Прошивки на Мікас (Обговорення прошивок і ЕБК Мікас)

Автор Володимир, 22 Травня 2011, 17:59:30

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 2 Гостей дивляться цю тему.

vladishtm

Для Sirogik84 якраз  як чіпують 069 прошивки
Spoiler
[close]
:lol:
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Дмитро1990

Доброго времени суток подскажите добрые люби ! Досталась славута 2009г 1.3 в не был блок микас 10.3+ с м113111ss133029 Знакомый взял на прошивку и удачно положил блок теперь он не выходит на связь !(Блок уже стоял не разной) Вместо него был куплен блок 110308-1411020 AEC 02.30.069b CL A mar 07 2006.bin я так понимаю на 1.2 объем Вопрос можно ли прошивку найти на него без лямд (евро 0) и без ДК и ещё один вопрос кроме чиплодера другой какой-то программой можно залить в ЭБУ (скачал чиплодырь по ссылкам все делал по инструкции но в конце выдает ошибку и не могу вести лог и пароль.)

Володимир

Цитата: Дмитро1990 від 05 Листопада 2024, 16:09:23Доброго времени суток подскажите добрые люби ! Досталась славута 2009г 1.3 в не был блок микас 10.3+ с м113111ss133029 Знакомый взял на прошивку и удачно положил блок теперь он не выходит на связь !
Можливо потрібно примусово закоротити контакти головного реле і перевести блок в режим діагностики, чи залити оригінальну прошивку якщо забули включити перерахунок контрольної суми.
Цитата: Дмитро1990 від 05 Листопада 2024, 16:09:23(Блок уже стоял не разной) Вместо него был куплен блок 110308-1411020 AEC 02.30.069b CL A mar 07 2006.bin я так понимаю на 1.2 объем Вопрос можно ли прошивку найти на него без лямд (евро 0) и без ДК и ещё один вопрос кроме чиплодера другой какой-то программой можно залить в ЭБУ (скачал чиплодырь по ссылкам все делал по инструкции но в конце выдает ошибку и не могу вести лог и пароль.)
Програмою "Кріт" можна перекинути калібровки з прошивки 1.3. Чіплоадер є на рутрекер.орг бажано качати версію 1,97,7
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Дмитро1990

Подскажите прошу ну не как не выходит установить чиплодер ! Уже отовсюду пробовал ! Вопрос олпенбоксом или флешером загрузить микас обычный 10.3 69 прошивку можно и через Крит перекинуть калибровки и обратно через опен бокс или флешер влить ? Заранее н зкий поклон за ответ !

Володимир

Цитата: Дмитро1990 від 05 Листопада 2024, 19:03:22Подскажите прошу ну не как не выходит установить чиплодер ! Уже отовсюду пробовал !
Я ставив з відси https://rutracker.org/forum/viewtopic.php?t=4467767 якщо робити все по інструкції, то ставиться без проблем. Антивірус потрібно відключити.
Цитата: Дмитро1990 від 05 Листопада 2024, 19:03:22Вопрос олпенбоксом или флешером загрузить микас обычный 10.3 69 прошивку можно и через Крит перекинуть калибровки и обратно через опен бокс или флешер влить ? Заранее н зкий поклон за ответ !
Можна, але обов"язково перш ніж щось робити потрібно скачати з блока оригінальну прошивку, якщо після прошивки і переводі блока в режим діагностити бензонасос не запрацює, то потрібно залити назад оригінальну прошивку.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Дмитро1990

Владимир подскажите где можно взять прошивку AEC 02.30.069b CL A mar 07 2006.bin без ДК и на евро 0 на 1.3

Володимир

Цитата: Дмитро1990 від 07 Листопада 2024, 07:34:54Владимир подскажите где можно взять прошивку AEC 02.30.069b CL A mar 07 2006.bin без ДК и на евро 0 на 1.3
Зробити самому скачавши з блоку керування прошивку і скопіювавши кротом на неї калібровки з прошивки на двигун 1.3 під євро нуль, заводських таких нема.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Дмитро1990


Anatoliy2209

Підкажіть будьласка,вкого є прошивка на 1.1дв.Мікас 10.3 069b.

Володимир

Цитата: Anatoliy2209 від 12 Січня 2025, 11:53:12Підкажіть будьласка,вкого є прошивка на 1.1дв.Мікас 10.3 069b.
В мене десь має бути стандартна.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Частота зміни напруги лямбди синхронна з частотою вихлопів циліндрів? Тобто синус є такт випуску кожного циліндру відпрацьованих газів?
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: ВКБ від 21 Січня 2025, 07:13:51Частота зміни напруги лямбди синхронна з частотою вихлопів циліндрів? Тобто синус є такт випуску кожного циліндру відпрацьованих газів?
Ні, там частота в рази менша і не пропорційна обертам.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

vladishtm

Цитата: ВКБ від 21 Січня 2025, 07:13:51Частота зміни напруги лямбди синхронна з частотою вихлопів циліндрів? Тобто синус є такт випуску кожного циліндру відпрацьованих газів?
Spoiler
l_лямбла_смес_напруга.jpg
[close]
1 -У Славути всприск регулюється зразу по всім форсункам. Лямбда зон може давати
а - нормальну напругу (умовно 0,45В) -це стехоометрична суміш палива
б -високу напругу (умовно 0,8,,0,9В) кисню мало
в -мала напруга (умовно  0,1,,,0,2В) кисню багато
Состав суміші регулює ЕБУ (час форсунок). При задіяному лямбда-датчику це називається
замкнутий контур.  В книжках пишуть що по нормальному переключення датчика
може відбуватися до кількох раз в секунду. Тоб то відповідь на як швидко переключить датчик напругу - а так, як швидко відрегулює суміш ЕБУ.
Холодний датчик (до 360град С) переключається рідше.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Володимир

Цитата: ВКБ від 21 Січня 2025, 07:13:51Частота зміни напруги лямбди синхронна з частотою вихлопів циліндрів? Тобто синус є такт випуску кожного циліндру відпрацьованих газів?
Подивився лог, з збільшенням частоти обертів лямбда переключається трохи швидше, але всерівно час між вершинами графіка 1-1,5 секунди.



Хто бореться з провалами при переході від робочого ходу до холостого, інформація для роздумів, порівнював дві поверхні паливоподач, виявляється вони намальовані так що паливоподача при переході з робочого ходу до холостого падає в два рази, відповідно оберти падають дуже різко і дуже сильно, особливо це замітно якщо режим привідкривача не був увімкненим. Чого зроблено так, не знаю, але якщо на холостому трошки натиснути на газ щоби оберти піднялись десь до 1500, то видно як через деякий час лямбдарегулятор починає різати паливомодачу, але що цікаво, що в якийсь момент паливоподача падає настільки, що двигун починає працювати не стабільно і хоче зупинитись.

Якось так, схоже що настройкою того мікаса толком ніхто не займався, працює та й добре.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Цитата: Володимир від 21 Січня 2025, 08:50:58
Цитата: ВКБ від 21 Січня 2025, 07:13:51Частота зміни напруги лямбди синхронна з частотою вихлопів циліндрів? Тобто синус є такт випуску кожного циліндру відпрацьованих газів?
Ні, там частота в рази менша і не пропорційна обертам.
Ми ж про частоту дрібних зубців, тобто про пилку?
Якщо так, то який техніний змісти її смикати і її природа.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.