Карбюратор

Автор Kritik, 15 Лютого 2008, 17:52:01

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Kritik

В нас слоніки і жикльои продаються окремо...
А вот кулачка УН від Нивовского карба - ніде нема!!!
Прийму в подарунок будь яку нерухомість на Кіпрі.

Michurin

Більше 10 років займаюсь карбами, а в\'їхать не можу - що дає заміна стокового розпилювача на нівовський? Динаміка розгону не виросте аж ніяк, бо у стокового 2 розпилювача 35 і  45, а у нівовського тільки один 45. Отже, нівовський при перегазовці вприскуватиме менше, а при \"топці в пол\" буде робить вприск більш \"розтягнутим\" при тій самій кількості бензину. Нівовський же кулачок збільшує кількість пального, що впорскується. Я, наприклад, ставлю у стоковому слоніку обидва розпилювача паралельно, вкорочуючи довгий, а стоковий кулачок трохи переробляю - перед тим місцем на кулачку, де вступає в роботу 2 камера, роблю надфілем лунку десь  1 мм глибиною, щоб ричажок насоса в неї різко провалювавсь перед відкриттям 2 дроселя. При цьому збільшується кількість пального, що впорскується при відкритті 2 камери, а на 1 все, як в стоковому. Ну це для тих, хто їздить більш-менш спокійно, але при потребі моожна і \"наступить\". Правда є мінус один - коли закривається 2 дросель, ще раз робиться невеликий вприск - іздержкі проізводсьтва. До речі, кому близько до Житомира, на авторинку є палатка з жикльрами і слоніками \"на розлив\", правда тьотєнька там продає їх така нєрвна, що капєц!!!!! На Перова в Києві точно є, а ще випускає \"Унікар\", той, що гумові ігли робить.

Kritik

Ну так шо, може хтось купити 2 кулачка №4 і вислати мені в конверті?
Прийму в подарунок будь яку нерухомість на Кіпрі.

4el

Цитата: KritikНу так шо, може хтось купити 2 кулачка №4 і вислати мені в конверті?
я могу отправить

Николай

отполировал диффузоры и сделал распылитель ускорительного:1я камера-45, 2я камера-40.....СУПЕР, МеГаЖеСтЬ гашетку резко впол тачку аш рассссссссссскачивать начинает, сегодня с корешем тягался (AUDI 100 - 2.8) на старте сделал красиво...(но2,8 + вес ауди=через несколько км он меня сделал :( )

Kritik

4el
Дякую за кулачки :))

Вчора поставив кулачок ускорітєльного насоса \"4\" номера.
Вот фотка різниці зі стоком.

Прийму в подарунок будь яку нерухомість на Кіпрі.

Alex Miha

А этот кулачок \"4\" и Нивовский - одно и то же?

Kritik

Прийму в подарунок будь яку нерухомість на Кіпрі.

Alex Miha

Ещё не тестил на дороге?

Kritik

Alex Miha
Тестував, всьо супер, машина ПРЕ!!!
Але о\"бєм УН не збільшував, буде переливати + розхід буде ужасний.
Прийму в подарунок будь яку нерухомість на Кіпрі.

krim4ak

Добрый день Уважаемые!Я надеюсь что я со своей Славутой найду вашу поддержку.И для начала предложение по данной теме.Когда у меня был ЗАЗ 968м.Я поставил винт под карб.( трёх лопастную крыльчатку) Зачем? Чем больше распыляется тем лучше.К тому же  наполнение целиндров происходит под давлением.Когда я снял карб. то под ним  всё сияло.Как будто я его полировал.     Чем выше скорость тем больше экономия.Крыльчатка на оси свободного врашения.Это что-то вроде наддува.При большой скорости слышно лёгкое жужание.Если интересно расскажу как это сделать.

Alex Miha

Крыльчатка вращается из-за разряжения, которое происходит в цилиндрах?

Kritik

Не треба такого робити, там і так всьо добре розпилюється, але ти порахуй якие сопротівлєніє робить крильчатка, це ж ппц. Нашо тоді було дифузори полірувати.
ІМХО. не треба такого робити

Я вот ше думаю за заслонки взятися, сточити їх до мінімальної товщини і поставити короткі болти з скритими головками. Шоб опір зменшити.
Прийму в подарунок будь яку нерухомість на Кіпрі.

Alex Miha

Критик меня опередил. Крыльчатка на оси свободного вращения - помеха для потока смеси. А вот крыльчатка на оси какого-нибуть моторчика - ото уже дело. Так и нагнетать будет лутше. Но ставить её надо не под карбом. Ставить надо где-то сбоку, а воздушный поток направлять из крыльчатки в коллектор через гофру или отдельную трубку. Правда, после этого надо карб настраивать.

Николай

не помню, где в нете читал инфу, что еще при советском союзе пытались добиться полного испарения топлива (а не растекание его по стенкам впускного коллектора) перед подачей его в цилиндры, добились: бензин был полностью в газообразном состоянии, только...причиндал который его испарял ооочень дорогой,сложный и...результат всего 4% прироста мощности!!! :D:D:D:D:D:D