Славута 1.2Li 2008 рік Паннакота-2 (Володимир)

Автор Володимир, 07 Квітня 2010, 13:04:46

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Romka

Із дешевого - Сандеро, але після Славути не зайде :). Для душі, але старіше - Фьюжик. Фаба - дорожче всіх.
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

User2108

Знову дачу, серйозно? Вона нічим особливо не буде відрізнятись від тої, яку продали.
У фаби універсал буде більше багажник. Звичайна фаба і фюжик приблизно однакові. По комфорту +/- вони однакові, як на мене фюжик їде мякіше, салон більш цікавіше виглядає у фаби, приборна панель мені більше у фюжика зайшла.
А якщо глянути октаху тур? чи А5?

drone

Цитата: Володимир від 03 Лютого 2023, 15:28:14Машини красиві, але дорогуваті, мені не потрібні понти, а робоча конячка, поки що в пріоритеті Дачія логан фаза 2 (в кузові седан, не рено, бо їх робили москалі),
Надо было мне как-то перевести разобранный стол. Заказал такси универсал. Приехал таксист на емнип Карине в кузове лифтбек. Стол, конечно, легко влез. Пока ехали рассказывал что лифтбек лучший из кузовов. Поездив на Славуте понял почему оно так. Потому лучше гор могут быть только горы, рено лагуна 2, например.
Больной c синдромом Дауна защитил диплом по истории Украины
"Картина мира вдруг начала сходиться,
Теперь у меня есть мнимая единица"

Володимир

Цитата: Romka від 03 Лютого 2023, 15:56:18Із дешевого - Сандеро, але після Славути не зайде :).
В сандеро трохи зовнішній вигляд не подобається, але в порівнянні з іншими обрізками у нього найбільший багажник.
Цитата: Romka від 03 Лютого 2023, 15:56:18Для душі, але старіше - Фьюжик.
Фюжик має підвищений кліренс і класний салон, тим він мене і привабив, єдиний мінус, відсутність гідрокомпенсаторів в порівнянні з фабією, але блок циліндрів цікавіший, між поршнями більша відстань і закрита сорочка охолодження. Також кузов має двосторонню оцинковку. Був на ріа хороший варіант, але продався за день до того як я продав дачію.
Цитата: Romka від 03 Лютого 2023, 15:56:18Фаба - дорожче всіх.
Фаби торгуються на рівні фюжинів, але розхід мають менший в порівнянні з фюжином, по двигуну також є нюанси, поки що не розібрався який в нього ресурс.
Цитата: User2108 від 03 Лютого 2023, 16:13:58Знову дачу, серйозно? Вона нічим особливо не буде відрізнятись від тої, яку продали.
В неї буде менша парусність, габарити, і вага на 300 кг менша, і майже такий самий просторий салон. В >90% поїздок, їзджу сам чи з одним пасажиром, відсутність трансформації салону компенсує наявність причіпу. Також в неї високо-ресурсний двигу в порівнянні з іншими авто.

Колись думав поміняти славуту на більш дешеву калину, але як показав жінці, то та сказало що ладу не хоче.

Цитата: User2108 від 03 Лютого 2023, 16:13:58А якщо глянути октаху тур? чи А5?
Там вийде або більший бюжет, або стара машина, мені краще без понтів, але щось не дороге, надійне як славуті і з трохи більшим салоном.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

vladishtm

Я теж :rolleyes:   мріяв або ford_fusion ,або KIA SOUL (в неї трохи замалий багажник, але авто цікаве)
Та не по карману  :sad: , тож я на Славуті.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Sergik32

фірдик то когєшно класний, до 2010 року вони робилися і кузова хароші, машинка по запчастинам не дешева, але її розміри і кліренс то це то шо самий дєвкє огурєц. бімба. я також дивився на калину, Андрюха Юкон мені казав шо сядеш проїдеш і про славуту забудеш. но вони гниють, ну все гниє. фабії дорогі, одним словом у нас поки була знята розтаможка то ціни були більш менш, зараз зарази ломлять. Я розглядав тоже всі оці машинки що і Володя, от для мене славута це тіпа само то і більшої не треба, фірд фузіон з 1,6 чи 1,4 мотіром само то.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Romka

Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

Володимир

Цитата: Sergik32 від 05 Лютого 2023, 23:03:39одним словом у нас поки була знята розтаможка то ціни були більш менш, зараз зарази ломлять.
Порівняно з іншими обсастями, то у вас авто самі дешевші.
Цитата: Sergik32 від 05 Лютого 2023, 23:03:39Я розглядав тоже всі оці машинки що і Володя, от для мене славута це тіпа само то і більшої не треба, фірд фузіон з 1,6 чи 1,4 мотіром само то.
Та я також думав пенсію на славуті зустріти, але життя йде в перед, діти виросли і пішли вчитися, поїздки стали значно довші, то заднім пасажирам не дуже комфортно на задньому сидінні впродовж 1,5-2 годин.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Sergik32

фірдик фузіон як для мене то це самий класний варіант, да вона шумна і пластмасова, але вона класна.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Володимир

Поміняв за ради цікавості глушник босал на рідний, босал значно менший за заводський, різниця в об"ємі банок 2 літра, в босала якщо пам"ять не зраджує 4,6 літра в заводу 6,6 літра.

По відчуттям, на холостому завод бубнить значно більше за босал, по трасі на обертах навпаки, завод з моїм додатковим глушником досить гарно працює, на 100 кмг двигуна не чути зовсім. Мав надію що зникне гудіння під капотом на обертах 2700-2800, майже не чути, але зовсім не пропало. Попробую ще ізолювати трубу між дроселем і фільтром.

Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

User2108

Цікаво, стоїть повністю весь вихлоп босал (павук рідний), таких проблем/особливостей взагалі нема.

Romka

Аналогічно, проблем з босалом немає. Що на босаловському, що на полмовському павуку.
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

Володимир

Цитата: User2108 від 28 Березня 2023, 16:16:16Цікаво, стоїть повністю весь вихлоп босал (павук рідний), таких проблем/особливостей взагалі нема.
Попробуй погазувати в діапазоні 2700-2800 обертів, зараз слабо замітне, але є, чого так не знаю.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Romka

Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

Володимир

69330 км.

Заклинив моторчик омивача вікон, стоїть лайносовський від аврори, щось клацає але не крутить, можливо відклеїлись від жари магніти від корпусу.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion