Славутко люксове карбюраторне 1.2L

Автор Toris, 28 Лютого 2018, 11:32:24

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 12 Гостей дивляться цю тему.

Toris

Вранці ключом запалювання крутнув - мегапанелька спочатку ні мур-мур, потім показала кілька цифр одометра. Тюнінговий вольтметр показав напругу бортової мережі чи то 5,37В, чи то 8,37В, на сонці нерозбірливо. Центральний замок працює, газовий клапан теж клацнув.

Виявив увімкнуту кнопку живлення відеореєстратора. Ще у п'ятницю як приїхав з роботи спекою прикумарений, так і посунув "на автоматі" у душ без відпрацювання контролю авто. З вечора п'ятниці увімкнений реєстратор, блок живлення і лампочка кнопки до ранку понеділка з'їли дохлого акумулятора.

Судячи із попередніх експериментів по заряджаннях, в акумуляторі залишилось 9-10 ампер-годин. На корпусі зверху написано "Исток" і маркування про кальцинований електрод. В теорії він мав би вже давно не заряджатись, але тоді зарядилось і сьогодні ввечері знову буду його заряджати. Може, пора купувати нового? Яка модель для славутки зараз в моді?

ВКБ

Цитата: Toris від 06 Липня 2020, 13:01:13
Вранці ключом запалювання крутнув - мегапанелька спочатку ні мур-мур, потім показала кілька цифр одометра. Тюнінговий вольтметр показав напругу бортової мережі чи то 5,37В, чи то 8,37В, на сонці нерозбірливо. Центральний замок працює, газовий клапан теж клацнув.

Виявив увімкнуту кнопку живлення відеореєстратора. Ще у п'ятницю як приїхав з роботи спекою прикумарений, так і посунув "на автоматі" у душ без відпрацювання контролю авто. З вечора п'ятниці реєстратор, блок живлення і лампочка кнопки до ранку понеділка з'їли дохлого акумулятора.

Судячи із попередніх експериментів по заряджаннях, в акумуляторі залишилось 9-10 ампер-годин. На корпусі зверху написано "Исток" і маркування про кальцинований електрод. В теорії він мав би вже давно не заряджатись, але тоді зарядилось і ввечері знову буду його заряджати. Може, пора купувати нового? Яка модель для славутки зараз в моді?
Те саме сьогодні з ранку ))) жерти полуживий 4 річний акб регістратора почав віб перегріву  не раз помічено. Одного разу я міняв акб там 0.36А, так він розкалявся до тоготщо корпус ремтратора підплавив, надувся. Стартер не крутив, заводив в гірки.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Sergik32

у мене істок, свіженький, 2008-го року випуску, і жужить як тра, повиключайте нахер оті приблуди і буде вам щастя. ато забув, не забув, викрутив крутілку маси і пішов додому спати, а ще клацнув тумблерок і бензонасіс вимкнено.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Romka

Цитата: Toris від 06 Липня 2020, 13:01:13
Може, пора купувати нового? Яка модель для славутки зараз в моді?

Любий АКБ не підвального виробника. А так синя Westa 50 А\год у 3ки славутоводів вже по 8 р катається, у мене 3 вже.
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

Серёга

Поддерживаю Westa хороший аккумулятор, лично у меня 8 лет отходил, после 8 лет одна банка мутная не держала уже, он бодро крутил стартер. Он и дальше б работал но у меня начались проблемы со стартером а я думал что это аккум и купил другой.
Мы работаем на работе,которую ненавидим,чтобы купить вещи,которые нам не нужны!

ВКБ

Цитата: Sergik32 від 06 Липня 2020, 13:32:33
у мене істок, свіженький, 2008-го року випуску, і жужить як тра, повиключайте нахер оті приблуди і буде вам щастя. ато забув, не забув, викрутив крутілку маси і пішов додому спати, а ще клацнув тумблерок і бензонасіс вимкнено.
З якого року?!?
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Toris

1. Вчора ввечері поквецяв трохи фарбою-"олівцем" сколи на даху, на капоті та на ляді. Невідомо, звідки вони взялись. Капот - зрозуміло: камінчики від переднього авто. А 2 штуки на даху? Або щось колись падало зверху, або зі слабкої пневми якесь падло стріляло з балкону.

2. Вчора ввечері зняв акумулятор. Поставив на зарядку о 19:00, зняв о 5:30 вранці. Виходячи з реальної ємності акумулятора приблизно 10 А*год, стартовий струм виставляв перші 2 години 0,8 А, а далі 1,2 А. Вранці зарядка АИДА-11 вже показувала якийсь символічний струм в режимі збереження/десульфатації.

3. Поки сьогодні вранці інсталював акумулятор, на силовій шині виявив тримач шини. Куди його прикрутити - так і не знайшов. Фото прикладаю. Після того, як проводка в службовому "Бобику" задимілась, став дуже уважний до деталей проводки: проводка має бути у подвійній-потрійній ізоляції і кріпитись так, щоби зовнішня ізоляція не протиралась. Усі плюсові шини акумулятора мають бути надійно зафіксовані і не контактувата з іншими деталями та кузовом.

4. Кинув додатковий ключик на 13 до бардачка, щоби пришвидшувати скручування клем акумулятора.

5. Сфоткав електротюнінг Олександра 1968 для Серёги з Луганська, колись просив показати. Фото прикладаю. Зліва парктронік, в центрі знизу вольтметр та "дев'яточний" трипозиційний вмикач габаритів та ближнього світла. Ніби дрібнички, а дуже зручно і світло вмикати пальцем з керма, і за вольметром не бігати, як ото вчора та сьогодні. Та й в дорозі підглядаєш за бортмережею.

Штатна славутівська кнопка габаритів зверху зараз використовується для вмикання відеореєстратора. Якщо її не вимкнути і не зняти реєстратор з магнітного кріплення, то за кілька днів дохленький акумулятор розряджається.

Toris

...Снідаю, телефоную напарнику і запрошую з велосипеда в славутку, бо сьогодні похмуро і має бути дощ. Ну що, підійшли, заводимось - славутко оптимістично маслає стартером, а клапан газу через 5 секунд вимикається. Або запалювання немає, або газу дофіга. І в цей трагічний момент буття їдуть сусід з дружиною тонованою вишневою "шісткою". Він нас і привіз до роботи. Шістка салоном не гримить, лише низькими частотами кузова, як і належить совкоавтопрому.

А зі сволотком буду ввечері розбиратись. :mitsu:

ВКБ

У мене є люфтики в підшипниках (на розширення), люфти в передніх стійках коли хитати колесо на 10 та 14 годин, але славута по кочках шумить лише процесом їзди колісами і шумом по шумовці простої, а не елементами салона, за умови, що бита і тягнута з відновленням геометрії, варена і з елементами донора, гнута та виведена шпаклевкою у антени дах, і дві кліпси немає у планки боковій нижній облицьовки перелнього пасажира бо пішли двічі на вісь ручки склапідйомнику...тули пістон підходе. Люфлять двері пепелеі сильно, є вісі на заміну штаині, але Іноді лише тарабане полка задня об плпстик на лежачих полісменах. Після заміни шарових..тиша. Задні аморти 2007р., передеі ще старші зелені розборні із самопідливом мастила розбамленого моторним 30%. Підварюється, шпаклюється, матується, фарбується, лакується, молдінг клеїться, поліруєттся...кукла.

Оте місце де кришечка над кермом що на защелках я пробив шилом двома малесенькими чорними гвинтиками прикрутив - красота, не знаю проблем.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Toris

Цитата: ВКБ від 07 Липня 2020, 08:38:31Оте місце де кришечка над кермом що на защелках я пробив шилом двома малесенькими чорними гвинтиками прикрутив - красота, не знаю проблем.
Ця кришка у мене нормально фіксується і тримає, але тре пластиковий стакан керма. То я її відстебнув. Чи торпедо занизько, чи рульова стійка зависока - не знаю, але не напружує і додає харизими.

Холєра, треба вже торпедо і салон вичищати... З польовими поїздками пилюки багато набирається.

Sergik32

Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

ВКБ

Цитата: Sergik32 від 07 Липня 2020, 15:18:48
Костя, акум мій з 2008-го року
Ніфіасє. А взимку нормас?
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Sergik32

да. я його тіко раз посадив в дупу, бо забув виключити в багажнику лампочку от і все, підзарядив і завів. коли я брав машину в 12-му в серпні десь, а машина з 2006-го то папірєднік у 08-му купив в поставив, бо не знаю чого, може побив, може здох, ну не важно, я його вже юзаю 8 років
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Серёга

Вольтметр вещь нужная, себе пока вернул на рулевой кожух БК ОРИОН 03 только из-за вольтметра, может дальше что нибудь поинтереснее приобрету. Про 08-09 кнопку очень интересно, сам не раз задавался вопросом про дополнительные клавиши, хоть у меня и стандарт торпеда буду думать куда её врезать.  Кстати я сам перфекционист люблю когда всё ровненько и идеально на своих местах, это я про вольтметр и кнопку, ровно вырезано придраться просто некчему.

Мы работаем на работе,которую ненавидим,чтобы купить вещи,которые нам не нужны!

Toris

Цитата: Sergik32 від 06 Липня 2020, 13:32:33у мене істок, свіженький, 2008-го року випуску, і жужить як тра
Сержик, а можна фото правого верхнього кута верхньої поверхні Вашого акумулятора? Там виплавлений цифровий код дати_випуску/серії акумулятора. Хочу порівняти зі своїм кодом, бо щось не годен нічого второпати по своїму акуму, достовірної інформації про розшифровку коду "Исток" в інтернеті знайти не вдалось.

Цитата: Серёга від 07 Липня 2020, 23:37:05Кстати я сам перфекционист люблю когда всё ровненько и идеально на своих местах, это я про вольтметр и кнопку, ровно вырезано придраться просто некчему.
То Олександру 1968 подяка, його старанна праця. :thank_you:

...А я, в принципі, теж перфекціоніст, але пофігістичний та лінивий. Якщо зараз "нє", то, значить, пізніше. І "якщо не я, то хтось". :-D

1. Вчора ввечері після роботи дістав з багажника блочок "Мгновення диагностика" МД-1, присобачив його а роз'єм комутатора і врочисто поліз за кермо соцєрцать результат діагностики. Вмикаю запалювання - діод "П" показує, що живлення є, а діод "К" показує, що котушка справна. При вимкненому паливі маслаю стартером - діод "Д" радісно блимає про справний датчик Холла. Тихенько возрадувався і вимкнув запалювання. Повторив експеримент - знову все чотко. Хм, дивно... Дякую МД-1, воз'єдную комутатор з мережею запалювання, пробую завестись. Двигун трохи помаслав і завівся. Погудів, заглушився методом вимкнення газу. Завівся на біс, поведінка штатна. Дивно... І чому воно вранці не завелось? Невже під кришкою фільтра геть усе загазувалось? У п'ятницю спішив і заглушився ключем, тож там міг накопичитись пропан. Але щоби протриматись усі вихідні?! Якась фантастика...

2. Сьогодні вранці штатно завівся і доїхав до роботи. За 100 метрів до стоянки проїхався по вибоїнах і після них дригун задригався. Скинув на меншу передачу - все одно дригає. Щось десь не контачить? Поки запаркувався - попустило...

Хочу подвійне запалювання з двома свічками на циліндр, подвійний двигун, подвійний генератор, подвійний стартер. І кузов теж подвійний, гулять так гулять... :wallbash: