Микас 096 и 111 1.3Li мой итог.

Автор vladishtm, 05 Червня 2020, 18:05:43

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

vladishtm

Цитата: Володимир від 18 Березня 2024, 10:43:56Колись в мене була думка попробувати увімкнути опцію "Option4 Паливо ХХ по базовій поверхні (інакше по ХХ)", але руки не дійшли.

Граюсь з базовою подачею на РобХоду - в плані пониження. За основу взяв свою 29версію. Тулю паливоподачу від 1.2.
Заодно, попутно, пробував варіант " увімкнути опцію "Option4 Паливо ХХ по базовій поверхні (інакше по ХХ)", -увімкнув щоб по базовій (по тиску).
Получив "заглохи при переходв з ПХХ на ХХ - тоб то знову вилізла болячка "111" прошивки.
Спочатку підняв тиск вимкнення ПХХ - не помогло. Трохи збільшив "С49" та зменшив "С50" - не допомогло. Знову вернув "вимкнув" "Option4 Паливо ХХ по базовій поверхні (інакше по ХХ)" -щоб знов по РХХ.
Звглохи пропали. С49 та С50 вернув від стокової.

Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Володимир

Цитата: vladishtm від 07 Липня 2024, 19:54:05
Цитата: Володимир від 18 Березня 2024, 10:43:56Колись в мене була думка попробувати увімкнути опцію "Option4 Паливо ХХ по базовій поверхні (інакше по ХХ)", але руки не дійшли.

Граюсь з базовою подачею на РобХоду - в плані пониження. За основу взяв свою 29версію. Тулю паливоподачу від 1.2.
Заодно, попутно, пробував варіант " увімкнути опцію "Option4 Паливо ХХ по базовій поверхні (інакше по ХХ)", -увімкнув щоб по базовій (по тиску).
Получив "заглохи при переходв з ПХХ на ХХ - тоб то знову вилізла болячка "111" прошивки.
Спочатку підняв тиск вимкнення ПХХ - не помогло. Трохи збільшив "С49" та зменшив "С50" - не допомогло. Знову вернув "вимкнув" "Option4 Паливо ХХ по базовій поверхні (інакше по ХХ)" -щоб знов по РХХ.
Звглохи пропали. С49 та С50 вернув від стокової.


Якщо не відключати лямбдарегулятор це не має сенсу, так само як і правити ці криві без стенду і широкополосного датчика кисню.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

vladishtm

Цитата: Володимир від 08 Липня 2024, 10:54:17Якщо не відключати лямбдарегулятор це не має сенсу, так само як і правити ці криві без стенду і широкополосного датчика кисню.

Ну "відключення"  зробив програмно. Я поправив  графік Т60 (в принципі його може кожний "під себе" зробити  Можна навіть і по пиримикачу таблиць.
Моя їзда в основному 12%-20% ДПДЗ. )

Spoiler
1.jpg
[close]
БАчу що флаг "по потужності" вискакує згідно Т60 і лямбда не лізе регулювати, раніше він вискакував тільки як педаль "до поліка" практично..
Spoiler
2.jpg
[close]
Збагачення по прискоренню, я практично убрав (флаг більше не вискакує, Хоча деяке прискорення можу отримати,якщо роблю швидку зміну угла ДПДЗ, але слабіше ніж було по стоку. Та мене устраює)

Нажаль "S3 Gt Поверхность топливоподачи по дросселю" та
"S4 Q Поверхность угла зажигания по дросселю"  на які переход по  Т6 та Т7
працюють як аварійні. От якби вони керувались Т6 та Т7,  то б можна були Т6 т Т7 такі як я зробив Т60 і отримувати стокову паливоподачу та УОЗ.
Остається для такої моєї бажанки  тільки варіант перемикання таблиць.


Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

vladishtm

Вирішив перевірити скільки ж в мене в бензобак влазить. ЗАЗ каже 38літрів. Спочатку викачав ВСЕ з баку і "раптом побачив" маленький гейзер (у заглибленні для поплавка і трубки забору бенза) через дірочку десь 4мм з якого пре і пре бенз і не кінчається  :yahoo: Але ж розумію що на дурняк нічого не буває  :hysterics: .  Зробив я ту дірочку більше (на 10мм) і тоді доволв швиденько бенз все таки викачав до дна.
Панель в мене люксова.  Трохи порегулював поплавок. Залив 5л показ на "нулі" горить лампа мінімум.
ЗАлив 10л - показ підняло на початок "червоного" , лама потухла. Залив до "1/2" -вийшло загал 18літрів (нормально  :ok: ).  Залив загалом 28літрів - покази на предостанньому штріху шкали (ще не на останньому=макс=38л по мануалу). Потім з каністри  в якій було 10л почав лити.  }-)
Долив десь 3,5-4 -5л і всьо!  }-)  пішло через край на землю. Покази не діййшли до "повний" десь на 4-5л. Відлив трохи в бачок.
Ітог.  По факту в пустий бак можна налити 33-32л щоб не хлюпало через горловину,
Мінус 10л на "червоний сектор", маємо 22л (тобто від "червоного" можем лити ТІЛЬКИ 22-23літри.
10л маємо на "червоному", з них без проблем можемо проїхати
ще на 5л, і якщо по рівному ще десь на 3-2літрах.  Залишок 2-3л піде вже з повітрям.
Тобто реально і спокійно ми можемо використати  22-23л бензу і ніяк не 38-35л. Отакі дела.


Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Володимир

Можливо проблема з дренажем, по середині бака зверху є горбочок в який заходить тонка трубка для відводу газів в сепаратор.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

vladishtm

Цитата: Володимир від 18 Серпня 2024, 21:43:55Можливо проблема з дренажем, по середині бака зверху є горбочок в який заходить тонка трубка для відводу газів в сепаратор.
Перевірив цей варіант. Все норма. Я ж заливаю через горловину, пробка то відкрита,
в горловину також виходить шланг вентиляції який виходить з верхну бака, тож любе повітря з бака піде в горловину через цей канал. Я його перевірив -норма.
Думаю проблеиа в слідуючому. Бак з двох половин всі вентиляції зверху а горловина фвктично з
самого низу нижче сварного шва. Який мудак її так низько впер  :dunno: .  От і виходить що як тільки
бензину стає трохи вище щва його вже видно в горловині і спрацює отсечка заправки. Можливо бак і 38літрів, але за такого розташування заливної труби до норми залити не можливо.

Spoiler
[close]
Ось ще підтвердження
Spoiler

https://www.drive2.ru/l/7834297/
VolkodaFchik
Я езжу на ЗАЗ 1103 Я говорю то, что проверено). Если поставить таврию под наклоном то влазит две канистры, то есть ровно 40л. в Славуту с канистры не заливал, но на разных заправках было дело что заливал до полного, в баку было 1.5, а залил 33.5 и это уже бензин видно в горловине, я не думаю что если поставить под наклоном то еще влезет 5)

VolkodaFchik
Я езжу на ЗАЗ 1103 Я был еще малой и машина новая, батя хотел залит две канистры как в таврию и ничего не получилось. А ща я свою славуту знаю как "облупленую") так что знаю когда 1л в баку, когда 1.5, 2л...
[close]

Ще звернув увагу що по мануалам  після бака первим  ставиться фільтр, а потім бенз. насос - а в мене  з самого початку чомусь навпаки, треба переставити б, але тоді херня буде з діаметрами шлангів. Треба розібратись короче.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Володимир

В баку дренажна трубка приварена до перегородки, але її зробили чомусь змійкою яка кілька разів йде вверх вниз, можливо коли в неї попадає бензин то він не пропускає гази.

Фільтр не чіпай.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion