Славутко люксове карбюраторне 1.2L

Автор Toris, 28 Лютого 2018, 11:32:24

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Toris

Я вже навіть креслення накидав для мобільної славкоестакади, щоби підсунув, заїхав, працюєш. Та всеодно під такими тимчасовими конструкціями страшно пересуватись... :sad:

ВКБ

Якщо варити навіть з труби 20×20×1,8 невисоку конструкцію то не менше 1,5 тони на колесо тримає. А у нас 0,25т. Головне щоб не рухалось на них та не зміщалось.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: Toris від 17 Листопада 2020, 08:25:02
Я вже навіть креслення накидав для мобільної славкоестакади, щоби підсунув, заїхав, працюєш. Та всеодно під такими тимчасовими конструкціями страшно пересуватись... :sad:
Я собі врізав чотири високих пенька, два ззаду підставляю під кронштейни кріплення балки, два спереду під пороги, машина на них стоїть мертво, але трохи занизько, тому задумався про опори.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Toris

З роботи знову повернувся пізніше. Глянув прогноз погоди - перевзуватись у зимові тапки WQ-101 можна сьогодні або у суботу, в інші дні вечорами буде від'ємна температура, холодно в руки.

Перевзув передні колеса. З виносом-заносом колес на балкон вклався у 25 хвилин. Упіймав себе на відчутті, ніби завжди таким займався: руки знають, що робити. І пофіг, що ніч, налобний ліхтарик, мінімум інструменту і стоянка у дворі. Так непомітно для себе став "жигулістом"... На роботі інвентаризація, разброд і шатаніє. Взяв паперову роботу додому. Можливо, голова просто хоче перемкнутись і радісно хапається за будь-яку нетипову для неї діяльність? Бо якось підозріло легко відбулось перевзування, на одному диханні, як кажуть. Зняті два літніх колеса навіть встиг помити щіткою у ванні і поставив сохнути. Завтра камінці з протектора повиколупую.

О! А хто чим виймає камінці з протектора? Я викрутками виколупую, але це незручно.

Володимир

Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

User2108


Sergik32

камінці виколупуємо шилом з внутрішньої сторони колеса, ми ж сурові славутоводи
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

User2108

Цитата: Toris від 25 Листопада 2020, 22:54:31О! А хто чим виймає камінці з протектора? Я викрутками виколупую, але це незручно.
Асфальтом в новому сезоні  :-D

Toris

...Сьогодні вранці виходжу до славутки - а скло геть усе в інії. Повернувся додому за шкрябачками. Температура -1°С, вночі було ще менше. Завівся на пропані легко. Поки згадував навички обшкрябування, двигун прогрівся майже до +60°С. Дуже класно виїжджати з прогрітим двигуном.

Цитата: Володимир від 26 Листопада 2020, 08:35:44На задній вісі буде літня?
На задній також буде зимова, але трішечки пізніше. У мене була пауза в планах менше години, то я використав її на перевзування передніх тапків. Десь на тижні ще й задні перевзую. Можливо, навіть завтра, поки видно буде.

Цитата: User2108 від 26 Листопада 2020, 09:32:03Асфальтом в новому сезоні  :-D
Так не годиться. Зняті бублики хочу ще на балансування відвезти, тож треба видалити усе зайве. Можливо, навіть помию шампунем після процедури. :-D

Toris

Вранці було -2°С, легкий туман - завівся на пропані штатно. Акумулятор (залишкова ємність 9-10 А*год) уже підсів, треба або катнути куди годинку, або вдома підзарядити.

В обід подивився рівень мастила і його колір
1) рівень мастила не зменшився;
2) колір мастила - помірно коричневий, як темний гречаний мед, а на просвіт - жовтий і прозорий, як свіжий мед.
Мастило потемніло, але не почорніло - пропан таки не коптить. В'язкість, звісно ж, зменшилась: холодне мастило зараз капає зі щупа так само, як влітку (такі перевірки роблю вранці до запуску двигуна). Маю надію, що зменшення в'язкості мастила під під зимові температури полегшить запуск мотора вранці.

Нагадаю, що у моєму двигуні суміш трьох напівсинтетичних мастил 10W40 (Comma, Addinol та Liquimolly). Заміну робив навесні 2020 року, змішав у порядку експерименту, бо не знав, куди залишки попередніх мастил прилаштувати. :) Поведінка суміші мастил така ж, як з однієї каністри. Змін у роботі двигунця не відчуваю.

Toris

Піджав гайки на передніх зимових колесах.
Поставив задні зимові колеса.

Помив, просушив, підписав задні літні колеса.

Літні колеса мають симетричний ненаправлений протектор. Цього сезону розвернув задню пару (ліве та праве колеса поміняв місцями).

Алекс

Цитата: Toris від 28 Листопада 2020, 22:05:01Цього сезону розвернув задню пару (ліве та праве колеса поміняв місцями).
Тем самым изменил гистерезис .В идеале нужно менять резину перккидывая с диска на диск
Славута 1.3Li 2006 г ГБО 4
 ЗиЛ-4331 прицеп ГКБ-8328

Toris

Цитата: Алекс від 29 Листопада 2020, 09:47:47
Цитата: Toris від 28 Листопада 2020, 22:05:01Цього сезону розвернув задню пару (ліве та праве колеса поміняв місцями).
Тем самым изменил гистерезис .
Що це означає?

Алекс

Цитата: Toris від 29 Листопада 2020, 17:24:25
Цитата: Алекс від 29 Листопада 2020, 09:47:47
Цитата: Toris від 28 Листопада 2020, 22:05:01Цього сезону розвернув задню пару (ліве та праве колеса поміняв місцями).
Тем самым изменил гистерезис .
Що це означає?

Шина привыкла крутиться в одну сторону ,и корд приобрел некое натяжение
Термин не то чтобы научный ...помню из предмета Эксплуатационные материалы
В авто книжках схема смены колес не предполагает их разворот на 180 °
Банальный пример -снял колеса,бросил ...или маркер  пропал ..передние колеса определяются довольно легко ,по ступеньке на ламелях
Славута 1.3Li 2006 г ГБО 4
 ЗиЛ-4331 прицеп ГКБ-8328