Расширительный бачок

Автор Ромео, 14 Березня 2009, 19:14:09

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 2 Гостей дивляться цю тему.

Romka

Toris, нічого хитрого, так як на відео я розібрав свою кришку Gates RC228 (брав нову, правда за 150 грн тут dok.ua).
Ездил месяц на нерезаной, ничего не рвало. Потом стремонулся и срезал на всяк пожарный пол витка.
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

Володимир

Цитата: KOT від 01 Травня 2020, 19:19:20
А вы в курсе что оригинальная крышка расширительного бачка vag стоит 420 грн? И давление в ней 1,4 атм. Если честно меня жаба давит, но заказал себе новую, что-то мой клапан какой то зеленый и сработал первый раз аж при 2 атм.
Я брав БУ разом з бачком за 200 грн, не знаю скільки атмосфер так кришка тримає, але якщо зжимати кривий патрубок, то гнеться легше ніж на рідній кришці з відрізаним одним витком пружити в клапані.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

KOT

Купил, новую крышку, проверил вроде все хорошо, срабатывает при 1,4.
Нашел приспособление для проверки, фильтр солярки, диаметр подходит под клапан, а штуцер под пистолет для накачки шин.
На фото старый клапан, сегодня не спел разобрать.



Обнаружил что на пежо 301 такой же клапан стоит в крышке, но крышка другая. И цена 180 грн.
Еще я так понял тут конструкция такая же как на ваг крышке, но что-то с ней не так. Хотя у меня стояла такая и лузаровские крышки на славуте с обрезанными пружинами.
https://detali.zp.ua/catalog/2633-kryshka_bachka_rasshir_21083302_Febi/


KOT

Сломал я клапан, ну верней он треснул, когда я пытался его разьеденить. Там у меня внутри очень сильно окислилась медь. Можно почисить собрать и я думаю дальше будет работать.

Skiper

Бачок от Дєу Нубіра ніхто не ставив на Славуту замість стокового?
Як по мені, то може краще підійти за рахунок прямих патрубків.
Slavuta 1.2SI by Skiper
Мы в ответе за тех, кого вовремя не послали за русским кораблём

ВКБ

Хто полюбляє різати пружину на клапані  кришки бачку розширювальному, то така їзда, навіть з привідкритою кришкою не є проблемою при малих та середніх потуджностях і не в жару. Тобто тиск в системі охолодження в 1 ат. потрібен на режимах і в жару на передзакіпальних режимах. Тобто на до закіпальних охолодження є і буде та прощає при нульовому збитковому тиску,  але тиск в 1 атм підвищує ефективність і не дає кипіти на 110 гралусів (біля того), раніше  ніж без тиску, тут елементарна фізика , тобто тиск додає ще градуси щоб не кипіти, тим самим бульбашки є малого розміру і рідина обтинає блок по максимальній площі. При бульбашках ккд процесу охолодженні зменшується на отих 10% приблизно. Тому хто береже бачек від ніби то розриву на дозакіпальних режимах, тобто до 97..99 градусів , може й 103, якщо не пре верхом, - то норм, можна, але якщо жара, пробка, прогазовки на світлофорах, оберти 5500 10..15 хв в жару і з грузом,  і система охолодження і її баланс на піку - має бути 1 атмосфепюр тиску надлишкового як пише Фучаджи, і працює все як часіки. Особисто перевірив всі режими. Тому іноді може вилізти боком, ось чому можна до якогось моменту кататись з меншим тиском, бо режим не дійшов до ручки .
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

drone

Вот вроде и инженер, а пишете глупости. При достижении температуры кипения парообразование начинается прежде всего в местах неоднодродности жидкости. В СО - это крыльчатка помпы где идет кавитация убивающая крыльчатку. Современный качественный антифриз с температурой кипения при НУ 105-115°C прощает этот момент, но если он некачественный или вода, то негерметичная СО - это быстрый путь на замену помпы.
Больной c синдромом Дауна защитил диплом по истории Украины
"Картина мира вдруг начала сходиться,
Теперь у меня есть мнимая единица"

Володимир

Цитата: drone від 31 Серпня 2022, 18:46:29Вот вроде и инженер, а пишете глупости. При достижении температуры кипения парообразование начинается прежде всего в местах неоднодродности жидкости. В СО - это крыльчатка помпы где идет кавитация убивающая крыльчатку. Современный качественный антифриз с температурой кипения при НУ 105-115°C прощает этот момент, но если он некачественный или вода, то негерметичная СО - это быстрый путь на замену помпы.
Я думаю, що навіть при хорошому антифризі без тиску буде кавітація. В мене колись кришка не тримала тиску, то зимою коли температура завжди трималась на рівні 78-80 градусів, коли після простою запускаєш двигуна пічка починала булькати, після гермитизації системи булькати перестала.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

vladishtm

#503
З мікасом "C6 Максимальна температура охолоджуючуї рідини двигуна (град. С) = 110град.

Кавітація на помпу якщо вона є  - так що з мікасом що без. Але ж якщо все справне (термостат, вентилятор) -нормально 80-98град . Але на кавітацію помпи більше вплине швидкість помпи і якість , форма... лопаток та проходимість каналів для ОЖ. Якщо продовжувати їхати при температурі 100 і вище - ну що ж хазяїн барин.

Пічка так, це стопудово -їй чим більше тиск тим краще віддасть, можливо саме пічка була причина дати тиск в системі?. Ну і тосол та антифріз може всеж трохи різні рідини?. Я особисто за антифриз.
Цікаво -момент кавітації на помпі при  температурі 105 град. (з антифризом) ніхто воочію не бачив, як і фото СВОЇХ погризених кавітацією лопаток насоса, - але всі стверджують.  :rolleyes:  Я :dunno: як так можна.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Володимир

В мене бачок не тримав тиску, бо рази втікали через датчик аварійного рівня, після герметизації булькання пройшло. До чого тут мікас?
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Продовжу недожовану тему і не понятий мій пост. Саме коли є тиск 1 атм то і ОЖ не піднімається вище 97 навіть в жару і в потужний режим на піку. Тобто теплопередача від блоку і тепловіддача в радіатор працює як наказував Фучаджи. Тобто без отого 1 атм тиску надлишкового ОЖ як пористий пенопласт і 50% лише йде прилягання рідини до стінок агрегатів, від того розрахунковий тепловий баланс зміщується. Я кілька разів літом в жару 31, топив по київ-одеса 140 біля 15 хвилин, то при справному бачку і кришці, тиску 1 атм все норм, на піку, але не перевищує, а з розгерметизованою кришкою не витримує, кипить, булькає, пре верхом. Ну і зрозуміло чому. При тому що їзда була в те ж літо, два рази туди назад, тобто 4 та сама ділянка в 70км в одну сторону, де два рази з чотирєх  з негерметичним бачком.тобто авто, помпа, ОЖ, мотор, потужність (пездалька в підлогу) - те саме. Інженерне моє особисте пояснення лише таке. Фізика.
По ітогу, з урізаною пружиною де тиск 0,5, або 0 привілкрученою кришкою прощає така їзда і мотор власнику не в жару і не в надпотужних режимах. Тобто ідея 1 атм для пікових високотемпературних і високопотужних режимів мотору.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

vladishtm

Цитата: ВКБ від 02 Вересня 2022, 09:13:06Саме коли є тиск 1 атм то і ОЖ не піднімається вище 97 навіть в жару
А як тиск заборонить темпратурі підійматися , якщо двигун нагріється вище?
Якщо брати по воді (на антифриз подібної табл. не найшов, але в нього наче здвиг вверх, тоб то ще краще), то не треба вже так строїти великі надії на чудо. Бо тиск збільшуемо наприклад втричі, а температура кипіння зростає тільки на третину від 1 атм.
1,0    99,09 oС
1,033    100,00 oС
1,5    110,79 oС
2,0    119,62 oС
2,5    126,79 oС
3,0    132,88 oС

Я думаю основне  - те що підвищення тиску зменшую кількість і розмір бульбашок у ОЖ то ж буде більш ефективний відіод тепла від металу двигуна.  (ну і краше тепловіддача в радіатор пічки). Бо воздух (бульбашки) великий ізолятор для теплопередачі. Навряд чи Славута тягне на роль джипа по Сахарі.

Звісно,маслом кашу не спортиш, але враховуючи, з якого гівна ліплять зараз патрубки, бачки.... щось немає в мене бажання стати десь в дорозі як вкопаний без ОЖ. Краще вже постояти , остити, і їхати далі. Знову ж таки -нормальна температура двигуна десь 80 - вище то вже не є гут.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

drone

А вам сколько нужно? Нужен лишь запас на разницу температуры между температурой ОЖ на крыльчатке помпы и температурой на термостате чтоб гарантировано не было тепловой кавитации. Если изначально термостаты на таврию ставили на 80°С с запасом, то на сенс 1.4 корейские идут уже на 87/92. Быстрее прогрев двигателя, экономия топлива. И да, температура ОЖ и рабочая температура двигателя, в смысле цилиндро-поршневой группы - это две большие разницы.
Больной c синдромом Дауна защитил диплом по истории Украины
"Картина мира вдруг начала сходиться,
Теперь у меня есть мнимая единица"

ВКБ

"2,0    119,62 oС" -  оце воно, тільки це абсолютний тиск, а відносний і є 1 атм (мінус атмосферний), саме так її читати. Я вибачаюсь, але +19градусів це ніфіасє бонус плюс.
Так, згоден, якщо старенька сисиема і непонятної якості патрубки то кришку можеа привідкрити, але лишати її в нормі для 1 атм, а раптом треба.
Я завжли їздив з 1 атм, тепер бачек рве, от і відремонтую та лишу привідкриту.
Вже місяць їздю з дирявим бачком і без надлишкового тиску, щілина мала в бачку з низу, а ОЖ  в'язка і не протіка в щілину бачку )), на нижній мітці, але датчик горить. І норм.  Таке знання допомага не нервувати, а махеути на трабл рукою і поставити в неспішний план ремонту.
Просто нема часу і спецом думаю поспостерігаю.
Бачив купу на дорозі іномарок літом обісцяних від розриву ОЖ, і всі буксують авто, штовзають, хватаються за церце, за гаманець, а можна знайти диру, закрити, залити і без тиску їхати скільки треба..але ж то треба було бути спочатку славутоводом )))
Думаю взимку пічка без 1 атм може тупити , отут підсумки не підбивав.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

vladishtm

Цитата: drone від 02 Вересня 2022, 22:47:04И да, температура ОЖ и рабочая температура двигателя, в смысле цилиндро-поршневой группы - это две большие разницы.

Такі да,ясень пєнь, але ж без температури від роботи двигуна, у ОЖ  температура не появиться.  B)

Цитата: ВКБ від 03 Вересня 2022, 08:07:23Вже місяць їздю з дирявим бачком
B)  і літо захватили виходить B) 
Цитата: ВКБ від 03 Вересня 2022, 08:07:23Вже місяць їздю з дирявим бачком і без надлишкового тиску, щілина мала в бачку
Хм, а де ж принципи, ратуєте за одне. а самі.....  :hysterics:
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2