Славутко люксове карбюраторне 1.2L

Автор Toris, 28 Лютого 2018, 11:32:24

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 2 Гостей дивляться цю тему.

Toris

1. Трудові будні.

Сьогодні знову "буханили". Приблизно 100+ км полями та кам'яним шосе. "Короткими перебіжками". Комхворт - як ото на підводу поставити гарячу бочку без кондиціонера. Завтра візьму шорти, манав я їхні дрес-коди. Сьогодні один з бригади вже в плавках працював.
Дорогою на базу зустріли дикі черешні, трохи подзьобали. Мать його туди, що припізнились, зате попустились трохи. Дисципліна опускається, зате солідарність трудящих зростає щогодини.

Начальство з прокондиціонованих кабінетів ставить нереальні плани, а я носовичок через 5-7 хвилин польової роботи вже віджимаю і думалка якось вже не того, хоче прохолоди та згадує 10 чорногірських заповідей (у тіні високих дерев - прохолода, люби ліжко своє як самого себе та ін.). Працюю строго згідно вказівок "зверху". Тупо виконуєш команди начальства - начальство казиться, бо бачить власне самодурство. А я припав на добро та доброзичливо розповідаю, який я молодець і як дотримуюсь кожного слова, яке вийшло з вуст начальственних. Добре, коли відчуваєш за собою правду. На завтра начальство привселюдно перепрошувало у всієї бригади, а наш партизанський загін від цього всього втратив мову. Завдань все одно навалили із запасом, але вже без чапаївського фанатизму і навіть якось з любов'ю до людей. За вчорашні недопрацьовки навіть не згадали, сьогодні просто продовжили вчорашню роботу.

Тепер роздумую над тим, як би їм GPS-трекера в автомобілі затролити, щоби не просто глушити супутники, а щоби воно їм замість реального треку непристойні слова писало на весь гугломап чи що там у них. Як ото в батька Махно: "хрен догониш, хрен візьмеш". :) Втім, заглушити в нуль теж цілком робочий варіант. І простий.

2. Хочулки.

Хочу Mercedes-Benz. Або Audi A6 об'ємом 2.0 . Щоби там клімат, подушки, ABS, то і сьо. Комфорту хочу і салон більший.

3. Пшик-рейсінг.

В суботу хотів мотнутись до Київа і назад. Глянув на славутко і щось мені стало лячно. 350 км в спеку і в шумі - до Київа з мене залишиться лише втомлене тіло, нікому не цікаве. А ще й повертатись вночі - то взагалі може статись, як ото пілоти кажуть, "вічного польоту"... Уже знаю, як можна заснути за кермом при 90 км/год. Нікуди не поїхав. Хочу важку комфортну машину, Audi або Mercedes-Benz... Мабуть таки Audi, там привід передній і кузов не дуже іржавіє, якщо не дуже битий і не брешуть.

YDoron

Цитата: Toris від 01 Липня 2020, 21:52:15Хочу важку комфортну машину
поклади пару мішків картоплі в багажник  :-D

ВКБ

А за 330 км до києва в сніг і -15 туди і назад за день ітого 660 км плюс по києву ))) і нічо так в славутко. Їздив я на форді торнео новому за 440 км...ширше салон дизелек..в 2 оази кайфу не побачив. А от диван купив в родину 2×2 за штуку $ розкладка акардион і повним фаршем прудинного матрацу, ніша і ламелі на металевому каркасі - то є каааайф. 
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Toris

Цитата: YDoron від 01 Липня 2020, 21:57:07поклади пару мішків картоплі в багажник  :-D
Воно і так ледь суне, якщо людей навантажити, ми ж не просто катаємось, ми ще й попутчиків беремо, щоби дорогу здешевити. ;) Хочу цивілізації.

Цитата: ВКБ від 01 Липня 2020, 21:58:37А за 330 км до києва в сніг і -15 туди і назав за день ітого 660 км плюс по києву )))
У спеку спробуйте. Мені вистачило 220 км в один кінець. Три дні відчував себе епічним героєм і вимагав визнання з шоколадкою. :-D

Цитата: ВКБ від 01 Липня 2020, 21:58:37А от диван купив в родину 2×2 за штуку $ розкладка акардион і повним фаршем прудинного матрацу, ніша і ламелі на металевому каркасі - то є каааайф.
Ну, добре, хай тоді буде Ауді універсал, туди теж диван зайде. :-D

ВКБ

Тоді вже лаз автобус, теж великий )))
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Серёга

Работаю на командирском УАЗе, раньше нравилось, сейчас нет.Да и вообще нет желания работать, отпуск забрали,когда был вирус с короной мы ездили на работу и там сидели, никого не отпускали даже в бесплатные. УАЗ убитый наглухо, всё торохтит звенит, шумоизоляция минус over 999, под конец дня почти ничего не соображаешь. Окна не открываються, только боковые форточки но это не спасает. Раньше летом снимал половинку двери катался, этим что то нехочется. Затонировал, плёнка была пересохшая получилось очень ужасно, но пофиг немножко спасает.
Недавно был случай, у нас обычно начальству подают новые не убитые машины, буханки свежие инжекторные, а тут так получилсь кто то неправильно заказал и прислали меня. Вышел директор, зам и ещё пара начальников и сели ко мне, директор ещё такой **давно я на этой машине не ездил** но через буквально км 20 он пожалел что поехал со мной и все пожалели. Направление куда поехали дороги там нет, вся раздолбанная, УАЗик сам по себе очень жесткий, по той дороге сильно не поедишь и начинаеться вторая третья, вторая третья, температура подходит вот вот закипит, ему надо скорость а тут не разгонишься, в салоне натуральная баня, все **вареные**. На обратном пути директор говорит давай поедим по другой дороге но имел ввиду срезать по полю, а я как услышал так и поехал(голова уже не соображала от духоты) в итоге повёз их по дороге в 3 раза дальше. Все были мокрые. Наверно надолго запомнят эту поездку. У меня хоть стоит краник от пежо пластиковый почти как у нас на славуте и кстати он держит очень хорошо, но жара от двигателя вся в салон летит т.к. дырок там предостаточно. Доехал я в гараж, поставил машину раком посреди гаража, желания парковатся на своё место уже никакого не было, а то я всё посносил бы там и поехал домой.
Мы работаем на работе,которую ненавидим,чтобы купить вещи,которые нам не нужны!

ВКБ

Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Серёга

У нас есть и новые не убитые машины, был случай человек который проработал на карбюраторном уазике, попросили его подменить другого а там инжехтур 16кл, говорит что на ракету пересел, стоит на светофоре по привычке разгазовывает, как даст со свистом аж в сидуху влипаешь  :mitsu:
Мы работаем на работе,которую ненавидим,чтобы купить вещи,которые нам не нужны!

Toris

У нас теж є новіші інжекторні вантажні УАЗики (кабіна на 5 людей і тентований кузов) - гарненько пруть. Але у них інший напрямок роботи, нам їх не дають. Втім, з комфорту там лише кращі крісла. ГАЗелі новіші теж сумнівна радість.
У совковому "робочому" автопромі розчарований повністю: мізантропічні скотовозки.

От VW Amarok - ото ляля! Що комфорт, що прохідність - на високому рівні. Але вона одненька у нас, тому коли випадає нагода, то сприймаємо як свято.

Romka

Цитата: Toris від 01 Липня 2020, 22:01:05

Цитата: ВКБ від 01 Липня 2020, 21:58:37А за 330 км до києва в сніг і -15 туди і назав за день ітого 660 км плюс по києву )))
У спеку спробуйте. Мені вистачило 220 км в один кінець. Три дні відчував себе епічним героєм і вимагав визнання з шоколадкою. :-D

Було діло пру раз Київ - Керч мотався на Славуті з жінкою (пасажир), 14 год, 1000 км в одну сторону, літо - та нормально!
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

ВКБ

Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Toris

1. Сьогодні катались черговим "Бобиком" з металевою кабіною. Після "Буханки" - як Роллс-Ройс: мотор під капотом, а не в салоні, тихенький, комфортний, килимом всередині усе затюнінговано, люк у стелі від мерседеса, крісла зручні і навіть з підголовниками. Щоправда за 30 км від бази нас дорога гарненько гойднула так, що ми усі зависли у повітрі на 0.5 сек, потім нас гепнуло на грішну планету і під торпедо задимілась проводка. Поле, грунтовка лише в одну колію, як їхали - так і стали. Водій скомандував тривогу і вимкнув масу. Кіповець з водієм залягли під торпедо, а я тримав їм дверку, щоби не закривалась, бо на пагорб ми не встигли видертись. За пів-години кіповець проклав провід і далі їхали без пригод. Щоправда, фари вже не працювали, але вдень воно не критично, а до вечора на базі поремонтують. В обід повернулись додому.

2. До кінця дня старші товариші хором переконували мене не зв'язуватись зі старою Ауді, рекомендували Фолькса, Шкоду, Рено та Опеля і не вийожуватись. Сумую, але завтра спробую порозмовляти з аудистом. Полюбе цих старперів давить жаба, що я буду в Ауді, а вони нє. :-D Нічо', завтра я виведу їх на чисту воду!

Володимир

Цитата: Toris від 01 Липня 2020, 21:52:15
1. Трудові будні.

Сьогодні знову "буханили". Приблизно 100+ км полями та кам'яним шосе. "Короткими перебіжками". Комхворт - як ото на підводу поставити гарячу бочку без кондиціонера. Завтра візьму шорти, манав я їхні дрес-коди. Сьогодні один з бригади вже в плавках працював.
Дорогою на базу зустріли дикі черешні, трохи подзьобали. Мать його туди, що припізнились, зате попустились трохи. Дисципліна опускається, зате солідарність трудящих зростає щогодини.

Начальство з прокондиціонованих кабінетів ставить нереальні плани, а я носовичок через 5-7 хвилин польової роботи вже віджимаю і думалка якось вже не того, хоче прохолоди та згадує 10 чорногірських заповідей (у тіні високих дерев - прохолода, люби ліжко своє як самого себе та ін.). Працюю строго згідно вказівок "зверху". Тупо виконуєш команди начальства - начальство казиться, бо бачить власне самодурство. А я припав на добро та доброзичливо розповідаю, який я молодець і як дотримуюсь кожного слова, яке вийшло з вуст начальственних. Добре, коли відчуваєш за собою правду. На завтра начальство привселюдно перепрошувало у всієї бригади, а наш партизанський загін від цього всього втратив мову. Завдань все одно навалили із запасом, але вже без чапаївського фанатизму і навіть якось з любов'ю до людей. За вчорашні недопрацьовки навіть не згадали, сьогодні просто продовжили вчорашню роботу.
Колись у нас в колгоспі були уази з кузовом, то на капоті лежало одіяло і в салоні було тихо.

Цитата: Toris від 01 Липня 2020, 21:52:15Тепер роздумую над тим, як би їм GPS-трекера в автомобілі затролити, щоби не просто глушити супутники, а щоби воно їм замість реального треку непристойні слова писало на весь гугломап чи що там у них. Як ото в батька Махно: "хрен догониш, хрен візьмеш". :) Втім, заглушити в нуль теж цілком робочий варіант. І простий.
У нас в телекомі є дві буханки, то також на них вішали трекери, але водій знайшов вихід з ситуації, на запущеному двигуні знімав клему з АКБ і від скачка напруги ті дохли. Кілька разів їх пробували міняти, але дали собі спокій, бо трекери виходять дорожче ніж зекономлений бензин.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Toris

Цитата: Володимир від 02 Липня 2020, 19:46:08Колись у нас в колгоспі були уази з кузовом, то на капоті лежало одіяло і в салоні було тихо.
У нас там теж щось лежить, але не допомагає. Сам кузов на рамі теж гримить, дверки та інший кошмар.

Цитата: Володимир від 02 Липня 2020, 19:46:08У нас в телекомі є дві буханки, то також на них вішали трекери, але водій знайшов вихід з ситуації, на запущеному двигуні знімав клему з АКБ і від скачка напруги ті дохли. Кілька разів їх пробували міняти, але дали собі спокій, бо трекери виходять дорожче ніж зекономлений бензин.
У нас так два штуки грохнули, потім служба безпеки вкурила тему і провела якісь заходи. Більше не палять.

Romka

Спробуй розібрати пьезозапальничку і полупити нею по трекеру коли він включений.
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4