Славутко люксове карбюраторне 1.2L

Автор Toris, 28 Лютого 2018, 11:32:24

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Toris

То мегапанель показує температуру з датчика на бачку? Я чомусь думав, що воно показує температуру мастила в двигуні...

Володимир

Цитата: Toris від 17 Вересня 2019, 11:34:12
То мегапанель показує температуру з датчика на бачку? Я чомусь думав, що воно показує температуру мастила в двигуні...
То що тобі, Запорожець, щоби температуру масла показувати?
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Олександр 1968

Мабуть мій сумбурний пост не зовсім в тему,просто це відповідь Ромкові на пропозицію взагалі нічого не підключати.Звичайно ж на панелі люкс відображається недостатній рівень охолоджувальної рідини.До речі там же і є індикація недостатнього рівня масла.Це так інформація для тих хто хоче отримати максимум. :heppy_dancing:

Romka

Цитата: Олександр 1968 від 17 Вересня 2019, 11:21:02
Е-нєє.За останні два,три місяці не менш як три чоловіки дуже просили (ті що купили бляхи після жигулів) що якось поставити показометри температури,бо на їхніх машинах їх немає,а їм стрьомно.Так що скільки людей,стільки і переконань.Я наприклад можу перевірити рівень масла один раз на місяць,а то й рідше,бо впевнений в тому що воно там є

1. Показометр температури важлива штука, тут про це суперечка не йде.
2. Я й кажу, коли система справна, то періодично заглядай на рівень ОР тай все, як ви на рівень масла. А з ваговським бачком в Toris система буде справна.
3. В самого люкс версія, але протікання датчика рівня ОР закумарило, тому поставив бачок стандарт без датчика і нічого, їжжу, перевіряючи періодично та й все.
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

Toris

Так я й не зрозумів, де знаходиться датчик тієї "температури двигуна", яка в мене на мегапанелі показується... Доведеться ввечері "мурзилку" гортати...

З датчиком температури можна на рівень ОР забити і дивитись перед поїздкою. А от під час руху стрілка температури - наше все. Коли були проблеми з охолодженням, то їздив "по термометру" - тримав обороти на нижчій передачі, щоби менше навантаження на двигун і з горба без "газу" спускався на передачі, щоби більше рідини крізь радіатори прокачувалось та остуджувалось.

Володимир

Здається тут Славутко люксове карбюраторне хотіло МПСЗ, знайшов тему на таврофорумі https://tavria.org.ua/forum/showthread.php?t=72649 Ціни правда як на 2009-ий рік кусаються, можна і інжектор поставити.

Цитувати виділенеНа текущий момент есть 4 варианта комплектов МПСЗ:во всех вариантах, датчик абсолютного давления уже идет встроенный в блок мпсз
1 Вариант. Система на датчике холла(используется трамблер, в котором удалены грузики и вакуум коректор, площадка ДХ жестко зафиксирована, что устраняет недостатки присущие конструкции стандартного трамблера).(для авто таврия и славута трамблер входит в комплект, также если есть желание переделать самостоятельно трамблер и сэкономить, могу помочь с консультацией по переделке)Для другой марки авто стоимость зависить, от стоимости трамблера, либо желание самостоятельно переделать свой трамблер.

2 Вариант. Система с двумя датчиками коленва и трамблером в качестве разносщика искры( реализуем если в коробке КПП есть два отверстия и на маховике есть штифт(см.фото).В отечественном автопроме это таврия(1.1 ,в 1.2 применяеться другой маховик в нем нет шитифта, но выход есть установка кронштейна от ланоса 1.4 и приваривание штифта на шкив коленвала ), 2108-09, 2141(тут необходима установка штифта на маховик, ставиться по месту ,коробку снимать ненужно)
3 Вариант.Система для работы со шкивом 60-2 и одним датчиком коленвала, раздача искры на выбор-трамблерная раздача, модуль зажигания ВАЗ 2112 042.3705, либо под два обычных комутатора и счетвененную катушку 2111.3705 (модуль, катушка приобретается самостоятельно либо комплектуется мной по желанию заказщика),при раздаче искры с модулем или счетверенной катушкой, трамблер не неиспользуеться для работы двигателя.(в данной системе используеться процессор и ПО от MAYA.Для установки на таврию 3 вар. необходима установка инжекторного маховика либо ставиться шкив коленвала от ланоса 1.4 и кронштейнот него же, см. фото ниже
4 Вариант.Это продолжение 2 варианта,отличие в том ,что используется отдельно счетверенная катушка типа 2111.3705 и два обычных коммутатора.
Для тех у кого нет штифта на маховике,но хочется 2и4 варианты, можно приварить штифт на шкив коленвала, вот как сделал в этом посте человек http://tavria.org.ua/forum/showthrea...=19970&page=11, пост Vadim_Viktorovich.
Также могу помочь с преобретением кронштейна ДПКВ.

А для более точной проверки наличия штифта делаем следущее:
Ставим коленвал в положение МЗ(левая метка на крышке ГРМ), и в отверстии на коробке ,то которое ближе к тросу спидометра, можем насщюпать металический штырек(см фото ниже). На автомобилях ВАЗ 2108-09, положение штифта совпадает с положением ВМТ,по коленвалу. Для 2141 штифт нужно установить самостоятельно(благо место позволяет это сделать неснимая коробки)

Все варианты исполнения МПСЗ комплектуются всем необходимым для самостоятельной установки на авто, и нечего докупать и переделывать ненужно
На авто устанавливается новая проводка, а родная остается как резервная и в случае сомнения работы МПСЗ, можно просто переставить разъем на комутаторе, датчике холла и на клапане ЭПХХ.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Toris

Цитата: Володимир від 17 Вересня 2019, 16:27:11Здається тут Славутко люксове карбюраторне хотіло МПСЗ
Воно так і хоче, але спочатку хоче пережити заміну системи охолодження та ТО ходової системи. :)

Toris

Цитата: Salek від 17 Вересня 2019, 19:24:33Касательно МПСЗ.Что у тебя по сцепе,заднему сальнику колена и сальнику первичного вала?
1. Сцепа - підвиває. Не буксує.
2. Все інше - поки що не знаю, що воно таке. Тому питань не зрозумів.

Toris

Готую славутика на суботу, збираємось до Кам'янця-Подільського подивитись зАмок та повітряні кулі. Усі мої автомайстри набрали роботи і годують мене "завтраками". Одного вдалось вговорити. Випхали інше авто і пошаманили трохи славутка. Все одно в тому авто вони двигуна розібрали і будуть ще довго шаманити до нірвани. Тому кілька годин тому двигуну нічого, а славутику - на користь. Повну заміну патрубків системи охолодження та бачка ОР відклали до більш вільнішого часу, а поки що лікуємо лише те, що не можна відкласти. З такими тенденціями зайнятості хлопців бачу, що доведеться орендувати чи купити зварювальний напівавтомат і робити усе самому по бачку та патрубках.

Вт.17.09.2019, пізній вечір (20:30-00:00):

1. Виконана заміна грубшого шланга, який іде з нижнього виводу розширювального бачка до двигуна. Старий шланг задубів геть і потріскався з боку двигуна. Через нього й виходила рідина. Цікавий шланг, обмотаний зовні якоюсь широкою стрічкою типу нейлону. Твердий і тому схожий на "демократизатор". Вкинув його до багажника, поки що буде лежати на підхваті поруч з трубою.
2. В процесі роботи тричі промили систему фільтрованою водою з крану, четвертого разу промили демінералізовоною "акумуляторною" водою. Беру таку воду на роботі, минулого разу вона чудово себе показала, антифриз був прозорий півтора року.
3. Залили в систему розведений у пропорції 1:1 концентрат расово правильного Addinol ANTIFREEZE EXTRA. Допуск G12+. Колір розчину схожий на марганцовку. Запах схожий на HEPU P999-G12. Залишки концентрату на шкірі масні (жирні).

Пробіг 97515 км.

Ср.18.09.2019, ранок:

Після вечірнього прогону славутика "вверх-вниз" згідно рекомендацій Vitaly., нічної стоянки та ранкового пробігу до місця роботи рівень рідини в бачку не впав. Отже, правильно вчора я дув у бачок. :-D Можливо, рівень трохи ходить вверх-вниз від тиску, але з огляду на різні поверхні не можу сказати достеменно. Нарешті поверхня під капотом перестала показувати плями охолоджувайки. :clap: Ще трохи позаглядаю в бачок за звичкою, але нарешті в серце починає приходити спокій.

Toris

Цитата: Salek від 17 Вересня 2019, 19:48:09Кстати о птичках.Ты наличие/отсутствие отверстия под ДПКВ посмотрел!?
Цитата: Toris від 05 Вересня 2019, 16:23:06

Ввечері подивлюсь.
Дивився, мацав - взагалі нічого не знайшов, жодного отвору, пробки чи датчика. Якусь хрінь знайшов поруч, типу вертикальний підпружинений циліндричний ковпачок. Або не там дивився, або не дотягнувся до правильного місця. Там шланги та інші завади. Вимастився геть.

Сволочь

На карбовой может не быть готового отверстия, а присутствовать ровная площадка для его сверления.
"Мечта рабов-рынок, где можно было бы покупать себе господ" Станислав Ежи Лец

Олександр 1968

Цитата: Сволочь від 18 Вересня 2019, 14:19:53
На карбовой может не быть готового отверстия, а присутствовать ровная площадка для его сверления.
Хвилину назад відкрив капот і подивився.Авто моє практично того самого року що у Торіса,тільки в нього люкс,а в мене стандарт.На моїй є обидва отвори,тільки менший закритий пробкою а більший знизу без нічого.Для Торіса:отвори знаходяться біля сапуна на кпп(той підпружинений пиптик про якого писав трохи раніше),дивимась трохи вище і правіше на площину яка в мене знаходиться навпроти троса спідометра,а на люксу треба візуально провести пряму від датчика спідометра,тобто практично ззаду корзини зчеплення

Toris

Ага, так я просто не дістався до правильного місця. Спробую ще завтра пошукати.

Алекс

Цитата: Toris від 18 Вересня 2019, 14:57:16
Ага, так я просто не дістався до правильного місця. Спробую ще завтра пошукати.
Может,помыть вначале ?
Славута 1.3Li 2006 г ГБО 4
 ЗиЛ-4331 прицеп ГКБ-8328

Toris

Цитата: Алекс від 18 Вересня 2019, 16:03:06
Цитата: Toris від 18 Вересня 2019, 14:57:16Ага, так я просто не дістався до правильного місця. Спробую ще завтра пошукати.
Может,помыть вначале ?
Нє, вже не треба, зима скоро. :-D Там охолоджувальна рідина, яка по шлангу текла, відмочила тонкий шар грязюки, яку я просто витер рукою, коли обмацував, шо там і як.