Вопрос-ответ

Автор Vitaliy., 18 Лютого 2015, 10:52:08

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

igo61

Цитата: ВКБ від 16 Вересня 2021, 10:04:10
Я так розумію мікроконтроллер інвертора зварочного  постійного струму який керує ключами майже готовий блок пускового стартерного приствою для пуску авто при його перепрограмуванні без зміни елементної бази? Ну і як заряднмй пристрій теж може бути?
Почти так. У меня на Е-Тавр зарядное 100В/15А собрано практически по схеме сварочного инвертора. Добавлены специфические "плюшки".
Куда ты скачешь, гордый конь, и где откинешь ты копыта?

ВКБ

Пускове з інвертора за умови доопрацьовки вийде смикнуть стартер? Хоча пускове дешевше ))
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: ВКБ від 15 Вересня 2021, 18:52:19
Принципово іду на 5 раз заварювати )), купив заглушки 3/4" на американку яка з гайкою від крану по кінцях і в одній отвір під штуцер шини з ніпеолм для накачки автокомпресором 3 атм. батареї і перевірки бульбашками і заварки там де буде булькать. По мокротиню непонятно де накласти шар металу. Принципово піду варити 5 раз )) от отдрюкала. Вага 29кг. Стоїть в квартирній автономці і робочий тиск 1,5 тримаю приблизно. Їх 12 кажись років. Це друга батарея за останні 4 роки. До цього свищ на лицьовій стороні вискочив і теж 10..15 си від краю, але батарея була 1800мм. Важуча курва. Але того разу за раз вдалось напівавтоматом проволокою і по сьогодні. Думаю є прохудіння металу. Чи то електроліз радіатор-теплообмінник алюмінієвий котла струми чи що.
Якщо батарея знята і є доступ до місця зварювання, то проблем взагалі не має бути, гірше коли вариш десь в кутку і нема доступу.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

#8703
Знята. На вид наваряшив дебело, але внаслідок неможливості знати що немає тічі , чіпляється на місце і тиск подається, і в місці про яке б не подумав іде повзуче мокріння і прокапування одна крапля за 10..15 сек при тиску 2 атм..
Мило і повітряний тиск на знятій виявить все і проварю одразу. Вечером іду поставити крапку.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Wildchild

Подскажите: скрипит ляда при езде. Подозреваю что замок. Резиновые клинья по бокам упираются в железные ответки на кузове. А ляда в закрытом состоянии немного люфтит-пружинит вниз-вверх. Приезде не открывается. Что сделать? Отрегулировать ответку повыше, чтобы люфта вообще не было?

vladishtm

Цитата: Wildchild від 16 Вересня 2021, 21:58:31Приезде не открывается
Це поки.  Важке і довге що небудь у багажнику перевозили?  Можливо зігнувся вниз нижній бортик-кант на якому резиновий ущільнювач. Саме ущильнювач працює як пружина і дає тиск на ляду вверх в нижньому закритому положенні. Замком мабуть прийдеться теж скоро занятись, нічого не вічне. В мене теж був якось скрип, типу як наче склотара звенить десь.  :psih:
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Володимир

Цитата: Wildchild від 16 Вересня 2021, 21:58:31
Подскажите: скрипит ляда при езде. Подозреваю что замок. Резиновые клинья по бокам упираются в железные ответки на кузове. А ляда в закрытом состоянии немного люфтит-пружинит вниз-вверх. Приезде не открывается. Что сделать? Отрегулировать ответку повыше, чтобы люфта вообще не было?
Для початку рекомендую змазати петлі, можливо скрип там, також в мене був скрип через один омортизатор, кріплення приварені криво, то один треться до обшивки, якщо вже нічого не допоможе, то тоді можна опускати на кузові трохи планку, але буває що відпускають болти то скрипить там.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Володимир

Цитата: tarasenkoff від 20 Вересня 2021, 10:18:46
Доброго ранку, привела мене до вас проблема... Маю заз 1102 ,потріскався ущільнювач навколо скла задніх дверей(ляда), вода затікала в салон. Купив новий ущільнювач поставив, але все одно затікає вода.Може хто воював з такою бідою ,порадьте будь-ласка може є якісь герметики....Може резиновий ущільнювач якось можна змягчити щоб був більш еластичний...На перед дякую.
А точно тече через ущільнювач, бо в таврії вода в багажник попадає не тільки через ущільнювач.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Цитата: Володимир від 20 Вересня 2021, 14:21:45
Цитата: tarasenkoff від 20 Вересня 2021, 10:18:46
Доброго ранку, привела мене до вас проблема... Маю заз 1102 ,потріскався ущільнювач навколо скла задніх дверей(ляда), вода затікала в салон. Купив новий ущільнювач поставив, але все одно затікає вода.Може хто воював з такою бідою ,порадьте будь-ласка може є якісь герметики....Може резиновий ущільнювач якось можна змягчити щоб був більш еластичний...На перед дякую.
А точно тече через ущільнювач, бо в таврії вода в багажник попадає не тільки через ущільнювач.
Силіконове мастило допоможе.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

Радіатор стальний опалення іде в брухт. Напівавтоматом не вийшло теж. І знайшов ще свищик в іншому місці. Де не шов там сифоне. Амортизаційний строк в 12 ррків відпрацювала і дякую. 28кг*6грн=148грн на чермет.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

drone

Цитата: ВКБ від 21 Вересня 2021, 17:01:01
Радіатор стальний опалення іде в брухт. Напівавтоматом не вийшло теж. І знайшов ще свищик в іншому місці. Де не шов там сифоне. Амортизаційний строк в 12 ррків відпрацювала і дякую. 28кг*6грн=148грн на чермет.
[censored] запланированное устаревания. Я себе поставил термоголовки на чугунные батареи старше полувека и горя не знаю. При этом батарейки в головках живут дольше обещанного вероятно из-за высокой инерционности. А вот новая стальная гейробатарея в ванной, похоже, отживет столько же, сколько у вас. 
Больной c синдромом Дауна защитил диплом по истории Украины
"Картина мира вдруг начала сходиться,
Теперь у меня есть мнимая единица"

Toris

Чуваки, а якщо в контур опалення залити антифриз, гейробатареї стануть вічними?

ВКБ

Цитата: Toris від 21 Вересня 2021, 22:41:36
Чуваки, а якщо в контур опалення залити антифриз, гейробатареї стануть вічними?
А це мисля ! ))  У мене об'єм 35л. Навіть напівантифріз вже норм.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

drone

Цитата: Toris від 21 Вересня 2021, 22:41:36
Чуваки, а якщо в контур опалення залити антифриз, гейробатареї стануть вічними?
Как часто нужно менять антифриз? Раз в пять лет? Ну и наружную коррозию от конденсата в неотапливаемый период никто не отменял.
Больной c синдромом Дауна защитил диплом по истории Украины
"Картина мира вдруг начала сходиться,
Теперь у меня есть мнимая единица"

ВКБ

Цитата: drone від 21 Вересня 2021, 23:50:12
Цитата: Toris від 21 Вересня 2021, 22:41:36
Чуваки, а якщо в контур опалення залити антифриз, гейробатареї стануть вічними?
Как часто нужно менять антифриз? Раз в пять лет? Ну и наружную коррозию от конденсата в неотапливаемый период никто не отменял.
12 років батареї - я їй дякую. Порахував, до газу додати 10% в рік амортизації  всього опалення та гарячого кайфу водопосиачання (15 років в квартирі) та на клектрику 40кВт в місяць...все одно дешевше і комфортніше кабальної централки, яка ще й без ГВ. Рахуватись з законом економіки )) та ще й за чермет і утиль котла є трохи возврату, а фітінги майже вічні ..гвйки, маєвського, заглушки. Гігікалорія автономки +ГВ більше ніж в два рази...а комфорт не оцінити. Тому взяв 2500 купив радіатор, бо це амортизаційні накопичення.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.