Вічна проблема: *діти -батьки*, в Нашому випадку *продавець - покупеуь*

Автор VAZ 21053, 09 Грудня 2020, 13:13:30

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

vladishtm

Питання до igo61. Почитав про SECU-3  на https://ru.wikipedia.org/wiki/SECU-3

Там наведена схема підключення до інжектоного дв. також. Але наче через високоомні форсунки та спец модуль для форсунок.  Поки не зрозумів за керуючу программу (чи вона вже вшита в модуль SECU-3Т?) А всі інші параметри?
І що можна ставити замість Мікаса?
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

VAZ 21053

Цитата: igo61 від 11 Січня 2025, 19:32:40Секу підтримує налаштування прошивок по логам і Розподільник запалювання в формуванні кута випередження участі не приймає - тільки розподіл високої напруги.
Я проводив порівняння в роботі мпсз

Доброго вечора.
По перше дякую за відповідь, по друге,
Ви мене не зрозуміли напевне, Я не сперечаюсь про деталі, а пояснюю що все має свої плюси та недоліки, але по трамблеру і те що ви вважаєте розподільником скажу так:
Під бігунком є відцентрові важелі і тому кут регулюється, ви напевне забули про цю особливість...
І третє основне, мені та і мабуть будьякому ледарю хочеться вірити що всеж буде якийсь резон із цієї застарілої технології в якій всеж є свої позитивні сторони, і не так все печально, от і все,...
:thank_you:
Жити з паливом у жилах, або ж "колхоз" на коліні?
https://www.youtube.com/channel/UCAKN5XwvocokaM7VmiJRnOQ/featured

VAZ 21053

Цитата: vladishtm від 12 Січня 2025, 17:54:54Питання до igo61. Почитав про SECU-3  на https://ru.wikipedia.org/wiki/SECU-3

Там наведена схема підключення до інжектоного дв. також. Але наче через високоомні форсунки та спец модуль для форсунок.  Поки не зрозумів за керуючу программу (чи вона вже вшита в модуль SECU-3Т?) А всі інші параметри?
І що можна ставити замість Мікаса?

До війни був підписаний на їхню сторінку в фейбуці, і на той момент в них вже були блоки  з вшитими такими модулями і навіть на восьми циліндрові двигуни, але здається кантора рашистська, тому що від них ні слуху ні духу..., Я собі вже під час війни замовляв мпзс в Україні в майстра який власноруч їх сам паяяє..
Жити з паливом у жилах, або ж "колхоз" на коліні?
https://www.youtube.com/channel/UCAKN5XwvocokaM7VmiJRnOQ/featured

VAZ 21053

Цитата: igo61 від 11 Січня 2025, 11:30:53Секу підтримує налаштування прошивок по логам і прописування карт в прошивку. Більше скажу, ця система має можливість писати логи на зовнішню флешку, без компа чи ноута. Запис налаштувань робиться через звичайний USB-кабель.
Підкажіть будь ласка, програму для відкатки потрібно власноруч купувати за окрему плату чи компанія "секу" надає програму, або наприклад Дозволяє користуватись якоюсь іншою програмою. Ну тобто - цей процес мене цікавить цілком Чому, Тому що безліч зламаних програм і в цьому неймовірна нерозбериха... Дякую :thank_you:
Жити з паливом у жилах, або ж "колхоз" на коліні?
https://www.youtube.com/channel/UCAKN5XwvocokaM7VmiJRnOQ/featured

Володимир

Є такий, правда москалячий канал Совжесть, правда з ним щось трапилось, бо з підписок в мене пропав, в пошуку знайшов https://www.youtube.com/@fllugegeheimen968 але всіх відео вже нема. Одним словом був в нього серіал, називався "Жовтий запорожець", то він на запорожець з допомогою секу ставив моноінжектор, а тако багато розказував як настроїти. Також чимось подібним займався https://www.youtube.com/@RomanArsenev
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

igo61

Цитата: vladishtm від 12 Січня 2025, 17:54:54Питання до igo61. Почитав про SECU-3  на https://ru.wikipedia.org/wiki/SECU-3

Там наведена схема підключення до інжектоного дв. також. Але наче через високоомні форсунки та спец модуль для форсунок.  Поки не зрозумів за керуючу программу (чи вона вже вшита в модуль SECU-3Т?) А всі інші параметри?
І що можна ставити замість Мікаса?
В секу конструктив задумывался как "унифицированный". Один какбы базовый блок. В него загружается одна из управляющих программ (их несколько, под разные "хотелки"). К базе уже подключаются необходимые модули, согласно задуманной пользователем конфигурации. В "базе" уже есть настройки "по умолчанию", которые можно править самостоятельно, кстати, без опасности ушатать блок или управляющую программу. Доступный набор настроек довольно широк - надо читать ихние "туторы". И да, судя по описаниям, секу ввиду гибкости конфигурации способна заменить практически любой ЭБУ. ИМХО.
Куда ты скачешь, гордый конь, и где откинешь ты копыта?

igo61

Цитата: VAZ 21053 від 12 Січня 2025, 22:49:30
Цитата: igo61 від 11 Січня 2025, 11:30:53Секу підтримує налаштування прошивок по логам і прописування карт в прошивку. Більше скажу, ця система має можливість писати логи на зовнішню флешку, без компа чи ноута. Запис налаштувань робиться через звичайний USB-кабель.
Підкажіть будь ласка, програму для відкатки потрібно власноруч купувати за окрему плату чи компанія "секу" надає програму, або наприклад Дозволяє користуватись якоюсь іншою програмою. Ну тобто - цей процес мене цікавить цілком Чому, Тому що безліч зламаних програм і в цьому неймовірна нерозбериха... Дякую :thank_you:
Я не владею всем спектром програмного и технологического обеспечения проекта секу - надо смотреть на их сайте. Поэтому не могу Вас сориентировать в этом направлении.

По поводу "руки мацквы". Разработчик секу - уроженец Горловки. С началом АТО перебрался в Киев. Где находится сейчас ненаю. Ещё один из разработчиков (с которым знаком лично и много, и продуктивно) - уроженец Енакиевого. С началом АТО переехал в Павлоград. После "полномасштабного" выехал за границу, спасая 6! детей. Руснявым проектом тут и не пахнет. Можно гордиться - это наш Украинский проект. Наоборот, немало участников "из-за поребрика" прекратили сотрудничество с проектом.

Есть ещё один проект МПСЗ (на ПИК-контроллере был) - "МПСЗ Жукова". Вот это да, русская разработка. Когда у проектантов начало что-то получаться, они по-шурику перевели разработку в область комерции. В Украине (насколько я знаю) один из распространителей этой МПСЗ есть "Славик", из Запорожья.
Куда ты скачешь, гордый конь, и где откинешь ты копыта?

vladishtm

З одного боку - секу  заманює своєю універсальністю, але ж хотілося б щоб більш конкретно по інж Славуті , і воно наче можливо, та треба перечитувати  форум секу.

Як я зрозумів на інж Славуту  - то https://secu-3.org/RU/secu-3i-ems-unit/
І ось інфо https://secu-3.org/RU/product/secu-3i-tbn-ecu/ і ціна 175зелених (не знаю чи це і ПО ци тільки блок)
А точніше то мабуть https://secu-3.org/RU/product/secu-3i-tbz-ecu/

До нашого мікаса інженерний блок практично не світить (та й купляти окрему приблуду це накладно). А тут зразу і нженерний блок і ЕБУ в одному флаконі, Хоча ціна як я зрозумів викатить десь на 300 баксів (тож для просто спробувать якось накладно), та щей плюс сконектити наш роз:єм і секу. 
Поки що связка Славута - секу не попалась  мені в інеті.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Володимир

Якщо на славуту, то краще рідний мікас, щоби не міняти маховик, то поставити шків від двигуна 1.4 і трохи підрихтувати лонжерон якщо не влазить.



Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

igo61

Я так робив на славуті спочатку. Але прийшлось сточувати з торця шківа приблизно 4мм - дуже тер по лонжерону. Потім ту "м'ясорубку" замінив на стандартний маховик від сенса.

Для vladishtm. То ціна тільки за блок. ПО для компа в доступі безкоштовно, наскільки я знаю. Зв'язок між блоком і компом через USB-порт - на фотках його видно.
Куда ты скачешь, гордый конь, и где откинешь ты копыта?

Володимир

Канал зберігся на рутубі, https://rutube.ru/channel/43935569/videos/ якщо цікаво про секу, але треба знайти спосіб як переглянути відео. Хоча ні, відео переглядається, але треба довго чекати початку.

Те посилання що я дав на канал вище, це не той канал, але в останньому відео автор також хоче ставити секу на двигун від запорожця.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

vladishtm

Цитата: Володимир від 13 Січня 2025, 15:47:05Якщо на славуту, то краще рідний мікас, щоби не міняти маховик, то поставити шків від двигуна 1.4 і трохи підрихтувати лонжерон якщо не влазить.

Мене влаштовує і мікас ( бо вже стоїть) - але ж в ньому не можна на ходу правити прошивку. От зараз в мене наче і не погано, але є що ще хочеться поправити - та це виходить довгий процес, і результат не бачиш одразу, і змінити не можеш одразу. .....
А за маховик то як я зрозумів це проблема для карбової, а якщо на інж як у мене, то там вже стоїть 60-2.
Spoiler
Стукнула идея поискать, как это сделано на инжекторной славке. Нашел вот это: http://detali.zp.ua/catalog/60353-mahovik_1103i_sens/.
Маховик, на котором уже есть шестерня 60-2.    https://secu-3.org/forum/viewtopic.php?t=389
[close]
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

VAZ 21053

Так дійсно нібито працюють але поки що нічого не можу сказати щодо можливості придбання в інтернеті чи якось в Україні цей продукт До речі задавав у них на сайті таке запитання Чекаю відповідь і Ось посилання на їхній форум:
https://secu-3.org/forum/viewtopic.php?p=86643&fbclid=IwY2xjawHx_MtleHRuA2FlbQIxMQABHUfpgPvsZVbbm2E-ToqHpnXKyE4hdK8C3zOPw5PMriEEPmB5Tgzl5QazIA_aem_G8pdLPTAXywsnkJfpPYfZQ#p86643
Жити з паливом у жилах, або ж "колхоз" на коліні?
https://www.youtube.com/channel/UCAKN5XwvocokaM7VmiJRnOQ/featured

VAZ 21053

Я не владею всем спектром програмного и технологического обеспечения проекта секу - надо смотреть на их сайте. Поэтому не могу Вас сориентировать в этом направлении.

По поводу "руки мацквы". Разработчик секу - уроженец Горловки. С началом АТО перебрался в Киев. Где находится сейчас ненаю. Ещё один из разработчиков (с которым знаком лично и много, и продуктивно) - уроженец Енакиевого. С началом АТО переехал в Павлоград. После "полномасштабного" выехал за границу, спасая 6! детей. Руснявым проектом тут и не пахнет. Можно гордиться - это наш Украинский проект. Наоборот, немало участников "из-за поребрика" прекратили сотрудничество с проектом. Запорожья.
[/quote]
І все ж Скажіть будь ласка, Якщо це не секрет ви якими програмами правите логи або налаштовуєте карти на секу?
Жити з паливом у жилах, або ж "колхоз" на коліні?
https://www.youtube.com/channel/UCAKN5XwvocokaM7VmiJRnOQ/featured

vladishtm

Цитата: VAZ 21053 від 13 Січня 2025, 16:11:34але поки що нічого не можу сказати щодо можливості придбання в інтернеті чи якось в Україні цей продукт
Ну начк ось же їхній магазин https://secu-3.org/RU/store/
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2