Вопрос-ответ

Автор Vitaliy., 18 Лютого 2015, 10:52:08

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 3 Гостей дивляться цю тему.

Володимир

Кулька одна, але потрібно вважати щоби не загубити. Також не варто забувати про регулювальні шайби під датчиком, з заводу в мене було дві, коли датчик не працює, варто попробувати для початку одну зняти.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

vladishtm

Цитата: Wildchild від 11 Січня 2023, 20:32:22Питання: жабку заднього ходу реально поміняти не зливаючи масло з КПП? Якщо відкрутиш, сильно ллє?
Там наче і ламатися нема чому.
Spoiler

[close]
А якщо перед викручуванням включити задню, можливо зменшиться вихід для масла і бистренько вкрутити новий?
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

User2108

Не потрібно нічого зливати. Потрібно щоб новий датчик був напоготові. Старий відкрутили-швиденько вкрутили новий. Все. Там ламається місце контакту.

romuald

Цитата: Володимир від 12 Січня 2023, 08:42:14Кулька одна, але потрібно вважати щоби не загубити...
Та що випадає одна...

Володимир

Цитата: romuald від 12 Січня 2023, 15:46:44
Цитата: Володимир від 12 Січня 2023, 08:42:14Кулька одна, але потрібно вважати щоби не загубити...
Та що випадає одна...
Всяке буває.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Wildchild

Тут нова халепа. Їхав-їхав нормально, плтім завоняло пластмасою паленою, і через сто метрів потух-заглох. Відкрив капот - вогню і диму не знайшов. Аварійка і сигналізація працюють. СТартер крутить, але при прокрутці мегапанель впівнакала почінає горіти, і стрілки пляшуть. Не заводиться. Ясно шо КЗ, але де шукати? До цього інциденту сьогодні підкручував хомути на термостаті, всьо акуратно було. Зараз чекаю товарища, шоб на верьовці віттягнув

Toris

Шукати по запаху. Провітрити ніс і нюхати під торпедо спочатку "грубо" справа-зліва, потім прийде розуміння, як ото собаки нюхають. ))) На роботі так колись знайшов КЗ в автомобілі.

Wildchild

Цитата: Toris від 12 Січня 2023, 18:02:32Шукати по запаху. Провітрити ніс і нюхати під торпедо спочатку "грубо" справа-зліва, потім прийде розуміння, як ото собаки нюхають. ))) На роботі так колись знайшов КЗ в автомобілі.
В салоні не тхне, якщо капот відкрити то є запашок. По дню треба дивитись. Є підозра що в районі аккума міг набідокурить - підтягував хомути термостату

vladishtm

#9083
Цитата: Wildchild від 12 Січня 2023, 18:00:05, і через сто метрів потух-заглох
багато чого може починаючи з акума, РН, генератора...модуль запалення (якщо немає іскри)...
Поміряти напругу на акумі, витягти всі запобіжники в салоні, поміряти напругу на акумі.....
а може на пічці точка збору масс була не затягнута і підгоріла... чи може щось вже приколгосплено потужне....
Цитата: Wildchild від 12 Січня 2023, 19:51:35в районі аккума міг набідокурить
ну і сам міг...
ще одна, але малоімовірна причина
Цитата: Wildchild від 12 Січня 2023, 18:00:05До цього інциденту сьогодні підкручував хомути на термостаті
= може витікла охлаждайка, перегрів двигун і мікас вирубив запалення? але тоді не ясно це
Цитата: Wildchild від 12 Січня 2023, 18:00:05при прокрутці мегапанель впівнакала почінає горіти, і стрілки пляшуть.

Spoiler

[close]
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Wildchild

Цитата: vladishtm від 12 Січня 2023, 20:13:22багато чого може починаючи з акума, РН, генератора...модуль запалення (якщо немає іскри)...
Поміряти напругу на акумі, витягти всі запобіжники в салоні, поміряти напругу на акумі.....
а може на пічці точка збору масс була не затягнута і підгоріла... чи може щось вже приколгосплено потужне....

ну не знаю...я їздив собі і їздив, про масу на пічці взагалі забув, нічого не колхозилось потужне ващє. Хочеться вірити, шо завтра по дню витягну аккум, уважно продивлюсь проводку навколо і все стане зрозуміло. Бо коли крутив нижній хомут на термостаті, добре так упирався в аккум і відтискав його в сторону фари, а там і масса на шпільку фари накручена, і у гофрі щось йде

Цитата: Wildchild від 12 Січня 2023, 18:00:05До цього інциденту сьогодні підкручував хомути на термостаті
= може витікла охлаждайка, перегрів двигун і мікас вирубив запалення? але тоді не ясно це
Цитата: Wildchild від 12 Січня 2023, 18:00:05В мене карб. Всі рідини у нормі. Масло і тосол в нормі. Кинув на провід коммутатора "мгновєнную діагностіку" - показало, що датчик Холла і все інше ісправне

vladishtm

Цитата: Wildchild від 12 Січня 2023, 21:29:05В мене карб
Вибачаюсь, не додивився , що немає букви "i" після "L". Чомусь вирішив, що раз панель люкс то вже інж. На КЗ не дуже схоже (хіба що акум
Цитата: Wildchild від 12 Січня 2023, 21:29:05добре так упирався в аккум і відтискав його в сторону фари
). Може десь на початку масса скурвилась (на кузов?). В голові напруги - акум. Потім масса під капотом. Запобіжики в салоні -це переферія, вся сила під капотом без запобіжників. Ну і запалення (іскра)
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Wildchild

По світлу відкрив капот і все стало видно. Вигорів датчик спідометр на КПП, і що печальніше - частина проводки. Якого дідька там сталося - не пойму. Єдине шо датчик був вологий, звідки там взялась рідина в -6 не знаю, провірив хомути тосольні трохи вище - норм. Тепер хрін знайдеш такий штекер на той датчик.
Подивився на схему запобіжників - наче нема на цей вузол запобіжника
Невже від виходу зі строю цієї ланки проводки, машина могла просто вирубитись?

User2108

Цитата: Wildchild від 13 Січня 2023, 14:25:38По світлу відкрив капот і все стало видно. Вигорів датчик спідометр на КПП, і що печальніше - частина проводки. Якого дідька там сталося - не пойму. Єдине шо датчик був вологий, звідки там взялась рідина в -6 не знаю, провірив хомути тосольні трохи вище - норм. Тепер хрін знайдеш такий штекер на той датчик.
Подивився на схему запобіжників - наче нема на цей вузол запобіжника
Невже від виходу зі строю цієї ланки проводки, машина могла просто вирубитись?
Там такий же штекер як і на датчик Хола.
Ось на деталях є:
ось і і ось

Wildchild

Придбав новий датчик, роз'єм під нього, дріт на масу, та дріт на проводку. Тепер питання: на роз'ємі три проводи. Один на масу і два на проводку. Як зрозуміти шо під'єднувати на масу, а які два інших на основний дріт?

vladishtm

#9089
Цитата: Wildchild від 13 Січня 2023, 18:57:47Як зрозуміти шо під'єднувати на масу, а які два інших на основний дріт?
Ось нижче вирізки схеми з люкса.
"1" и "3" будут звонитися однаково мультиметром в обидві стороні через внутрішній резистор.
"2" це вихід на панель (в інже він також іде  на мікас.)
"3" іде на массу.
"1" іде на "+" через 30/87головного реле (в інже)
Колір проводів - ну зазвичай чорний масса - "3" мабуть. "Гарячий" плюс, живлення -тут мабуть червоний "1".
А білий мабуть  сигнал "2"- вихід на панель.
Spoiler
[close]
Цитата: Wildchild від 13 Січня 2023, 14:25:38Єдине шо датчик був вологий, звідки там взялась рідина в -6 не знаю,
Можливо і вода, бо двигун же ж гріється. Але навряд чи вода замкне 12 вольт. Може все ж охолоджуюча, чи електроліт з акума. А може просто провода перекрутило, перетерло
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2