ZAZ 11030840 Slavuta 1,3 Li 2003 -> Lanos SE 1.5i 16/SOHC 2011

Автор Ivan1988, 23 Травня 2018, 14:21:48

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 2 Гостей дивляться цю тему.

Ivan1988

Сьогодні був виїзд за місто, вперше з 01.10.2022. Дорога так собі, але знову насолодився хоч трохи поїздкою, а не сованням між світлофорами в пробках. Зацінив зміни в прошиці, вони майже не відчутні, але з місця рушати стало легше. На шляху зустрів АЗС UPG, це моя улюблена заправка була вдома (нажаль наші вже її знищили як всі промислові і не тільки об'єкти в місті). Було на картці довоєнні 10 л. газу та 60 грн бонусів, тому я їх використав, бо невідомо коли на цю АЗС ще попаду, бо в Дніпропетровській області їх навіть менше ніж було в Запорізькій.  Що цікаво, після приїзду на стоянку, глянув лямбу-корекцію = 0,93, просто прошивкою в мене передбачено 7% регулювання на холостому, могло бути і менше, тобто газ якісний.
Також нарешті відремонтував звуковий сигнал, він в мене не працював в положенні керма рівно ще з покупки. Там просто контакт не доставав до кільця, пришлось спиляти напилком упор на цьому контакті, тепер він достає кільця на рулю і тепер все добре працює.

Володимир

Знайшов відео де роблять з 114-го блоку 113-ий і навпаки.

Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Ivan1988

Цитувати виділенеЗнайшов відео де роблять з 114-го блоку 113-ий і навпаки.
Тобто потрібен fullflash. І я так розумію, що не факт, що буде працювати, бо виводи в блоці можуть відрізнятися.
Хоча теорія про те, щоб взяти блок з М113, в якому вже було реалізовано перемикання таблиць через 57 ногу, зробити з нього М114 то повинно працювати з дворежимкою.

А поки що я ще додав 1,5 град на вже піднятій частині графіка кутів випередження запалювання. Тобто вже 4,5 град, на 1000 об/хв та по спадаючій до 4000 об/хв. Як на мене, то тяга на низах зараз відмінна, але поки що не впевнений це через кути чи через автогаз з UPG. Як заправлюсь знову на Авіасі, то може стане більш зрозуміло. Проїхався на бензині, таке враження, їде нормально, детонацію аж 6 секунд зміг викликати лише при їзді в гору на 4-тій передачі на малій швидкості і низьких обертах. Можливо в майбутньому спробую ще додати 1,5 град., але тоді на бензині вже мабуть не поїдеш, хоча теоретично датчик детонації повинен врегулювати цю проблему.

Володимир

113-ий і 114-ий блоки апаратно однакові, є різниця тільки з 103-ім.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Ivan1988

В пошуках причини нестабільного холостого ходу та самовільної зупинки двигуна при запуску або переході на нейтральну передачу перед зупинкою автомобіля, а також переході з газу на бензин, вирішив перевірити впускну систему на підсос повітря. Димогенератора не маю тому перевірив компресором. Накачав повітря і пройшовся мильним розчином по стикам. Знайшов підсос по постановці РХХ, ущільнююче кільце трохи закусило. Також тріснув шланг, що йде від клапану адсорбера до дросельного вузла. Підсоси усунув. Також замінив бензиновий та повітряний фільтри. Після двигун запустився з першого разу і при переході з газу на бензин не глохне але трохи трусить пару секунд. Сподіваюсь проблема вирішена але треба ще час поспостерігати.

vladishtm

Куди конкретно підтикнув компресор?  і який тиск давав?
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Ivan1988

Цитата: vladishtm від 16 Вересня 2023, 21:06:38Куди конкретно підтикнув компресор?  і який тиск давав?

Компресор з'єднав з патрубком вентиляції  картерних газів, знявши його з PCV клапана, що стоїть в клапанній кришці. Вхід в дросельну заслінку заглушив пакетом згорнутим в декілька разів і хомутом. Тиск давав 0,5-1 бар.

vladishtm

Цитата: Ivan1988 від 16 Вересня 2023, 21:59:50
Цитата: vladishtm від 16 Вересня 2023, 21:06:38Куди конкретно підтикнув компресор?  і який тиск давав?

Компресор з'єднав з патрубком вентиляції  картерних газів, знявши його з PCV клапана, що стоїть в клапанній кришці. Вхід в дросельну заслінку заглушив пакетом згорнутим в декілька разів і хомутом. Тиск давав 0,5-1 бар.
:thank_you:  Це цікаво... візьму свій  :download:  з манометром підкачаю і гляну чи взагалі тримає тиск. Не забути при цьому про впускні клапани  :wallbash:
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Ivan1988

Останнім часом не їздив на авто. Більше трьох тижнів жив сам, тому не було потреби кудись їхати, ходив пішки або їздив громадським транспортом. І ось в суботу пішов на роботу взяти на стоянці авто щоб з'їздити до родичів. Витер скло, протер фари, сів заводити, а акумулятор здох. Пару секунд ледве покрутив колінвала, але цього не вистачило. Достав мультиметр, виміри показали 11,75 В. Сів майже повністю. Облом. І нікого не знайшов щоб провода кинуть. Прийшлось знімати акумулятор і нести його 1,2 км до квартири. Заряджав його десь 15 годин, спочатку струмом 3 А, а потім по спадаючій до 1 А. Приблизно 36 А він взяв. Тобто ємність залишкову можна оцінити в 50-60%. Всього батарея на 60 А*годин. Після заряду і простою більше доби напруга на клемах 12,7 В. Акумулятор Bosh S4 006 необслуговуємий. Сподіваюсь ще попрацює. Згідно зашифрованих цифр на кришці виготовлений у вересні 2016 року. Новий такий коштує десь 3000-3200 грн.

Skiper

Цитата: Ivan1988 від 09 Жовтня 2023, 18:47:45Достав мультиметр
Після цього ІМХО зразу треба було зняти клему акумулятора та струм витоку поміряти.
Тоді можно було зробити висновки, чому сів ак. А так гадай, що буде з ним через наступну неділю простою.
Slavuta 1.2SI by Skiper
Мы в ответе за тех, кого вовремя не послали за русским кораблём

Ivan1988

Цитувати виділенеПісля цього ІМХО зразу треба було зняти клему акумулятора та струм витоку поміряти.
Хотів, але нажаль мій класний мультиметр залишився вдома в гаражі на окупованій території. Наразі в мене є маленький мультиметр, який дістався так би мовити у спадок, в нього на багато менший функціонал, силу струму він не вимірює.

Цитувати виділенеТоді можно було зробити висновки, чому сів ак. А так гадай, що буде з ним через наступну неділю простою.
Можливо тому що вже не новий, рідко користуюсь авто, маленькі дистанції. Поки не знайшов підсос часто глохла і приходилося працювати стартером. Останній раз підзаряжав від зарядного майже рік тому. Але ще помітив останнім часом, що трохи знизилася напруга бортової мережі. Коли купив авто було 14,2-14,3 В, а останні місяці помітив що 13,7-13,8 В.

vladishtm

" Достав мультиметр...." Але ще помітив останнім часом, що трохи знизилася напруга бортової мережі. Коли купив авто було 14,2"......" Поки не знайшов підсос часто глохла і приходилося працювати стартером."    У прикурювач постав вольтметр на постійно, вони не дорогі, можливо в тебе дійсно вже проблемний акум. ( або РР) якщо і робочому ходу напруга
не піднімає до 14...  можливо щось садить, могливо гена..... короче постійний контроль напруги  перед очима лишнім не буде. Ціна питання не така вже і велика, в них і юсбішні виходи для зарядки є.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Ivan1988

Цитувати виділенеУ прикурювач постав вольтметр на постійно, вони не дорогі, можливо в тебе дійсно вже проблемний акум.
В мене через ELM327 на 2din магнітолі працює БК, він відображає напругу бортової мережі, але трохи с похибками, більше 14 він не показує. Можливо на чорну п'ятницю прикуплю собі більш функціональний мультиметр і вольтметр в прикурювач.

Цитувати виділенеможливо в тебе дійсно вже проблемний акум. ( або РР) якщо і робочому ходу напруга
не піднімає до 14...  можливо щось садить, могливо гена.....
Мені чомусь здається, що проблема може бути в поганому контакті маси на двигун, бо знаходиться десь в малодоступному місці. Подивився на YouTube відеоролик як можна тим же мультиметром перевірити ланцюг маси, коли буде можливість перевірю.

Skiper

Цитата: Ivan1988 від 10 Жовтня 2023, 18:52:01Можливо на чорну п'ятницю прикуплю собі більш функціональний мультиметр і вольтметр в прикурювач.
Зараз тобі не до зайвих розходів. Розумію та співчуваю.
До речі, якщо включена магнітола не через АСС, то можливо під'їдати струм.
Slavuta 1.2SI by Skiper
Мы в ответе за тех, кого вовремя не послали за русским кораблём

Ivan1988

Цитувати виділенеЗараз тобі не до зайвих розходів. Розумію та співчуваю.
Дякую за розуміння. Тільки вирівняв баланс доходи-розходи, а вже господар квартири, яку орендую, натякає що мало з нас бере, тобто підвищення цін не за горами.

Цитувати виділенеДо речі, якщо включена магнітола не через АСС, то можливо під'їдати струм.
Магнітола включена через АСС, там порядок. Я все таки думаю, що проблема не в тому що є підвищений струм витоку, а в тому, що є недозаряд.