Прошивки на Мікас (Обговорення прошивок і ЕБК Мікас)

Автор Володимир, 22 Травня 2011, 17:59:30

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Sirogik84

Цитата: vladishtm від 04 Жовтня 2024, 20:08:26
Цитата: Sirogik84 від 03 Жовтня 2024, 19:57:48так Датчик працює, по OpenDiagPro дивився напруга змінюється?
Датчик то працює, але флага готовності ЛД чомусь у тебе немає.
Подивись ще секцію  помилок там по ЛД1 повинно бути вкл три опції.

Цитата: Sirogik84 від 03 Жовтня 2024, 19:57:48ДПДЗ на холостих 0.1-0.2, треба в нуль щоб було?
В інжекторі, фізично заслонка дроселя повинна в ісходному положенні
бути повністю закрита .
В нас є РХХ який для пуска завжди відкриває десь шагів на 70 повітря у ресивер в обхід заслонки.
Може ще тросик "заїдає".
Я спочатку чищу карбклінкером ДЗ та РХХ, потім просто без показів ДПДЗ, закручую упор ДЗ і потроху відкручую, так щоб при повертанні рукою заслонки перестало відчуватися її закусування.
Потім вже регулюю положення датчика, щоб він показував "0" стабільно. Можливо треба ухо датчику
пропилювати трохи.
Можно через опендіаг калібрувати положення ДЗ, але хто впевнений що фізично заслонка буде закрита на нулі.

Маска помилок: Лямда зонд №1-увімкнено,Лямда зонд №1 - немає активності - увімкнено, Нагрівач Лямда зонда №1-увімкнено.

vladishtm

Цитата: Sirogik84 від 04 Жовтня 2024, 22:59:48Маска помилок: Лямда зонд №1-увімкнено,Лямда зонд №1 - немає активності - увімкнено, Нагрівач Лямда зонда №1-увімкнено.

Ну не знаю, в мене мало логів непрогрітої. передивися наче все шо маю, "состояние ДК" наче завжди  "ДА" , навіть коли я фізично відключав ДК, все рівно "состояние ДК" показував "ДА".
Можливо опендіаг щось не те видає, або з вибором версії мікаса до опендіага.
Теоретично для програми, якщо стан ДК "НЕТ" то він не повинен приймати участь у регулюванні, щоб він там не видавав. Чому в тебе так  :dunno:
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Sirogik84

Добрий день. Записав ще раз перегляньте будь-ласка.

Володимир

Цитата: vladishtm від 04 Жовтня 2024, 20:08:26Потім вже регулюю положення датчика, щоб він показував "0" стабільно. Можливо треба ухо датчику пропилювати трохи.
Не давай дурних порад на рахунок пиляння вух та регулювання положення датчика, мікас має функцію калібрування дроселя.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

vladishtm

Цитата: Володимир від 07 Жовтня 2024, 08:54:51
Цитата: vladishtm від 04 Жовтня 2024, 20:08:26Потім вже регулюю положення датчика, щоб він показував "0" стабільно. Можливо треба ухо датчику пропилювати трохи.
Не давай дурних порад на рахунок пиляння вух та регулювання положення датчика, мікас має функцію калібрування дроселя.
а якщо трохи подумати ? Так калібруеться датчик, але в якому полрженні фізично, реально заслонка - датчику пофіг. Крім того калібрування положення не вічно живе. Тому я від нього відмовився і роблю так як роблю
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Romka

Головне виставити досельну заслінку фізично в повністю закрите положення. Це робиться регулювальним болтом при ослабленненому тросику "газа", потім все фіксується. Спосіб описаний в кожній книжці і старих інструкціях по експлуатації.
А калібровка нуля проходить в більшості прошивках автоматично. А де ні, то через OpenDiag можна зробити.

0.1-0.2% відхилення це нормально, буває пливе опір ДПДЗ і в прошивці закладено реагувати тільки з 0.5%. Це поріг чутливості.
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

vladishtm

Цитата: Sirogik84 від 06 Жовтня 2024, 12:07:11Добрий день. Записав ще раз перегляньте будь-ласка.
Лог Славута 6.10.2024.log записаний на ХХ прогріта.
ДПДЗ стоїть чітко в "0"
АЛЕ знову дивно  поведінка  "состояние ДК". Зразу норма, а потім (можливо після якогось тесту - не пройшов) ДК "состояние ДК" падає в "0". По мені це відмова мікаса використовувути ДК .

Spoiler
[close]
По обертам ХХ як би і норма, хоча можуть бути вищі
Spoiler
[close]
Версія твоєї

Spoiler
[close]

Мікас 10,3 без плюса. ПО 069 В мене ПО 111те. Можливо так в 069 по ДК і повинно бути,  :dunno:
 це треба щось хтось виклав лог с такою же версії ПО
Якось по прозходу палива на ХХ. В мене микас показує 2,3 приблизно - але то наче треба ділити на 2.
Нормально кажуть для 1.3 десь 0,7-0,9. В тебе практично 1л. Якщо ділити на 2 то як би малувато, та
й час форсунок на ХХ  4,2 -4,4 великуватий.
Якщо припустити що не працює ДК, паливоподача ведеться на ХХ чисто по положенню РХХ і підтримка обертів ХХ
за рахунок УОЗ,  РХХ, та паливоподачі.
ПАЛИВОПОДАЧА = базова GO + вирахувана  (по графіку)
Скільки в тебе стоять GO (для ХХ) та GOB (для робочого)? Дивитись у меню опендіага

Spoiler
https://www.chipsoft.com.ua/forums/viewtopic.php?t=5100  В блоках М7.6 М10.3 и М10.3+ топливо расчитывается через условные еденицы по формуле Ti=((Gt+GOB)*1000*60)/(N*4096).
Где:
Gt - у.е. по поверхности топливо подачи
N - обороты мотора в об\мин
GOB прибавка у.е. к базовой топливо подаче(S1 или S3).
Gxx прибавка на ХХ(S30 S40 S70).
Ti - ms. базовое время впрыска на один оборот коленвала
Это при условии что количество ед. топливо подачи 4096.
или более правельней
Ti = ( (Gt+G0) *60000)/(N*С81).
Где:
Ti - ms. базовое время впрыска на один оборот коленвала (для попарного впрыска)
Gt - расчетное значение топливоподачи в у.е. по поверхности от 0 до С81 ед.
G0 - прибавка у.е. к базовой топливо подаче, равно G0B для пов-тей S1и S3, или G0xx для пов-тей S30, S40, S70.
N - скорость вращения двигателя в об\мин
С81 - масштаб топливоподачи. Обычно равен 4096 ед
Для фазированного
Ti = (((Gt+G0) *60000)/(N*С81))*2

[close]
,
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

vladishtm

Можливо ЛД не проходить тесту старіння.

Spoiler


Тест проводится однократно после каждого запуска двигателя.
Для начала теста необходимо выполнение всех заданных
условий по нагрузке и оборотам в течение определенного времени.
Условия задаются константами С196-С199, С236-С239.
Тест старения датчика кислорода заключается в измерении
разницы количества переключения состояния зонда
по дополнительным диагностическим порогам (С194 и С195)
и по их среднему значению (С194+С195)/2. Во время теста
алгоритм коррекции работает с переключениями по среднему
порогу.
С194 больше или равно С61, например С61=0.6 С194=0.65
С195 меньше или равно С62, например С62=0.3 С195=0.25
Константа С192 определяет время прохождения теста
старения ЛЗ (обычно 20-30 сек)
Константа С193 определяет диагностический порог
разницы количества периодов (количества ошибок)
в результате теста (обычно 4-5).
[close]

В мене секція ЛД
Spoiler
Untitled - 5.jpg
[close]
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Володимир

Цитата: vladishtm від 07 Жовтня 2024, 12:04:28
Цитата: Володимир від 07 Жовтня 2024, 08:54:51
Цитата: vladishtm від 04 Жовтня 2024, 20:08:26Потім вже регулюю положення датчика, щоб він показував "0" стабільно. Можливо треба ухо датчику пропилювати трохи.
Не давай дурних порад на рахунок пиляння вух та регулювання положення датчика, мікас має функцію калібрування дроселя.
а якщо трохи подумати ? Так калібруеться датчик, але в якому полрженні фізично, реально заслонка - датчику пофіг. Крім того калібрування положення не вічно живе. Тому я від нього відмовився і роблю так як роблю
Датчик калібрується при будь яких напругах, пробував особисто. Калібровка зберігається рівно доти доки не попливуть покази датчика, калібрується повторно без будь яких але.

Цитата: Romka від 07 Жовтня 2024, 12:08:33Головне виставити досельну заслінку фізично в повністю закрите положення. Це робиться регулювальним болтом при ослабленненому тросику "газа", потім все фіксується. Спосіб описаний в кожній книжці і старих інструкціях по експлуатації.
А калібровка нуля проходить в більшості прошивках автоматично. А де ні, то через OpenDiag можна зробити.

0.1-0.2% відхилення це нормально, буває пливе опір ДПДЗ і в прошивці закладено реагувати тільки з 0.5%. Це поріг чутливості.
Автоматично калібрується нуль при умові що напруга на датчику нижча напруги калібрування, якщо навпаки то ні.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Sirogik84

Цитата: vladishtm від 07 Жовтня 2024, 13:04:49
Цитата: Sirogik84 від 06 Жовтня 2024, 12:07:11Добрий день. Записав ще раз перегляньте будь-ласка.
Лог Славута 6.10.2024.log записаний на ХХ прогріта.
ДПДЗ стоїть чітко в "0"
АЛЕ знову дивно  поведінка  "состояние ДК". Зразу норма, а потім (можливо після якогось тесту - не пройшов) ДК "состояние ДК" падає в "0". По мені це відмова мікаса використовувути ДК .

Spoiler
[close]
По обертам ХХ як би і норма, хоча можуть бути вищі
Spoiler
[close]
Версія твоєї

Spoiler
[close]

Мікас 10,3 без плюса. ПО 069 В мене ПО 111те. Можливо так в 069 по ДК і повинно бути,  :dunno:
 це треба щось хтось виклав лог с такою же версії ПО
Якось по прозходу палива на ХХ. В мене микас показує 2,3 приблизно - але то наче треба ділити на 2.
Нормально кажуть для 1.3 десь 0,7-0,9. В тебе практично 1л. Якщо ділити на 2 то як би малувато, та
й час форсунок на ХХ  4,2 -4,4 великуватий.
Якщо припустити що не працює ДК, паливоподача ведеться на ХХ чисто по положенню РХХ і підтримка обертів ХХ
за рахунок УОЗ,  РХХ, та паливоподачі.
ПАЛИВОПОДАЧА = базова GO + вирахувана  (по графіку)
Скільки в тебе стоять GO (для ХХ) та GOB (для робочого)? Дивитись у меню опендіага

Spoiler
https://www.chipsoft.com.ua/forums/viewtopic.php?t=5100  В блоках М7.6 М10.3 и М10.3+ топливо расчитывается через условные еденицы по формуле Ti=((Gt+GOB)*1000*60)/(N*4096).
Где:
Gt - у.е. по поверхности топливо подачи
N - обороты мотора в об\мин
GOB прибавка у.е. к базовой топливо подаче(S1 или S3).
Gxx прибавка на ХХ(S30 S40 S70).
Ti - ms. базовое время впрыска на один оборот коленвала
Это при условии что количество ед. топливо подачи 4096.
или более правельней
Ti = ( (Gt+G0) *60000)/(N*С81).
Где:
Ti - ms. базовое время впрыска на один оборот коленвала (для попарного впрыска)
Gt - расчетное значение топливоподачи в у.е. по поверхности от 0 до С81 ед.
G0 - прибавка у.е. к базовой топливо подаче, равно G0B для пов-тей S1и S3, или G0xx для пов-тей S30, S40, S70.
N - скорость вращения двигателя в об\мин
С81 - масштаб топливоподачи. Обычно равен 4096 ед
Для фазированного
Ti = (((Gt+G0) *60000)/(N*С81))*2

[close]
,
Доброго дня!!! Дросельну заслонку(АПЦ_ДПДЗ_показує 0.46 в, нічого не знімав з мотору) калібрував сканматиком стала в 0, хоча буває інколи показує 0.1. Оберти зменшив на 900. Настройки 170 на 60. Датчик кисня може й погано робе машина з 2006 року. Якщо замінити дорого коштує цікаво?

Володимир

Судячи з картинок vladishtm нормально там працює датчик кисню, не заважай машині працювати. Не факт що та ознака стану ДК має якесь відношення до ДК, бо кожен новий мікас має відмінності в протоколі, і нема гарантії що DiagView читає лог як для мікас 10,3 а не для мікас 7,6.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

vladishtm

Цитата: Володимир від 07 Жовтня 2024, 15:12:48і нема гарантії що DiagView читає лог як для мікас 10,3 а не для мікас 7,6.
Все може бути, залишається вірити.
Spoiler
[close]

Цитата: Володимир від 07 Жовтня 2024, 13:29:43Датчик калібрується при будь яких напругах, пробував особисто. Калібровка зберігається рівно доти доки не попливуть покази датчика, калібрується повторно без будь яких але.
Хелп не такий категоричний. Хоча Option17  не бачу
Spoiler
Option17 только заводская калибровка дросселя
только заводская калибровка дросселя
Если установлена:
позволяет заблокировать возможность калибровки
дросселя в условиях эксплуатации. В этом случае
калибровка возможна только путем изменения параметров
C108 и C109 в таблицах.
Если не установлена:
разрешается калибровка дросселя в условиях
эксплуатации.
[close]
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Володимир

Не чув щоби на якість славуті не було з заводу калібрування дроселя.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Sirogik84

Добрий день!!! Знайшов параметри для Микас 10.3, але мены здається, що  Gob 170 для Славути дуже багато? В мене було 141? Gxx -60 ? Дякую за відповіді.

Володимир

Паливоподача 170 працює тільки в режимах коли коефіцієнт лямбдарегулювання KLZ=1, тобто після старту під час прогріву, коли працює прискорювальний насос та в перехідних режимах до холостого ходу і назад. Занижувати сильно не варто, бо в перехідних режимах не буде плавності ходу.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion