Slavuta CCM, або вправляємо пічці мізки: клімат-контроль своїми руками

Автор Noise, 25 Січня 2018, 11:37:25

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Sergik32

все шикарно, схеми безподобні, читаються гарно і легко, різнокольорові, все решта супер. ідея класна.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Noise

Трішки покатався та визначився з місцем розташування датчика температури, висітиме над салонним дзеркалом (дивиться в сторону салону, а не між дзеркалом і склом).

Також відловив один суттєвий недолік: при тривалому русі по трасі відчувалися хвилі прохолодного повітря з воздуховодів. Все ж таки, тут поки що реалізовано банальне релейне регулювання і я від початку заклав гістерезис для відкривання та закривання клапану ±1˚С від встановленої температури. Як виявилось, забагато. Виклав нову прошивку в якій зменшив гістерезис до ±0,25˚С, температура стала набагато рівномірніша, дещо збільшилася частота перемикання.

JeepKa

Руки в масле, жопа в мыле - я люблю автомобили!®

ZaVa

\"Славута\" 1,2 Li , 2006г ,   М10.3

Toris


Noise

Ну якщо я все ж візьмуся збирати на продаж, то продаватиму тільки плату керування, датчик та джгут проводів, тобто все, окрім електроклапана. Не хочеться влетіти на розмитнення, якщо замовлю дорогу посилку, або багато недорогих. Клапан кожен сам замовлятиме на алі, я допоможу знайти дешевше.

Щодо цін, здається в цьому розділі комерція не вітається, тому коли наважуся - створю тему в купи-продайці. Точно можу сказати, що вся решта набору буде дешевша за електроклапан :)

JeepKa

Цитата: Noise від 29 Січня 2018, 12:37:01
Ну якщо я все ж візьмуся збирати на продаж, то продаватиму тільки плату керування, датчик та джгут проводів, тобто все, окрім електроклапана. Не хочеться влетіти на розмитнення, якщо замовлю дорогу посилку, або багато недорогих. Клапан кожен сам замовлятиме на алі, я допоможу знайти дешевше.

Щодо цін, здається в цьому розділі комерція не вітається, тому коли наважуся - створю тему в купи-продайці. Точно можу сказати, що вся решта набору буде дешевша за електроклапан :)
перший в черзі на ту розробку!
пиши ціну в пп.....
Руки в масле, жопа в мыле - я люблю автомобили!®

ZaVa

\"Славута\" 1,2 Li , 2006г ,   М10.3

Noise

Так. Я був трохи ранувато почав хвалитися, бо оці хвилі прохолодного повітря по трасі виявилися серйознішою проблемою, ніж я думав. Суть в чому: температуру в салоні потрібно міряти десь в точці комфортній для водія та пасажирів, бажано, десь в районі обличчя. І поки тепле повітря до датчика дійде, плюс кілька секунд, поки датчик зреагує - відбувалося перерегулювання, тобто температуру закидувало на градус-два вище і вистигало нижче встановлених меж. Особливо, якщо пустити швидкий потік через пічку, або розігнавшись на трасі, або наваливши вентилятор на всю.

Довелось багато чого переписати, зате тепер я думаю, можна присвоїти прошивці версію 1.0. В цій версії суттєво змінено алгоритм підтримання температури. Спочатку, як і раніше, гріє на всю, а коли різниця між встановленою та фактичною температурами стане менше 5 градусів - закон регулювання змінюється на пропорційно-інтегральний з постійним періодом перемикання клапана у 40 секунд. В результаті, трохи збільшився час виходу на робочу температуру, але підтримується вона точніше. Ще досі можливі невеликі коливання температури, в моменти, коли дуже змінюється обстановка: різка зміна швидкості руху чи вентилятора, але тепер ці коливання згасають, а не підтримуються як при релейному законі регулювання.

Трохи погрався з підсвіточкою. Хоча синій колір логічніший для індикації холодної сторони шкали, все ж, я вирішив зробити в тон стандартній панелі приладів, зелено-червону. Вживу виглядає настільки симпатично, що я вирішив скрізь за схемах та в коментарях синій світлодіод перейменувати на червоний. Треба кращих фоток зробити, поки що з телефону:



Ну і починаю вивчати попит на виготовлення невеличкої партіі. Ціна та подробиці -  в цій темі:
http://slavuta-club.info/forum/index.php?topic=14676.0

igo61

 Noise, не обидишься? Вдохновлённый твоей реализацией термоконтроля занялся проработкой модуля плавной регулировки оборотов вентилятора печки. Уже приблуда пробуется на столе. Готовлю компоновку на авто.
Респект тебе за идею!  :thank_you:
Куда ты скачешь, гордый конь, и где откинешь ты копыта?

Noise

Цитата: igo61 від 11 Лютого 2018, 20:08:08
Вдохновлённый твоей реализацией термоконтроля занялся проработкой модуля плавной регулировки оборотов вентилятора печки. Уже приблуда пробуется на столе.

Та на здоров'я, чому ж. Але ж модуль ШІМ-регулятора можна й готовий купити, навіщо його заново розробляти? Хіба що, пан має трохи часу та натхнення...

igo61

Цитата: Noise від 11 Лютого 2018, 21:14:21
Хіба що, пан має трохи часу та натхнення...
Саме так.
Якщо шось бажаєш зробити добре - зроби це сам.
Куда ты скачешь, гордый конь, и где откинешь ты копыта?

YDoron

Цитата: Noise від 25 Січня 2018, 11:37:25
Доброго дня всім!

Довго в мене зуділо бажання автоматизувати нашу пічку, і все, то часу не було, то деталі шукав, то палив ті деталі... Ось нарешті, думаю, готовий представити публіці, що я там намудрив. Отже, розробив таку систему: електроклапан замість крану та модуль керування, який ставиться на місце штатного блоку, який тросом тягає кран.

Интересный проект, побольше бы таких!
Готов поддержать и помочь с рекламой на нашем форуме.

Володимир

Цитата: igo61 від 11 Лютого 2018, 21:18:24
Цитата: Noise від 11 Лютого 2018, 21:14:21
Хіба що, пан має трохи часу та натхнення...
Саме так.
Якщо шось бажаєш зробити добре - зроби це сам.
Так прикол в тому, що якщо замовити з Китая, то вийде дешевше і швидше, також не виключено що надійніше.

Я собі замовив такого, чекаю на посилку.

Цитувати виділенеРабочее напряжение: dc 6 В-90 В DC
Этот переключатель регулировки скорости двигателя может контролировать скорость двигателя от 0% до 100%.
Она широко используется в промышленном производстве.
Комплектуется кнопкой для управления скоростью мотора
Прост в обращении
Доставка: 1x6 В-90 В 15A DC мотор регулятор скорости
Контролируемая мощность: 0.01-1000 Вт
Макс. ток: 15а
Текущий ток: 0.005 А (в режиме ожидания)
Рабочий цикл: 0%-100%
Частота pwm: 15 кГц
Напряжение управления: 0-5 В
Размер модуля (Д х Ш х В): ок. 64 х 59 х 22 мм
Примечание: световая съемка и различные дисплеи могут вызвать цвет элемента в картинке, немного отличающийся от реальная вещь. Погрешность измерения допускается +/-1-3 см.





Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

igo61

Цитата: Володимир від 12 Лютого 2018, 10:15:42
Я собі замовив такого, чекаю на посилку.
Хлопцы, это всё понятно. Но у меня свои хотелки.
Я хочу модуль с транзисторами сделать на карболитовой площадке, где раньше были балластные резисторы штатной "гасилки" оборотов. И поставить эту площадку на штатное место печки - в потоке воздуха, для лепшего охлаждения.
На крутилку оборотов хочу примастырить как минимум 4-ступенчатый светодиодный индикатор положения крутилки.
Куда ты скачешь, гордый конь, и где откинешь ты копыта?