Sensович Toris'а

Автор Toris, 19 Лютого 2021, 22:25:17

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 5 Гостей дивляться цю тему.

ВКБ

Цитата: Ivan1988 від 11 Березня 2021, 20:30:02
Цитувати виділенеТа нече нема лямбди в 7,6
На Славуты с Микас 7.6 ставили ДК с завода. На Сенсы с Микас 7.6 не ставили. Но чтобы поставить ЭБУ менять не нужно, проще же докинуть проводку (если нет) и перепрошить ЭБУ.
Тоді ще простіше. Зробить і юзать сенсік до дирок. Архівигідне придбання, але прожорливіше. В містві 12..13 газу буде порівняно 8,5...9,5 славка.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Toris

#166
Сьогодні очікую прибуття кабеля K-Line до МИКАСа та кабель до газомозку Zenit JZ-2005.
Завтра очікую роз'єм OBD-2 і блютузного конвертера інтерфейсів ELM327.

Під'єднаємось і подивимось, який там МИКАС і яке його прізвище.

Біля правого коліна пілота знайшов ось такий роз'єм GM12 (OBD1):
Spoiler
[close]

Розпіновка GM12 (OBD1):
Spoiler
[close]

Крос GM12-OBD2:
Spoiler
[close]

Перехідник (для довідки):
Spoiler
[close]

По стандартах OBD у Вікіпедії найповніша оглядова інформація з посиланнями англійською мовою, менше російською та ще менше українською.

User2108

Біле з тяжкою - то привод керування заслонкою пічки?

ВКБ

Як на даху багажник чіпляється?
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Toris

#169
Цитата: User2108 від 12 Березня 2021, 11:12:19Біле з тяжкою - то привод керування заслонкою пічки?
Це одна з системи тяг заслонок пічки, працює у певних положеннях правої крутилки пічки (під аварійною кнопкою). Там режиму "зима-літо" не треба, усе прямо з крутилки (ліві нижні позиції обдувають ноги).



Цитата: ВКБ від 12 Березня 2021, 11:26:25Як на даху багажник чіпляється?
Зовсім ніяк. Там, де у нас наклеєні опуклі пластикові смужки, у Сенса канавки на всю довжину даху. Сам дах опуклий, круглий, як в автомобілів 1930-1940-х років. Уява про дах - у фото: https://slavuta-club.info/forum/index.php?topic=17358.msg551731#msg551731
Над дверками зазору немає, там додаткова гума стоїть, до якої щільно прилягають дверцята. Якщо чіпляти багажник на дах, то лише шукати або свердлити отвори.

...Сьогодні був день лінивця. Вранці намилився на автобазар чохли в салон купувати. Поснідав, приліг до ноутбука на 5 хвилин і успішно заснув. :facepalm:

Розбудив мене товариш десь після 14:00, просить подивитись авто, бо хочуть з дружиною і дітями кудись їздити. Збентежився я, кажу, що не спец, не візьму на себе зобов'язання відповідати за рецензію і взагалі сьогодні я сонна сова у дуплі. А він каже, що я все одно розбираюсь краще, бо у мене вже дві автівки, а у нього має бути перша. Логічно, думаю. "Кидай", кажу, "посилання на те авто, будемо розглядати". І пригадую, що якраз треба забрати бандерольку з "Нової пошти". Ну, що ж, лінія життя має вийти з сонної фази і попетляти містом.

Почитав опис, повтикав у фоточки - ніби рівненько виглядає. 200+ тис. пробігу, дизель 1,5л, механіка, Renault Scenic 2012 року випуску, 7000$. Червоні номери, сертифікат, всі діли. Телефоную продавцю. "Драсті", кажу, "хочемо Вашу жужу, аж не можемо". І чую, що на тому боці саме гарненько так сидять, шум, гам, жінки, усі веселі. Домовились за 20 хвилин зустрітись.

Приїжджаю до вказаного орієнтиру. Пояснив ситуацію, що товаришу придивляюсь. Походив навколо, пороздивлявся на лінії кузова, стики і т.д. Продавець каже, що готовий на будь яку перевірку на будь-якому СТО. Сіли, поїхали за місто. Газонув - авто підхопило нас і кудись понесло. Підсилювач керма значно полегшує керування та маневреність. Помучив трохи авто, поцибав по вибоїнах, покидав різко вправо-вліво - усе тримається купи, нових звуків не почув. Кузов звучить, як без знешумлення. Кондиціонер до завершення поїздки так і не видав холодного повітря. Водійське сидіння трохи зі стажем роботи, праве веселіше, задні геть веселі, як має бути. Шторки багажника традиційно немає. :-D

В принципі, таке авто можна брати мабуть. Телефоню товаришу і кажу, що можна брати спеціаліста і дивитись, авто реальне і ахтунга не виявив. Передав слухавку продавану, вони поспілкувались і пішов я до свого Сенсовича.

Відкрив дверцю, сів, завівся, рушив. Їду тим же шляхом, що й на Сценіку і розумію, що мій Сенсович тихіший на порядок! Навіть звук КПП не псує звукової картини, салон таки тихий. Забрав бандерольку з "Н.П." і розповів товаришу про своє відкриття.

...А ввечері треба було в одне місце Славутиком мотнутись. Сів, завівся, увімкнув габарити. Гарна панелька люксова, кольорова. Після Сенса звук двигуна чути більше. Під час їзди щось десь часом торохкотіло ззаду, ніяк не можу знайти джерело. Владнав свої справи, приїхав на стоянку, запаркувався і мерщій пересів у Сенсовича. Так і є, Сенс навіть на холостому ходу, коли прогрівається, звучить уже по-іншому. А після прогріву так взагалі тихеньке мишенятко.

Підсумовую чи день, зазначу, що по двигуну та комфорту керування Сценік - лідер, по шуму салону - Сенсович кращий. А Славутика буду продавати, вже звик до Сенсовича.

Romka

Ми його втрачаємо, продасть Торісончик Славутона і піде в клуб ланосоводів.  :hysterics:
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

Toris

Цитата: Romka від 14 Березня 2021, 20:55:55Ми його втрачаємо, продасть Торісончик Славутона і піде в клуб ланосоводів.  :hysterics:
Двигун, КПП та МИКАС у Сенсі - таки таврославутські. Так що життя продовжується.

Сьогодні нарешті купив чохли для сидінь, 1200 грн (курс 28UAH/USD). Одразу напнув, сидять нормально. Трохи згодом затягну шнурками, як буде час та натхнення.

Купив кольорову книжку по Сенсу у твердій блискучій палітурці. 380 грн. Дуже приємна поліграфія.

ВКБ

То що це я не пок рию ринок своїми багажниками сенсів ланосів?
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Toris

#173
У природі ніби є багажники на гладенький дах (фото з інтернету):

Spoiler






[close]

Але краще обдивіться та обмацайте сенса чи ланоса власноруч. Усе має бути аеродинамічно і гламурно, як для ферарі з ламборгіною. І щоби лак не шкодило.
N.B. Якщо буде сенсовод комизитись, то скажіть йому, що ми, таврославутоводи, однієї з ними крові і прямі їхні предки. Браття ми. Старшенькі. :rolleyes:

User2108

#174
Та все там ставиться. Там є посадочні місця під багажник. Просто треба підбирати багажник під ланос :)

ВКБ

Я думав під ризинкою ребра з можливісттю захвату. Славуторебра зпроектовані бімба.А тут лише надійно фаркоп.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Toris

#176
1. Пробував доглянутий Dacia Logan MCV 2008 - бімба! Суботній Renault Scenic 2012 - гамно. І взагалі, треба брати від першого власника, який любив свою машинюшку. Бо оті євробляхи... хто їх знає?..

2. Після роботи здавав назад, гепнувся фаркопом у колесо службового автобуса. Удар душевніший, ніж коли бампер у бампер, м'яко так. Автобусу нічого, Сенсовичу нічого. Слава Богу, що фаркопом і в колесо! Сенсович на 30 см довший Славутика + фаркоп = +0,5 м довжини авто. Звикаю до нових габаритів. Пора парктроніки монтувати. Дочекаюсь бортового комп'ютера "Україна" і буду писати чолобитну Олександру 1968 про парктроники. І про панельку тахометряну не забути.

3. Шото погодка ця соплива штирить... Як кіт у барлозі... Усім добраніч!

ВКБ

Прохання заміряти діаметр колеса наружний по гумі сенсовича рулеткою горизонтально і вертикально на асфальті при 2 атм тиску. Завчасно дякую.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Toris

#178
Вчора було придбано:
1) КПП Ланос/Opel б/в,
2) перехідна плита,
3) піввісі,
4) кронштейни,
5) подушки,
6) сальники,
7) кріплення датчика колінвала,
8) болти зчеплення,
9) куліса і т.д. - разом 9125 грн (курс 27,8 UAH/USD).

Ще треба купити:
1) маховик для Lanos 1.4 (не знайшли на автобазарі),
2) шків колінвала для Lanos 1.4 (із зубцями для датчика колінвала - теж не знайшли такого),
3) стартер для Lanos 1.4,
4) комплект зчеплення.
Майстер каже купувати усе нове, не зношене і не пощерблене. Разом буде ще приблизно 5500 грн.

На базарі запропонували двигун 1,5 з навісним, КПП, мозги та все інше з євросенса - усе за 400 USD. Обтелефонив усіх, хто має справу з переоформленням. Врешті решт отримав компетентну інформацію: двигун буде "пробитий" по усіх базах і якщо він "чистий", то документування переобладнання обійдеться у 7000...8000 грн. З такими розцінками простіше продати сенса, докласти грошей і купити ланоса. Варіант переобладнання без узаконення мені не цікавий. Тому пішли по плану "А" - заміна КПП Opel.

--------------------------------------------------------------------

Сьогодні робив Сенсовичу добре.

1. Розібрав пробку розширювального бачка охолоджуючої рідини. Шайбочки клапанів гумові, еластичні; почистив їх. Обрізав 2 витки пружини випускного клапана, щоби зменшити тиск ОР, як у Славутику. Це зекономить кран пічки, патрубки і час життя.
2. Долив антифриз. Благо, що попередник теж користується HEPU G12.
3. Помацав товсті патрубки системи охолодження - ніби ще бадьорі. Що ж, відкладемо заміну на пізніше.
4. Треба освіжити плівку на газокнопці, бо протерлася мікриком наскрізь. Мабуть, відріжу шмат рентгенівського знімка, який робив при ковіді.
5. Роздивлявся блок запобіжників - а там не так, як у славутах: є запобіжники якісь геть маленькі, є якісь квадратні об'ємні, і ще один взагалі розміром з реле, має напис "80 А".
6. Замінив повітряний фільтр двигуна. У магазині вибрав фільтр "Аврора" за 65 грн (курс 27,8 UAH/USD). У дорожчих фільтрів фільтроелемент з синтетичної тканини, але гума по периметру якась геть дохла, буде підсмоктуватись повітря. А в "Аврори" фільтроелемент паперовий, зате по периметру піна, яка м'яка та товста, підсосу не буде. Перед встановленням фільтра зняв і вичистив/вимив кришку (був ледь помітний наліт), з якої патрубок йде до двигуна. Вхідний короб теж вичистив, скільки міг. Мити водою у ванній кімнаті не було бажання. Після заміни повітряного фільтра мотор завівся і працює нормально.
7. Понюхав щуп - олива смердить бензином. Я вже забув такий запах моторної оливи. :) У Славутику строго пропан і олива має запах оливи.
8. Забрав у багажник інструменти і матеріали зі Славутика.
9. Мабуть, варто прикупити про запас запасний модуль запалювання. На модулі такі написи:
52.3705
12V
(2112-3705010-04)
ДКАБ 453798 001 ТУ
СДЕЛАНО В РОССИИ
10. Опір свічних дротів 2,5 кОм.

Цитата: ВКБ від 19 Березня 2021, 08:35:02Прохання заміряти діаметр колеса наружний по гумі сенсовича рулеткою горизонтально і вертикально на асфальті при 2 атм тиску. Завчасно дякую.
Сенсович стоїть паралельно стіні будинку на прибудинковій асфальтованій похилій під кутом 2...4° поверхні з відводом води згідно СНиПів, ДБНів і т.д. Обміряв бортові колеса, які стоять нижче. Тиск у колесах 2,1 бара. Діаметр колес по горизонталі близько 57 см. По вертикалі переднє колесо 56 см, а заднє колесо 56,5 см.

ВКБ

В сенсі гідропідсилювач сщеплення чи як в славуті?
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.