Славутко люксове карбюраторне 1.2L

Автор Toris, 28 Лютого 2018, 11:32:24

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Олександр 1968

Дійсно якихось тисячу з хвостиком за якісний маховик плюс блок плюс датчики.Якщо напнутися і ще докласти трішки то можна купити Б.В інжектор з кишками.А якщо ще більше то можна вже продати славуту і купити сенс.Як кажуть нема межі удосконалення.А Торісу пораджу найти і прочитати пост Крітіка де він постфактум після продажу славути перераховував скільки бабла він вгрохав в переобладнання.І все одно продав славуту а не бугатті

Володимир

Цитата: Salek від 05 Вересня 2019, 08:37:46
Цитата: Володимир від 05 Вересня 2019, 08:31:53
Ще є варіант МПСЗ з вдома датчиками на маховику, один рахує зуби вінця, а інший фіксує проходження штифта на маховику.
А смысл этого колхоза когда есть нормальное заводское решение?
Совместить замену маховика с ТО,получить только плюс.
Якщо є два отвори і штифт на маховику то тільки плюси, бо економія на ціні маховика, а також на вінці більше зубів ніж 60, то точність більша.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Toris

Ооооохх... :facepalm: Хочу Бугатті на пропані... :(

Володимир

Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

igo61

А если нет штифта на маховике? У меня на Славке, например, его не было (на конверсионном Тавре -есть, только что посмотрел, но на КПП нет дырки под второй датчик  :wacko:), могу сфоткать - остался после установки инжового маховика. Если нет отверстия на колоколе КПП под второй датчик? И где взять МПСЗ под такой конфиг для Славуты с 114 зубами на венце?
Куда ты скачешь, гордый конь, и где откинешь ты копыта?

Володимир

Цитата: Salek від 05 Вересня 2019, 11:35:16
Цитата: Володимир від 05 Вересня 2019, 11:32:47
150 грн за датчик це багато?
Пол маховика ;) :-D
Ну той маховик що на олх в першому охолошенні, по його коліру видно що він перегрітий, тобто довго буксував і може бути зношеним, плюс не факт що ціна актуальна, бо зазвичай при таких низьких цінах ціна не актуальна.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Володимир

Цитата: igo61 від 05 Вересня 2019, 11:38:04А если нет штифта на маховике? У меня на Славке, например, его не было (на конверсионном Тавре -есть, только что посмотрел, но на КПП нет дырки под второй датчик  :wacko:), могу сфоткать - остался после установки инжового маховика. Если нет отверстия на колоколе КПП под второй датчик?
Є і такі варіанти, тоді тільки або щось доставляти, або щось міняти. І доречі, датчики під той штифт були з круглим сердечником, в мене навіть такий лежить як запасний в машині.
Цитата: igo61 від 05 Вересня 2019, 11:38:04И где взять МПСЗ под такой конфиг для Славуты с 114 зубами на венце?
Я незнаю, на таврофорумі є тема про МПСЗ то здається там вичитав про таку систему.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Toris

Мужики, може, простіше приліпити закритий абсолютний енкодер від серводвигуна? З нього ж і сигнал знімати (коли всі нулі чи одиниці), без всіляких холлів.
Я так, ідею підкинув...

igo61

Куда ты скачешь, гордый конь, и где откинешь ты копыта?

Toris

Цитата: Salek від 05 Вересня 2019, 13:54:34Тебя штырит,то в небо,то под землю.
Вот холл и останется в резервной системе зажигания(почти как в самолёте) ;) :-D
Який резерв? Який літак? Ми ж тут просто переробляємо штатну на кращу, а не в "літак".
Цитата: igo61 від 05 Вересня 2019, 13:58:48Я пока помолчу.  :-D  :popcorm:
Відчуваю, що кепкують, а вже не впевнений, що правильно відчуваю.

От заморочили мені голову висотами інженерної думки. :-D

Невже немає надійного способу, щоби не лізти в нутрощі двигуна? Маховик з датчиком Холла - це надійно та просто інтегрується в штатну систему. Але геморно. Може, просто захреначити два штифта на 180° для балансу в нижній шків? Один стирчатиме на одну сторону шківа, інший на другу - і приліпимо датчик Холла навпроти одного з них? Чи там конструктивно неможливо і я щось не те кажу?

Володимир

Цитата: Toris від 05 Вересня 2019, 15:20:02
Цитата: Salek від 05 Вересня 2019, 13:54:34Тебя штырит,то в небо,то под землю.
Вот холл и останется в резервной системе зажигания(почти как в самолёте) ;) :-D
Який резерв? Який літак? Ми ж тут просто переробляємо штатну на кращу, а не в "літак".
Цитата: igo61 від 05 Вересня 2019, 13:58:48Я пока помолчу.  :-D  :popcorm:
Відчуваю, що кепкують, а вже не впевнений, що правильно відчуваю.

От заморочили мені голову висотами інженерної думки. :-D

Невже немає надійного способу, щоби не лізти в нутрощі двигуна? Маховик з датчиком Холла - це надійно та просто інтегрується в штатну систему. Але геморно. Може, просто захреначити два штифта на 180° для балансу в нижній шків? Один стирчатиме на одну сторону шківа, інший на другу - і приліпимо датчик Холла навпроти одного з них? Чи там конструктивно неможливо і я щось не те кажу?
Датчик хола ненадійний елемент.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Toris

Цитата: Salek від 05 Вересня 2019, 15:38:53Не залюбливай мозги!
Лучше открой капот и посмотри наличие/отсутствие отверстия под ДПКВ.
З ями дивитись чи зверху? З якого боку заходити, з лівого чи з правого? Де той отвір має бути, на двигуні внизу? Чи два отвори має бути?

UPD: Ага, біля стартера шукати: https://slavuta-club.info/forum/index.php?topic=14724.msg531812#msg531812
Ввечері подивлюсь.

Toris

Цитата: Toris від 03 Вересня 2019, 21:20:23Маю надію у суботу потрапити до сервіс-центру МВС, щоби вписати ГБО до техпаспорту.
0. От як відчував, що таки в суботу! :-D Вчора, у п'ятницю, після роботи подався до хмельницького сервіс-центру МВС, взяв талончик електронної черги, за 20 хвилин дочекався і виявилось, що треба паспорт і код, які я не взяв з собою. От не Америка у нас поки що, посвідчення водія замість паспорта не можна. Змотатись за паспортом до закриття СЦ я вже не встигав, то ж плюнув на це все і поїхав на вечірній шопінг до "Епіцентру". Купив три шматка каучукової віброїзоляції ACOUSTICS (alumat) 500х700х4.0мм ("Alumat 4.0"), антисилікон, прикаточний валик і ще чогось корисного різного. Три листочки в заводській коробці мають відчутну масу!

1. Сьогодні, о 10:35 сидів у своїй славутці під старокостянтинівським сервісним центром МВС та розглядав новенький техпаспорт з прописаним типом пального газ/бензин: в графі P.2 значення S, в графі  "Особливі відмітки" пише "ВСТ ГБО (ЗНГ) 1 БАЛОН". В графі "Дата реєстрації" B.1 стоїть сьогоднішня дата 07.09.2019. В графі "Маса без навантаження" G стоїть 825, а раніше було 790 (ГБО має масу 35 кг). (Тепер на задню лавку 4 людини не садовитиму.)

Вартість послуги переоформлення техпаспорта в регіональному сервісному центрі МВС разом з банківською послугою склала 402 грн або $16.08. Часу витрачено приблизно 30 хвилин з двома очікуваннями включно. Вчора, у хмельницькому СЦ мені сказали, що згідно нових нормативів, після встановлення на сертифікованій фірмі автомобіль не оглядається. У старокостянтинівському СЦ автомобіль також не оглядали. Логічно: якщо автівка переобладнувалась офіційно, переобладнання внесене установщиками до бази МВС і з документами порядок, то немає сенсу плодити дармоїдів та корупцію. Якби не треба було особисто розписуватись у заяві, то теоретично можна було би переоформити техпаспорт дистанційно.

2. З моменту першої заправки балона до відсічки проїхав уже понад 250 км, включаючи вчорашні пробки в Хмельницькому та сьогоднішні ранкові пробки в Старокостянтинові на об'їзній та в центрі. Вважаючи, що в балон зайшло згідно квитанцій 24 літри, то вже маю витрату пропану в змішаному циклі "50/50 по часу" менше 10 л/100км. На індикаторі кількості газу 4 зелені діоди вже не світять, натомність світить жовтий і червоний, сигналізуючи про необхідність закачування балона.  Кататимусь на пропані до повного випорожнення балона, щоби знати проблизну витрату на сотню. Щоби при кренах не блимав помаранчевий індикатор бензину, в бак долив бензину до 75-80% по індикатору та відчуттях.

Пробіг 97270 км.

Toris

1. Виїздив першу заправку балона ГБО вщент, "прогазовувався" на пустому балоні з гори. Друга заправка на тій самій заправці "ОККО" до відсічки по касовому чеку показала 22,78 літри. Наїздив приблизно 280 кілометрів, половину часу - гудів та їздив на 1-й передачі у пробках. Ще трохи часу пішло на тестування системи клапанів "газ/нейтраль/бензин". Прогрівався і бензином, і газом. Пробував, як воно перемикатись на газ без випрацювання бензину у карбюраторі. Потім гвалтував стартер. Так робив на холодному та на гарячому двигуні. Спускався з гори, перемкнувшись з газу на бензин, чекав, поки закачається бензин у карбюратор, потім випрацьовував бензин з карбюратора. Ні в чому собі не відмовляв. З таким цирком отримав витрату 8,14 літрів пропану на 100 км.
Заправив балон, обнулився, спостерігаю тепер за витратою в штатній моделі користування авто. Встановив експериментально, що для мене оптимально ввечері глушитись на бензині, вранці заводитись на бензині, випрацювати карбюратор і перейти на газ. Вдень глушусь (перемикаюсь з газу на нейтральне положення) і заводжусь на газі. Згадую Salekа, який рекомендує поставити електробензонасос, щоби зручненько підкачувати бензин, незалежно від двигуна.

2. Двигун на пропані працює рівніше, ніж на бензині. Навіть на холодному двигуні. Мабуть, щось трохи забилось у бензинових протоках карбюратора.

3. Оскільки при встановленні ГБО збільшився об'єм охолоджувальної рідини, установщик, долив мені у бачок води, з його слів, правильної. В бачку з'явилась якась хрінь, на пробці осад, схожий на іржу. Почало тиснути ОР. У п'ятницю таксист показав мені, що з-під славутика щось тече. Я під капот - так і є, витиснуло, мабуть, стакан рідини з-під зворотного шланга. Він там завжди сопливить, коли пробка перестає працювати. У п'ятницю та в неділю доливав дистилят, разом 1 літр. На роботі хлопці кажуть, або таки пробка, або прогоріла прокладка ГБЦ. Сьогодні поставив нову пробку Luzar і долив збагаченої рідини на базі HEPU. Засік рівень (мінімальна поділка на штатному місці під будинком).

4. Ще минулого тижня закупив комплект нових патрубків на систему охолодження. Хочеться ще пружинних хомутів, але чи варто?

5. Вже кілька днів, як вранці пише на мегапанелі "STOP" з індикатором "гальма". Трохи проїдусь - починає мерехтіти, а потім зникає. Рівень гальмівної рідині в нормі. На ручному гальмі іконка загорається нормально. Рівень мастила в холодному двигуні не змінився (середина між мітками щупа, дивлюся вранці, до запуску двигуна). Індикатор мастила при заведеному двигуні не світиться. Високі оберти "STOP" не гасять. А на гарячому двигуні "STOP" не засвічується. Десь є зайвий електричний контакт чи неконтакт?

6. Розібрав попередню кришку бачка ОР Luzar, промив щіткою, промив Fairy, зубочисткою з ватою, просушив. Срань вимилась, пружинки блищать, корозія відсутня. Маленький гумовий клапан у своєму місці на маленькій пружинці ходить добре.
Скільки там витків на кожній з пружинок різати, щоби отримати правильно тюнінговану кришку?

Sergik32

поки не перевіриш манометром то ніяких різати, в моїй при1,1-1,2 починає зтравлювати
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0