Запитання/Відповіді по ГБО

Автор Володимир, 23 Листопада 2014, 15:25:13

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

drone

Цитата: ВКБ від 01 Грудня 2020, 14:07:57
Я вже чекаю бо більше трьох років ДФ, а більше й не живуть, цючастота нагрів-охолодження завеликий. Треба якось його далі виносить було  конструкторам чи що, вариться завжди до 100 граду сів, який же це датчик витримає.
ДФ - это датчик распредвала? У вас он завод или меняный? У меня завод живет 12 лет и хоть бы хны. А вот аналоги - это то еще говно. Магнит там намного слабее плюс низкое качество пайки, микротрещины от вибрации и привет покупка нового.
Цитата: ВКБ від 01 Грудня 2020, 07:07:02
Цитата: drone від 01 Грудня 2020, 01:12:45
Сейчас задумался над схемой. Получается, что после прогрева двигателя поток через редуктор прекращается если он подключен в малый круг последовательно? Или вы поставили на вход термостата дроссельную шайбу подключив редуктор параллельно "холодному контуру" термостата? Или у вас обратка от редуктора идет параллельно на оба входа термостата?
Це ти про малу трубочку яка з радіатора в бачек,? Так по ній проток завжди.
Особисто у мене підключено паралельно пічці до крану звісно. Поділ на малий і великий іде лише після термостата, великий це до малого додається петля радіатора великого.
Нет, не про вентиляцию радиатора. У меня сейчас тоже параллельной печке и с приходом зимы перестало устраивать время прогрева.
У заводского термостата 2 входа: сверху для холодной ОЖ, снизу - для горячей. Выход сбоку. Так вот если подключать редуктор последовательно, то получается что нужно с тройника пускать на вход редуктора, а с выхода редуктора на холодный вход термостата. Если бросать сразу на выход термостата, то тогда термостат не прогреется и двигатель будет перегреваться. Но ХВ  закрывается после прогрева, а значит не будет циркуляции после прогрева. Отсюда и вопрос к схеме. Учитывая, что у Владимира ланосовский термостат там все совсем иначе.

Больной c синдромом Дауна защитил диплом по истории Украины
"Картина мира вдруг начала сходиться,
Теперь у меня есть мнимая единица"

Sergik32

в іномарках витримує, у мене вже 14 років витримує, працює, не дьоргає. а на бензині в тебе так само дьоргає чи тільки на газу
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

ВКБ

Вечером взнаю. Не заводський ДФ. Два ще в коробці дома валяються.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: ВКБ від 01 Грудня 2020, 08:51:27
Почала на розгоні смикатись...вмерає датчик фаз.
Дивись чи є помилка Р0341, і має мигати чи навіть світитись чек коли двигун перейшов на попарно паралельний вприск, якщо нема, то заправив поганий газ, бракує кута запалювання.
Цитата: drone від 01 Грудня 2020, 14:24:43ДФ - это датчик распредвала? У вас он завод или меняный? У меня завод живет 12 лет и хоть бы хны. А вот аналоги - это то еще говно. Магнит там намного слабее плюс низкое качество пайки, микротрещины от вибрации и привет покупка нового.
Мій заводський почав ключити на 600 км пробігу.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

#979
Джикічан є, то горить то тухне.

Да, є така помилка Р0341
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: ВКБ від 01 Грудня 2020, 16:40:59
Джикічан є, то горить то тухне.

Да, є така помилка Р0341
Ну то міняй доки нерви не з"їв, там окрім пропусків ще лічильник рахує детонацію, раз рахує значить вона там є.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Займаюсь пошуком, бо в гаражі два таких чуда валяється. Я так і поняв що він.
Володя, а якщо я його зніму фізично їздить нормально тимчасово ж краще ніж з глючним?
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: ВКБ від 02 Грудня 2020, 08:43:26
Займаюсь пошуком, бо в гаражі два таких чуда валяється. Я так і поняв що він.
Володя, а якщо я його зніму фізично їздить нормально тимчасово ж краще ніж з глючним?
Я колись пробував на бензині зняти фішку щоби додому доїхати без сіпань, то вистарчило моїх нервів метрів на 300, бо на ХХ глохла і відчувався брак потужності.  На газу пробував то ніби норм, можливо тому що на холостому в мене трохи суміш збагачена.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

То жахіття а не їздабез ДФ.
Питання, яка відстань повинна бути між корпусом ДФ в торцю і флажку металевого? У мене 2мм десь.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: ВКБ від 03 Грудня 2020, 12:14:39
То жахіття а не їздабез ДФ.
Питання, яка відстань повинна бути між корпусом ДФ в торцю і флажку металевого? У мене 2мм десь.
Десь так і є, рекомендую такий https://detali.zp.ua/catalog/60226-datchik_faz_2110_8kl/ взяти, такі в мене саме довше ходять, або попробуй розібрати свій, там зазвичай пропадає контакт на пайці до роз"єма, але не всі можна розібрати так щоби не поламати.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

 Поставив новий ДФ Евроекс якийсь китай. Пимилка зникла.
Маю два трупи Старвольт і автотрейд. Де колупати для вскриття і обзору?
Магніт міцний в старвольтовському .

Зараз чомусь пливе в бідну суміш гбо, а на бензі норм працює. Що це може бути. Тобто лямбда пливе поступово в бідну і збрасує мікас на 1. І це на гарячу. Схоже що мар сенсор вмирає, бо сьогодні при прогазовці вирубився газ.
Ще поспостерігаю.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Sergik32

а в мене шикардос, крива газу співпадає з кривою бензину, а всьому виною дюзи 2,5, і шо мороз шо не мороз прийомистість шо в крузака. одне тільки шо тра то це варіатор, бо на холодну при тапці впол то є затик, а все решта бімба.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

ВКБ

#987
Заміряв де що.
Від -8 до 40 градусів на бензині гріється 4хв, розхід бензину при цьому 0,11л.
Ітого можна порахувати і пощупати величини:
Теплоємність мотора 0,6кЖд орієнтовно як металу, вага 100кг без кпп.
48×0,6×100=2,88 Мдж. Переводимо 2,88/3,6=0,78 кВт. за 4.хв.
Ітого бензину згоріло на 33(Мдж/л)×0,11/3,6=1кВт.
Тобто 1кВт згорів і в тепло пішло 0,78кВт. на стадії розігріву.
Еквівалент для такого нагріву та швидкості електроспіралі треба 0,78*60/4=11,7кВт.
Тому мабуть не варто таеу спіраль десь втюхівати, краще витратити до вмиканея газу бензин на 0,11л.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: Sergik32 від 08 Грудня 2020, 09:23:11
а в мене шикардос, крива газу співпадає з кривою бензину, а всьому виною дюзи 2,5, і шо мороз шо не мороз прийомистість шо в крузака. одне тільки шо тра то це варіатор, бо на холодну при тапці впол то є затик, а все решта бімба.
Затик через багату суміш.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Цитата: Володимир від 08 Грудня 2020, 10:29:24
Цитата: Sergik32 від 08 Грудня 2020, 09:23:11
а в мене шикардос, крива газу співпадає з кривою бензину, а всьому виною дюзи 2,5, і шо мороз шо не мороз прийомистість шо в крузака. одне тільки шо тра то це варіатор, бо на холодну при тапці впол то є затик, а все решта бімба.
Затик через багату суміш.
Теж так думаю.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.