Выбор аккумулятора

Автор JeepKa, 20 Липня 2015, 22:50:12

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 2 Гостей дивляться цю тему.

Toris

Часом приходять думки, що непогано б забацати повний привід на Славутика шляхом електрофікації задніх коліс.
Була б гарна допомога на світлофорах, в пробках, при розгонах, при парковці - економія палива та зчеплення була б колосальна.
Також можна заводитись "з товкача", без стартера.
Також страховочний рушій на залізничних переїздах.
І окрема пісня, коли "славкоджип" у багнюці ковзається: електропривід дозволяє просто реалізувати "блокування диференціалу" чи незалежний привід коліс.

Toris

Якраз на нашій базі це буде значно дешевше Лексуса. :)
І я не пропоную гібрид, це складно і дорого.
Пропоную окремий допоміжний електропривід задніх колес.

SWarlock

Цитата: Salek від 31 Грудня 2017, 07:02:05
Купил такой АКБ и только машины меняй. ;)

http://greenteh.in/vse-tovari/kategoriya-akkumulyatory-li-titanate-2-3v/avtomobilnyj-staternyj-akkumulyator-litij-titanat-lto12-33-12v-33tiah-500a/
А он заряжается как обычный или как кальциевый, т.е. на какую напругу бортовой сети расчитан?
Жизнь - тяжелая штука. Как только у тебя на руках все козыри, она начинает играть с тобой в шахматы.

Toris

Під несвинцеві акумулятори доведеться однозначно ставити іншу електроніку по заряду-розряду (з підвищенням зарядної напруги та контролером струмів). Десь є англомовні datasheets від виробника цих акумуляторів?

Цитата: Salek від 31 Грудня 2017, 16:20:38А это не гибрид?
Нє. То буде присобачений попихач.

Олександр 1968

Цитата: Toris від 31 Грудня 2017, 16:12:30
Якраз на нашій базі це буде значно дешевше Лексуса. :)
І я не пропоную гібрид, це складно і дорого.
Пропоную окремий допоміжний електропривід задніх колес.
Додаткова вага батареї+вага двигунця+відбір потужності для заряду=додаткова витрата палива при роботі ДВЗ.Для чого?

Toris

#170
Цитата: Salek від 02 Січня 2018, 21:58:35Откуда дровишки?
Заморочувався колись з літієвими батареями.

Цитата: Toris від 02 Січня 2018, 21:46:32Каких?
Синеньких, що Грінтех продає. Але пофіг зараз на них, я піонерів знайшов: https://en.wikipedia.org/wiki/Lithium–titanate_battery
І переклад https://ru.wikipedia.org/wiki/Литий-титанатный_аккумулятор

І чехи щось тут продають: https://www.ev-power.eu/LTO-technology/Lithium-Titanate-Oxid-Battery-Cell-LTO-2-4V-30AH.html
Також є в них якісь мозги під них.

Але ціна на весь комплект батарея-мозги наближається до вартості мого Славутика, який я купив два місяці тому. :(

Цитата: Олександр 1968 від 02 Січня 2018, 22:24:08Додаткова вага батареї+вага двигунця+відбір потужності для заряду=додаткова витрата палива при роботі ДВЗ.Для чого?
Для комфорту. А замість двигунця ставляться готові (чи майже готові) мотор-колеса. Батарея теж не сильно важка, більше дорогА. :)

UPD: О, тут наші теж щось мудрують (завтра почитаю): http://electroavtosam.com.ua/forums/viewtopic.php?f=32&t=2292&view=unread

ZaVa

\"Славута\" 1,2 Li , 2006г ,   М10.3

Toris

Цитата: ZaVa від 02 Січня 2018, 22:34:42
"МАЛАДЬОЖЬ"
:-D :-D :-D
;) ;)
Ага, тільки вже трохи сивувата.  ;)

ZaVa

Цитувати виділенеАга, тільки вже трохи сивувата.
ТА в мене також на сонці вже поблискує. . . .
;)
\"Славута\" 1,2 Li , 2006г ,   М10.3

Володимир

Цитата: Salek від 31 Грудня 2017, 07:02:05
Купил такой АКБ и только машины меняй. ;)

http://greenteh.in/vse-tovari/kategoriya-akkumulyatory-li-titanate-2-3v/avtomobilnyj-staternyj-akkumulyator-litij-titanat-lto12-33-12v-33tiah-500a/

                                       Основные параметры и характеристики:

    Бренд: GreenTECH MICROVAST
    Модель: LTO12-33
    Тип: Li-Titanate
    Типоразмер: 130-225-6
    Ёмкость: 33000mAh
    Количество циклов(до потери емкости на 20%): 25000
    Срок службы: до 50 лет
    Диапазан рабочих темперарур(заряда и разряда) град. Цельсия: минус 45 ... плюс 60
    Максимальный кратковременный пусковой ток: 450-500 А (15сек.) (15С)
    Напряжение номинальное: 12 В
    Номинальный зарядный ток: 1-180А
    Максимальный зарядный ток: 300А
    Внутреннее сопротивление: 2.5mΩ 1000hz
    Заряд током 290А до 80% ёмкости за 6! минут
    Балансировка: есть, током 0,5А
    Плата защиты: нет
    Габаритные размеры: корпус стандартного свинцового АКБ 12В 55Ач (175mm х 242mm x 190mm)
    Вес: 5.5кг

Тільки на фото чогось звичайний.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Romka

от их пробить насквозь.....
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

Romka

да, злая штука...такие сожгут авто от короткого в проводке даже при разбитом АКБ
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

Romka

 Про литий разговоров нет, я и говорил выше, что если литий, то повреждение литиевого АКБ вызывает самовозгорание.
Литий титанат не самовозгорается от повреждений, как и кислотный и это очень хорошо. Но кислотный при повреждении теряет эдс. Поэтому горевших Таврий и Славут при сильных повреждениях слева нету, так как акб повреждаться фактически сразу, он первый берет удар, в отличии от других авто. Пасивная безопасность, йопт :-D
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

Romka

Это верно. Даже сухо заряженный (были такие, кто помнит), нормальную эдс дает.
НО, если хорошо херякнуть (разбить, но не на куски) кислотный, то сдувается он очень быстро.
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

Жулик

Чуваки посоветуйте акум на волгорез 2140
http://akb24.com.ua/avtomobilnye-akkumulyatory-emkost-60-a-ch/
Шоб дешиво и сердито.