Микас 096 и 111 1.3Li мой итог.

Автор vladishtm, 05 Червня 2020, 18:05:43

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Володимир

Цитата: vladishtm від 02 Листопада 2020, 17:32:28
Цитата: Володимир від 02 Листопада 2020, 15:44:20треба розшифрувати відповідь на запит "82 10 f1 21 e0
Ось попалось цікаве "Протокол обмена", але і там не побачив
В мене є такий документ, але там нема опису відповіді на це слово, більше того навіть ті описи що там є, вони не відповідають дійсності. Протокол написаний для 5-го января, але навіть мікас 7,6 по ньому вже не продіагностуєш.

Цитата: almetr від 01 Листопада 2020, 13:25:03
Цитата: vladishtm від 01 Листопада 2020, 12:54:31Я на днях поставил =3000. Пока ничего плохого сказать не могу про приоткрыватель.
плохое в том, что "Для принудительного выхода из приоткрывателя установите большое число,
Що скажеш про константу "C58 Зона нечутливості регулятора ХХ (об/хв)", з заводу стоїть 10 кроків, на мою думку цей діапазон треба розширити щоби дати можливіть  тримати оберти ХХ без лишніх рухів РХХ?

Також цікавить думка про таблицю "T50 Жорсткість регулятора обертів ХХ", варто щось змінювати, чи залишити як з заводу.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

vladishtm

Цитата: Володимир від 03 Листопада 2020, 08:46:47Що скажеш про константу
Сподіваюсь, це до almetr, бо я  не настільки крутий. В тебе бачу С58=10, я в себе поставив 20 було 30. Т50 теж на яукісь сотки від -10 і від +60 поопускав. Але щоб щось відчув?. Не реально в реальних покатушках зробити категоричний висновок. Тим більш температурний. А сильно править -як кажуть жалкувато авто - не на стенді ж. Он almetr з осцилографом  може щось понаблюдать. Ще б вал у нього з магнітним тормозом під передне колесо - іваще бімба.  :)
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

ВКБ

vladishtm ну як з підвищеними паливоподачами? Цікаво що в тебе буде з мотором. Паливо не жалій, нерви і безпека важливіше. Вкотре спостерігаю за своєю на холодну, яка мене мучала останні роки по холодам, прекрасно на хх гріється, тягне холостий. Коеф 0,95 не вище, в зоду середній таки не більше 0.96..1..1.,2
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

vladishtm

Цитата: ВКБ від 03 Листопада 2020, 11:28:14vladishtm ну як з підвищеними паливоподачами?
Цитата: ВКБ від 03 Листопада 2020, 11:28:14Вкотре спостерігаю за своєю на холодну, яка мене мучала останні роки по холодам, прекрасно на хх гріється,
Зараз 70/145 - тут з холодами не сильно.  Колись пробував піднімать  вище 70 - щось не сподобалося по детонації. Це ж константи,як розумію. До них додаються графіки і поправки. Мабуть треба дивитися в суммі. Ось моя прошивка на сьогодні. Поки не обіжала. Єсть претензія, при пуску при Т десь 10-15 коли ще наче в режимі "прогрів" не запрацювала лямбда -може цікаво "качати" оберти. Навіть не пойму  :o це мені не подобаеться чи навпаки? При температурі вище -все наче як у всіх. Заглушити майже зразу і завести повторно - ну наче не качає.  Це схоже на паливоподачу, бо в цей час УОЗ стоїть, лямбда ще не запрацювала, пропусків наче нечую, РХХ теж стоїть. Зараз остине, спробую лог записать.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

ВКБ

Можливо 70/145 покруче чим у мене 80/190 буде в прогрівах динаміці і критичних моментах передзаглохами )), бо калібровки під інший мотор 1.6 десь по іншим трохи графікам прокладені версій , тому можливо дійсно по іншому веде себе в динаміці і прогріва  там...Чи таки майже по мікасу шаблон щодо об.єму мотору?
Прошивку як ось полистаю твою.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

vladishtm

Цитата: ВКБ від 03 Листопада 2020, 15:32:39бо калібровки під інший мотор 1.6
В мене 1.3 і 111та за основу, з вкл лямбдою
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Володимир

Цитата: vladishtm від 02 Листопада 2020, 11:49:39
Цитата: Володимир від 02 Листопада 2020, 10:46:09Щоби таке зробити, треба для делфі копоненту компорта щоби була сумісна з андроїдом
Та я теж подумав уже , що заморочно і "созрел" ще вариант - а просто конвертор з лог файлів опендіага в формат лог файла мікасонлайн?
Послідовно перечитуєм лог опена і перезаписуєм у логфайл микасонлайн. І все. Стандартний набір.
Ось два логи -1лог це лог віндосного опендиага, appLog-2020-10-31-14-12-58.log файл АППшногоопендиага. Обох обробляє діагвіев, хоч виглядают трохи по різному
Пробував зробити конвертера, для цих логів для запиту 21 01, то якісь вони коряві, ніяк не можу попасти в параметри.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

almetr

Цитата: Володимир від 03 Листопада 2020, 08:46:47Що скажеш про константу "C58 Зона нечутливості регулятора ХХ (об/хв)", з заводу стоїть 10 кроків, на мою думку цей діапазон треба розширити щоби дати можливіть  тримати оберти ХХ без лишніх рухів РХХ?

Також цікавить думка про таблицю "T50 Жорсткість регулятора обертів ХХ", варто щось змінювати, чи залишити як з заводу.
всё правильно, 20-40об не чувствительности вполне нормально, да и на долговечность РХХ влияет положительно.
А жёсткость регулятора надо меньше (до 1-1,1), если зажигание приподнгять чтоб в работе гуляло 14-22град. Это так из-за того что при стандартном угле в 4-8град мотор ватный и прощает резкие движения РХХ. К стати оптимальный угол для 900об это 28-30 град и будет максимальное разряжение, то есть минимальное время впрыска. Но тогда при возникновении резкой нагрузки (включили печку) будет провал мотора, потому что заметная прибавка к крутящему даёт регулятор угла если прибавляет от 8 градусов, а с24ёх прибавка крутящего почти не ощущается.

Володимир

Цитата: almetr від 04 Листопада 2020, 20:46:40
А жёсткость регулятора надо меньше (до 1-1,1),
Тут виходить прямо як в анектдоті, не більше 1-2 сигарети в день  :-D . В стоці на славуту 1.2 до 80 градусів жорсткість регулятора всього 0,9.

Цитата: almetr від 04 Листопада 2020, 20:46:40если зажигание приподнгять чтоб в работе гуляло 14-22град. Это так из-за того что при стандартном угле в 4-8град мотор ватный и прощает резкие движения РХХ. К стати оптимальный угол для 900об это 28-30 град и будет максимальное разряжение, то есть минимальное время впрыска. Но тогда при возникновении резкой нагрузки (включили печку) будет провал мотора, потому что заметная прибавка к крутящему даёт регулятор угла если прибавляет от 8 градусов, а с24ёх прибавка крутящего почти не ощущается.
З цим зрозуміло, я колись перевів кут запалювання в ручний режим, і слідкував на якому куті буде сама краща робота, то для бензину вийшло таке, я навіть пробував на газі підставляти мікас 10,3 із стоковою прошивкою, то він холостого не тримає зовсім, оберти постійно плавають.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

almetr


Володимир

Цитата: almetr від 05 Листопада 2020, 14:18:20
:-D меньше - не больше.
Графік із стантартної прошивки 096 на двигун 1.2.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

almetr

Стандартных прошивок хоч ставок-гати

vladishtm

Добравшись до 27 версии своей прошивке (а по перезаливкам это уже более сотни раз, учитывая, что по версиям были варианты - хай будэ здоровый микас  :) )  - возник вопрос по ПХХ. Получается нам нужно как бы два варианта ПХХ. Скажем езда по прямой и например  где то впереди светофор -мы хотим легко  докатиться не особо замедляясь  и без расхода топлива. И вариант когда мы тормозим двигателем с горы -мы хотим на ПХХ и чтобы тормозило но что бы не разгонялось и  чтобы не замедлялось - но горки то разные .   :sad:  :dunno:  Заслонка закрыта и только РХХ делает нам дирочку. И я так понимаю нет параметров (поправок для РХХ), которыми мы можем поднастроится на таких разных случаях режима ПХХ?
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

almetr

Тогда надо как в самолёте - отдельная панель с тумблером для переключения прошивок, вот бы ещё ОпенБокс все 4е банки писал.

vladishtm

#224
Крайняя версия. Заглохов покуда не наблюдаю. Да и в общем вроде не плохо ведет себя.
ПС. Якщо хто поставить собі, хоча б скажить як у вас? Ве ж цікаво. Може ще щось доламаєио.  :rolleyes:
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2