Запитання/Відповіді по ГБО

Автор Володимир, 23 Листопада 2014, 15:25:13

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 2 Гостей дивляться цю тему.

Юрка03

Доброго дня. У мене є питання по мультиклапану. Після заправки балона газом ось з цього місця на фото почало травити під гумовим кільцем. Спробував ключем на 14 загвинтити, почало травити ще сильніше. Повернув як було і після цього травити перестало. Підскажіть, що воно таке і як з цим боротися? Щоб знову не почало травити газ

Володимир

Це аварійний клапан, якщо тиск в балоні перевищує критичний, то той скидає тиск щоби не розірвало балон, можливо заправили до максимально повного, газ нагрівся і почав розширюватись.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Юрка03

Цитата: Володимир від 11 Вересня 2023, 08:54:42Це аварійний клапан, якщо тиск в балоні перевищує критичний, то той скидає тиск щоби не розірвало балон, можливо заправили до максимально повного, газ нагрівся і почав розширюватись.
В авто стоїть два балона і заправляють відразу обидва. З другого балона не травить. Думаю, що з резинкой щось сталося. Чи є на мультиклапан ремкомплект? В інтернеті не знайшов

Володимир

Цитата: Юрка03 від 19 Вересня 2023, 11:10:45
Цитата: Володимир від 11 Вересня 2023, 08:54:42Це аварійний клапан, якщо тиск в балоні перевищує критичний, то той скидає тиск щоби не розірвало балон, можливо заправили до максимально повного, газ нагрівся і почав розширюватись.
В авто стоїть два балона і заправляють відразу обидва. З другого балона не травить. Думаю, що з резинкой щось сталося. Чи є на мультиклапан ремкомплект? В інтернеті не знайшов
https://ukr.lpgtech.ua/multiklapany-i-komplektuyusshie/komplektuyusshie-k-multiklapanam
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Володимир

Цитата: Юрка03 від 19 Вересня 2023, 11:10:45
Цитата: Володимир від 11 Вересня 2023, 08:54:42Це аварійний клапан, якщо тиск в балоні перевищує критичний, то той скидає тиск щоби не розірвало балон, можливо заправили до максимально повного, газ нагрівся і почав розширюватись.
В авто стоїть два балона і заправляють відразу обидва. З другого балона не травить. Думаю, що з резинкой щось сталося. Чи є на мультиклапан ремкомплект? В інтернеті не знайшов
На мультиклапані є болт "WBAR", можна попробувати підтягнути щоби збільшити тиск спрацювання, при умові що з іншого боку гайка на пружині дасть це зробити, хоча тут не факт що можна крути за болт щоби не пошкодити ущільнення, тільки гайку.



Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Vitaliy.

Кто с большим опытом в переборках мембранных редукторов, подскажите- если тупо запускать на газу (при соответствующих положениях педали дросселя) при минус 5 минус 10 при всём холодном, первая или вторая мембраны ускоренно не деградируют?
Занимаюсь ремонтом авто.Радиолюбитель.Электрика и не только.
Я предпочитаю делать в своей жизни то, что мне нравится. А не то, что модно, престижно или положено.
 рус иван пнх

Vitaliy.

Большое "спасибо" за содержательный ответ  :beee:
Занимаюсь ремонтом авто.Радиолюбитель.Электрика и не только.
Я предпочитаю делать в своей жизни то, что мне нравится. А не то, что модно, престижно или положено.
 рус иван пнх

Romka

З відгуків інтернет, що я бачив - деградують і швидко.
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

Toris

Я продав славутку раніше, ніж відчув проблеми з мембраною. Гасав чисто на газу десь роки півтора, не щодня, але часто гасав. Тому не можу сказати, звиняйте.

Володимир

Цитата: Vitaliy. від 26 Січня 2024, 16:11:02Кто с большим опытом в переборках мембранных редукторов, подскажите- если тупо запускать на газу (при соответствующих положениях педали дросселя) при минус 5 минус 10 при всём холодном, первая или вторая мембраны ускоренно не деградируют?
Підозрюю що мова про 1-2 покоління, в мене було 4-те власної розробки, холодний старт на бензині і після виходу двигуна на прогрівочні оберти перехід за мінусової температури двигуна на газ, за 8 років і 40 тисяч пробігу до редуктора я так і не заглядав.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Vitaliy.

Цитата: Romka від 11 Лютого 2024, 20:32:20З відгуків інтернет, що я бачив - деградують і швидко.
Я примерно похожее предполагал. Получается первая мембрана регулятора давления, при холодном старте и покуда вода не прогреется хоть бы до 20 тепла, работает на жидкой вроде фазе, а позже газ превращается в газообразный газ, и с тёплой температурой. А как известно чем холоднее резина, тем она менее эластичная. А значит микротрещины и дубовость.
Занимаюсь ремонтом авто.Радиолюбитель.Электрика и не только.
Я предпочитаю делать в своей жизни то, что мне нравится. А не то, что модно, престижно или положено.
 рус иван пнх

Buzyan

#1241
Розумію що моя відповідь буде не актуальна проте для когось може бути на подалі корисною.
Я проїздив 100 тик за п'ять років редуктор брс техно на одних мембранах. Клапана першої і другої камери міняв для профілактики. Клапана продаються окремо. Холодний запуск зимою систематично до 10 градусів морозу. Прогрів в прогрівочному режимі інжектора без підгазовкою. Має значення як виконаний підігрів редуктора. Прогрів редуктора у мене максимальний. Ланосотермостат дренаж на обігрів редуктора. Вихідний штуцер з термостата діаметр 9мм. Циркуляція через редуктор добра і перше тепло на редуктор не запізнюється прогрівається одночасно з радіатором пічки. В роботі температура редуктора можна руку на корпусі припекти. Конденсат весь випаровувався за п'ять років не було чого зливати.
В редукторі Томасетто Ат07 є технологічна заглушка. На її місце можна поставити дизельну свічу підігріва повітря і маємо електропідігрів газу в редукторі. Пожежобезпечно, доступу кисню нема.
0503881138 0633061992

VAZ 21053

Цитата: Vitaliy. від 14 Лютого 2024, 13:27:52
Цитата: Romka від 11 Лютого 2024, 20:32:20З відгуків інтернет, що я бачив - деградують і швидко.
Я примерно похожее предполагал. Получается первая мембрана регулятора давления, при холодном старте и покуда вода не прогреется хоть бы до 20 тепла, работает на жидкой вроде фазе, а позже газ превращается в газообразный газ, и с тёплой температурой. А как известно чем холоднее резина, тем она менее эластичная. А значит микротрещины и дубовость.

резина від холоду не деградує,
Жити з паливом у жилах, або ж "колхоз" на коліні?
https://www.youtube.com/channel/UCAKN5XwvocokaM7VmiJRnOQ/featured

Vitaliy.

Посмотрите ролики по Ютуб, где на севере при минус 50 60 колёса как стекло лопаются.
Занимаюсь ремонтом авто.Радиолюбитель.Электрика и не только.
Я предпочитаю делать в своей жизни то, что мне нравится. А не то, что модно, престижно или положено.
 рус иван пнх

VAZ 21053

#1244
Цитата: Vitaliy. від 10 Червня 2024, 19:34:43Посмотрите ролики по Ютуб, где на севере при минус 50 60 колёса как стекло лопаются.
так точно крислалічна решітка резини при мінусових температура стає стабільною, тобто непорушною відповідно при перенавантаженні матеріал стає кригкий тобто руйнується не зношується а саме руйнується тому зносу як такого при мінусових температурах менше а при перенавантаженні може бути руйнування, відповідно все що в межах допуску працює - А як дураку дати хрустальний Вибачте мене за вислів член то він і його розіб'є і холод тут буде не до чого
    Це моя думка перевірена тим що я пройшов, Я її не нав'язую не рекомендую не кажу що ви можете в Україні поїхати і знайти холоди і попасти в мороз -50. Але  поділився своїм досвідом щоб люди не  плутались, і просто менше переживали за таких дрібниць, тобто Можливо я чимось і допомог, хто не згоден будь ласка пишіть що це фейк як обично там, ну там можете писати що свої думки але я нікому свої думки не нав'язую кажу як є по факту.
Жити з паливом у жилах, або ж "колхоз" на коліні?
https://www.youtube.com/channel/UCAKN5XwvocokaM7VmiJRnOQ/featured