ZAZ 11030840 Slavuta 1,3 Li 2003 -> Lanos SE 1.5i 16/SOHC 2011

Автор Ivan1988, 23 Травня 2018, 14:21:48

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 3 Гостей дивляться цю тему.

Ivan1988

Цитувати виділенеМожливо, десь треба розблокувати якусь змінну, щоби система опрацьовувала зміну рівня на контакті 57?

Перемикання таблиць в комплектаціях увімкнено, значення вибору входу перемикання таблиць Т1/Т2 в опціях стоїть "4". Що ще треба не знаю.

Володимир

Цитата: Ivan1988 від 11 Липня 2023, 21:43:30
Цитувати виділенеМожливо, десь треба розблокувати якусь змінну, щоби система опрацьовувала зміну рівня на контакті 57?

Перемикання таблиць в комплектаціях увімкнено, значення вибору входу перемикання таблиць Т1/Т2 в опціях стоїть "4". Що ще треба не знаю.
Порийся в хелпі до мікаса, там має бути табличка з призначенням контактів, можливо там на той контакт призначено щось інше в 114-му мікасі. Також раджу відкрити кришку мікаса і подивитись чи 57 пін має зв"язок з контролером.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Ivan1988

Цитувати виділенеПорийся в хелпі до мікаса, там має бути табличка з призначенням контактів, можливо там на той контакт призначено щось інше в 114-му мікасі.
Хелпа до конкретно М114 я не знайшов, але скрізь пишуть, що 57 нога для перемикання таблиць.

Цитувати виділенеТакож раджу відкрити кришку мікаса і подивитись чи 57 пін має зв"язок з контролером.
Якщо при увімкненні запалення на 57 нозі з'являється + 11,1 В то мабуть все таки з'єднана ця нога з самим блоком.

Я думаю можливо все таки OpenBox некоректно пише двухрежимну прошивки. Я по факту залив двухрежимні калібровки. Можливо треба писати full flash ? Чи може інше значення в перемиканні T1/T2 ?

Володимир

Цитата: Ivan1988 від 12 Липня 2023, 09:32:37Хелпа до конкретно М114 я не знайшов, але скрізь пишуть, що 57 нога для перемикання таблиць.
Читай той що для 10.3, пригадую що щось таке було.

Цитата: Ivan1988 від 12 Липня 2023, 09:32:37
Цитувати виділенеТакож раджу відкрити кришку мікаса і подивитись чи 57 пін має зв"язок з контролером.
Якщо при увімкненні запалення на 57 нозі з'являється + 11,1 В то мабуть все таки з'єднана ця нога з самим блоком.
Там може бути тільки підтягуючий резистор на живлення, а контакту з мікроконтролером ні.

Цитата: Ivan1988 від 12 Липня 2023, 09:32:37Я думаю можливо все таки OpenBox некоректно пише двухрежимну прошивки. Я по факту залив двухрежимні калібровки. Можливо треба писати full flash ? Чи може інше значення в перемиканні T1/T2 ?
Якщо з блока скачав прошивку і в обох режимах увімкнено параметри перемикання таблиць, значить шиє добре. Можеш заради експерименту в константі С72 з 4 замінити на 3, тоді напруга на контакті повинна пропасти, а блок має стартувати вже не з першого режиму а з другого.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

vladishtm

Ось вже писав Володимир
https://slavuta-club.info/forum/index.php?msg=220665
https://www.chipsoft.com.ua/forums/viewtopic.php?t=1159&start=45

Також з хелпу на 10.3
..../HELP/const/C72.html  але там ничого про 57му ногу
але є ще
.....HELP/const/digin.html
"Выбор цифрового входа функции"
ось там 57 нога та тільки не 4 а 3 ставиться
4 як інверсний DCOD я так розумію на 57
А який вірно  :dunno: яка тут логіка в мікасі ? плюсом, мінусом, чи "массою"  :dunno:
Так от з digin.html
 "Возможные варианты:
0 - функция выключена
1 - вход DIN1 (контакт 72, возможна накачка ЛЗ)
2 - инвертированный вход DIN1
3 - вход DCOD (контакт 57)
4 - инвертированный вход DCOD
5 - вход DIN3 (контакт 74, возможна накачка ЛЗ)
6 - инвертированный вход DIN3
7 - вход DIN5 (контакт 77)
8 - инвертированный вход DIN5
9 - вход DIN6 (контакт 58)
10 - инвертированный вход DIN6
11 - вход DSTR (контакт 76)
12 - инвертированный вход DSTR
13 - вход DSP (контакт 59, датчик скорости)
14 - инвертированный вход DSP
15 - вход DPH2 (контакт 73, датчик фазы 2)
16 - инвертированный вход DPH2
17 - вход DCNS (контакт 75, запрос кондиционера)
18 - инвертированный вход DCNS
19 - вход DPH (контакт 79, датчик фазы 1)
20 - инвертированный вход DPH
21 - резерв
22 - резерв
23 - вход IMM (контакт 52, вход иммобилизатора)
24 - инвертированный вход IMM
--------------------

https://forum.tavria.org.ua/showpost.php?p=1468181&postcount=518   Володимир
Залишиєтся вибрати вільний порт та вказати як він має керуватис, плюсом, чи мінусом.

https://forum.cxem.net/index.php?/topic/73528-73528-инвертированный-и-неинвертированный-вход/
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Володимир

Цитата: vladishtm від 12 Липня 2023, 14:58:46"Выбор цифрового входа функции"
ось там 57 нога та тільки не 4 а 3 ставиться
А я хіба не так написав? Якщо ставити 4, то керується мінусом, а якщо 3 то плюсом, але знову ж з напругою на вході, можливо я наплутав, якщо там фізична підтяжка резистором до живлення на платі, то напруга не зміниться. Також можна з переліку вище можна прошукати інший вільний вхід.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

vladishtm

Цитата: Володимир від 12 Липня 2023, 15:57:21А я хіба не так написав?
Так я і не оспарював. Я просто на всяк випадок дав посилання, щоб людина менше рилась в інеті.

з файла справки
/HELP/const/C72.html
...При наличии сигналов Т1/Т2 и Т3/Т4 на входах....
Написано так що як наче повинні бути "входи" (ножки) як для Т1/Т2  так і для Т3/Т4
....нижче
/HELP/const/C72.html  фактично таблиця істиності (дивимость тільки для Т1/Т2 (при цьому на вході T3/T4 повинен бути "0" а це схоже все ж не висяча одиниця а чіткий "0" тобто "масса")
(здаєтся питання в чому? 57 це до  Т1/Т2 , а яка ножка до Т3/Т4  :dunno: бо на неї треба дати "0"
Інакше виходить можуть бути в роботі АБО таблиці Т1/Т2  АБО  таблиці Т3/Т4.
Це при "цифровому" перемиканні, а от якщо при аналоговому  (але тоді не 57 нога_ Ну тут я :dunno: 
Spoiler
Untitled - 3.jpg
[close]


Spoiler
[close]

а оце можливо про "отрицательную" та "положительную" що подається на 57 ногу
/HELP/const/C72.html
В таблице указано логическое состояние входа (физическое
состояние может отличатся в зависимости от выбранной опции)
/HELP/const/digin.html
Выбор цифрового входа функции
3 - вход DCOD (контакт 57)
4 - инвертированный вход DCOD

Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Володимир

Цитата: vladishtm від 12 Липня 2023, 20:42:013 - вход DCOD (контакт 57)4 - инвертированный вход DCOD
Керування подачею логічної одиниці.
Цитата: vladishtm від 12 Липня 2023, 20:42:014 - инвертированный вход DCOD
Керування подачею логічного нуля.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Ivan1988

Всім дякую за допомогу.

Людина, яка мене консультувала, щодо алгоритму створення та реалізації двухрежимною прошивки на іншому ресурсі, відповіла мені теж саме, що скоріш за все блок не має якихось деталей, таке трапляється.

Цитувати виділенеТакож з хелпу на 10.3
..../HELP/const/C72.html  але там ничого про 57му ногу
але є ще
.....HELP/const/digin.html
"Выбор цифрового входа функции"
ось там 57 нога та тільки не 4 а 3 ставиться
4 як інверсний DCOD я так розумію на 57
А який вірно  :dunno: яка тут логіка в мікасі ? плюсом, мінусом, чи "массою"  :dunno:
Так от з digin.html
 "Возможные варианты:
0 - функция выключена
1 - вход DIN1 (контакт 72, возможна накачка ЛЗ)
2 - инвертированный вход DIN1
3 - вход DCOD (контакт 57)
4 - инвертированный вход DCOD
5 - вход DIN3 (контакт 74, возможна накачка ЛЗ)
6 - инвертированный вход DIN3
7 - вход DIN5 (контакт 77)
8 - инвертированный вход DIN5
9 - вход DIN6 (контакт 58)
10 - инвертированный вход DIN6
11 - вход DSTR (контакт 76)
12 - инвертированный вход DSTR
13 - вход DSP (контакт 59, датчик скорости)
14 - инвертированный вход DSP
15 - вход DPH2 (контакт 73, датчик фазы 2)
16 - инвертированный вход DPH2
17 - вход DCNS (контакт 75, запрос кондиционера)
18 - инвертированный вход DCNS
19 - вход DPH (контакт 79, датчик фазы 1)
20 - инвертированный вход DPH
21 - резерв
22 - резерв
23 - вход IMM (контакт 52, вход иммобилизатора)
24 - инвертированный вход IMM

А це дуже цікаво, тобто є 11 варіантів різних контактів для перемикання таблиць. І теоретично можливо перевірити які з них не задіяні, зробити різні варіанти дворежимок під різні значення С72. А потім почергово їх завантажувати перекидаючи пін в колодці Мікаса у відповідні піни і пробувати з'єднувати їх з масою, можливо якийсь вивід і запрацює. Але поки що не маю на це часу та й боюся, що такими діями можу завалити блок, а грошей на новий не маю.
Тому поки що залив в блок серійну однорежимну прошивку, але з піднятими кутами на 3гр при 1000 об/хв і по спадаючій до 0 при 4000 об/хв. Тобто третина від запланованого. Сподіваюсь детонації на бензині не буде, а на газу трішки стане краще.
Доречі коли завантажував однорежимну то запис був Банк1, а коли дворежимну то спочатку Банк1, а потім Банк2. Тому скоріш за все проблема не в софті, а в металі.

Romka

Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

vladishtm

Цитата: Ivan1988 від 13 Липня 2023, 13:50:10тобто є 11 варіантів різних контактів для перемикання таблиць.
А мені чогось думаеться що до контакту 57 (переключення таблиць ЦИФРОВЕ) все ж тільки два варіанти
Це "3" та "4".
Інше вже до іншого.
А от варіант АНАЛОГОВОГО перемикання то там якраз є ще шість контактів (але вже без 57конт), ці контакти задаються значенням в "С72", і вибор можливий любої з чотирьох Т1, Т2 Т3 Т4.
Spoiler

..../HELP/const/C72.html

Spoiler
Untitled - 2.jpg
Untitled - 3.jpg 
[close]
Але аналоговий варіант якийсь  :wacko:  різниця, шаг по напрузі малуватий якийсь... 1.25 вольта,. Портібна гарна стабілізація +5вольт. Хоча теоретично є вільний контакт 33 "Живлення датчика абсолютного тиску 2" Мабуть там 5 вольт.

Ну і цікаво про АКМ там.
А чому саме АКМ, а чому це не про всі проги діагностики.....
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Toris

Цитата: Ivan1988 від 13 Липня 2023, 13:50:10Тому поки що залив в блок серійну однорежимну прошивку, але з піднятими кутами на 3гр при 1000 об/хв і по спадаючій до 0 при 4000 об/хв. Тобто третина від запланованого. Сподіваюсь детонації на бензині не буде, а на газу трішки стане краще.
Я би +10° поставив би і прогазувався би гарно, спостерігаючи, що там і як той МИКАС коригує і як працює датчик детонації. На малому газу детонації на бензині не буде точно.

Цитата: Ivan1988 від 13 Липня 2023, 13:50:10Доречі коли завантажував однорежимну то запис був Банк1, а коли дворежимну то спочатку Банк1, а потім Банк2. Тому скоріш за все проблема не в софті, а в металі.
Полюбе треба зчиняти корпус і досліджувати, що там і як по хардварі.

Цитата: Ivan1988 від 13 Липня 2023, 13:50:10І теоретично можливо перевірити які з них не задіяні, зробити різні варіанти дворежимок під різні значення С72. А потім почергово їх завантажувати перекидаючи пін в колодці Мікаса у відповідні піни і пробувати з'єднувати їх з масою, можливо якийсь вивід і запрацює.
Розбирайте вже того МИКАСа і тицяйте тестером чи осцилографом прямо ніжки процесора. З Вашими досвідом та акуратністю уже нічого страшного не станеться.

Ivan1988

Цитувати виділенеперемикання таблиць.
А мені чогось думаеться що до контакту 57 (переключення таблиць ЦИФРОВЕ) все ж тільки два варіанти
Це "3" та "4".
По 57 контакту "3" та "4". Але ж можна поставити наприклад "8" і перемикання таблиць буде через подачу маси на 58 ногу або "12" на 76 ногу. Таких варіантів є 11, а якщо брати до уваги чим керувати + чи - то 22 варіанти. Але деякі ноги в залежності від комплектації можуть бути зайняті, але все одно, якщо вірити Хелпу, то не однією єдиною ногою 57 можна перемикати таблиці.

Цитувати виділенеЯ би +10° поставив би і прогазувався би гарно, спостерігаючи, що там і як той МИКАС коригує і як працює датчик детонації. На малому газу детонації на бензині не буде точно
Думаю точно буде детонація. В мене двигун розрахований на А-95 і має більшу ступінь стиснення в циліндрах ніж двигуни МЕМЗ чи з класичних Ланосів. Якщо під час експлуатації все буде нормально з кутами максимум +3, то може спробую ще підняти на 1,5 градуси, але не більше. Треба зберегли можливість нормально рухатися на бензині. А-100 коштує майже на 10 грн дорожчі не скрізь на заправках є.



Погазував трохи на місці. Суб'єктивно здається що тепер на бензині при різкому натисканні педалі газу є невеликий затуп чи провал, а на газі навпаки двигун весело набирає оберти. Невже 3 градуси мають суттєвий вплив. На вихідних, якщо нічого не переб'є, планую виїзд за місто на 50 км туди і зворотно, можливо зможу більше оцінити зміни.

Цитувати виділенеРозбирайте вже того МИКАСа і тицяйте тестером чи осцилографом прямо ніжки процесора. З Вашими досвідом та акуратністю уже нічого страшного не станеться.
Відкладемо хірургічне втручання до кращих часів.

Цікаво, якщо взяти блок М113, який фізично підтримує перемикання таблиць, залити в нього ПО М114, то по ідеї все повинно працювати. А потім свій блок продати. Можна було б експериментувати маючи вільні кошти, час і бажано місце з обладнанням, щоб це робити не на авто а на столі))

vladishtm

Хм цікаво ... в мене ця таблиця (і це сток 111та) на 560 (аналогічно як ти виклав)
крива прпоходить вище
1000об у мене 13 у тебе 8
2500..........29 / 19
4000..........34 / 25
Spoiler

[close]
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Ivan1988

Цитувати виділенеХм цікаво ... в мене ця таблиця (і це сток 111та) на 560 (аналогічно як ти виклав)
крива прпоходить вище

Я теж це помітив. На моїй колишній Славуті кути випередження були більш ранніми навіть на стокі. З чим це пов'язано не знаю, можливо з конструкцією двигуна. На мій варіант Ланоса було всього три серійні прошивки, і у всіх карта кутів на робочих режимах однакові. Там змінювалося лише режим запуска, прогріву, роботи нейтралізатора, роботи датчиків кисню. Цей двигун під керуванням Микаса ще ставили на ЗАЗ Віда, треба буде пошукати серійні прошивки і порівняти параметри з моїми.