Славутко люксове карбюраторне 1.2L

Автор Toris, 28 Лютого 2018, 11:32:24

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 6 Гостей дивляться цю тему.

Григорий

Алекс я не згоден з таким висновком, коли я купи москвича в 85 році я по схемі мануала  міняв колеса місцями і резина в мене пройшла на той час більше 70 тис. При заміні на сто резини мені не вірили що це рідна резина і два колеса за весь час ні разу не були на бортовкі, стояла якась московська з заводу виробника авто.
СЛАВУТА -- конструктор для дорослих, але дуже простий.

Алекс

Цитата: Григорий від 29 Листопада 2020, 20:03:45якась московська з заводу
Резина московских заводов стояла выше теории и учебников ..
...Таганка...все ночи полные огня ...
Кроме гистерезиса есть направление износа ...мне жаль притирать по новому передние колеса ...Хотя этот комплект уже точно переживет машину..а может и меня
Славута 1.3Li 2006 г ГБО 4
 ЗиЛ-4331 прицеп ГКБ-8328

Володимир

Моя літня Би-391 прожила 12 сезонів зі зміною напрямку руху, і я її викинув з залишком протектора 4 мм тільки тому, що за 12 років вона стільки ям наловила що почали вилазити гулі.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Sergik32

на москвичу з 83-го року стояла москівська гума і прошла 86 тисяч, можна було ще на воза поставити але повилазила проволка то вже викинули, але 86 тисяч то було непогано
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

ВКБ

Деталь працювала працювала, наче з одного боку нічого, можна ще щоб працювала, але там де треба зносилась, тому то брухт )) тут ви про шини те саме ))
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Toris

Вранці температура -6°С і туман. Славутко 3 (три) ночі переночувало без руху, остигло геть... Стартер маслав слабко, але на пропані завелось нормально.

Чото я очкую за мембрану редуктора... Про всяк випадок прогрівся на місці до +60°С по штатному термометру. Оберти не пускав вище 1500 об/хв, старався тримати в межах 1100...1300 об/хв.

Скло обмерзло і зовні, і трохи всередині. А також права фара і праве дзеркало. Зовні обшкрябав по колу трохи. В лобовому прогріли пальцями з напарником щілину на всю ширину скла і поїхали. Всередині на склі нанесений гель для гоління, тож іній знімався добре. Ледь бачили машини, пішоходів та собак. Про всяк випадок увімкнув ближнє світло, щоби краще мене бачили, ніж на яскравих габаритах. Якось проїхали "шкільну" зону.

Оскільки стартували рух з +60°С, то досить швидко пічку увімкнули на 2-гу передачу, а потім і на 3-ю, коли рідина догрілась до штатних +80°С. На роботу приїхали з легкою росою на бокових склах та на задній ляді.

Toris

Вчора ввечері заглохли на пів-дорозі, коли на перехресті витягнув підсос забагато. У салоні засмерділо. Вимкнув газ, провітрив двигун і завелось легко. Доїхали нормально, штатно, авто не тупило.

Сьогодні вранці -5°С з туманом. На пропані завелось з пів-оберту. Поки шкрябали лід на склі, рідина прогрілась до +45°С. Виїхали. Через метрів 100 відчуваю, що при підгазовці падають оберти. Про всяк випадок з'їхав, постояв і поїхали по колу далі. А славутко щось не тягне і тупить... Врешті решт заглохли, ще раз завелись, а потім заглохли остаточно. Пробував стартером маслати без пропану (селектор палива "0"), щоби вигнати теплий газ без повітря (у мене конфорка), і з газом теж пробував. Температура рідини була вже +60°С. У балоні газу показує 1...2 крапочки з 4-х. При увімкненій вентиляції у салоні газом не смерділо. Подача газу не вимикалась через 5 секунд після ввімкнення запалювання, отже, система запалювання справна.

Заштовхали сволотку у двір на її місце, метрів 100, загрілись. Акумулятор вже ледь маслав, доведеться знімати і нести на зарядку. Викликали таксі і поїхали на роботу. Запитую у таксиста, чи на газу він їздить? Відповів, що на газу і він заводський. Заводиться на газу, а як влаштований прогрів - він і гадки не має. І взагалі на мої розпитування технічних подробиці він відповідав, що нічого не знає, і у випадку чого жене авто спеціалістам. Знущається над нещасним славутоводом, мабуть.

Sergik32

Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Toris

Тобто я мало прогрівся перед стартом? Рушили ж нормально і заглохли на +60°С? Підігрів карба у мене рідиною влаштований. Редуктор теж рідиною.

Може, тріснула мембрана і тепер надто багата суміш? Але ж на підсос реагує штатно і на підгазовку на ХХ теж реагує штатно. Лише під навантаженням якась хрінь...

Toris

Після чотирьох днів понеділка та гончої п'ятниці дрих, як байбак, до обіду. Погода похмура, ніби як на дощ, але без опадів.

Після сніданку-обіду нарешті добрався до славутки, яке самотньо стоїть у дворі та чекає на добрі руки господаря.


Опус 1. Дві каністри, акумулятор і електробензонасос низького тиску для карбюраторів (FSO, Польща).

Прихопивши свіжозаряджений славкоакумулятор, шланги, проводку та інші штуки, йдемо з батьком до сарайчика проводити експеримент для визначення смоктабельності електробензонасоса та виявлення напрямку перекачки рідини, бо стрілки но корпусі немає. По дорозі прихопили вогнегасник. Проводжу батьку інструктаж.

На місці визначаємо напрямок вітру і розставляємо за вітром акумулятор, а потім дві каністри з бензином. Монтую відрізки дроту до бензонасоса. "Мінус" бензонасоса кріплю на мінусову клему акумулятора, а "плюсом" просто торкаюсь плюсової клеми акумулятора - насос рівненько каже "жжжжж". Натягую на обидва патрубки насоса відрізки шлангів, відкриваємо каністри, опускаємо шланги кожен у свою каністру і слухаємо. Спочатку "жжжжж" рівне, а потім робиться нижчим і тихішим, з чого роблю висновок про наповнення шлангів бензином. По черзі підіймаю шланги, щоби побачити струмінь. Побачив. Напрямок руху рідини встановлено. Підіймаємо вхідний шланг і чекаємо повного зливання бензину.

Потім проводимо тест на перепад висот при пустому вхідному шлангові, тобто вхідна каністра внизу, бензонасос вверху. При перепаді 50 см бензин не затягнувся. А от при 15...20 см таки засмоктався. Довжина вхідного шлангу приблизно 1 м. Отже, якщо я прикручу насос десь за бензобаком, то йому цілком вистачить тяги, щоби засмоктати бензин навіть з повітряною пробкою забірника. Планую на вході поставити паливний фільтр у якості вхідного ресивера, щоби у насосі завжди був бензин. Дешеві пластикові та металеві зворотні клапани з автобазару - до самої сраки, вони не працюють.

Експерименти з бензонасосом завершено. Йдемо ставити акумулятор у славутку.


Опус 2. Встановлення акумулятора і пальпація редуктора.

Встановив заряджений акумулятор, стартер весело помаслав і запустив двигун. На вулиці +3°С, тож завівся на пропані. Втім, бензин у мене поки що все одно не подається, так що propan only. Грію двигун, контролюю оберти, веду спостереження за штатною стрілкою термометра охолоджувальної рідини і кожні кілька градусів бігаю до редуктора обмацувати його на предмет випромінювання в інфрачервоному спектрі.

При +40°С шланги починають тепліти, а редуктор біля шлангів тепліє менше. Зовнішня пласка частина редуктора холоднюча, як кузов.
При +60°С зовнішня частина трошки тепліша кузова, а шланги уже приємно теплі.
При +75...80°С зовнішня частина вже нормально тепла, але ще пече в руку, як ото після кількох десятків кілометрів.

Я так розумію, що Sergik32 таки правильно каже про обмерзання. І чим більший тиск у балоні, тим більший перепад тисків при розширенні і тим сильніше буде обмерзання. Не знаю, за якою схемою у мене підключений редуктор в контур ОР, але в морози краще не вийожуватись і гріти мою систему бензиною до +60°С для переходу на пропан.


Опус 3. Шопінг.

На позитиві приймаю рішення заправити балон пропаном повністю. Їдемо заправлятись. Як воно добре і слухняно їде, те прогріте славутко! Ще й на м'якенькій зимовій гумі. Якісь дивні відчуття після заміни гуми, тижня простою та суботнього відхідняка. Ніби як п'яний чи уві сні, рулик легенько крутиться, славутко гарно слухається педальки.

Потім починаємо кататись по автомагазинах у пошуках стратегічних компонентів апгрейду бензосистеми нашого запорожця. Продають що завгодно, окрім расово правильних брендів. Про шланги Gates ніхто навіть не чув. Купив щось з опліткою з ниток, сказали, що то "БРТ", дуже воно гут і "буде ходити". В запасі ще маю заводський бензошланг з інжекторної славутки з пробігом 100 км. Так отой "БРТ" не має ниток у товщі гуми, а заводський має. Тільки заводський шланг лисий, без оплітки з ниток, як у "БРТ". Не знаю, який шланг використати від баку до насосу і від насосу до магістралі?

Купив паливний фільтр Zollex Z-013. Ну й банка! 55 мм у діаметрі! Відро! Непоганий ресивер вийде, висмокчемо будь-яку повітряну пробку. :psih:

У будівельному маркеті купую трубні хомути з привареною гайкою під дюбель з різьбою М8, по два штуки на насос та фільтр, відповідно. Щоби надійно закріпити і не переживати, як воно там поживає.

Вже позносив усе до славутки і згадую, що мені ще треба болтів, шайб, гроверів. Повертаюсь, вибираю. Аж згадую, що мав купити акумуляторного шурупокрута зі знімним патроном. Вибрав Revolt ID18Q з двома Li-акумуляторами на 18 V 2 A*h. 2000+ грн. Збігав за гайками, називається. :-D

Повертаємось у двір. Поки експериментували та шопінгували, почало сутеніти. Виконаємо монтаж завтра, якщо зможемо.

Олександр 1968

А дроту є до того насосу?Чимала відстань.На задній балці є всі кріплення,правда дірки з різьбами можуть бути заклеєними липучкою.Насос колись кріпив навісом за кінці шлангів бо іншому гудів по кузову.Зі шлангами проблем при достатній метражній кількості бути не повинно.Якщо що то чим можу по тіліфоні підсказати бо вдома.

Toris

Цитата: Олександр 1968 від 05 Грудня 2020, 23:04:14А дроту є до того насосу? Чимала відстань.
Є дружній магазин з правильним електриком. Купимо, обіжмемо, ізолюємо. 4 метри вистачить?

Цитата: Олександр 1968 від 05 Грудня 2020, 23:04:14На задній балці є всі кріплення,правда дірки з різьбами можуть бути заклеєними липучкою.Насос колись кріпив навісом за кінці шлангів бо іншому гудів по кузову.
У мене за баком пропановий балон стоїть, простір між балоном і баком тіснуватий. Однак, всунутись можна. А насос хай гудить, хоч якийсь контроль роботи буде.

Цитата: Олександр 1968 від 05 Грудня 2020, 23:04:14Якщо що то чим можу по тіліфоні підсказати бо вдома.
То може б я просто під'їхав до Вас? Все одно треба яму/естакаду десь шукати. А у Вашому гаражі процес піде швидше, краще і з користю для обох.

Сволочь

Вообще то давление газа в баллоне не должно зависеть от уровня газа.
"Мечта рабов-рынок, где можно было бы покупать себе господ" Станислав Ежи Лец

Алекс

Цитата: Toris від 05 Грудня 2020, 21:52:06так розумію, що Sergik32 таки правильно каже про обмерзання. І чим більший тиск у балоні, тим більший перепад тисків при розширенні і тим сильніше буде обмерзання
Тут еще плюс влажность ...очень холодно ...воздух ледяной тому шо мокрый ..
Подобная тема була описана в свое время в ЗР -карб без подогрева воздуха зимом ..а чем грееть если фсё холодное,а хозяин скупердяй  :psih:
Славута 1.3Li 2006 г ГБО 4
 ЗиЛ-4331 прицеп ГКБ-8328

Toris

1. Сьогодні сидів у славутці з годину, мотор не вимикав і грівся від пічки. Непогана у нас штатна пічка, і салон сушить, і Ташкент робить.

2. Сьогодні отримав усі результати по медицині. У мене тепер офіційний Covid-19, а рівень тромбоутворювача у крові вже перевищує норму у 5 разів. Тобто по факту щось типу передінфарктного чи передінсультного стану. Направили на термінову госпіталізацію в інфекційне відділення. Відпросився до завтра, щоби завершити справи.

3. Олександр 1968: якщо уже докупили комплектуху і робите мені "довбалку" - прошу суму і картку у приватне повідомлення. Якщо ще не вчиняли ніяких дій - зупиняю свою хочулку принаймі до кінця року.

4. Усім: бережіть і шануйте наш форум. Форум з постійними срачами нецікавий нікому і Адміна такий форум теж не радує. Хочете форум - спілкуйтесь шанобливо, терпляче і максимально грамотно.

5. Може трапитись так, що це моє останнє повідомлення. Я постараюсь вижити і не радувати ворогів. Але все одно заповідаю: любіть одне одного і шануйте. Світ на любові тримається.

Усім добра.