Вопрос-ответ

Автор Vitaliy., 18 Лютого 2015, 10:52:08

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 3 Гостей дивляться цю тему.

Володимир

Цитата: tiaramukola від 23 Жовтня 2023, 23:32:42Доброго вечора, потрібна допомога, ситуація наступна. В наявності славута 1.2 інжектор, пробіг 11000 тис. км.
Мотор працює не рівно, почала появлятися помилка Check Engine. Підключив комп'ютер, пропуски зажигання в 3-му циліндрі.
Опір високовольтних проводів в нормі, свічі міняв місцями, ставив нові, результату нуль.
Попробуй поміняти місцями ВВ проводи 2-го і 3-го циліндра, якщо пропуски перейдуть в другий циліндр, значить глючить котушка.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Kudrik

Цитата: tiaramukola від 24 Жовтня 2023, 08:52:43Можете підсказати назву програми, можливо на форумі є посилання для завантаження. Я маю K-line шнурок для діагностики.

Эта программа от автора Постоловского.
Поэтому работает только со специализированными мотор/сканерами. Типа МотоДок. Автоком или осцил.Постоловского.И там же обязательно задействуют датчики давления(свеча или на впуске) и также необходимо подключить контроль вращения кол/вала(штатный дпкв, или снимают стробоскопом частоту белой метки со шкива кол/вала.
Простым диагностическим шнурком тут не получится....

vladishtm

Цитата: Володимир від 24 Жовтня 2023, 09:32:20
Цитата: tiaramukola від 23 Жовтня 2023, 23:32:42Доброго вечора, потрібна допомога, ситуація наступна. В наявності славута 1.2 інжектор, пробіг 11000 тис. км.
Мотор працює не рівно, почала появлятися помилка Check Engine. Підключив комп'ютер, пропуски зажигання в 3-му циліндрі.
Опір високовольтних проводів в нормі, свічі міняв місцями, ставив нові, результату нуль.
Попробуй поміняти місцями ВВ проводи 2-го і 3-го циліндра, якщо пропуски перейдуть в другий циліндр, значить глючить котушка.
.    Випередив  :happy: бо з усього описаного виходить він модуль не пробував підмінять.Твоя версія спрацює бо в нас запалення подається одразу на обидві пари циліндрів.  В мене було окислення сильне, зелень на контакті Вв 3 го циліндру. Теж випендрювалось, хоча все робоче та справне. купив новий модуль (катушку)
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Skiper

Цитата: tiaramukola від 24 Жовтня 2023, 08:52:43підсказати назву програми,
Машина, мабуть, довго стояла.
То
спочатку, як казали вище, перевірити механіку:
1 зазори клапанів, компресію в 3 циліндрі в порівнянні.
2
Цитата: tiaramukola від 23 Жовтня 2023, 23:32:42свічі міняв місцями,
Цього не достатньо.
дивитися наявність потрібної високої напруги на дроту 3 циліндру та прохід струму: катушка - дріт - насвічник - свічка - масса (викрутити свічку, засунити в насвічник, положити свічку на блок та прокрутити стартер, дивитися колір та потужність іскури, для розуміння можно порівняти таким чином з сусіднім циліндром), катушки (зняти, продзонити, почистити контакти як на самому виходу катушки, так і на насвічнику, бо може мохом пороти, пробій дрота ВВ  :) )
3 замінити датчик фаз (може зразу помилку не давати, але мозг винесе)
Я б робив саме так.
Slavuta 1.2SI by Skiper
Мы в ответе за тех, кого вовремя не послали за русским кораблём

tiaramukola

Поміняв місцями ВВ провода 2 і 3 го циліндра, помилка перейшла з 3-го циліндра на 2-й, "пропуски воспл. в 2-м цилиндре".
Чи може таке бути, що опір катушки в нормі, перевіряв тестером дві обмотки.

Skiper

Цитата: tiaramukola від 24 Жовтня 2023, 21:14:54Чи може таке бути, що опір катушки в нормі,
Може, тільки знать би який.
Якщо помилка перейшла, може дроти треба змінить на нові, хоч би один з тією перехідною?  :rolleyes:
Slavuta 1.2SI by Skiper
Мы в ответе за тех, кого вовремя не послали за русским кораблём

tiaramukola

Мабуть я спочатку попробую накинути робочий ВВпровід на вихід з катушки до 3-го циліндра, якщо помилка не зміниться, мінятиму модуль зажигання, якщо помилка перейде на інший циліндр, мінятиму провід ВВ лінії.

Vitaliy.

Цитата: tiaramukola від 24 Жовтня 2023, 21:14:54Поміняв місцями ВВ провода 2 і 3 го циліндра, помилка перейшла з 3-го циліндра на 2-й, "пропуски воспл. в 2-м цилиндре".
Бинго. Хоть что то удалось выяснить.
Хоть сами провода и будут хорошими, и катушки будут иметь одинаковое сопротивление, но если выход с катушки пробит через трещину на корпус, то с этого выхода не будет разряда на свечу. Просто вытащи 2 конца проводов с катушки, идущие на 2 и 3 свечу, поменяй их местами, и опять не будет работать третья свеча.
Дальнейший ход действий догадаешся?
Занимаюсь ремонтом авто.Радиолюбитель.Электрика и не только.
Я предпочитаю делать в своей жизни то, что мне нравится. А не то, что модно, престижно или положено.
 рус иван пнх

tiaramukola

Заміна модуля, як я поняв, який підійде?
Стояв модуль номер якого починається на 48..
Зараз в продажі бачу лише 42 і 58, 48 знайти не можу. Чи є якась суттєва різниця?
Штекер підключення 3-х піновий.

Володимир

Цитата: tiaramukola від 24 Жовтня 2023, 21:14:54Поміняв місцями ВВ провода 2 і 3 го циліндра, помилка перейшла з 3-го циліндра на 2-й, "пропуски воспл. в 2-м цилиндре".
Чи може таке бути, що опір катушки в нормі, перевіряв тестером дві обмотки.
Міняй котушку, десь має пробій на корпус, або попробуй її зняти з кріплення щоби повисіла в повітрі, можливо пробиває десь там.
Цитата: tiaramukola від 25 Жовтня 2023, 09:30:44Заміна модуля, як я поняв, який підійде?
Стояв модуль номер якого починається на 48..
Зараз в продажі бачу лише 42 і 58, 48 знайти не можу. Чи є якась суттєва різниця?
Штекер підключення 3-х піновий.
Якщо 48.3705 то маю такий новий не юзаний, купляв колись на запас, возив з собою в авто, зараз авто продано модуль залишився, за 700 грн віддам.



Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Romka

Цитата: Wildchild від 23 Жовтня 2023, 14:30:03Я теж подумав шо там поршень закис. В мене таке інколи буває, особливо справа, закисає і клинить, колесо гріється. Пару кубів тормозухи під пильник вирішують проблему на півроку-рік.
Слабо розкрита методика.
 Потрібно вузькою викруткою піддіти край гумового пальника на поршні зверху і далі вперед по поршню до нового буртика (вперед десь 5 мм) він висотою близько 4 мм знову піднімаємо викруткою гумку над бортиком і туди засовуємо голку, у мене зайшло десь 1 чи 1.5 см і видавлюємо 1.5 кубика гальмівної, якщо протече не страшно. І тоді процедура ганяти поршеньок
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

Romka

Цитата: tiaramukola від 25 Жовтня 2023, 09:30:44Заміна модуля, як я поняв, який підійде?
Стояв модуль номер якого починається на 48..
Зараз в продажі бачу лише 42 і 58, 48 знайти не можу. Чи є якась суттєва різниця?
Штекер підключення 3-х піновий.
На форумі ціла тема є по котушкам і модулями. Здається у вас котушка. Є аналог дешевший і якісний, треба або перехідник зробити, або запаяти новий розєм.
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

vladishtm

tiaramukola подивись стан контакту 3 го на модулі, чи не окисленниц? ,а також стан контакту ВВ провода , той край що в модуль ( можливо окис, чи надлом). А Крім опору у ВВ частинах ще треба перевіряти ізоляцію ( опір ізоляціі) як правило там пятикратна напруга від робочої, ну хоча б двократною (мегоометр,чи установка). Для 220 вольт це 1000в, для 10 000вольт це 50 000 за три хвилини дії. Для низьковольтних теж є норма - 60вольт- електроніку відключають при перевірці.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

vladishtm

tiaramukola Я собі брав недавно Б-128 болгарська елпром три контакти - працює норма. Стара в запас.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Wildchild

Цитата: Володимир від 09 Жовтня 2023, 11:06:33
Цитата: Wildchild від 08 Жовтня 2023, 14:34:02Хтось використовував герметик радіатора? Є відгуки?  Є бажання використати його, шоб нівелювати підтікання радіатора пічки.
Я використовував такий, сипав в бачок 1-2 см.куб. не більше.





Пройшло з моменту використання близько місяця. Підтікав радіатор пічки. Всипав в бачок приблизно 1/5-1/6 частини тубуса. Протікання зникло. Штука працює.