Вопрос-ответ

Автор Vitaliy., 18 Лютого 2015, 10:52:08

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Володимир

Цитата: ВКБ від 08 Вересня 2021, 13:29:00Перепитую. При лямдбі 1,0 коеф по бк кисень весь вигорає і паливо згорає виходе повністтю?
Залишк кисню буде.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Цитата: Володимир від 08 Вересня 2021, 13:38:49
Цитата: ВКБ від 08 Вересня 2021, 13:29:00Перепитую. При лямдбі 1,0 коеф по бк кисень весь вигорає і паливо згорає виходе повністтю?
Залишк кисню буде.

А зпаливом що? Просто цікаво. Бо листав книгу мотор АН-2, карбюраторний АШ-62ИР , об'єм 29,7л. Б'єм, ступінь стискання 6, 9 циліндрів, то там 15- 25% втрата пального сторінка 19 , інші енерговтрати це 10-15% в масло і повітря та 35-45 з вихлопними газами.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Toris


Володимир

Цитата: Toris від 08 Вересня 2021, 14:49:27
Цитата: Володимир від 08 Вересня 2021, 13:38:49Залишк кисню буде.
Та ну? А чому так?

Бо при правильному згоранні палива в ДВС на виході має бути певний відсоток кисню, так працює датчик кисню, міряючи залишок кисню він визначає багата зараз суміш чи бідна, регулятор далі робить корекцію.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Toris

Таки так, кисню трохи залишається. Як багато мені ще треба навчатись... Як той казав, "вік живи, вік учись - і все одно помреш дурним"...

vladishtm

Цитата: Toris від 08 Вересня 2021, 14:49:27Цитата: Володимир от Вчера в 13:38
Залишк кисню буде.
Та ну? А чому так?
треий рим стор181
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

vladishtm

Цитата: ВКБ від 08 Вересня 2021, 14:22:22Просто цікаво. Бо листав книгу мотор АН-2, карбюраторний АШ-62ИР , об'єм 29,7л. Б'єм, ступінь стискання 6, 9 циліндрів, то там 15- 25% втрата пального сторінка 19
:rolleyes: Так бензин для громадян був по 5 коп. А державі то взагалі надурняк. Можна було бризкать. До речі зараз комерційні літаки, як правило, мають аварійний злив пального, заправленим не можна сідати. Та й на всяк випакод (типу лишне не помеха) (крім заданого резерву) теж ніхто не заливає.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

ВКБ

У мотора АШ-62 ИР ккд 20% мін як у сучасного авто. Внаслідок турбонадуву ступінь стискування 9.8 сягає, конструктивна циліндрова 6.0. Працює в крейсерському режимі з лямбдою 1,05..1,1 при крейсерськфй потужності 40% від максимальної і має розхід 0,25кг/кВт при 400 кВт/год.
Максимальний режим не більше хвилини, номінальний не більше години, крейсекський необмежений. ККД гвинта при 32° по середині гвинта - 85%. Рівень сучаснрго мотора і ніякого тосолу та радіаторів. Еквівалентний керосиновий від як-40 (ил-25) на гвинті жере більше, швидкість трохи більша а результат той самий. Цікаво що саме про лямбду в книжці написано збіднений економ крейсерськийрежим 1,05..1,1...саме це шукав. Тобто при таких умовах 15..25% палива недогар.і це норм практика.
Амортизаційний час для бухобліку 6000 годин, в реаоії при обслуговуванні живучість 16000до капремонту зношувальних. Тобто фактично виявилось 40000 ресурс до викидання ціляком, і то, картер та корпусне все пепеживає людину. Машина- звірюга.
В дизелі турбованому теж недогар є палива, там завжди бідна.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Toris

Цитата: ВКБ від 09 Вересня 2021, 14:28:56Амортизаційний час для бухобліку 6000 годин, в реаоії при обслуговуванні живучість 16000до капремонту зношувальних. Тобто фактично виявилось 40000 ресурс до викидання ціляком, і то, картер та корпусне все пепеживає людину. Машина- звірюга.
Американська розробка 1930-х років. Двигун розробив Швецов А. Д. на базі американського двигуна Wright R-1820. По факту купили ліцензію на початковий двигун і доповнили його ніштяками з наступних американських розробок, але вже без ліцензії.

ВКБ

Цитата: ВКБ від 09 Вересня 2021, 15:26:43

Тут про лямбду.
Власне бачив, літає на гамняному бензмні і зоивках газоліна нефіг дєлать. Думаю на пропані і на спирту полетить. Останнє звісно вдвічі розхід подавай йому і карб крутити.
На середнфй сторінці про втрати при недогірі.
От і пииання, таке теж є на біднфй 1,05..1,1 дямбді?  По запахузвихлопної на назу чи на бензі то нече не чути паливо
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

Який показник РХХ відповідає його 100% відкриттю і якому % дроселю відповідає?
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

vladishtm

#8681
Цитата: ВКБ від 10 Вересня 2021, 08:31:09
Який показник РХХ відповідає його 100% відкриттю і якому % дроселю відповідає?
Немає такого. Все задається на різних режимах (ХХ, пуск, робочий..) різними графіками. По графіка у себе наче більше 120- 150 для РХХ не бачив. Коли пускаємось РХХ "шукає нуль струмом в мікас" упором (повне закрите) а двлі - таблиці, добавки-попправки, проценти зон - все щоб тримати коф лямбду в зоні при любому положенні дроселя.
PS продивляючись прошивку і хелп  знайшов (десь хтось писав, що не вдалося таблиці переключать) Виклав хелп частково.

C72 Выбор входа переключателя таблиц T1/T2 Параметры С72 и С73 определяют входы контроллера для
переключения таблиц.
Spoiler

Возможен выбор двух цифровых или одного аналогового входа для включения одной из четырех
возможных таблиц......
...2. Аналоговый вход.
Для переключения таблиц с помощью аналогового входа достаточно установить константу С72 в одно из заданных значений (см. ниже),
С73 в этом случае не используется......
При выборе аналогового входа для переключения таблиц необходимо подключить к выбранному входу пакетный
переключатель на 4 позиции по следующей схеме (пример):

////
ВАЖНО.
При работе с переключателями таблиц необходимо
помнить, что состояние переключаетелей и
правильность настройки лучше всего оценивать по
состоянию параметров "Т1/Т2" и "Т3/Т4".
Так-как при подключенном АКМ переключение таблиц
контроллером не производится.
Так же важно, чтобы в
соответствующие сегменты контроллера были прошиты
таблицы. При отсутствии таблиц в сегментах переключение
также не будет производится и в автономном режиме.

[close]
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

vladishtm

Цитата: ВКБ від 09 Вересня 2021, 15:27:32Тут про лямбду.
Думаю що фізично там лямбда зонда ніколи не було. А те що навели вже в книзі -ну просто провели заміри роботи двигуна за допомоою  зовнішнього  прибора з  широкополосним лямбда зондом і написали в книжку, як приклад добрих інженерних  розрахунків ще 30х років.
Цитата: ВКБ від 09 Вересня 2021, 15:27:32По запахузвихлопної на назу чи на бензі то нече не чути паливо
Можливо саме тому, що в нас стоїть лямда зонд, який і забеспечує швидкий зворотний звязок регулювання суміші.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

ВКБ

На зварочному апараті постійного зварювального струму на електродах напруга 20 Вольт. Якщо накрутити регулятор на 250ампер , то теж 20Вольт. Напруга в принципі холостого холу і така в роботі.
Питання, якщо його використати і режимі 250Ампер як пусковий пристрій, апаратура авто і АКБ переживе тимчасові 20Вольт на борту чи жопа буде?
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Vitaliy.

Занимаюсь ремонтом авто.Радиолюбитель.Электрика и не только.
Я предпочитаю делать в своей жизни то, что мне нравится. А не то, что модно, престижно или положено.
 рус иван пнх