Машина-пуля ВКБ

Автор ВКБ, 21 Червня 2020, 12:06:55

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Romka

Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

Sergik32

Співчуваю друже, оце важка втрата, в такому віці втратити вже усіх батьків.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

ВКБ

От і 40 день батькові. Сумно.

Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

#213

Розсипався старий трійник пластик. Довіри немає ні до сталевих, ні до алюмінійєвих ні до пластикових.
Поставив від пайки 25 труби трійник турція за 8грн. Прорізав по краях потнаружі по дві канавки 1×1мм на відстані 3мм від торція і між собою. Діаметр штатного 32мм, цей 33,5мм. Налізло гуд.
1 см вистачило обхвату для гуми.
Прополоскав систему і 1 стакан намулу вимив )). Пічка гріє бімба.


Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Toris

Стакан намулу - це зачот. Спостерігайте рідину в бачку: після промивки там мають з'являтись частинки типу "пісок" та намул. Ви два тижні возили дистилят у системі - за цей час канали у чавунному блоці покрились свіженькою іржею, тому перший антифриз буде мутніти. Сам антифриз через певний час помутніє, змінить колір та потемніє. Як тільки перестане темніти - міняєте антифриз на новий.

Новий антифриз вже має залишатись прозорим та без суттєвих змін кольору наступні Y років.
Антифризи (і перший після промивки також) мають бути якісні та дорогі, HEPU, Febi і т.д.

Дуже жаль через місяць зливати вбитий дорогий антифриз, але така ціна за економію у попередні роки. Треба один раз зробити добре, щоби потім жити спокійно та правильно.

ВКБ

Мутний антифриз коли стоїть в холодному місці три дні в 5ти літровій баклажці осідає 5мм ілу )). Зливши , промивши баклагу, і ще два три дні в прозолоді і маємо є 0,5мм ілу )).  Зараз як раз на чистому але мутноватому сиарому тосолі домивка. Амтак хотілось розтвором соди фуганути з водою і пару днів поварити. Але досить і так. Ще один злив на новому дешевому, потім свіжак якічнмй через тиждень.  Авто у мене проходе ресурсне випробування мабуть )) Тараьане або головка з клапанами , або перекладка по циліндру, або шатунно пальцева пара. Немає коли і не хочеться лізти.
Як сяду на дизель автомат дастер тоді вже приведу брелок мотославуту до тями. Реально автомонстр мемз )). Поки не димить ..хай тарабане )) Свіжак мастило в мотор і кпп на днях. Мотор 11тис вже, кпп 80 тис...перебор. заміна 5-ї...і щеплення. Саме живуче щеплення не дає розкидати кпп.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

Ремінь якийсь у мене 44000 вже відкатав. Подивлюсь на скільки лопне ))
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

vladishtm

Наче Костя, питав як поварити тонкий метал? Можливо ще такий варіант
   Как заделать дыры на порогах без сварки.
Ремонт сквозной коррозии, простой способ. Без сварки
Лечим ржавчину внизу двери, на авто. Своими руками.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

ВКБ

#218
Люблю заварювати, потім армовану шпаклівку і з середини мовіль. Але  метод норм, допускаю лише для крил. Славута таке допоміжне пракчичнозручне авто і по ціні, що я куплю вставки і цілі куски щоб вварити. Питання час знайти ))



Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

Досі не можу визначити що тарабане в моторі. Звук один і той самий на тіх самих обертах що під навантаженням, що без

При навантаженні мотора в режимі давити під гору на повищеній передачі звук той самий що і при нормальній їзді і залежить від обертів. На хх при різних обертах тональнфсть та сама.
Частота скоріше половина від коленвалу, тому або палець поршня в такті випуску газів -втягування повітря, або клапан у втулці чи на седлі і розпредвал. Зазори норм, коромисла не поїдяні, разполільчий  теж не пожований. Яка постіль розподільчого незрозуміла поки.
На пепекладці сам поршень теж може бути. Не зочеться голову вскривати без толку
Мабуть готую проклалку, пальці, поршні , кільця щоб полізти не зря. Якщо голова то хоч натянти назад прокладку нову на блок.
Пр відео де майстер мемз ремонтує славуту інжекторну то звук схожий. Він спіймав на клапанній кришці трабл і виправив, мотор там потім шуршить.
Що може стукати однотонно на любих режимах в мемзі?
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Toris

Цитата: ВКБ від 11 Жовтня 2021, 09:43:44Що може стукати однотонно на любих режимах в мемзі?
Здохла подушка і мотор тупо човпеться об щось?

ВКБ

Цитата: Toris від 11 Жовтня 2021, 10:23:45
Цитата: ВКБ від 11 Жовтня 2021, 09:43:44Що може стукати однотонно на любих режимах в мемзі?
Здохла подушка і мотор тупо човпеться об щось?
Норм з ними. Звук в районі роз'єма головки і блока здається 2,3 циліндри. Орієнтовно.
Тобто звук машинки зінгер якщо строчити не тканину а лист алюмінія 0,3мм. Щр вгопу тягнеш на розгін, що гальмування мотором - тональність і амплітуда на слух одна й та сама.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

vladishtm

Цитата: ВКБ від 11 Жовтня 2021, 09:43:44При навантаженні мотора в режимі давити під гору на повищеній передачі звук той самий що і при нормальній їзді і залежить від обертів. На хх при різних обертах тональнфсть та сама.
Можливо щось в каналі вихлопу -кріплення, з"єднання... (починаючи з колектора і далі). Якщо завести холодну і зразу позаглядать чи не валить де димок на з"днанні?
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Toris

Цитата: ВКБ від 11 Жовтня 2021, 10:42:11Звук в районі роз'єма головки і блока здається 2,3 циліндри. Орієнтовно.
Тобто звук машинки зінгер якщо строчити не тканину а лист алюмінія 0,3мм.
Від кришки клапанної відвалився сепаратор картерних газів і гарцює по розподільчому валу (чи що там є)?

igo61

А применить автостетоскоп вера не позволяет?

Уже давно нашёл бы источник стука.
Дома ж наверняка кто-то меряет себе артериальное давление. Снимаешь с медицинского стетоскопа "головку" с мембраной и на её место вставляешь трубку Ф6мм и 20...30см длиной. Делов то.
Куда ты скачешь, гордый конь, и где откинешь ты копыта?