Славутко люксове карбюраторне 1.2L

Автор Toris, 28 Лютого 2018, 11:32:24

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Олександр 1968

Щодо переднього парктроніка.Якщо задній кричить на траву,що є нормою,то передній також буде волати на наприклад непрозорий вихлоп машини попереду.Я радий що те що я порадив виправдало сподівання,хоча не мав сумніву в адекватній роботі цієї моделі парктроніка.Хоча треба сказати що блок партроніка виявився бракованим а тому відразу був замінений на аналогічний справний(що є вперше за років зо п,ять установки даної моделі-не знаю хто з нас такий"" щасливий"")Відносно ремонту кузова незварювальними методами то особисто не парюся з проблемами та мотивацією.Буквально сьогодні заліпив дірку в підлозі латкою з використанням заклепочного пістолета,заклепок з нержавійки,можна було навіть титанові,та каучукової мастики.

Toris

Цитата: Олександр 1968 від 17 Серпня 2019, 15:15:59Хоча треба сказати що блок партроніка виявився бракованим а тому відразу був замінений на аналогічний справний(що є вперше за років зо п,ять установки даної моделі-не знаю хто з нас такий"" щасливий"")
То я такий "щасливий": усе, що обов'язково має згоріти, обов'язково згорить "на мені". Горить завжди брак, працездатне не горить. Так завжди було і це, мабуть, непогано: хай краще згорить одразу, ніж під час експлуатації. Колись так в школі комп'ютер мій задимівся. Розібрали - там щось було халтурно запаяно і воно не могло не запалати.

Цитата: Олександр 1968 від 17 Серпня 2019, 15:15:59Щодо переднього парктроніка.Якщо задній кричить на траву,що є нормою,то передній також буде волати на наприклад непрозорий вихлоп машини попереду.Я радий що те що я порадив виправдало сподівання,хоча не мав сумніву в адекватній роботі цієї моделі парктроніка.
А ми кнопку "Паркінг" поставимо, щоби передній парк працював лише тоді, коли я дам йому живлення. :) І дуже дякую Вам за пораду! Парктронік реально економить нерви та час. Тепер треную себе на пріоритет дзеркал, щоби не розслаблятись і загальмувати навіть тоді, коли парктронік вийде з ладу чи не спрацює внаслідок забруднення, наприклад.

N.B. Зараз часто роздивляюсь автомобілі ззаду, з подивом відзначаючи, що в багатьох іномарках відсутній парктронік.

Toris

Дві години тому пригнав славутко від спеціаліста по ГБО. Тепер будемо кататись на пропані. Ми круті, як яйця. B)

Обладнання 2 (друге) покоління, робота по встановленню, документи із занесенням в базу обійшлись у 6000 грн (курс долара хай 25 грн/долар, тоді за все 240 американських доларів). Усе нове, найкраще, з додатковими плюшками. Магістраль пластикова.

Спеціаліст для налаштування залив газу 8,96 л (на 100 грн на заправці "Авантаж 7"). Після налаштування установки та навчання мене, як тепер жити далі, я залив на "ОККО" ще 14,90 л (по 12,19 грн/л, на 181,63 грн), до відсічки. Скільки всього набралось газу - невідомо. Обнулив лічильник, будемо спостерігати, скільки проїдемо на першому балоні.

Перед заправкою заглушився на газу без випрацювання газу, поворотом ключа запалювання, а одразу після заправки на прогрітому двигуні славутко від газу заводиться без проблем.

Приїхавши додому, заглушився методом перемикання клавіші у нейтральне положення, тобто на нейтральній передачі просто перекрив газ. Мабуть, так правильно?

Завтра поїду на естакаду розглядати нові пейзажі знизу та робити історичні фото обладнання з усіх доступних ракурсів.

Пробіг по одометру 97016 км.

Маю надію у суботу потрапити до сервіс-центру МВС, щоби вписати ГБО до техпаспорту.

Серёга

На работе езжу на Волге на газу, завожусь тоже на газу, схватывает моментально, глушу ключём, кнопкой в нейтральном положении глушу только когда заезжаю в гараж.
Есть ещё одна Волга так там на ней даже бензинового бака нету и зимой она всегда без проблем заводилась на газу.
Мы работаем на работе,которую ненавидим,чтобы купить вещи,которые нам не нужны!

Toris


Toris

МПСЗ годиться для карбюратора? Що воно таке і де його взяти?

Toris

Знайшов таке: http://www.fuel-economy.com.ua/?page_id=26
таке: http://maya-auto.com/maya/
таке: https://tavria.org.ua/forum/showthread.php?t=19970
і отаке: https://slavuta-club.info/forum/index.php?topic=599

Холєра, треба когось шукати, хто би модернізував систему та поставив таке в мою славутку...

UPD: Розібрався. Варіант 1 з переробленим трамблером, думаю, зможу встановити самостійно: http://shop.fuel-economy.com.ua/mpsz/mpsz-variant-1-dh.html
Комплект з переробленим трамблером вартує 2550 грн або 100 доларів. Це славутко тягне з мене гроші! :facepalm:

UPD2: У них ще й інвертор +12V/~220V є... 350 грн... http://shop.fuel-economy.com.ua/avtoelektronika/invertor-12220.html

Toris

Цитата: Salek від 04 Вересня 2019, 05:39:08Самостоятельная установка.
Досвід - відсутній, навички - відсутні, спецінструмент - відсутній, гараж - відсутній, яма - відсутня, фізично міцний гарантований помічник - відсутній. Простіше і, мабуть, дешевше заплатити спеціалістам.
Цитата: Salek від 04 Вересня 2019, 05:39:08ИМХО оптимально:инж маховик,две катушки,эл. бензонасос.
1. Маховик: чим він кращий від датчика Холла у випатрошеному трамблері?
2. Дві катушки: це для кращої іскри?
3. Електричний бензиновий насос - щоби не ганяти бензин вхолосту через клапан і підкачувати заздалегіть у пустий карбюратор, якщо знадобиться?

igo61

Цитата: Salek від 04 Вересня 2019, 09:53:32
Маховик и ДПКВ конечно СТО(заодно и сцепу глянуть).
На СТО маховик ставитца и сцепа смотритца. ДПКВ ставится одной рукой с закрытыми глазами.
Цитата: Salek
Даже между маховиком 60-2 и реперным диском существенная разница.
Какая разница между маховиком 60-2 и реперным диском?  :popcorm:
Цитата: Salek
Если установлен маховик,ДПКВ и ДАД ты уже можешь установить МПСЗ с одной катушкой и раздачей через трамблёр.
Но ты уже будешь иметь возможность выстроить зажигание как на бензине,так и на газу.
Далее если будет желание можешь дойти и до четырёх катушек с ДФ.
В настоящее время функцию поддержки 4-х катушек зажигания и датчика фазы имеет только "СЕКУ-3".
Цитата: Toris
Варіант 1 з переробленим трамблером, думаю, зможу встановити самостійно: http://shop.fuel-economy.com.ua/mpsz/mpsz-variant-1-dh.html
Комплект з переробленим трамблером вартує 2550 грн або 100 доларів. Це славутко тягне з мене гроші! :facepalm:
Переделанный трамблёр + МПСЗ -  вопрос религии. Но учти, что "люфт", дребезжание УОЗ на трамблёре достигает 8...12 градусов!!!, в зависимости от износа цепи "коленвал-ремень ГРМ-распредвал-угловая передача на трамблёр-муфта на трамблёре". В то время, как на маховике 60-2 (для тавров и славок подходит без переделок маховик от инже-сенса 1,3) или реперном диске (шкив 60-2 от ланоса 1,4 с небольшими переделками и рукоблудством) точность отработки УОЗ достигает 0,3...0,5 градуса.
Кроме того, на МПСЗ можно построить графии УОЗ по своему желанию. Как для газа, так и для бенза (при покупке МПСЗ нужно уточнять у продавана, поддерживает ли система два набора графиков).
Цитата: Toris
Дві катушки: це для кращої іскри?
Две катушки - попарно-параллельное зажигание, система с "холостой искрой" (без трамблёра, как разносчика высокого напряжения по свечам/цилиндрам), как в большинстве инжекторных авто. Одновременно лупит две искры в двух цилиндрах (пара 1-4 и пара 2-3). Одна искра рабочая - бъёт в цилиндре, где заканчивается такт сжатия. Другая "холостая", бъёт в цилиндре, в котором в данный момент происходит такт продувки.
Куда ты скачешь, гордый конь, и где откинешь ты копыта?

igo61

Цитата: Salek
При наличии отверстий и резьб.Может и не быть.
Спорно. Я не офигенный спец по коробкам, но те что мне попадались под руку - все 12, были с отверстием и резьбой под ДПКВ. По заводу туда планировался ставиться какой-то мифический "диагностический датчик".
На фотке у тебя верхнее отверстие и резьба к нему мне попадалось всегда - оно нам и нужно. А нижнее отверстие может отсутствовать - то была задумка конструкторов на перспективу.
Цитата: Salek
Угловая точность.Чем больше диаметр тем выше точность.
Угловые размеры зубьев на маховике и реперном диске одинаковые. Сами зубья нарезаются тоже с одинаковой угловой точностью. Поэтому, разницы между маховиком и диском по точности нету.

Цитата: Salek
Точно не помню где читал,вроде уже до восьми графиков.
Нет. Набор графиков (в зависимости от изготовителя) может содержать от двух до 16-ти графиков для одного режима. Эти графики выбираются по алгоритму работы МПСЗ в зависимости от нагрузки на пихло (по датчику разряжения или ДАД).
А именно наборы графиков для раздельных режимов газ/бензин или лето/зима делает не каждый.

Цитата: Salek
Конкретно на Таврии места в впритык под реперный диск, и кто ему будет колхозить крепление ДПКВ.
Тут не спорю. Я сначала поставил шкив от ланоса. Предварительно проточив его на 5мм по толщине. Установка кронштейна тоже ещё тот гемор был на славке. Потом скисла сцепа и, користуючись нагодою, при замене сцепы я поставил маховик от сенса. А шкив снял к бениной маме - мясорубка  ;).
Куда ты скачешь, гордый конь, и где откинешь ты копыта?

Toris

Мужики, я з вами тут чокнусь. :-D Чи продам Батьківщину і перетворю славутко на спорткар.

Або кажіть вже, до кого з вас пригнати мою "ласточку", або підкажіть, на скільки градусів повернути трамблер в плюс, щоби газ догорав весь? +10° до бензинового положення буде достатньо?

Toris

Цитата: Salek від 04 Вересня 2019, 13:02:17Ставь МПСЗ и будешь кнопками "крутить".
Установщики что не настраивали?!
У них и газоанализатор должен быть!!!
Почитавши вас, починаю комплексувати і не вірити у власні сили. :)
Мене вистачить лише на "МПСЗ варіант 1" з модифікованим трамблером. Усе інше - завдання для Айлона Маска чи Салєка з Іго61.

Установщик сказав, що нічого не треба робити. Але ж воно кортить самому усе покрутити.

До речі, на пропані холостий хід напрочуд рівненький, кращий, ніж на бензині.

Вранці почав заводитись на бензині, потім зрозумів, що поки воно накачає бензу в карбюратор... Перемкнувся на газ і одразу завівся.
Подумалось, може, викинути бак і втулити ще одного балона?

Щойно обфоткав усе на естакаді та на асфальті. Від поверхні до балона під багажником 26 см при пустому салоні.

Зараз спробую викласти трохи фото, якщо начальство не навантажить.

igo61

Цитата: Toris від 04 Вересня 2019, 13:13:31
Мене вистачить лише на "МПСЗ варіант 1" з модифікованим трамблером.
Це коли гроші ніде діти, а кортить помацати скоріш своїми руками. Всеодно, згодом дійдеш до наступного щабелю розвитку ;) .
Надумаєш МПСЗ від трамлера, звертайся до Славіка з Запоріжжя (вважаю, ти вже моніторив тему виробників МПСЗ) - доволі відповідальна людина.
Я таки рекомендував би набратися сміливості, зважити і притулити инжового маховика з сенса (це єдина робота, яку вдома без гаража не зробити). Все інше можна поставити за дві-(максим)три години навіть у кишені на загородній трассі вночі під тропічним дощем.
Куда ты скачешь, гордый конь, и где откинешь ты копыта?

Серёга

Цитата: Toris від 03 Вересня 2019, 21:31:54
Серёга, а газ пропан чи метан?

Пропан

Цитата: Toris від 04 Вересня 2019, 13:13:31
До речі, на пропані холостий хід напрочуд рівненький, кращий, ніж на бензині.

Вранці почав заводитись на бензині, потім зрозумів, що поки воно накачає бензу в карбюратор... Перемкнувся на газ і одразу завівся.
Подумалось, може, викинути бак і втулити ще одного балона?

Утром даже греть ненадо, тапку нажал завёл и можно сразу отпускать она ровно работает, тяга тоже нормальная, расход незнаю какой.
Мы работаем на работе,которую ненавидим,чтобы купить вещи,которые нам не нужны!

Володимир

Ще є варіант МПСЗ з вдома датчиками на маховику, один рахує зуби вінця, а інший фіксує проходження штифта на маховику.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion