Запитання/Відповіді по ГБО

Автор Володимир, 23 Листопада 2014, 15:25:13

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Юрка03

Доброго дня. У мене є питання по мультиклапану. Після заправки балона газом ось з цього місця на фото почало травити під гумовим кільцем. Спробував ключем на 14 загвинтити, почало травити ще сильніше. Повернув як було і після цього травити перестало. Підскажіть, що воно таке і як з цим боротися? Щоб знову не почало травити газ

Володимир

Це аварійний клапан, якщо тиск в балоні перевищує критичний, то той скидає тиск щоби не розірвало балон, можливо заправили до максимально повного, газ нагрівся і почав розширюватись.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Юрка03

Цитата: Володимир від 11 Вересня 2023, 08:54:42Це аварійний клапан, якщо тиск в балоні перевищує критичний, то той скидає тиск щоби не розірвало балон, можливо заправили до максимально повного, газ нагрівся і почав розширюватись.
В авто стоїть два балона і заправляють відразу обидва. З другого балона не травить. Думаю, що з резинкой щось сталося. Чи є на мультиклапан ремкомплект? В інтернеті не знайшов

Володимир

Цитата: Юрка03 від 19 Вересня 2023, 11:10:45
Цитата: Володимир від 11 Вересня 2023, 08:54:42Це аварійний клапан, якщо тиск в балоні перевищує критичний, то той скидає тиск щоби не розірвало балон, можливо заправили до максимально повного, газ нагрівся і почав розширюватись.
В авто стоїть два балона і заправляють відразу обидва. З другого балона не травить. Думаю, що з резинкой щось сталося. Чи є на мультиклапан ремкомплект? В інтернеті не знайшов
https://ukr.lpgtech.ua/multiklapany-i-komplektuyusshie/komplektuyusshie-k-multiklapanam
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Володимир

Цитата: Юрка03 від 19 Вересня 2023, 11:10:45
Цитата: Володимир від 11 Вересня 2023, 08:54:42Це аварійний клапан, якщо тиск в балоні перевищує критичний, то той скидає тиск щоби не розірвало балон, можливо заправили до максимально повного, газ нагрівся і почав розширюватись.
В авто стоїть два балона і заправляють відразу обидва. З другого балона не травить. Думаю, що з резинкой щось сталося. Чи є на мультиклапан ремкомплект? В інтернеті не знайшов
На мультиклапані є болт "WBAR", можна попробувати підтягнути щоби збільшити тиск спрацювання, при умові що з іншого боку гайка на пружині дасть це зробити, хоча тут не факт що можна крути за болт щоби не пошкодити ущільнення, тільки гайку.



Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Vitaliy.

Кто с большим опытом в переборках мембранных редукторов, подскажите- если тупо запускать на газу (при соответствующих положениях педали дросселя) при минус 5 минус 10 при всём холодном, первая или вторая мембраны ускоренно не деградируют?
Занимаюсь ремонтом авто.Радиолюбитель.Электрика и не только.
Я предпочитаю делать в своей жизни то, что мне нравится. А не то, что модно, престижно или положено.
 рус иван пнх

Vitaliy.

Большое "спасибо" за содержательный ответ  :beee:
Занимаюсь ремонтом авто.Радиолюбитель.Электрика и не только.
Я предпочитаю делать в своей жизни то, что мне нравится. А не то, что модно, престижно или положено.
 рус иван пнх

Romka

З відгуків інтернет, що я бачив - деградують і швидко.
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

Toris

Я продав славутку раніше, ніж відчув проблеми з мембраною. Гасав чисто на газу десь роки півтора, не щодня, але часто гасав. Тому не можу сказати, звиняйте.

Володимир

Цитата: Vitaliy. від 26 Січня 2024, 16:11:02Кто с большим опытом в переборках мембранных редукторов, подскажите- если тупо запускать на газу (при соответствующих положениях педали дросселя) при минус 5 минус 10 при всём холодном, первая или вторая мембраны ускоренно не деградируют?
Підозрюю що мова про 1-2 покоління, в мене було 4-те власної розробки, холодний старт на бензині і після виходу двигуна на прогрівочні оберти перехід за мінусової температури двигуна на газ, за 8 років і 40 тисяч пробігу до редуктора я так і не заглядав.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Vitaliy.

Цитата: Romka від 11 Лютого 2024, 20:32:20З відгуків інтернет, що я бачив - деградують і швидко.
Я примерно похожее предполагал. Получается первая мембрана регулятора давления, при холодном старте и покуда вода не прогреется хоть бы до 20 тепла, работает на жидкой вроде фазе, а позже газ превращается в газообразный газ, и с тёплой температурой. А как известно чем холоднее резина, тем она менее эластичная. А значит микротрещины и дубовость.
Занимаюсь ремонтом авто.Радиолюбитель.Электрика и не только.
Я предпочитаю делать в своей жизни то, что мне нравится. А не то, что модно, престижно или положено.
 рус иван пнх