Вопрос-ответ

Автор Vitaliy., 18 Лютого 2015, 10:52:08

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 7 Гостей дивляться цю тему.

ВКБ

Можливо це краще щоб отримати діагностику а не перебирати все авто хаотично, купувати теплообмінники, помпи, термостати і години витрачати в гаоажі чи платити на сто, чи не так?  :gvozd:
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

igo61

Цитата: Toris від 02 Грудня 2020, 10:31:00
Краще вже поставте лічильник
Не получитца "за просто так".
Почему? Посмотрите схему системы охлаждения двигателя.
Куда ты скачешь, гордый конь, и где откинешь ты копыта?

Toris

#8252
Цитата: igo61 від 02 Грудня 2020, 11:19:45
Цитата: Toris від 02 Грудня 2020, 10:31:00Краще вже поставте лічильник
Не получитца "за просто так".
Почему? Посмотрите схему системы охлаждения двигателя.
Я просто підкинув ідею ВКБ, хай у нього голова болить, куди втулити. :-D Собі ж взагалі ніяких лічильників не збираюсь ставити.

ВКБ

В петлю пічки, звісно тимчасово зняти показання по обертах і відкриттю крану .без цифер ремонт системи опалення чи покращення, марна трата часу.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Toris

До речі, якщо втулити лічильник одразу після двигуна чи до двигуна, він може бути таким собі лічильником мотогодин, навіть не мотогодин, а конкретної кількості обертів колінвалу, тобто фактично лічильником зносу двигуна від тертя. Зрозуміло, що дуже приблизно, але все одно точніше, ніж "мотогодина" без врахування обертів.

drone

Цитата: Toris від 02 Грудня 2020, 10:31:00
Цитата: ВКБ від 02 Грудня 2020, 09:13:03Треба прозорий елемент трубки щоб бачити який потік через радіатор.
Якщо сміття чи газових бульбашок у рідині немає, то нічого не буде видно, просто прозора трубка з рідиною.

Краще вже поставте лічильник для гарячої води: там будуть і цифри, щоби міряти розхід, і шестерня у центрі, щоби бачити наявність потоку взагалі. :-D

Если уж извращаться, то по максимуму. Сразу ставить ультразвуковой счетчик тепла на вход и выход радиатора печки.

Цитата: Toris від 02 Грудня 2020, 11:34:05
До речі, якщо втулити лічильник одразу після двигуна чи до двигуна, він може бути таким собі лічильником мотогодин, навіть не мотогодин, а конкретної кількості обертів колінвалу, тобто фактично лічильником зносу двигуна від тертя. Зрозуміло, що дуже приблизно, але все одно точніше, ніж "мотогодина" без врахування обертів.
Или просто посмотреть статистику по воспламенениям смеси в мозгах ГБО ;)
Больной c синдромом Дауна защитил диплом по истории Украины
"Картина мира вдруг начала сходиться,
Теперь у меня есть мнимая единица"

ВКБ

Торіс відать про карбюраторний.
Лічильник потрібен лише для зняття параметрів потоку і два мультиметра з термопарами для температури в табличку: помпа виробник, к ран виробник, кран 25%, 50%,75%,100%. Оберти двигуна 900, 1500, 2000, 2500, 3000, 3500, 4000, 4500, 5000 , вентилятор  1,2,3 швидкості Короче фактопний експеримент, вийде таблиця.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Sergik32

ставте все даазовське і буде вам щастя, і зробіть дуйчика равлика щоб крутився на1/2 від першої швидкості і буде вам жарко в салоні.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

ВКБ

Авто нове і нерви як нові))
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

vladishtm

#8259
Цитата: Володимир від 02 Грудня 2020, 08:45:19Відрізняється тільки спосіб підключення, тобто сопілка.
А може тоді виходило, що в радіатор пічки всеж нагнітало рідину (тоб то продавлювало і погані дірочки, і температуру радіатора підтримувало  , а зараз просто затягує розрідженням? - а це тожі дуууууже велика різниця...
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

vladishtm

Цитата: Олександр 1968 від 02 Грудня 2020, 10:01:41Треба перевірити температуру вхідних та вихідних патрубків
Це просто зробити звичайним лазерним термометром. До речі, якщо різниця температур велика (більше пари градусів) це теж може свідчити про дууууууже погане проходження через радіатор (в тому числі повільний потік, забитість радіатора, трубок...). В ідеалі повинно бути різниця не більше градуса + гаряче повітря з дуйки. Тоді це масимум. Всі інші варіанти -туфта.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

ВКБ

Цитата: vladishtm від 02 Грудня 2020, 18:15:02
Цитата: Олександр 1968 від 02 Грудня 2020, 10:01:41Треба перевірити температуру вхідних та вихідних патрубків
Це просто зробити звичайним лазерним термометром. До речі, якщо різниця температур велика (більше пари градусів) це теж може свідчити про дууууууже погане проходження через радіатор (в тому числі повільний потік, забитість радіатора, трубок...). В ідеалі повинно бути різниця не більше градуса + гаряче повітря з дуйки. Тоді це масимум. Всі інші варіанти -туфта.
Ні, це свідчить про енергію тепловіддачі в кількістному виразі. А чи то поток малий і з.єм тепла завеликий, чи і поток великий і з,єм, то зняття температури і літраду то маємо кВт видутого ..тобто забраного тепла. Тотє чистий без похибки з.єм результаиу що пішло в повітря салону.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

vladishtm

Цитата: ВКБ від 02 Грудня 2020, 06:38:39а) відкритість крану пічки;
Я вже якось писав, перший рік я думав, що достатньо ричажок у кабіні на максимум...... на другий рік  побачив що тросик не дотягує той ричажок що на крані до упору на крані (як я я не колупав). Потім знімав кран (міняв трубки) і побачив, що навіть якщо тросик дотягне ричажок на крану до упора на крану, то все рівно процентів на 20 дірочка ще не вся відкриваеться. Я зпиляв той упор на крану, побачив куди аж треба вивернути ричажок крана  щоб повністю відкрити дірочку (виявилося що значно далі чим дозволяв упор) - це можна досягти відкривши в кабіні на максімум, а потім ще й рукою  довести той кранік до упора.
Але головна фігня -ми не маємо тепла поки не прогріємо двигун.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

vladishtm

Цитата: ВКБ від 02 Грудня 2020, 18:25:06Ні, це свідчить про енергію тепловіддачі в кількістному виразі.
В найпростішому випадку -забитий радіатор -то про яку віддачу  буде свідчити різниця температур на вході виході?. І головне -мені тоді така віддача не потрібна.  :rolleyes:
Нам потрібно взяти максимум від ОЖ. Це повинен зробити радіатор і кулер. Але доставка у той радіатор нових порцій тепла теж повинна цей процес забезпечити. Тоб то маємо складові процесу.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Vitaliy.

Цитата: ВКБ від 02 Грудня 2020, 09:34:37а якщо швидкість мала тосолу по радіатору то що це може означати?   а на дотик гарячий. Ти потрогай дві трубки.
Если скорость жидкости маленькая, то выходной патрубок будет сильно прохладней чем входной.
Цитата: ВКБ від 02 Грудня 2020, 09:34:37Обдув поганий бо мабуть крильчатка або без зубів, або не в ту сторону зуби стоять, або неправильно заслонками з салону користужшся 
Всё правильно, в нужную сторону, открыто переключено как надо. Сам конструктив наверно спьяну сочинялся, и делался ночью. Оно шумит, но дует неочень. На жигулях осевой, на других машинах центробежный, все они лучше дуют чем наша.
Цитата: Олександр 1968 від 02 Грудня 2020, 10:01:41Радіатор може бути будь який.Новий без "макаронин",забитий,навіть бувають без перемички у вхідному бачку-тосол зайшов і зразу вийшов,причому гарячий.
Да что вы сговорились? Я пишу/спрашиваю про малую скорость, объём продувемого через радиатор воздуха. Оно и понятно, такие крыльчатки должны работать в другом направляющем аппарате, но не в нашем таврийском.
Цитата: Олександр 1968 від 02 Грудня 2020, 10:01:41Треба перевірити температуру вхідних та вихідних патрубків 
Будет сильно зависеть от количества отбора тепла от него вентилятором.
Цитата: Toris від 02 Грудня 2020, 10:31:00Краще вже поставте лічильник для гарячої води: там будуть і цифри, щоби міряти розхід, і шестерня у центрі, щоби бачити наявність потоку взагалі.
;)  :psih:  :rofl: :ok:
Занимаюсь ремонтом авто.Радиолюбитель.Электрика и не только.
Я предпочитаю делать в своей жизни то, что мне нравится. А не то, что модно, престижно или положено.
 рус иван пнх