Вопрос-ответ

Автор Vitaliy., 18 Лютого 2015, 10:52:08

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 5 Гостей дивляться цю тему.

vladishtm

Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

drone

Цитата: Vadim_K від 19 Вересня 2022, 20:45:36Шановне панство, а хтось часом не давно не міняв ДПРВ(датчик фаз)?
Почав періодично чек моргати на прогріту. На холодну все Ок. Встановлено Калуга Автотрейд 48.3855 (брав разом з комплектом інжектора все бу).
Вирішив купити новий, але новий не значить хороший.
По першому заходу, десь з місяць тому, першим пробував Омегу 50.3855 - чек горить, потім Калуга Автоелектроніка 141.3855 - чек горить, потім Калуга Автотрейд 48.3855 - чек горить. Добре що господар магазину автозапчастин добрий мій знайомий, то все забрав назад і гроші повернув.

По другому заходу(десь тижні зо три тому) знайшов на ОЛХ згідно з описом новий(зі слів поставили, а то не воно виявилось) Калуга Автотрейд 48.3855 з безкоштовною доставкою Укрпоштою - знову чек горить.

В суботу заїхав до другого нашого магазину автозапчастин і придбав Калуга Автоелектроніка 141.3855. Був не на Таврії, тому поставив лише ввечері - чек горить.
Сьогодні завітав до цього ж магазину вже на Таврії. Міняють на другий такий же - на ХХ чек горить, на обертах тухне. Наступний був Пегас - чек горить. Ну і на останок дали китайський Автопрестиж і о чудо - чек не горить. Але чудо закінчилось через 3 хвилини руху - чек загорівся.

І в першому і в другому і третьому випадку знімав сигнал осцилографом. Але не з усіх датчиків. Проблема у всіх одна - тривалість сигналу менша ніж на моєму. На моєму(коли все гаразд і чек не горить) тривалість сигналу приблизно 52-53мс. На всіх на яких чек горить тривалість сигналу дотягує десь до 42мс. На деяких на початку взагалі 32-35мс, а потім через секунд 15-20 час зростає до 40-42мс.

Це невезуха??? Чи зараз всі запчастини Г@мно?

Хтось може щось путнє порадити?
Я вже схиляюсь до чистого Китаю. Або Декаро, або Євро-Ех, або АТ.
Ну а что вы ожидали? Весь неликвид сейчас выставляют на полки. Возьмите обычную отвертку и попробуйте намагниченность первого, сравните с новыми. Когда будете в магазине выбирать тоже пробуйте на зуб, тьфу, на отвертку.
Больной c синдромом Дауна защитил диплом по истории Украины
"Картина мира вдруг начала сходиться,
Теперь у меня есть мнимая единица"

Vadim_K

Цитата: vladishtm від 22 Вересня 2022, 13:34:04Можливо причина в проводці (від ДПРВ?).
На рідному все Ок, а на придбаному щось відразу трапляється з проводкою.
Проводку після другої невдачі перевірив.

Цитата: Володимир від 22 Вересня 2022, 14:03:28Мітки ГРМ точно на місці? І раджу ще почистити ДПКВ, можливо в стружці, то рахує лишні зуби.
Мітки на місці, по тиску в ресивері видно. ДПКВ з пів року тому знімав чистив. Синхронізація ДПКВ з ДПРВ(робочим старим) практично як тут https://rotkee.com/ru/wavebase/etalon-sinhronizacii-signal-dpkv-dprv-zaz-1103-slavuta-1999-2001?brand=208

Цитата: Skiper від 22 Вересня 2022, 15:19:34візьми у когось робочий, або перевір свої датчики фаз (ДПРВ) на іншій машині, щоб виключити один з ланцюгів (в даному випадку сам датчик)
При нагоді так і зроблю. Не часто МЕМЗи з фазованим впорскуванням зустрінеш. На ВАЗах перевірку вважаю не коректною.

Цитата: Skiper від 22 Вересня 2022, 21:33:25На датчик ущільнювальне кільце одягав? Якщо так, то попробуй зняти.
Вибачте, та я ж не зовсім "тю-тю". Кільце на ВАЗ потрібно.

Цитата: drone від 23 Вересня 2022, 12:56:36Ну а что вы ожидали? Весь неликвид сейчас выставляют на полки. Возьмите обычную отвертку и попробуйте намагниченность первого, сравните с новыми. Когда будете в магазине выбирать тоже пробуйте на зуб, тьфу, на отвертку.

Схоже на те. Стосовно намагніченості знаю, але це не є основним з показників.

Дякую всім за поради та припущення.
Замовив Євро-Ех, на вівторок привезуть. Поінформую по факту.
о96 3о9 98 9о о95 14о 4о 49

vladishtm

Я зробив припушення що на старому, рідному, вашому теж бувають проблеми (з ваших же слів )
Цитата: Vadim_K від 24 Вересня 2022, 18:18:24На рідному все Ок,
Цитата: Vadim_K від 19 Вересня 2022, 20:45:36. На моєму(коли все гаразд і чек не горить)
Мабуть не так зрозумів. :dunno:
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Vadim_K

Цитата: Vadim_K від 24 Вересня 2022, 18:18:24Замовив Євро-Ех, на вівторок привезуть. Поінформую по факту.
Як і обіцяв - інформую.
Прямо біля магазину встановив, завів - все Ок, чек не світить. Проїхав десь біля 10 км, щоб прогрівся сам датчик, поки що все Ок. Поїздимо побачимо як воно і на скільки його хватить.
Висновок - хвальона російська якість як раССеська армія, "друга в світі".
Якщо кому потрібно, то каталожний номер Євро-еха ЕХ-06040.

На підході заміна РХХ. РХХ КЗТА (Калуга) відходило аж 7 тис.км і обороти почали зависати. За таке саме нове відвалювати під 500 грн. бажання не має. Маніпуляції по промивці, чистці, змащуванні робив - не помагає.
Замовив ФСО.
о96 3о9 98 9о о95 14о 4о 49

Skiper

Цитувати виділенеобороти почали зависати
Впевнений, що зависають оберти саме із за РХХ?
Slavuta 1.2SI by Skiper
Мы в ответе за тех, кого вовремя не послали за русским кораблём

Vadim_K

Цитата: Skiper від 27 Вересня 2022, 15:28:41
Цитувати виділенеобороти почали зависати
Впевнений, що зависають оберти саме із за РХХ?
Так. Перепробував штук 6 різних РХХ в себе в загашнику і на всіх підвисають оберти. На якомусь підвисає на 1150, на якомусь 1050, на якомусь близько 1000. Якщо потім різко газнути десь до 10-15% дроселя, то оберти спускаються до встановлених(870-900) майже на всіх що в мене є  в наявності РХХ. А якщо тріньки(відсотків 3-5) газнути, то підвисають оберти. Зараз встановлений РХХ, той що був перед цим. На ньому такого немає, але періодично глохне авто. Тому й планую поміняти РХХ.
о96 3о9 98 9о о95 14о 4о 49

Toris

Може, щось десь люфтить і трохи підклинює заслонку? Чи датчик положення дросельної заслонки бешкетує? У мене схожа проблема, то вивчення теми значно розширило горизонт незнання, там ціла купа можливих проблем... :wallbash: 6 регуляторів з однаковим та стабільним глюком - це якось дофіга...

Володимир

Цитата: Vadim_K від 29 Вересня 2022, 21:52:19
Цитата: Skiper від 27 Вересня 2022, 15:28:41
Цитувати виділенеобороти почали зависати
Впевнений, що зависають оберти саме із за РХХ?
Так. Перепробував штук 6 різних РХХ в себе в загашнику і на всіх підвисають оберти. На якомусь підвисає на 1150, на якомусь 1050, на якомусь близько 1000. Якщо потім різко газнути десь до 10-15% дроселя, то оберти спускаються до встановлених(870-900) майже на всіх що в мене є  в наявності РХХ. А якщо тріньки(відсотків 3-5) газнути, то підвисають оберти. Зараз встановлений РХХ, той що був перед цим. На ньому такого немає, але періодично глохне авто. Тому й планую поміняти РХХ.
Справа не в РХХ, а в рошивці, сам мікас робить таке зависання. А те що різні оберти, то це через те що на одних і тих же кроках РХХ, РХХ має різну продуктивність через різну форму наконечника та ступеня забруднення каналів.

Це ще колись MAX55 коли був на форумі завжди вихвалявся що він цей глюк поправив, і тільки він знає як його вилікувати і більше нікому він не скаже.  :-D
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Skiper

Vadim_K, при підвисанні я б зробив наступне:
1.    По РХХ перевірив кількість кроків регулятору, яку  маєте на холостих при нормальних обертах (задану прошивкою з фактичною) та при їх підвисанні. Єдине, це тупий регулятор, який може бути розбовтаний або клинить. Маловірогідне,  що всі 6 штук мають схожі симптоми і клинять при приблизно однаковій кількості кроків.
2.    По ДПДЗ перевірив напругу або процент положення дросельної заслінки при нормальних обертах та при їх підвисанні.
При відпущенній педалі акселератору (чи маєте 0 +0,2%), чи відсутні провали при натиску на педаль по всій шкалі (від 0 при відпущенній педалі до 100% при повному натисканні). ІМХО, в більшості випадків не коректна робота саме ДПДЗ дає такі симптоми підвисання.
3.    Чи не клинить механіка самої заслінки (нагар, масляні відкладення, не коректне втручання в її роботу, включаючи її регулювання тощо)
4.    Чи не клинить клапан продувки адсорбера.
5.    Підсоси повітря
6. І основне, якщо такі симптоми були з замого початку свого існування, як це тіло покинуло завод, то прошивка Мікасу, версію якої ти нам не повідомив. У мене. напр. 069, таких проблем не має, но є інші недоліки, які для мене не катостофічні.
Slavuta 1.2SI by Skiper
Мы в ответе за тех, кого вовремя не послали за русским кораблём

Vadim_K

Цитата: Toris від 29 Вересня 2022, 22:43:206 регуляторів з однаковим та стабільним глюком - це якось дофіга...
Так вони всі б\у і всі забраковані саме по цій причині.

Цитата: Володимир від 30 Вересня 2022, 09:23:51Справа не в РХХ, а в рошивці, сам мікас робить таке зависання.
Так чому тоді на двох попередніх з нового такого глюку не було?

Цитата: Skiper від 30 Вересня 2022, 09:41:12при підвисанні я б зробив наступне:
По першому пункту давненько проводив таку перевірку, ще років зо три тому. На "підвисаючому РХХ" кроки залишались приблизно 40-45. А на робочому РХХ опускались до 32-35. Цифри по пам'яті, точно не пам'ятаю, але суть думаю зрозуміло.
Пункти з 2 по 5 давно перевірені і виключені.
Калібровки 111 на Мікасі 10,3 з прошивкою 069. Здається так вірно потрібно сказати.
Я теж спочатку(років зо три тому, коли з даною проблемою воював) грішив на прошивку. Але РХХ КЗТА питання тоді вирішив.
о96 3о9 98 9о о95 14о 4о 49

Vadim_K

Доповнюю.
Забрав о 16-35 з магазину РХХ ФСО.
В 16-55 встановив, погазував і так і сяк - все Ок. Обороти падають, не зависають.
Висновок: проблема була в РХХ, а не в чомусь іншому.
Побачимо скільки проїзде.
о96 3о9 98 9о о95 14о 4о 49

Romka

На Мікасі є такий прикол, що після заміни підозрілого компонента робота стабілізується на певний період, потім знову глючить.
По РХХ - постійно і довго гарно працює РХХ тільки GM.
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

ИнФлеймс

В липні вирішив замінити внутрішній і зовнішній пороги з правої сторони. Нажаль часу вистачило тільки на демонтаж гнилля. Лишив машину в такому стані на два місяці  на пеньках: під задньою балкою і  ричагом. Зараз нарешті дійшли руки, але стикнувся з неприємним сюрпризом - задня частина нового  внутрішнього порога (в районі проушини задньої балки) на 15 міліметрів нижча ніж відповідна їй сторона кузова. По інших точках все стає рівно. Питання таке, чи могла порушитись геометрія від довгого стояння на піньках, і як це можна виправити? 

Володимир

Цитата: Vadim_K від 30 Вересня 2022, 12:57:31Так чому тоді на двох попередніх з нового такого глюку не було?
Інша форма шляпки, інша забрудненість каналів дроселя, і т д, можливо і щось перепрошивалось. Там навіть в прошивці мікаса є опції коли вважати що РХХ завис і потрібно зменшити оберти до бажаних холостих.
Цитата: ИнФлеймс від 02 Жовтня 2022, 12:01:30В липні вирішив замінити внутрішній і зовнішній пороги з правої сторони. Нажаль часу вистачило тільки на демонтаж гнилля. Лишив машину в такому стані на два місяці  на пеньках: під задньою балкою і  ричагом. Зараз нарешті дійшли руки, але стикнувся з неприємним сюрпризом - задня частина нового  внутрішнього порога (в районі проушини задньої балки) на 15 міліметрів нижча ніж відповідна їй сторона кузова. По інших точках все стає рівно. Питання таке, чи могла порушитись геометрія від довгого стояння на піньках, і як це можна виправити?
Може, за цей час могла і осноса під пиньками просісти через що кузов деформувало.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion