Запитання/Відповіді по ГБО

Автор Володимир, 23 Листопада 2014, 15:25:13

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

ВКБ

Тут з окислом при бідеій можна погодитись але чиннмк мізерний, але є. Більше вплив від лишнього повітря і втрат по температурі теплової машини і зменшеного балансу і ккд між енергією стиснення лишнього і пострілу. Тобто лишнє повітря є лишнє, і дійсно уповільнює горіння. А от багата при малих значенняї працює як стехеометрична і пари паливамнедогорілого виконують функувю як повітпя, але з гарантованим контролем повного згорання кисню, як підпитка.А на надбагатій при 0,6 кисню і 0,4 палива на грані заглохання , виходить ланцюн передачі міжмолекулярної енергії рветься із за недостатка кисня у предзв'язка , а не ізбитка палива. Тобто немає кисня О2 поруч для окислення С6Н6 бензину . Теж при багатій 0,75 іде недогар і недопал як і в бідній, де для кисню немає вільних часток бензину чи газу.
В дизелі якщо примусово вприскувати бензин то так само буде їхать, і головне що завжди вкрвй білна суміш, але їле, бо енергія запаоення не свічкова.
Доречі любе біопаливо менше по калорійності з дизелем класичним.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

drone

Цитата: Toris від 09 Лютого 2021, 12:34:54
Цитата: Алекс від 09 Лютого 2021, 12:26:30http://ressgaz.ru/zachem-regulirovat-klapana-i-zazhiganie-pod-gaz/
Цитата з тексту:
Цитувати виділенеПри работе на бензине седла клапанов работают при температуре 300-350 °С, "тарелки" клапанов – при 800-900 °С. При использовании газа температура сгорания повышается на 50-70 °С, что незначительно влияет на удлинение стержня клапана и температуру тарелки.
Питання: якого дідька має підійматись температура, якщо повітря у циліндр зайшло менше (бо "пропан"у газовій фазі має витіснюючий об'єм) і калорійність газу менша? Ми не замінювали розподільний вал. А також плюсанули трамблер. Тобто у нас газ встигає згоріти повністю, кількість енергії (температури) ми отримали меншу, ніж від бензину, а час контакту тарілок та сідел точнісінько такий самий при однакових обертах. Зазори клапанів можна не тільки не збільшувати, а навіть трохи зменшувати. :-D

Дядько у статті гонить або щось замОвчав.
Це ж очевидно!
Бензин сгорает при ходе поршня от ВМТ до НМТ частично отдавая энергию на нагревание, частично - на выполнение работы. Догорающий после НМТ газ отдает энергию только на нагревание.
Больной c синдромом Дауна защитил диплом по истории Украины
"Картина мира вдруг начала сходиться,
Теперь у меня есть мнимая единица"

ВКБ

Та я кажу бухбаланс енергій не пляше. Згоден лише що коли накрутити кути до самогальмування то температура зашкале бо не в енергію коленвалу а в стінку і головку та клапана піде.
А так то боротьба за кожний кусок ккал і кдж іде в моторі і результам літр екрномії чи перевищення. Ну або кути на відставанні і ледь їде тоді лизати клапана буде полу м'я але толком не їхать і жрать бо не в коленвал енергія  То думаю газ як масло в каші приблизно.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Toris

#1098
...У колеги кросовер Mazda CX-5, заводський бензин/газ, ГБО-5 (пряме впорскування, якщо хто не в курсі).
Каже, що бензин впорскується навіть при роботі на газу. Так і форсунки бензинові не перегріваються, і газ швидше горить.

От я і думаю, як би ото влаштувати так, щоби бензиновий холостий хід працював і на пропані?

drone

Цитата: ВКБ від 09 Лютого 2021, 13:06:06
Та я кажу бухбаланс енергій не пляше. Згоден лише що коли накрутити кути до самогальмування то температура зашкале бо не в енергію коленвалу а в стінку і головку та клапана піде.
А так то боротьба за кожний кусок ккал і кдж іде в моторі і результам літр екрномії чи перевищення. Ну або кути на відставанні і ледь їде тоді лизати клапана буде полу м'я але толком не їхать і жрать бо не в коленвал енергія  То думаю газ як масло в каші приблизно.
Что значит "не пляшет"? На бензиновых углах расход газа в литрах ~15% больше чем бензина. Лямбда следит за тем чтоб газ полностью сгорел, то есть в цилиндрах правильная стехиометрическая смесь для газа. Теплота сгорания газа ~3% выше чем у бензина. Итого получается, что на газу на нагревание двигателя и выхлопного тракта уходит на 15-20% энергии, чем на бензине.
Больной c синдромом Дауна защитил диплом по истории Украины
"Картина мира вдруг начала сходиться,
Теперь у меня есть мнимая единица"

Toris

Цитата: drone від 09 Лютого 2021, 13:05:43Це ж очевидно!
Бензин сгорает при ходе поршня от ВМТ до НМТ частично отдавая энергию на нагревание, частично - на выполнение работы. Догорающий после НМТ газ отдает энергию только на нагревание.
Так випускні клапани відкриваються раніше НМТ. Тобто Ви маєте на увазі горіння газової суміші після відкриття випускного клапана?

Цитата: drone від 09 Лютого 2021, 13:15:04Что значит "не пляшет"? На бензиновых углах расход газа в литрах ~15% больше чем бензина. Лямбда следит за тем чтоб газ полностью сгорел, то есть в цилиндрах правильная стехиометрическая смесь для газа. Теплота сгорания газа ~3% выше чем у бензина. Итого получается, что на газу на нагревание двигателя и выхлопного тракта уходит на 15-20% энергии, чем на бензине.
У літрі LPG менша теплотворна здатність, ніж у літрі бензину. Густина LPG біля 0,5кг/л, а густина бензину більше 0,7 кг/л.

drone

Цитата: Toris від 09 Лютого 2021, 13:23:30
Цитата: drone від 09 Лютого 2021, 13:05:43Це ж очевидно!
Бензин сгорает при ходе поршня от ВМТ до НМТ частично отдавая энергию на нагревание, частично - на выполнение работы. Догорающий после НМТ газ отдает энергию только на нагревание.
Так випускні клапани відкриваються раніше НМТ. Тобто Ви маєте на увазі горіння газової суміші після відкриття випускного клапана?

Цитата: drone від 09 Лютого 2021, 13:15:04Что значит "не пляшет"? На бензиновых углах расход газа в литрах ~15% больше чем бензина. Лямбда следит за тем чтоб газ полностью сгорел, то есть в цилиндрах правильная стехиометрическая смесь для газа. Теплота сгорания газа ~3% выше чем у бензина. Итого получается, что на газу на нагревание двигателя и выхлопного тракта уходит на 15-20% энергии, чем на бензине.
У літрі LPG менша теплотворна здатність, ніж у літрі бензину.

Да.
Теплота сгорания пропана - 48 МДж/кг. https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9F%D1%80%D0%BE%D0%BF%D0%B0%D0%BD
-//-  бутана  -  45,8 МДж/кг   https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%91%D1%83%D1%82%D0%B0%D0%BD_(%D0%B2%D0%B5%D1%89%D0%B5%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%BE)
-//- бензина - 44,4 МДж/кг https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%91%D0%B5%D0%BD%D0%B7%D0%B8%D0%BD
Каким образом пропан-бутановая смесь может именть меньшую теплотворную способность чем бензин? Согласно табличным данным она составляет 46,8 МДж/кг
http://antonio-merloni.ru/teplotvornaja-sposobnost-razlichnyh-vidov-topliva
АП. Все, понял. Принимается.
46,8*0,54=25,272
25,272*1,15=29,06
44,4*0,73=32,4.
Получается, что у газа КПД выше бензинового.
Больной c синдромом Дауна защитил диплом по истории Украины
"Картина мира вдруг начала сходиться,
Теперь у меня есть мнимая единица"

Toris

#1102
Spoiler
Цитата: drone від 09 Лютого 2021, 13:31:57Теплота сгорания пропана - 48 МДж/кг.
Так точно. Це приблизно 2 (два!) літри LPG.

Цитата: drone від 09 Лютого 2021, 13:31:57-//-  бутана  -  45,8 МДж/кг
Щільність рідкого бутану 0,573 кг/л. Тобто це на майже 2 літри.

Цитата: drone від 09 Лютого 2021, 13:31:57-//- бензина - 44,4 МДж/кг
Щільність бензину 0,710...0,760 кг/л. Це трохи більше літра.

Цитата: drone від 09 Лютого 2021, 13:31:57Каким образом пропан-бутановая смесь может именть меньшую теплотворную способность чем бензин? Согласно табличным данным она составляет 46,8 МДж/кг
Усе правильно, 46,8 МДж на 1 кг або приблизно на 2 (два) літри LPG.
[close]

Цитата: drone від 09 Лютого 2021, 13:31:57Получается, что у газа КПД выше бензинового.
ККД нижчий, бо з одного циклу знімається менше енергії і, відповідно, менша температура, що знижує ККД теплової машини. (Це якщо газ встигає згоріти вчасно!)

От якби ступінь стиснення двигуна підняти під LPG, то це була би зовсім інша справа, тоді температура піднялася б, ККД підросло.

Або турбіну поставити, щоби маси повітря заходило більше.

drone

Цитата: Toris від 09 Лютого 2021, 13:42:48
Spoiler
Цитата: drone від 09 Лютого 2021, 13:31:57Теплота сгорания пропана - 48 МДж/кг.
Так точно. Це приблизно 2 (два!) літри LPG.

Цитата: drone від 09 Лютого 2021, 13:31:57-//-  бутана  -  45,8 МДж/кг
Щільність рідкого бутану 0,573 кг/л. Тобто це на майже 2 літри.

Цитата: drone від 09 Лютого 2021, 13:31:57-//- бензина - 44,4 МДж/кг
Щільність бензину 0,710...0,760 кг/л. Це трохи більше літра.

Цитата: drone від 09 Лютого 2021, 13:31:57Каким образом пропан-бутановая смесь может именть меньшую теплотворную способность чем бензин? Согласно табличным данным она составляет 46,8 МДж/кг
Усе правильно, 46,8 МДж на 1 кг або приблизно на 2 (два) літри LPG.
[close]

Цитата: drone від 09 Лютого 2021, 13:31:57Получается, что у газа КПД выше бензинового.
ККД нижчий, бо з одного циклу знімається менше енергії і, відповідно, менша температура, що знижує ККД теплової машини. (Це якщо газ встигає згоріти вчасно!)

От якби ступінь стиснення двигуна підняти під LPG, то це була би зовсім інша справа, тоді температура піднялася б, ККД підросло.

Або турбіну поставити, щоби маси повітря заходило більше.
При чем здесь "снятая энергия"? КПД и мощность - это разные понятия.Почему у Вас КПД ниже если по энергетическому балансу получается, что КПД выше? Вы ж не забывайте, что в ДВС есть не только сферический цикл Карно, но и конкретные потери на трение в цилиндрах. Газ бережно относится к маслу, а значит потери на трение меньше откуда повышение КПД.
Больной c синдромом Дауна защитил диплом по истории Украины
"Картина мира вдруг начала сходиться,
Теперь у меня есть мнимая единица"

Алекс

Цитата: Toris від 09 Лютого 2021, 13:10:53я і думаю, як би ото влаштувати так, щоби бензиновий холостий хід працював і на пропані?
Поставь галочку "довпрыски"
Цитата: Toris від 09 Лютого 2021, 13:42:48
Spoiler
Цитата: drone від 09 Лютого 2021, 13:31:57Теплота сгорания пропана - 48 МДж/кг.
Так точно. Це приблизно 2 (два!) літри LPG.

Цитата: drone від 09 Лютого 2021, 13:31:57-//-  бутана  -  45,8 МДж/кг
Щільність рідкого бутану 0,573 кг/л. Тобто це на майже 2 літри.

Цитата: drone від 09 Лютого 2021, 13:31:57-//- бензина - 44,4 МДж/кг
Щільність бензину 0,710...0,760 кг/л. Це трохи більше літра.

Цитата: drone від 09 Лютого 2021, 13:31:57Каким образом пропан-бутановая смесь может именть меньшую теплотворную способность чем бензин? Согласно табличным данным она составляет 46,8 МДж/кг
Усе правильно, 46,8 МДж на 1 кг або приблизно на 2 (два) літри LPG.
[close]

Цитата: drone від 09 Лютого 2021, 13:31:57Получается, что у газа КПД выше бензинового.
ККД нижчий, бо з одного циклу знімається менше енергії і, відповідно, менша температура, що знижує ККД теплової машини. (Це якщо газ встигає згоріти вчасно!)

От якби ступінь стиснення двигуна підняти під LPG, то це була би зовсім інша справа, тоді температура піднялася б, ККД підросло.

Або турбіну поставити, щоби маси повітря заходило більше.
Но надо иметь в виду, что то, что я написал, справедливо для тихоходных грузовых и малофорсированных легковых, и не все можно перенести на современные оборотистые с высокими степенями сжатия, моторы. С ростом СС растет и скорость сгорания, и опережения УОЗ может быть не таким как мы привыкли, или вообще не требоваться. Так, при установке108 вместо 100 и ГБЦ 130 или 12-20, тем более 138-х, когда СС растет, УОЗ делаем, но меньше.
Славута 1.3Li 2006 г ГБО 4
 ЗиЛ-4331 прицеп ГКБ-8328

Алекс

Вы это  :fool: продолжайте...я технический термины не все разумею мовою,а переводчиком користоватись не комильфо
Потому пока свое мнение подкрепляю  мнением форумчанам,которые съели собаку,зубы и прочая при работки с газом
Славута 1.3Li 2006 г ГБО 4
 ЗиЛ-4331 прицеп ГКБ-8328

Toris

#1106
Цитата: drone від 09 Лютого 2021, 14:04:46При чем здесь "снятая энергия"? КПД и мощность - это разные понятия.Почему у Вас КПД ниже если по энергетическому балансу получается, что КПД выше? Вы ж не забывайте, что в ДВС есть не только сферический цикл Карно, но и конкретные потери на трение в цилиндрах. Газ бережно относится к маслу, а значит потери на трение меньше откуда повышение КПД.
Все просто.

1. В автомобільних традиціях більша цифра у стехіометричній пропорції показує, скільки кг повітря треба для окислення 1 кг палива. Тобто на 1 кг бензину треба 14,7 кг повітря, а на 1 кг LPG треба 15,6 кг повітря.

Якщо розмішаємо бензин з повітрям, то отримаємо, по Ваших даних, 44,4 МДж / (14,7+1) кг суміші або 2,83 МДж на кілограм бензиново-повітряної суміші.
Якщо розмішаємо LPG з повітрям, то отримаємо 46,8 МДж / (15,6+1) кг суміші або 2,82 МДж на кілограм газо-повітряної суміші.

Цифри ніби схожі, але при цьому об'єм газо-повітряної суміші буде більший, ніж бензо-повітряної. Тобто по об'єму 1 літр газової суміші дасть менше тепла.
Внаслідок такої ситуації температура однієї порції суміші у циліндрі дасть менше тепла, тобто температура газо-повітряної суміші у тому самому об'ємі буде нижча. Оскільки температурна різниця з теплообмінником зменшується, то ККД також зменшується. Ресурс матеріалів збільшується.

2. Внаслідок зменшеної енергетики порції газо-повітряної суміші для виконання еквівалентної роботи двигун має зробити більше обертів колінвалом - а це додаткові витрати на тертя та стиснення. ККД зменшується. Ресурс матеріалів зменшується.

Toris

#1107
...Колега пів-року тому взяв у кредит новеньку Renault Sandero з фірмовим бензин/газ. Об'єм двигуна 0,9 л, витрата LPG 4,5 л на 100 км.

На мої питання про технічні подробиці сказав, що нічого не знає, воно їздить і радує його. :)

UPD: Щойно зайшов цей колега. Каже, що у нього ГБО 6 покоління, впорскує в циліндри. Хм, я чомусь думав, що це 5 покоління...

drone

Цитата: Toris від 09 Лютого 2021, 14:36:59
Цитата: drone від 09 Лютого 2021, 14:04:46При чем здесь "снятая энергия"? КПД и мощность - это разные понятия.Почему у Вас КПД ниже если по энергетическому балансу получается, что КПД выше? Вы ж не забывайте, что в ДВС есть не только сферический цикл Карно, но и конкретные потери на трение в цилиндрах. Газ бережно относится к маслу, а значит потери на трение меньше откуда повышение КПД.
Все просто.

1. В автомобільних традиціях більша цифра у стехіометричній пропорції показує, скільки кг повітря треба для окислення 1 кг палива. Тобто на 1 кг бензину треба 14,7 кг повітря, а на 1 кг LPG треба 15,6 кг повітря.

Якщо розмішаємо бензин з повітрям, то отримаємо, по Ваших даних, 44,4 МДж / (14,7+1) кг суміші або 2,83 МДж на кілограм бензиново-повітряної суміші.
Якщо розмішаємо LPG з повітрям, то отримаємо 46,8 МДж / (15,6+1) кг суміші або 2,82 МДж на кілограм газо-повітряної суміші.

Цифри ніби схожі, але при цьому об'єм газо-повітряної суміші буде більший, ніж бензо-повітряної. Тобто по об'єму 1 літр газової суміші дасть менше тепла.
Внаслідок такої ситуації температура однієї порції суміші у циліндрі дасть менше тепла, тобто температура газо-повітряної суміші у тому самому об'ємі буде нижча. Оскільки температурна різниця з теплообмінником зменшується, то ККД також зменшується. Ресурс матеріалів збільшується.

2. Внаслідок зменшеної енергетики порції газо-повітряної суміші для виконання еквівалентної роботи двигун має зробити більше обертів колінвалом - а це додаткові витрати на тертя та стиснення. ККД зменшується. Ресурс матеріалів зменшується.
КПД=А/Q. А - это некая работа по перемещению авто на заданное расстояние. Q - количество энергии выделившееся при сгорании топлива. Q = расход * теплотворную способность. Даже если расход газа в л на 20% больше бензина, то Qг=46,8*0,54*1,2R= 30.32R
Qб=44,4*0,73*R=32.4R где R- расход топлива на 100 км. Откуда КПДг=32,4/30,32=1,07КПД бенз.
Работа состоит не в нагревании цилиндра по Карно, а в обеспечении рабочего хода поршня. Если газ снижает мех потери на трении колец из-за сохранения низкого коэф трения масла, то отсюда и рост КПД. В современных моторах с нанокольцами на поршнях пошли именно этим путем снижения потерь на трение в поршнях повысив л.с., но убив ресурс.
Больной c синдромом Дауна защитил диплом по истории Украины
"Картина мира вдруг начала сходиться,
Теперь у меня есть мнимая единица"

Алекс

Цитата: drone від 09 Лютого 2021, 16:22:18В современных моторах с нанокольцами на поршнях пошли именно этим путем снижения потерь на трение в поршнях повысив л.с.
А как это относится к нашим баранам ?
Теория сгорания газа и блоки цилиндров с напылением это совершенно разные предметы
Пытаюсь вспомнить шо можно притянуть за уши,но вспомнил только курсовую работу по теории двс ...силы 2,3 го порядка ...
силы на шатунную шейку...на палец...на коренную ...и многа чего малопригодного в обычной жизни
Славута 1.3Li 2006 г ГБО 4
 ЗиЛ-4331 прицеп ГКБ-8328