Автоновости

Автор Жулик, 25 Лютого 2015, 17:32:49

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 2 Гостей дивляться цю тему.

igo61

И много вы таких  сознательных видели на дорогах?
Куда ты скачешь, гордый конь, и где откинешь ты копыта?

Romka

Цитата: Володимир від 24 Січня 2020, 12:33:44
Цитата: Sergik32 від 24 Січня 2020, 09:27:50
ну і шо тут такого страшного, воно і до цього контролювалося, тільки зараз дозвольні документи стали в 10 разів дорожчі, у нас на роботі хлопці поставили собі гбо на машини, одному на прямий вприск іншому 4 покоління то ще кантора не дала сретіфікати для мрео, то їздять поки так, менти нічого не кажуть
Та воно ніби сташного ніц, але лейба на балоні має термін дії 2 роки, можна поставти ГБО і через пів року знову їхати на ТО бо треба балон повторно перевірити.
А що там повіряти в балоні??? Чи не травить зовні?

Цитата: Sergik32 від 24 Січня 2020, 11:29:58
ну то нехай тоді відкривають свої сертифіковані СТО то ГБО і відповідно з відти тра буде брати документ і їм привозити, а вони з того матимуть мзду

Ага, тільки дивно - в додатка до закону йде пояснювальна цидулка і там зазначено, що вкладання коштів не потребує! Це як так, а центри перевірки за які шиші зявляться??? :facepalm:
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

Ivan1988

Цитувати виділенеА що там повіряти в балоні??? Чи не травить зовні?

    Балонам, що знаходяться в експлуатації для заповнення газами, які спричиняють руйнування і фізико-хімічне перетворення матеріалу (корозія тощо) зі швидкістю більше 0,1 мм/рік (а сюди відноситься пропан-бутан) підлягають не рідше 1 разу на 2 року зовнішнім та внутрішнім оглядам а також гідростатичним випробуванням.
    При зовнішньому і внутрішньому оглядах звертається увага на виявлення можливих тріщин, надривів, випинів, видимів і корозії на внутрішніх і зовнішніх поверхнях стінок, слідів пропусків у зварних з'єднаннях.
    Гідростатичне випробування має за мету перевірку міцності елементів обладнання під тиском і щільності з'єднань.
Гідростатичний випробувальний тиск не має бути меншим будь-якого з таких значень, що відповідає:
-максимальному навантаженню, якому може піддаватися обладнання під тиском, за експлуатаційних умов, враховуючи його максимально допустимий тиск та максимально допустиму температуру, додані до коефіцієнта 1,25;
-максимально допустимому тиску, доданому до коефіцієнта 1,43, залежно від того, яке з них є більшим;
-максимально допустимому тиску, доданому до коефіцієнта 1,5 розрахункового тиску посудини, що призначена для заповнення повітрям або азотом і не призначена для вогневого нагрівання.

KOT

Я уже когда то писал тут, что у меня новый годовалый баллон Атикер имел дефект по сварному шву, оттуда травил газ.
Но заметил я это совершенно случайно и только через год после установки.

igo61

Цитата: KOT від 24 Січня 2020, 18:08:47
у меня новый годовалый баллон Атикер имел дефект по сварному шву, оттуда травил газ.
Но заметил я это совершенно случайно и только через год после установки.
Вот, пацики, скажите теперь, нужен ли периодический, инструментальный осмотр (диагностика) газового оборудования?
Ни к кому из присутствующих претензий не имею, просто резюмирую общедоступную статистику.
Куда ты скачешь, гордый конь, и где откинешь ты копыта?

Сволочь

Цитата: igo61 від 24 Січня 2020, 18:26:49
Цитата: KOT від 24 Січня 2020, 18:08:47
у меня новый годовалый баллон Атикер имел дефект по сварному шву, оттуда травил газ.
Но заметил я это совершенно случайно и только через год после установки.
Вот, пацики, скажите теперь, нужен ли периодический, инструментальный осмотр (диагностика) газового оборудования?
Ни к кому из присутствующих претензий не имею, просто резюмирую общедоступную статистику.
нужен!
"Мечта рабов-рынок, где можно было бы покупать себе господ" Станислав Ежи Лец

vol4ok7

Мне эта выкачка денег нахрен не нужна....
Кто-то серьезно думает что государство будет заботиться о моей семье  лучше чем я? :wallbash: :fool:

Toris

Оскільки хитрожопих більше, ніж свідомих, то незалежний чесний техогляд потрібний на все.

Але:
1. Рукожопів дофіга, спеціалістів обмаль.
2. Державні структури неефективні та корумповані.

За такого анамнезу сподіватись на позитивний ефект "реформ" не доводиться - просто немає кому це все обслуговувати. Тому все зведеться до платного штампика на папірці.

Володимир

Цитата: Sergik32 від 24 Січня 2020, 12:38:00
з однієї сторони воно то і добре що так борються за безпеку, але я вважаю що кожен водій який поважає техніку безпеки і свої ГБО буде сам думати чи варто повірити чи ні свого балона.
В законі явна дискримінація за статевою ознакою.  :-D
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Алекс

Цитата: Sergik32 від 24 Січня 2020, 12:38:00
з однієї сторони воно то і добре що так борються за безпеку, але я вважаю що кожен водій який поважає техніку безпеки і свої ГБО буде сам думати чи варто повірити чи ні свого балона.
Я не проверял...и не от того шо мне нас рать ,.а мне нас рать ...у мну даже мульт кастрирован
По уму система контроля должна буть эффективно й на 200% как в Бразилии -чип в заправочной горловине и на стволе газс
Там на кичу садятся оба -заправщик и водитель ,в случае чп
У славян система осмотра сводится в лучшем случае к обмыливан ю..обнюхиванию ...
Славута 1.3Li 2006 г ГБО 4
 ЗиЛ-4331 прицеп ГКБ-8328

Алекс

Цитата: vol4ok7 від 24 Січня 2020, 19:54:53
Мне эта выкачка денег нахрен не нужна....
Кто-то серьезно думает что государство будет заботиться о моей семье  лучше чем я? :wallbash: :fool:
Прошу пробачення...у Вас какое именно государство ?
Вот мое спит и видит шоп я издох накануне пенсии ..а вот бабло на так именуемую безопасность движения это святое..отмытое
Славута 1.3Li 2006 г ГБО 4
 ЗиЛ-4331 прицеп ГКБ-8328

SWarlock

Сначала о том, как это устроено в Европе:
Вот тут нашел интересную информацию по поводу баллонов ГБО. Кстати, одна из первых ссылок при запросе в гугле.
Прежде всего, заинтересовало следующее:
Цитувати виділене
В Польше, там откуда едут все б/у баллоны, которые есть в Украине – аттестацию не проходят вообще, а срок баллона для пропана составляет – 10 лет. По истечению этого срока владелец обязан заменить баллон на новый.
и это:
Цитувати виділене
Все таки, лучше делать проверку! Общая стоимость услуги составляет от 500 до 1000 грн. за баллон.
Стоимость нового баллона составляет порядка 1300-2300 грн, это тоже одна из первых ссылок по запросу.
Берем среднюю стоимость поверки 750 грн. За 10 лет будет 5 поверок. Итого, 3750 грн. А если обнаружится, что баллон непригоден к эксплуатации, то надо к этой сумме добавить стоимость нового баллона.
Я думаю, что приведенные суммы гораздо ярче, чем другие доводы,говорят о том, что нас опять хотят развести.
Так что, шах и мат, панове. Много мата.
Жизнь - тяжелая штука. Как только у тебя на руках все козыри, она начинает играть с тобой в шахматы.

Валерий

Цитата: KOT від 24 Січня 2020, 08:12:06
Цитата: vol4ok7 від 24 Січня 2020, 06:31:40
Очередная забота о людях для набивания своих карманов....Лоби сервисов ....Сволочи... }-)
Оно то как бы да, но если бы у нас техосмотр стоил 100 грн и делался честно, то я только за.
Просто я работал на СТО и видел состояние маршруток с метаном, такси с пропаном...
ну это если чесно все проходить, а у нас же будет как всегда, лишбы бабла срубить
глаза боятся, а руки делают. Ремонтно строительные работы

drone

Цитата: SWarlock від 26 Січня 2020, 14:47:53
Сначала о том, как это устроено в Европе:
Вот тут нашел интересную информацию по поводу баллонов ГБО. Кстати, одна из первых ссылок при запросе в гугле.
Прежде всего, заинтересовало следующее:
Цитувати виділене
В Польше, там откуда едут все б/у баллоны, которые есть в Украине – аттестацию не проходят вообще, а срок баллона для пропана составляет – 10 лет. По истечению этого срока владелец обязан заменить баллон на новый.
и это:
Цитувати виділене
Все таки, лучше делать проверку! Общая стоимость услуги составляет от 500 до 1000 грн. за баллон.
Стоимость нового баллона составляет порядка 1300-2300 грн, это тоже одна из первых ссылок по запросу.
Берем среднюю стоимость поверки 750 грн. За 10 лет будет 5 поверок. Итого, 3750 грн. А если обнаружится, что баллон непригоден к эксплуатации, то надо к этой сумме добавить стоимость нового баллона.
Я думаю, что приведенные суммы гораздо ярче, чем другие доводы,говорят о том, что нас опять хотят развести.
Так что, шах и мат, панове. Много мата.
Это называется не "развод", а "регрессивный налог". Нужно ж затыкать дыры в бюджете.
Больной c синдромом Дауна защитил диплом по истории Украины
"Картина мира вдруг начала сходиться,
Теперь у меня есть мнимая единица"

Sergik32

виходе шо ГБО для автовласника не таке вже і дешеве як бензин
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0