Славутко люксове карбюраторне 1.2L

Автор Toris, 28 Лютого 2018, 11:32:24

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Toris

1. Порвався старий шланг обігріву карбюратора (з боку водія). Втратив 1,5 л цінної ох. рідини Addinol. Купив новий шланг з нейлоновою стрічкою зовні по ГОСТ і встановив. Долив "з піддувом" "акумуляторної" води. Проїхав 20 км - витримало. У дворі позаглядав під капот, помацав гарячі шланги - сухо. На асфальті сухо.

2. Слава Богу, що не в далекій дорозі порвалось. Не дослухався Salek`а, таки треба одразу все поновлювати, щоби потім не ахтунгувати. ТО - наше все.

3. Мушу якось роздобути фотку Salek'а у формі товариша старшини з виразом обличчя, як в Іоана Грозного, почепити в салоні, як ікону, дивитись і мотивуватись, коли ліньки зробити Славутику добре. Salek, пришлеш мені таке фото?

4. Запланував на завтра завершити заміну всіх шлангів системи охолодження. Закупився вже ніби всіма необхідними шлангами.

5. Поки з цікавістю колупав старий шланг, виявив на коробці дві акуратні пробки для проекту мікропроцесорного запалювання, якраз там, куди скерував мене Олександр 1968. Фото не зробив, бо стрес був і руки замурзані. Прикладаю сюди фото з написами, як воно у мене:


Олександр 1968

А в мене пиптика немає(я про авто).Замість нього закручений штуцер зі шлангою довжиною десь зо 20см,який закінчується самаробним сапуном(коли це робив,не міг знайти оригінальний).І в карабайку долив "лишніх"грам 50-100 масла.

Серёга

Я сам присматривался уже не раз к МПСЗ, думаю может взять попробовать. Но лично моё мнение, если я буду брать то только 1 вариант
Мы работаем на работе,которую ненавидим,чтобы купить вещи,которые нам не нужны!

Toris

Богу - дякувати!

У п'ятницю, 20 вересня, взяв відгул на роботі та замінив патрубки системи охолодження.
У суботу, 21 вересня, з колегою та дітьми вранці успішно доїхали до Кам'янця-Подільського та повернулись ввечері додому. Славутик відпрацював гарненько.

Були у фортеці (Старе місто), бачили повітряні кулі ( https://www.facebook.com/events/483660989122614/ ), бачили середньовічних реконструкторів ( https://www.facebook.com/events/2514718865252712/ ), гуляли міським парком. Навіть я, дорослий та трохи розбещений Європою турист, набрався багато позитивних вражень. Маленький Кам'янець-Подільський вартий, щоби відвідати його. Краще робити це під час "атмосферних" подій (реконструктори, повітряні кулі), які гармонійно доповнюють історичну атмосферу Старого міста.

Toris

Хотів задати форуму питання про електричний бензонасос для карбюратора з ГБО, аж тут Salek встиг відповісти такому ж стражденному: :)
Цитата: Salek від 22 Вересня 2019, 13:50:51Установи нормальный современный.
https://cutt.ly/MwNy7rm

А який досвід використання форумцями-карбюраторниками електробензонасосів ниького тиску? Чи може хтось розповісти щось корисне неофіту?

Toris

Цитата: Toris від 22 Вересня 2019, 13:06:05У п'ятницю, 20 вересня, взяв відгул на роботі та замінив патрубки системи охолодження.
У суботу, 21 вересня, з колегою та дітьми вранці успішно доїхали до Кам'янця-Подільського та повернулись ввечері додому. Славутик відпрацював гарненько.
А тепер детальніше про все.

На початку тижня вирішили з колегою катнути в суботу до Кам'янця-Подільського. Що ж, треба готувати Славутика до подорожі. Загнав спецам, замінили півтора шланги, які почали розвалюватись від старості. Під час заміни виявили, що під хомутом лівий шланг підігріву карба якийсь дохлий. Оскільки довжини ніби вистачало, обрізали старе і прокрутили до того тоненького косого відводу маленького трійничка. Залили розчин концентрату Addinol antifreeze Extra. Поїхав додому. Ніби зашибісь усе.

Беру на роботі відгул на четверг, 19 вересня, щоби розібрати двері, задню частину салону, прикрутити нарешті задні паски безпеки, піджати усе, що деренчить і все таке. Дітей везтимо, їх треба пристібувати. Аж тут батьки: "завези в село по горіхи". "Окей, завезу", кажу. Мені ж все одно, де славутика шаманити. Завантажив у багажник інструмент, комплектуху та розхідники - і в'йо на горіхи.

Батьки пішли собі, а я вирішив глянути під капот, що там і як. І бачу, що бачок пустий. Я до шлангів: порвався той самий лівий шланг підігріву карбюратора. Причому порвався не під хомутом, а на певній відстані від хомута, навскоси. Мабуть, поки я катався містом, він якось тримався, а вирвався на трасу - шланг взяв і здох. Добре, думаю, що тут лопнув, це краще, ніж з повним салоном людей десь на трасі. А ох. рідина тим часом потихеньку дзюрчить; гарна така, рожева, прозора. З туалетного паперу скатав пробку і акуратно заткнув трійничок, щоби потім витягнути розмоклий папір без розривів. Трохи пошпарив руки гарячою рідиною.

Настрій одразу впав, якось зовсім не до ременів... Телефоную сумлінному таксисту і пояснюю ситуацію. Він запевнив, що заїде до автобазару та привезе усе, що треба. Але треба почекати, бо він під замовленням. Ну, що ж, почекаю. Все одно вже ніхто нікуди не їде...

Згадав, що недавно міняли тросик підсосу і треба його правильно налаштувати, як мені подобається. Зняв пластикову "каструлю". Виявив, що шланг від сапуна клапанів теж тріснутий, а трубка від картера висить вільно. Мені ще раніше показували, що там рідний відвід відвалився і попередники шаманили щось з підручних засобів. Розібрався і за допомогою ізоляційної стрічки щось зліпив. Треба буде нового шланга купити, бо цей скоро розлізеться геть. Погрався трохи з тросиком підсосу і нарешті виставив так, як треба.

Toris

Поки грався підсосом-каструлею, зателефонував таксист з автобазару, дав трубку продавцю Сергію, який в темі. Разом зі шлангом підігріву (взяв 1 метр для запасу) також замовив шланг (2 метри) в розмірі, який йде від бачка до переходної труби та на пічку. Невдовзі усе привезли і я успішно прикрутив того підігрівного новенького шланга. Зібрав усе назад, шланг з картера теж прилаштував.

Влив у бачок 1,5 л дистиляту. Продувся-прогудівся і поїхали додому. Нічого ніде більше не протікало. Але віри старим шлангам вже немає і на серці не спокійно. Постійно дивився на стрілку "термометра", дороги майже не пам'ятаю...

...У п'ятницю, 20 вересня, вранці ЇДУ на роботу, за кілька годин залагоджую невідкладні справи, беру ще один відгул і дую додому. Пообідав, кімарнув годинку, бо вночі не йшов сон - і до Славутика. Вирішив спробувати прямо у дворі розібратись з тими патрубками. Піддомкратив правий борт, злив з радіатора рідину в ретельно вимитий тазик - і почав демонтаж старих патрубків.

Яке ж було моє здивування, коли на старій гумі я розгледів написи "WOLMOT"! Одразу пригадалось, що хтось на форумі непогано про них відгукувався. Знімав ці патрубки дуже акуратно, щоби не пошкодити - хтозна, можливо, доведеться ще їх назад ставити? Бо в умовах ліміту часу я купив якийсь запечатаний комплект з написом "Аляска", патрубки з якого ніби нічого так в руках, але чомусь не викликають поваги. Нижній патрубок від термостата до радіатора виявився бракований, тож я повернув назад старий патрубок. Написів на патрубку не побачив, бо там якісь накипи. Вичистив від накипів зовні (більше) та всередині (менше) алюмінієвий трійник над термостатом.

Позакручував назад старі хомути. Маю надію, що нічого не пережав і не недожав. До шлангів пічки-крана добратись не вдалось. Таки доведеться знімати торпедо і виконати повноцінну заміну шлангів та патрубків системи охолодження та пічки.

Отже, буду замовляти комплект патрубків "WOLMOT", шланги, і все таке.

А також електробензонасос низького тиску , зворотний клапан, заглушку механічного насоса https://zapchasti24.com.ua/tavria-slavuta/toplivnaya-slavuta/zagl-vmes-shtat-benz , інжекторний паливний фільтр https://zapchasti24.com.ua/tavria-slavuta/toplivnaya-slavuta/filtr_toplivnyj_inzhektornyj , бензошланги https://zapchasti24.com.ua/tavria-slavuta/toplivnaya-slavuta/shlang-obratka https://zapchasti24.com.ua/tavria-slavuta/toplivnaya-slavuta/shlang-benz-podacha , патрубок сапуна клапанів https://zapchasti24.com.ua/tavria-slavuta/motor-slavuta/patrubok-sapuna , забірник теплого повітря https://zapchasti24.com.ua/tavria-slavuta/motor-slavuta/zabornik-teplogo-vozduha , патрубок забірника https://zapchasti24.com.ua/tavria-slavuta/motor-slavuta/patrubok-podachi-teplogo-vozduha , формовані патрубки пічки https://zapchasti24.com.ua/tavria-slavuta/motor-slavuta/patrubok-pechki https://zapchasti24.com.ua/tavria-slavuta/motor-slavuta/patrubok-pechki-slavuta .

Toris

До речі, злиту з системи суміш концентрату Addinol та дистиляту профільтрував та протестував на сумісність з HEPU G12 - нічого не шипить, не гріється, оптична прозорість рідини не змінюється. Долив ще концентрату з міркувань "долив півторашку дистиляту - долий півторашку концентрату". Залив усе це в систему, погрівся, прокатався. Уже понад 400 км накатав - рідина прозора.

Роблю висновок, що HEPU G12 та Addinol Antifreeze Extra G12+ можна змішувати між собою.

------------------------------------------------------

UPD: Вирішив знайти найкращі патрубки для славутки, зайшов на http://www.wolmot.com.pl - а там лише сторінка-візитка, асортименту ніякого не представлено... :wallbash:
В колеги відкрили капот не зовсім старого фольксвагена - а там усі видимі шланги без маркування зовсім. Частина шлангів обмотані нейлоновою стрічкою, як наші. Лише на одному шлангу знайшли емблеми VW, Audi та напис TEKLAS TR TEB з якимись буквами. Знайшов сайт http://www.teklas.com - теж візитка з центрами продаж не в нас...
До речі, розширювальний бачок на цьому фольці вже не кулястий, а сплюснутий, як гарбуз (тиква). Об'єм ще менший, ніж в кулі.

Домовився з іншою колегою відкрити капот BMW. Підозрюю, що там буде так само...

Toris

1. Під капотом BMW гламурної блондинки порядок ще кращий, ніж у фолькса: шлангів-дротів мінімум, усе прикрито кришками, маркування, звісно ж, не видно геть ніякого. Щоби побачити радіатор, треба розібрати передок...

2. Порадили глянути бренди Semperit, Fagumit. Шланги їхні в Україні продаються.
А от з патрубками поки що неясно... Російсько-фінські силіконові сині патрубки VTR чомусь не радують...

3. І народ на місцевості зовсім дикий, дивляться якось підозріло... Купують якесь псевдогумове лайно, яке залишається чорним на руках і не розуміють, чому мене таке не влаштовує. :wallbash: Кажуть, за два роки поміняєш або продаси машину.

4. Якщо вже мінятиму шланги охолодження, то можна поміняти також шланги паливопроводів та гальмівні. Щоби раз поновити авто і заспокоїтись.

Немає спокою допитливій душі перфекціоніста...

Romka

1. В Славуті завди знайдеться що покращувати.
2. Є  інтернет-магазини - закажи що завгодно, купи, отримай! Постав і радуйся!
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

Володимир

Цитата: Toris від 25 Вересня 2019, 13:52:30
1. Під капотом BMW гламурної блондинки порядок ще кращий, ніж у фолькса: шлангів-дротів мінімум, усе прикрито кришками, маркування, звісно ж, не видно геть ніякого. Щоби побачити радіатор, треба розібрати передок...

2. Порадили глянути бренди Semperit, Fagumit. Шланги їхні в Україні продаються.
А от з патрубками поки що неясно... Російсько-фінські силіконові сині патрубки VTR чомусь не радують...
Semperit не бери, я брав патрубки на газ, то верхній шар не вулканізований, з заводу в мене стоять такі.



Тут https://zapchastizaz.com.ua/27-ohlazhdenie-i-pechka-tavriya-slavuta#/page-3 в розсип можна купити майже весь комплект

Цитата: Toris від 25 Вересня 2019, 13:52:304. Якщо вже мінятиму шланги охолодження, то можна поміняти також шланги паливопроводів та гальмівні. Щоби раз поновити авто і заспокоїтись.
Немає спокою допитливій душі перфекціоніста...
Не факт що щось виграєш, запчастини зараз не ті що були на конвеєрі, можна навпаки почати цикл обновок.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Toris

Цитата: Володимир від 25 Вересня 2019, 15:04:57Не факт що щось виграєш, запчастини зараз не ті що були на конвеєрі, можна навпаки почати цикл обновок.
Все одно від весни по зараз паливопровідні шланги вже замінені якимись незрозумілими новими, бо старі потріскались. З водяними шлангами вже вище описав аналогічний рейвах.
Так що гірше, надіюсь, вже не буде, якщо оновлю все. Цикл все одно вже почався. ;)

Цитата: Володимир від 25 Вересня 2019, 15:04:57Semperit не бери, я брав патрубки на газ, то верхній шар не вулканізований, з заводу в мене стоять такі.
Ясно. Semperit викреслюю.
Я зняв Wolmot, бо дуже вже вони м'які та підозріло ніжні. І протиснуті хомутами аж-аж. Мабуть, то ще заводські, а славутко 2004 року випуску.

Цитата: Romka від 25 Вересня 2019, 14:56:191. В Славуті завди знайдеться що покращувати.

2. Є  інтернет-магазини - закажи що завгодно, купи, отримай! Постав і радуйся!
1. Амінь.
2. Ага, з усього "багатства вибору" - лише Wolmot і російські БРТ. І ще не факт, що не підробки. ЩО шукати, ДЕ шукати - мені, як новенькому жигулісту славутоводу це все геть невідомо. Це в мене перше авто.


Romka

Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

Toris

Вчора мороз, сніг та сонце, за день просохло все під сонцем.
Ввечері пішов мокрий сніг. Приїхав з роботи, гарно провітрив салон, щоби вранці менше шкрябати зсередини. А сніг тим часом все густіший та мокріший. Старанно зачистив від мокрого снігу прилягаючі поверхні дверей.
Залив у бак два бутлі бензину (10л). Прогрівання двигуна до переходу на газ потроху випрацьовує рідке паливо з баку. До роботи і назад пів-дороги проїжджаю на бензині, поки нагріюсь до 60°C.
Мабуть, пора модну сітку перед радіатором закрити картоном.

Сьогодні вранці -7°C, одну дверку якось відкрив, а інші - виштовхував зсередини, щоби не ламати зовнішні ручки. Зусилля невеликі, але зовні посмикав і силу застосувати не ризикнув. Час від часу силіконом змащую гумові ущільнювачі, але все одно дверки на мокре примерзають.

Їдучи на роботу, звернув увагу, що індикатор температури на мегапанелі зайшов у верхню зону діапазону робочих температур (трохи над поділкою "80"). Потім температура нормалізувалась "трохи під поділкою "80"). Це так термостат примерз, а потім прогрівся і розклинився? Невже термостата "Лузар" вистачає лише на дві зими? :(