА -- конструктор для дорослих, але дуже простий.

Володимир

Змалював контури пічки, ширина клітинки 5 мм, якщо клікнути на малюнок то можна збільшити, чесно кажучи глянув на конструкцію в живу, то маю сумніви що щось толкове вийде із штатного вентилятора. Замітив що двигун в порівнянні з попередніми моделями зробили вужчим, і він з однієї сторони під крильчатку не заходить взагалі, а з іншої десь на 1/4 ширини.

Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

В тебе є пічка запасна в натурі тобто в руках?
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

vladishtm

Для варіанту -
Spoiler
[close]
Щоб нічого не різати...
Цитата: ВКБ від 10 Листопада 2020, 08:40:182.Переробка на центробіжний стоковий без вражескіх деталей писав як варіант, півкрильчатки зрізати і  лишити з двох сторін те що ближче до мотора. Мотор як зазначив Торіс на підшипники кочееня. Якщо безколектопний то бімба.
Оці штуки стандартна запчастина до котлів.  https://aliexpress.ru/item/4000498416285.html?spm=a2g0o.detail.0.0.44da2cc9956Ps8&gps-id=pcDetailBottomMoreThisSeller&scm=1007.13339.169870.0&scm_id=1007.13339.169870.0&scm-url=1007.13339.169870.0&pvid=e8cb6462-ab32-4fc3-9ce9-8c5e083efdf8&_t=gps-id:pcDetailBottomMoreThisSeller,scm-url:1007.13339.169870.0,pvid:e8cb6462-ab32-4fc3-9ce9-8c5e083efdf8,tpp_buckets:21387%230%23183380%230&_ga=2.85155999.746575434.1605028052-798950622.1602952957
З них потрібні самі дуйки (без двигла). Можливо на якихось обслуговуючих фірмах вони просто валяються. І можливо дві з них добре стануть (прямо в їхніх улітках) якраз у кожній стороні тавропічки. І можливо займуть половину кожгої сторони і тоді ще буде проток для варіанту без включення двигла.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2