Вопрос-ответ

Автор Vitaliy., 18 Лютого 2015, 10:52:08

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

ВКБ

Хелп! Проблема зі стартером. Від ключа щолкає реле але не круте стартер. Мовчить. Перед цим хрепів і ледь крутив  АКБ в нормі Прямим замиканням клем на втягуючому- круте і заводе норм. Це дріт від реле до стартера? Там є запобіжник?
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

#8956
Сорі, висмикнулась клема на стартері і трималась на соплях. Все працює
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Skiper

#8957
Підкажіть, який номер регулятору напруги (шоколадка) встановлений з заводу (у стоку) на генераторі Славути 97Т 3701, 65А 14В
IMG_20221003_182328417.jpg 
Slavuta 1.2SI by Skiper
Мы в ответе за тех, кого вовремя не послали за русским кораблём

Kudrik

на Славуту 2007г.в. с геной 97Т.3701 ставилось несколько близких разновидностей РН

вот каталог по РН. см. стр.24-27

https://drive.google.com/file/d/19i4zjGdgySKwLjUs_4Isc__S3uxrcA90/view?usp=drivesdk

Toris

Якщо вже озвучили ВТН, то тут на форумі хтось підказав мені правильну "підкову" ВТН БВ21-150-14 для ВАЗ-2108+++ для генератораів 371.3701, 372.3701 та модифікацій і регулятор напруги ВТН 1702.3702-01 для генератора 37.3701 та модифікацій у тих самих авто.

З цими штучками має бути щасЦя. :)

Олександр 1968

Мав я щасця стояти на одеській трасі о третій годині ночі рік назад через те що в втн-овській "шоколадці"несподівано стерлись(за чотири місяці ощадливої експлуатації)щітки.Пропиляв одне вухо,притиснув трохи і поїхав далі.Купив"бошовські"щітки перепаяв,і ось майже за рік,щітки стерлись десь на процентів п'ять при тій же експлуатації.Якість деталей з кожним роком все більше демонструє від'ємний ріст,як кажуть малопритомні сусіди за порєбриком

Skiper

Щось людське є, щоб за 4 місяці не стерлись. У мене 14 років в 55 тис км, вже прийшов термін, тому підбираю, шо поставити хоча б на років 5, щоб вистачило.
Підкову міняти не збираюсь.
Kudrik, дякую за каталог, але якось дуже сумніваюсь, що в 2007 році на Славути від виробника ВТН регулятори ставили, скоріш за все якийсь запорєбріковський із раші, але щітки були не погані.
Хто який порекомендує придбати. щоб не пиляти лишні дірки, поставив, та поїхав.
Що скажете на рахунок 9111.3702И2 або порекомендуйте інше з власного досвіду.
Slavuta 1.2SI by Skiper
Мы в ответе за тех, кого вовремя не послали за русским кораблём

Romka

Цитата: Toris від 04 Жовтня 2022, 08:38:06Якщо вже озвучили ВТН, то тут на форумі хтось підказав мені правильну "підкову" ВТН БВ21-150-14 для ВАЗ-2108+++ для генератораів 371.3701, 372.3701 та модифікацій і регулятор напруги ВТН 1702.3702-01 для генератора 37.3701 та модифікацій у тих самих авто.

З цими штучками має бути щасЦя. :)
То я був )
Цитата: Олександр 1968 від 04 Жовтня 2022, 12:30:27Мав я щасця стояти на одеській трасі о третій годині ночі рік назад через те що в втн-овській "шоколадці"несподівано стерлись(за чотири місяці ощадливої експлуатації)щітки.
Дуже дивно, у мене на першому ВТН регуляторі щітки стерлися десь за р 8 при пробізі на них близько 100к км. Другий ще бігає.
Тому ІМНО, ВТН випускає хороші деталі.
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

Romka

Цитата: Skiper від 04 Жовтня 2022, 13:00:43Що скажете на рахунок 9111.3702И2
По документації він, а з досвіду не скажу бо у мене з заводу був від ВАЗ 2108.
З дротом на на вихідну клему генератора стабілізатори краще тримають вихідну напругу, то я "за".
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

Володимир

Цитата: Skiper від 04 Жовтня 2022, 13:00:43Щось людське є, щоб за 4 місяці не стерлись. У мене 14 років в 55 тис км, вже прийшов термін, тому підбираю, шо поставити хоча б на років 5, щоб вистачило.
Підкову міняти не збираюсь.
Kudrik, дякую за каталог, але якось дуже сумніваюсь, що в 2007 році на Славути від виробника ВТН регулятори ставили, скоріш за все якийсь запорєбріковський із раші, але щітки були не погані.
Хто який порекомендує придбати. щоб не пиляти лишні дірки, поставив, та поїхав.
Що скажете на рахунок 9111.3702И2 або порекомендуйте інше з власного досвіду.
Я ставив такий https://detali.zp.ua/ua/catalog/89311-reguljator_naprjazhenija_sens_s_gen_9113702_vtn_no/ пиляти нічого не потрібно, після установки тільки потрібно провідок що вставляється зі сторони де пластмасовий корпус, ставити в інший отвір. Також потрібно трохи підрізати резиновий пильник що надівається на регулятор, бо в регулятора трошки інша форма.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Skiper

Цитата: Володимир від 04 Жовтня 2022, 13:45:34Я ставив такий
Лампа на приборці себе адекватно веде, бо інший спосіб стабілізації.
Slavuta 1.2SI by Skiper
Мы в ответе за тех, кого вовремя не послали за русским кораблём

Володимир

Нічого не змінилось, окрім того що раніше регулятор міряв напругу на пластмасових діодах, а тепер міряє на клемі +12в.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Vadim_K

Цитата: Володимир від 04 Жовтня 2022, 13:45:34Я ставив такий https://detali.zp.ua/ua/catalog/89311-reguljator_naprjazhenija_sens_s_gen_9113702_vtn_no/ пиляти нічого не потрібно, після установки тільки потрібно провідок що вставляється зі сторони де пластмасовий корпус, ставити в інший отвір. Також потрібно трохи підрізати резиновий пильник що надівається на регулятор, бо в регулятора трошки інша форма.
В моєму випадку прийшлось підложить по гайці на 5 між "вухом" РР та корпусом генератора, бо інакше низько сідав. Вже років зі 5 з таким катаюсь і не маю проблем. Пробіг десь тисяч 30 за цей час.

о96 3о9 98 9о о95 14о 4о 49

Skiper

Vadim_K Гумовий пильник натягував чи без нього ставив? Генератор 97Т.3701?
Володимир, про це
Цитувати виділенепровідок що вставляється зі сторони де пластмасовий корпус, ставити в інший отвір
не зовсім зрозумів, що за провідок і який отвір. Це той D+, шо приєднується від генератора до клеми регулятора напруги?
Slavuta 1.2SI by Skiper
Мы в ответе за тех, кого вовремя не послали за русским кораблём

Володимир

Генератор закривається пластмасовою кришкою, в стандарті, провід вставляється в РР тобто в отвір "D", а з РР з хвостом, провід вставляється в діодний міст, тобто в отвір "D+". Підозрюю що в самому регуляторі стоїть просто перемичка між "D+" і "D", і у випадку з РР без хвоста нема різниці куди тикати провідок.

Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion