Сами устанавливаем гбо.

Автор Buzyan, 08 Вересня 2014, 21:33:51

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 2 Гостей дивляться цю тему.

JeepKa

Товариші.
А через скільки км. потрібно перебирати редуктор Томасето Аляска? Там типу мембрана дубіє, ...
І які є симптоми що вже пора зробити ревізію?
Руки в масле, жопа в мыле - я люблю автомобили!®

ZaVa

А скільки проїхав на ньому ????
\"Славута\" 1,2 Li , 2006г ,   М10.3

JeepKa

Цитата: ZaVa від 21 Грудня 2017, 09:26:34
А скільки проїхав на ньому ????
80тис.+  ставив новий.
вже чистив газ форсунки від масляного гівна, тай видувалось газом на пряму його багато.
Руки в масле, жопа в мыле - я люблю автомобили!®

Aryan

Цитата: ВКБ від 10 Липня 2017, 08:57:50
Отакі вставки для подачі газу га ГБО-4 між форсункою бензиновою та бензорампою хто не хоче свердлити отвори в колекторі та його знімати, продувати і все таке. Планки дял зміщення рампи 2 ши можна теж організувати.
Свердлити можна і не знімаючи колектора. Принаймні на Сенсі і Авео я не знімав. Свердлив на малих оборотах інтенсивно змазуючи свердло літолом і часто його витираючи. Те ж саме з мечиком.

JeepKa

хто користується цими двома режимами?
чи не зашкодять вони мотору, форсункам, ....?
скільки їздив до газовщиків на регулювання ніхто нічого не казав за ці пункти....
але добрий той режим, якщо мотор теплий, вклчається зразу газ
Руки в масле, жопа в мыле - я люблю автомобили!®

Aryan

     теплий старт це пуск двигуна прямо на газі без роботи бензинових форсунок, якщо температура дозволяє, якщо пускатиметься стабільно можна залишити ввімкненою. У мене досить часто на прогрітому довго запускався двигун. Тому цю функцію вимкнув.
     Прогрів форсунок це - робота (Клацання штока) форсунки без тиску в газовій рампі, типа від цього вони прогріваються. Насправді це зменшення ресурсу форсунки. Не розумію нащо ця функція?  Якщо бадяжний газ і ви зекономили на газовому фільтрі парової фази (без відстійника) то велика ймовірність що при морозі, "мазута" що попала в форсунку заблокує шток, тоді і "прогрів форсунок" не допоможе!

JeepKa

підкажіть, який у Вас? має бути, оптимальний тиск в редукторі для нашого авта, Славки інж?
Стаг4
Руки в масле, жопа в мыле - я люблю автомобили!®

Алекс

В моему Диджитронику 0.9-1.1 ,точно не скажу
Тут просто все меньше давление-больше время впрыска,система саморегулирующвяся ,тьфу :-)
Есть мнение,шо можно подогнать под 1/1 ..но разницу в теплоте сгорания  15% дать некуда,и потому коэф пересчета завсегда буде 1.1-1.25
Славута 1.3Li 2006 г ГБО 4
 ЗиЛ-4331 прицеп ГКБ-8328

Aryan

насправді тиск і діаметр жиклерів форсунок взаємно залежні величини. Якшо діаметр недостатній можна припідняти тиск, щоб зменшити час вприску, і навпаки ....

Володимир

Цитата: JeepKa від 26 Грудня 2017, 21:55:38
підкажіть, який у Вас? має бути, оптимальний тиск в редукторі для нашого авта, Славки інж?
Стаг4
Тиск залежить від діаметра форсунок, мої форсунки 1,5мм діаметром, то тиск 1,4-1,5 атм.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ZaVa

Діаметр дюз 1,6 мм, тиск в редукторі АТ 09 1,2.
Попередньо були дюзи 1,8 мм, а тиск 0,98 - то коефіцієнт був від 1,2 до 0,95, що мені не подобалось, тому як час впорскування газової форсунки має бути більшим за час впорскування бензинової, от і прийшлося ставити менші дюзи і підвищувати тиск.
\"Славута\" 1,2 Li , 2006г ,   М10.3

lunatik

#371
Нужен совет форумчан. Начал я устанавливать ГБО. Начал с замены термостата, поставил ланосовский 1,4. Заказал  под этот термостат штуецер. Выход с термостата идет на обогрев редуктора, выход с редуктора идет на подогрев карбюратора. Редуктор стоит на левом стакане, на месте запаски. Редуктор не прогревается. Может Там завоздушина система? При этой схеме подключения от термостата до редуктора короткий патрубок. длинной около 150мм. На выходе с редуктора до карбюратора получилось около 300мм длинна патрубка.

Володимир

Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

lunatik


Григорий

В мене підігрів редуктора йде послідовно підігріву карба ( з впускного коллектора на редуктор і з редуктора на карб) , прогрівається нормально, термостат також стоїть з ланоса, на редукторі стоїть датчик температури так вона завжди тримається в межах 70 - 75 градусв, якщо в тебе карб то чому не ставив редуктора біля правого стакана.
СЛАВУТА -- конструктор для дорослих, але дуже простий.