Машина-пуля ВКБ

Автор ВКБ, 21 Червня 2020, 12:06:55

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Ivan1988

Цитувати виділенеПо бензину то звісно згоден, і на газу коли множник підстроєний, що вирівнює в свої програмні налагодження.. Я зауважую саме про розхід при 0,9 і 1,05 коеф, то на багатій0,9 розхід менший.
Без разницы бензин или газ. Если поставил в газовом блоке множитель на более богатую смесь, то ДК через Микас будет обеднять бензиновую топливоподачу  до тех пор пока на выходе не будет стехиометрия. Ну а множитель как раз и связан с бензиновой топливоподачей. Поэтому крути хоть в бедную хоть в богатую, но пока работает ДК то все до одного места (кроме тех режимов когда ДК не работает).

ВКБ

Не витягує він 1 про що і пишу. Мабуть поза діапазоном. А коли на холу вмикаю бенз то бідна теж так і тримається, і навряд такв картах прописано. Я погоджуюсь що підтягує час впорскування до стехеометрії, але саме при моїх налагодженнях при польоті 157км і 0,9 коеф не підтягнув. Тримаю газ при 100км/год довго і довго коеф 0,9 +-
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Ivan1988

Вы не можете понять, что если показывает лямбдарегулирование 0,9 то это не означает что вы едите на богатой смеси, вы едите на стехиометрической смеси. А 0,9 означает только то что для достижения этой стехиометрии в данный момент лямбда урезает на 10 % топливоподачу которая прописана в ЭБУ.

igo61

То вже захід на друге коло, йому Володимир вже втокмачував - ніхт, товче своє.
Куда ты скачешь, гордый конь, и где откинешь ты копыта?

ВКБ

#199
Цитата: Ivan1988 від 28 Червня 2021, 22:47:35
Вы не можете понять, что если показывает лямбдарегулирование 0,9 то это не означает что вы едите на богатой смеси, вы едите на стехиометрической смеси. А 0,9 означает только то что для достижения этой стехиометрии в данный момент лямбда урезает на 10 % топливоподачу которая прописана в ЭБУ.
Лямбда одночасно показує факт 0,9, і 0,1 приймає участь в роботі як коеф.
Як доказ, беру лямбду, підключаю до мультиметра,  беру лампу бензинову і грію її пооум'ям горілки, і лямбда показує 0,85. Тобто вона показує факт  навіть в такому ручному режимі колхозному. То в такому випадку хто що там урізає, якщо вона факт показує центру полум'я горілки. Якщо відводю полум'я подалі на кончик, показує 1,1. Все чесно.
Тобто по БК то є вакт, і з нього іде аналіз.

Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: ВКБ від 27 Червня 2021, 18:10:49
Цитата: Володимир від 27 Червня 2021, 12:50:29
Цитата: ВКБ від 27 Червня 2021, 11:33:42
Цитата: Toris від 27 Червня 2021, 10:15:29
Пречудовий у Вас розхід пропану! :drinks:
Замір пепевірений так: повний балон 30л влізло 24л. Замір по одометру, дозоправка і літраж бензоколонки. Точніше нема куди, все по лічильникам, а не пальцям.
Головне наекспериментував, що саме багата суміш при навантаженні по дролелю 12..30% коефлямбди 0,9 +- саме економія.

При коефіцієнті 0,9 ти просто маєш збарачену суміш в потужних режимах, тому на розгонах динаміка краща і менше часу на розгін. Якщо був би коефіцієнт >1, то відповідно в потужних режимах зуміш була б збіднена , динаміка погана і більше часу на розгін. В сталих режимах незалежно від коефіцієнту суміш на виході однакова.
Володь, коеф спостерігав при затяжному педалюванні і утриманні педалі на підтримання швидкості. Тобто результат на табло, при 0,9 коеф на пропані маю 6,2 траса на 100км
Пригружений на 65%
Я ж тобі пояснюю, 0,9 коефіцієнт в сталих режимах, то на потужних режимах коли лямбдарегулятор не працює і коефіцієнт 1,0 маєш +10% палива, відповідно краща динаміка і швидше виходиш на задану швидкість, а якщо коефіцієнт >1, то все навпаки, в потужних режимах замість збарачення маєш збіднення суміші і тупішу машину.
Цитата: ВКБ від 28 Червня 2021, 09:10:17
Річ у тому, що раніше так підстраював, що було коеф 1,05, і розхід був більший. Тобто множником крутив. По бензину то звісно згоден, і на газу коли множник підстроєний, що вирівнює в свої програмні налагодження..
На газу лямбдарегулятор в тебе працює так само як і на бензині.
Цитата: ВКБ від 28 Червня 2021, 20:38:29
Не витягує він 1 про що і пишу. Мабуть поза діапазоном. А коли на холу вмикаю бенз то бідна теж так і тримається, і навряд такв картах прописано. Я погоджуюсь що підтягує час впорскування до стехеометрії, але саме при моїх налагодженнях при польоті 157км і 0,9 коеф не підтягнув. Тримаю газ при 100км/год довго і довго коеф 0,9 +-
Костя, ти так і не зрозумів що таке Klz, пто те що він щось там не витягує, можна говорити тільки якщо від впирається в крайні границі діапазону регулювання, тобто 0,75-1,25.
Цитата: ВКБ від 28 Червня 2021, 23:03:36
Цитата: Ivan1988 від 28 Червня 2021, 22:47:35
Вы не можете понять, что если показывает лямбдарегулирование 0,9 то это не означает что вы едите на богатой смеси, вы едите на стехиометрической смеси. А 0,9 означает только то что для достижения этой стехиометрии в данный момент лямбда урезает на 10 % топливоподачу которая прописана в ЭБУ.
Лямбда одночасно показує факт 0,9, і 0,1 приймає участь в роботі як коеф.
Як доказ, беру лямбду, підключаю до мультиметра,  беру лампу бензинову і грію її пооум'ям горілки, і лямбда показує 0,85. Тобтотвона покащує фак  навіть в такому ручному режиміколхозному. Тотв такомумвмпадку хто що таммурізає, якщо вона факт показує центру полум'я горілки. Якщо відводю полум'я подалі на кончик, показує 1,1. Все чесно.
Тобто по БК то є вакт, і з нього іде аналіз.
Костя, вивчи нарешті як працює лямбдарегулятор і не пиши всяку єрись.

Щодо цього поста, хоч пимилок дуже багато і важко в"їхати про що йде мова, але так ти просто визначив в якій точці полум"я менше залишку касню, чим більша напруга, тим менше кисню.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Так напруга, на кінчику і далі від полум'я напруга вище, як втопити в центр полум'я то до 0,1в, але не скаче, щміна напруги поступово.

Та вивчив вже.

Тоді питання, коеф. в час миттєвий індикує наприклад 0,9, то це ж і є стан суміші в цей момент?
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: ВКБ від 29 Червня 2021, 12:45:41Так напруга, на кінчику і далі від полум'я напруга вище, як втопити в центр полум'я то до 0,1в, але не скаче, щміна напруги поступово.
А що тут дивного, На кінчику полум"я кисню нема, бо він вже згорів, тому датчик показує високу напругу, а в середині полум"я кисню багато, тому датчик показує малу напругу.
Цитата: ВКБ від 29 Червня 2021, 12:45:41Та вивчив вже.
Якби вивчив, то розумів би, що Klz не показує бідна в тебе сумуш чи багата, а показує яку регулятор зробив корекцію щоби суміш привести до правильної, тобто він показує кривизну вхідних даних, а не те що получилось на виході.
Цитата: ВКБ від 29 Червня 2021, 12:45:41Тоді питання, коеф. в час миттєвий індикує наприклад 0,9, то це ж і є стан суміші в цей момент?
Незалежно від того що показує коефіцієнт 0,75 чи 1,25, на виході суміш буде однаковою, бо лямбдарегулятор отим коефіцієнтом відкоригував її до правильної.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Псіханув і отаку приблуду зробив для круіз контролю капоту ))
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

igo61

Куда ты скачешь, гордый конь, и где откинешь ты копыта?

ВКБ

#205
Цитата: igo61 від 15 Серпня 2021, 21:12:41
Да, уже пора.  :clap:
Третю купувати не буду з тросом паровозом )).
Лишилось на два комплекти заготовок після плазми. Лазер не вийшло плазма під рукою була. Почистите контури точилом чи напильноком і зварите таку приблуду відкривача капорту . ))
Центральна деталь лист  2мм , боковинки і лопатка  лист 1,5мм. Забирайте.))
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

#206
Дизайн гараж
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

Сумно..сумно аж за край..
Батько помер сьогодні вранці. Всі 4 батьків немає..осиротів. :sad:
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: ВКБ від 27 Серпня 2021, 11:28:33
Сумно..сумно аж за край..
Батько помер сьогодні вранці. Всі 4 батьків немає..осиротів. :sad:
Співчуваю, хай з богом спочиває.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Toris

Земля пухом...  :(