Славута 1.2Li 2008 рік Паннакота-2 (Володимир)

Автор Володимир, 07 Квітня 2010, 13:04:46

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Sergik32

ЦІНИ СМІШНІ НА ТЕ ГІВНО? НУ НЕ ОСОБО ТО І СМІШНІ
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

ВКБ

Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

60260 км.

Надоїв рев двигуна в діапазоні обертів 2700-2900 на певних режимах нагрузки, бо як виїзджаю на трасу Тернопіль-Львів, то можна їхати або 80 кмг або 100 кмг, на 90 кмг дуже ричав двигун, то вирішив поміняти дорогі босалівські штани на дешеві маде ін Херсон. На вигляд вони як завод, тільки метал в два рази тоньший. Вчора тестував то набагато тихіше, але не так як було з конвеєрними штанами.

Переміряв довжину труб штанів:

Босал: Ліва-34 см. Права-35 см. на виході в трійник ліва ще має хвоста порядка 1-1,5 см.


Херсон: Ліва-31 см. Права-34 см. на виході в трійник ліва як і босал має хвоста порядка 1-1,5 см. (Фото чогось не зробив)

Завод: Ліва-33 см. Права 35 см.  на виході в трійник також є один хвіст, але він на правій трубі, довжиною порядка 1 см. Тобто на автозазі хтось з інженерів таки додумався що на короткі канали випускрного колектора треба робити довшу трубу штанів ніж на довгих каналах випускного колектора.


Зверніть увагу як виглядає з середини босал якого я поставив 1,5 роки тому, і як виглядає завод за 11 років, думаю приварю йому нові вуха для кріплення резонатора і буду їздити далі.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

drone

Цитата: Володимир від 21 Травня 2021, 13:52:12
Завод: Ліва-33 см. Права 35 см.  на виході в трійник також є один хвіст, але він на правій трубі, довжиною порядка 1 см. Тобто на автозазі хтось з інженерів таки додумався що на короткі канали випускрного колектора треба робити довшу трубу штанів ніж на довгих каналах випускного колектора.
За что ж вы так не любите советских инженеров? Пишете так будто они все дурачки которые ничего не понимали в конструировании авто. Можно долго спорить о противостоянии 2108 и 1102, но всегда есть фактор цены. А при советской власти считавшей стоимость по ТТС 2108 стоила 8300р, а 1102 - 5100 р. И за эти деньги они сделали вполне вменяемый автомобиль в т.ч. за счет замены дорогого литья равнодлинного коллектора на разнодлинные штаны из копеечной трубы.
Больной c синдромом Дауна защитил диплом по истории Украины
"Картина мира вдруг начала сходиться,
Теперь у меня есть мнимая единица"

Sergik32

гляньте на сопрягаємі деталі колектор штани, і тут більш нема про що говорити, яка там соосність отворів і плюс прокладка, от вам і якість роботи совєцких інженерів. а це все втрата 100500% потужності
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

ВКБ

Якщо одні думають що платять, то інші думають що ті хай думають  що працюють.
Як платили анжинерам - так і зробили, то і така ціна. Еквівалент, збереження балансу енергії в природі.  :-D

Славута це дешевий функціонал. Якщо зробити краще то тоивже не славутамі не ті цілі. Ціль...два куска заліза до купи і щоб функцію виконувало. А за функціб дизвйну то платить платить платить.
Логіка залізна - їде ? То навіщо платити більше за те щоб їхало.  Дизайн то кайф для очей і самолюбства. За кожноденний кай від погляду і самоспокаю плати платить платить.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Romka

Цитата: Володимир від 21 Травня 2021, 13:52:12Надоїв рев двигуна в діапазоні обертів 2700-2900 на певних режимах нагрузки
Дивно, дргугі вже шатани Босал, а такого ефекту не має. Можливо у вас підробка?
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

Володимир

Цитата: Sergik32 від 21 Травня 2021, 16:04:35гляньте на сопрягаємі деталі колектор штани, і тут більш нема про що говорити, яка там соосність отворів і плюс прокладка, от вам і якість роботи совєцких інженерів. а це все втрата 100500% потужності
Це вже рукожопість працівників мемза, я маю випускний колектор 92 рв, то там соосність отворів ідеальна з прокладкою, а те що на машині має зміщення ще й не круглі отвори.
Цитата: Romka від 21 Травня 2021, 21:47:11
Цитата: Володимир від 21 Травня 2021, 13:52:12Надоїв рев двигуна в діапазоні обертів 2700-2900 на певних режимах нагрузки
Дивно, дргугі вже шатани Босал, а такого ефекту не має. Можливо у вас підробка?
Тут ще питання що стоїть після штанів босал, в мене стоїть карбовий босалівський резонатор, коли поставив ще й босалівський глушник та сопілку, то взагалі на певних обертах ричала, довелось тулити додатковий глушник на сопілку щоби трохи менше давило на вуха.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: ВКБ від 24 Травня 2021, 10:31:12
Володя, де фото фаркопа твого?
Починай дивитись з цього повідомлення https://slavuta-club.info/forum/index.php?topic=2988.msg435920#msg435920 але не використовуй браузер хром під андроїдом, бо фоток не буде видно.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Володимир

Зняв шумку під капотом, натомість наклеїв віброізоляцію на вібруючі поверхні, на сайті пишуть що товщина 4 мм, але по факту коли зняти захистний папір то буде 3.2-3.5 мм. По звуку двигуна в салоні нічого не помінялось, але шум від дороги зменшився.




Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Там з тої сторони бітум?
Дякую не через хром побачив фото. Фаркоп на кручення палка - труба поперечна працює. Ну норм. А болти під клеми під лонжеронами багажника пробивав наскрізь?
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: ВКБ від 24 Травня 2021, 15:12:08Там з тої сторони бітум?
Якщо ти про вібру то щось чорне, м"яке, і дуже добре липне до поверхні.
Цитата: ВКБ від 24 Травня 2021, 15:12:08Дякую не через хром побачив фото. Фаркоп на кручення палка - труба поперечна працює. Ну норм.
На скільки пам"ятаю поперечина з 40-ї труби, але труба ще радянська товстостінна. Один раз правда мав випадок що на швидкості 80 кмг і 1000 кг в причепі відлетіло колесо, то трубу трохи зігнуло, довелось рівняти і зі сторони салона наварив на трубу кусок полоси 4Х30мм.
Цитата: ВКБ від 24 Травня 2021, 15:12:08А болти під клеми під лонжеронами багажника пробивав наскрізь?
Там є в лонжеронах готові отвори, тільки деякі розсверлив.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Romka

Цитата: Володимир від 24 Травня 2021, 10:19:43Тут ще питання що стоїть після штанів босал, в мене стоїть карбовий босалівський резонатор, коли поставив ще й босалівський глушник та сопілку, то взагалі на певних обертах ричала, довелось тулити додатковий глушник на сопілку щоби трохи менше давило на вуха.
Все повністю Босал. Тот при штатній системі з каталізатором було підняття гулу в салоні на обертах 3900. На Босалі резонанси відсутні при любих оборотах.
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

Ivan1988

Цитувати виділенеТут ще питання що стоїть після штанів босал, в мене стоїть карбовий босалівський резонатор, коли поставив ще й босалівський глушник та сопілку, то взагалі на певних обертах ричала, довелось тулити додатковий глушник на сопілку щоби трохи менше давило на вуха.
Стоят штаны, карбовый резонатор, глушитель и выпускная труба все Bosal. Рычаний не заметил. Немного слышно когда ехать на второй передаче под гору и то если с открытым окном. И на холостых бывает чуть бубнит.

Цитувати виділенеЗняв шумку під капотом, натомість наклеїв віброізоляцію на вібруючі поверхні, на сайті пишуть що товщина 4 мм, але по факту коли зняти захистний папір то буде 3.2-3.5 мм. По звуку двигуна в салоні нічого не помінялось, але шум від дороги зменшився.
Тоже использовал такую же вибру, но только для днища багажника и под задним сиденьем. Осталось ещё 1,5 листа 4 мм и несколько листов 2 мм (брал на капот но пока не клеил).
Владимир, а на сам капот клеил вибру? Есть смысл её туда клеить?