Slavuta CCM, або вправляємо пічці мізки: клімат-контроль своїми руками

Автор Noise, 25 Січня 2018, 11:37:25

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Володимир

Цитата: iseriki від 18 Лютого 2018, 22:42:22
Цитата: Володимир від 12 Лютого 2018, 14:57:15
Цитата: igo61 від 12 Лютого 2018, 13:54:06
Цитата: Володимир від 12 Лютого 2018, 10:15:42
Я собі замовив такого, чекаю на посилку.
Хлопцы, это всё понятно. Но у меня свои хотелки.
Я хочу модуль с транзисторами сделать на карболитовой площадке, где раньше были балластные резисторы штатной "гасилки" оборотов. И поставить эту площадку на штатное место печки - в потоке воздуха, для лепшего охлаждения.
На крутилку оборотов хочу примастырить как минимум 4-ступенчатый светодиодный индикатор положения крутилки.
Ну я свою сьогодні отримав, завтра протестую, то відпишусь, чи треба радіатори обдувати повітрям, чи вони і так холодні.
Володимир, вдалося потестувати регулятор? Як показує себе в роботі?
Тестував на столі, регулятор дуже класний, оберти можна плавно відрегулювати практично від нуля, посторонніх звуків двигун не видає. Але є одни нюанс, вхід і вихід не мають ні спільного мінуса, ні спільного плюса. Тобто просто так підключити його тільки до фішки штатного перемикача з додатковим проводом на масу не вийде, моторчик пічки доведеться напряму підключати до плати.

Noise, а ти не пробував тим клапаном керувати з домомогою ШІМ, можливо він може зависати в середніх положеннях, щоби потійно не клацав?
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Noise

Цитата: Володимир від 19 Лютого 2018, 09:44:14
kent333, а ти не пробував тим клапаном керувати з домомогою ШІМ, можливо він може зависати в середніх положеннях, щоби потійно не клацав?

Підозрюю, що це до мене було питання.

Ні, не пробував, та він і не виглядає таким, що може зависати. Там в клапані є пару пружинок, і, підозрюю, вони так розраховані, щоб точки рівноваги були тільки в крайніх положеннях.

А чому б йому не клацати? В салоні його не чути, всі рухомі частини в нього магнітне поле тягає всередині герметичної камери, тобто ніяких сальників, які можуть потекти. Навіть, якщо порветься мембрана, найстрашніше - почне підпускати тепло через закритий кран. Конкретно по китайським даних немає, а породисті виробники заявляють на цей клапан гарантію 400 тисяч - мільйон циклів, я навіть не знаю, як перерахувати точніше в кілометри пробігу, там про сотні тисяч мова. Звісно, гаряче та брудне середовище знизить ресурс, але думаю, довго ще проклацає.

Володимир

Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

андрей

сперва подумай,потом сделай,потом улыбнись**

Romka

андрей, что не так??? ну кроме названия - должна быть Микропроцессорный регулятор температуры и оборотов.
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

Romaken

Мега-круто))
Сам теж хотів якусь подібну фішку зробити (правда на AVR, з PIC ще не дружу), та руки ніяк не доходять, зараз навчання в універі+пошук роботи+вивчення ARM))))

Дуже каласна ідея з перемиканням НЗМ клапана)
Я про таке не подумав, думав за клапан з плавним регулюванням, але там чимало граблів є...)

Noise

Вибачаюся, що так надовго зник з форуму, робота та обставини.

Тим часом потихеньку доробив варіант плати під торпеду люкс, вже приміряно, останні міліметри скориговано, можна робити славуту люкс ще люксовішою.



Також відкатана та трохи скоригована прошивка, на сайт я виклав версію 1.1 під стандарт та люкс. Дещо підкориговано деякі коефіцієнти для більшого комфорту на трасі. Додано функцію пришвидшеного реагування на різке падіння температури, наприклад при відкритті вікна.

А, щодо люксу: там в торпеді доволі тісно, а напрямок тепло-холодно відрізняється від того, що в стандарті, і щось мені довго не подобалось, якою виходить плата. Щоб не робити перемичок і не ускладнювати плату, довелось трохи поміняти виводи мікроконтролера, тому під люкс відтепер буде свій варіант прошивки.

ZaVa

\"Славута\" 1,2 Li , 2006г ,   М10.3

Toris

Сьогодні вранці, йдучи на роботу пішки, теж згадав про пічко-контроль. :)

YUKON

Цитата: Toris від 22 Жовтня 2018, 09:04:29
Сьогодні вранці, йдучи на роботу пішки, теж згадав про пічко-контроль. :)
Пане Торісе, для пішоходів, Сяомі зробила куртку з автопідігрівом! :rofl:
От і думайте на що Вам потратити 100$ :-D

Toris

Цитата: YUKON від 22 Жовтня 2018, 17:38:33Пане Торісе, для пішоходів, Сяомі зробила куртку з автопідігрівом! :rofl:
От і думайте на що Вам потратити 100$ :-D
Так я ж про славутку думав! :-D Думав про конденсат на склі та вентиляцію салону теплим повітрям. Як про мене, то такі мікросалони взагалі мають постійно вентилюватись примусово і цілий рік.

P.S. От же ш зараза: йду пішки - і все одно відчуваю себе славутоводом. :-D

Тмастер

Шото тишина в теме.. Работал я над вопросом печки, давно, чего только не делал, сначала сделал шим регулировку клапана, клапан взял газовый с гбо, но он 8мм вроде был и печка не догревала.. Регулировалось количеством включений и отключений.. Работало лучше чем штатный кран. Двинулся дальше, собрал регулятор температуры на транзисторах, потом на СА3 вроде бы, компаратор и столкнулся с той же проблеммой- большой гистерезис и плохая реакция на препад температуры. Получалаось еще хуже чем с штатным краном. Потом появились в продаже микропроцессорные регуляторы температуры, сначала ставил с аналоговым датчиком, потом с цифровым.Еще с цифровым диплеем и управлением кнопками. Но они все были неудобны в управлении, они как предназначены для не бытовых целей, а технических, выставил и забыл. Удобства пользования никакого, сначала войти в режим регулировки, потом верний предел, потом нижний- ужос. Хотелось две кнопки +-, но такого до сих пор не нашел. Да, последняя штука работала лучше всего, но проблемма осталась, куда я датчик не лепил только, я не нашел места где бы он должным образом работал.. Самое оптимальное получилось в районе автомагнитолы, торчащим в салон. На трассе чувствоалось холодный поток и приходилось добавлять температуру на регуляторе.. Чтобы добиться хорошей регуляции температуры, мало управлять краном печки, нужно управлять вентилятором и потоками воздуха.. Вобщем снял я все эти навороты и сделал трос на заслонку- это лучшее что получилось..

Toris

Цитата: Тмастер від 17 Квітня 2019, 13:08:39Самое оптимальное получилось в районе автомагнитолы, торчащим в салон. На трассе чувствоалось холодный поток и приходилось добавлять температуру на регуляторе.. Чтобы добиться хорошей регуляции температуры, мало управлять краном печки, нужно управлять вентилятором и потоками воздуха.. Вобщем снял я все эти навороты и сделал трос на заслонку- это лучшее что получилось..
А не можна термодатчик поставити прямо в потік підігрітого повітря? Все одно користувач пічки користується не абсолютними значеннями температури, а "тепліше-холодніше".

Володимир

Цитата: Тмастер від 17 Квітня 2019, 13:08:39Чтобы добиться хорошей регуляции температуры, мало управлять краном печки, нужно управлять вентилятором и потоками воздуха.. Вобщем снял я все эти навороты и сделал трос на заслонку- это лучшее что получилось..
В мене цієї зими вентилятор працював постійно, один раз виставив кран пічки і більше його не чіпав. Зараз хочу зробити керування заслонкою в пічці з допомогою крокового двигуна, щоби не тулити це одного троса. Поки що прімитовно, повзунковий резистор на вході в верхній вільний паз, і кроковий двигун на виході на пічці.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Тмастер

Цитата: Володимир від 18 Квітня 2019, 16:26:45
Цитата: Тмастер від 17 Квітня 2019, 13:08:39Чтобы добиться хорошей регуляции температуры, мало управлять краном печки, нужно управлять вентилятором и потоками воздуха.. Вобщем снял я все эти навороты и сделал трос на заслонку- это лучшее что получилось..
В мене цієї зими вентилятор працював постійно, один раз виставив кран пічки і більше його не чіпав. Зараз хочу зробити керування заслонкою в пічці з допомогою крокового двигуна, щоби не тулити це одного троса. Поки що прімитовно, повзунковий резистор на вході в верхній вільний паз, і кроковий двигун на виході на пічці.
Я ж говорю, тыкал датчик во все возможные места, еслиб поток воздуха можно было видеть.. В потоке датчик срабатывает сразу, отключая печку, только тепло пошло и только успел его почувствовать одной частью тела, как сразу чувствуешь холодный поток другой частью тела.. Что то в этой машине много мистики, проклятая она какая то. Наверно ВАЗовци прокляли... Самое удачное -это трос на заслонки холод-тепло. Так сделано на многих машинах, следующих поколений.. У правлять ОЖ- не надежно и большая инерция радиатора печки. Пока ОЖ прогонит холодную, пока прогреет радиатор, пока начнет греть воздух, и на остывание так же.. Тут нужна оперативность. И еще, в таврославуте приток воздуха из печки идет зависимо от ветра, скорости.. это не управляемо..  Вот в ланосе такого нет, хоть 150 едь, а ветра с печки нет, пока вентилятор не включишь.. И регулировка температуры заслонкой и отлично работает, любую температуру ставишь и нет перепадов.
У меня в тавре трос на заслонку, тоже дергать часто не приходится, поставил в одно положение и все идет теплый воздух. Ну а дальше как ветер подует..)