Настройка ГБО-4

Автор Ivan1988, 05 Жовтня 2018, 21:45:09

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Sergik32

нормально в мене все посвердлено, і все нормально навалює, от тільки на хх трохи біднить бо крива зелена лягає нижче синьої, а чи холодна чи гаряча валить так що бензин чесно кажучи курить в стороні. ото ще трошки иограюся з низами і уберу той провальчик і все хай так і лишається. В кого тут із присутніх на форумі стоять такі форсунки, скажіть у кого такі дюзи
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

ВКБ

Зведеш криві 1:1 множником в місцях неузгодження і горя знати не будеш.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Sergik32

у мене сіріша машина за інші і навряд чи зведуться криві, я в це вірю
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Sergik32

коллєги, скажіть, в кого як загружається діагностична програма на гбо, чи може бути причина довгої з багатьма перегрузками загрузки системи сам кабель, що в ньому за херня там впаяна?.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Romka

О це звернув. Прям ВКБ. Нічого не втямив.  :dunno:
В шнурі схемка, яка рівні з Стага перводить в рівні Юсб.
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

Ivan1988

Цитувати виділенеУ кого який коефіцієнт поправки на гбо Стаг по температурі сухого газу? В мене такий : -50..+10. Тепер на холодну не багатить зашкально до набору в штатний режим польоту.
Ого поправочки. У меня Стаг200, так разници особой нет что на холодную, что на гарячую, несколько раз смотрел по лямбде, поэтому график коррекции по температуре у меня почти ровный, на 0 град. стоит -4, а на 60 град. +3. 0 проходит через температуру при какой сделано автокалибровку. А у тебя 0 на тепрературе газа 70 град.. Не поверю что ты так разогрел газ что автокалибровка проходила при температуре газа 70 град.

Цитувати виділенеСержику можна їздити на тиску 0,7атм  і часи відкриття будуть як для 1,5мм і буде той самий ефект, менше навантаження на елементи системи по тиску і т.п. Довше проживе сенсор тиску. Хто досліджував що щось буде не так наприклад при 0,7атм?
Так редуктора же рас читаны на определенный диапазон рабочего давления. На моём томассетовском кажись минимальное рабочее давление 0,9 бара.

Цитувати виділенеВ кого тут із присутніх на форумі стоять такі форсунки, скажіть у кого такі дюзи
Я думаю такие форсунки стоят только у нас с тобой))) У меня повторюсь 1,5 мм, пробовал 1,6 мм так множитель упал до 1,1 при давлении 1,2 бара.

Цитувати виділенеколлєги, скажіть, в кого як загружається діагностична програма на гбо, чи може бути причина довгої з багатьма перегрузками загрузки системи сам кабель, що в ньому за херня там впаяна?
Нормально подключается, без всяких лишних манипуляций. Попробуй может драйвера переустановить.

al.dudka

Сначала запускаю программу, а потом подключаю кабель стага к ноуту, и все ок.

ВКБ

У мене як некоректно висмикну стаг то повторно не з.єднує, іноді вмнойті синій екран, хоче лише через вимкнення гбо через запобіжник, тоді все норм. Можоиво глбк гбо контроллера, зніми дивлення на пару хвилин і увімкни +12, попусте його.

Щільність газовази пропану 2800г/м.куб при -33 градусів, і 1500г/м.куб. при 90градусів. Тобто на 33градуси 450г/м.куб різниця, а це сумарно на 123 градуси 54% різниця в щільності. То який кут повинен бути?

Те що на 70 градусах перетин то не є істина, як і на 60, як раз тут поки не впевнений. Можомво здвину на 60, але по спостереженням важко прки поняти.

Корекція по температурі не відображається на графіку по газу, але вносе корекцію в час.

Множник виставлявся мною в ручну і підправлявся для зведення графіків. Завтра покажу.

По лямбді поспостерігайте коли буде йти прогрів, з 30 градусів різниця в 20% збагачення між бензом і газом по лямбді присутня із за щільності. Це видно як увадно пепемикати паливо і не вірити інтуіціх. Особливо важливо в золодну пору року коли часті коротки поїздк и і розігріви, де вилітає в трубу лишніх 20% газу без 20%приросту потужності.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Sergik32

блін, стільки всього шо тра буде вдома абсарєть расссспіновку кабеля, бо для стага вона не така як для зенита і іншого шлаку. СТАГ наше фсьо, особливо форсунки W03 з дюзами 2,5мм
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Ivan1988

Цитата: ВКБ від 27 Серпня 2020, 16:19:55Щільність газовази пропану 2800г/м.куб при -33 градусів, і 1500г/м.куб. при 90градусів. Тобто на 33градуси 450г/м.куб різниця, а це сумарно на 123 градуси 54% різниця в щільності. То який кут повинен бути?

Те що на 70 градусах перетин то не є істина, як і на 60, як раз тут поки не впевнений. Можомво здвину на 60, але по спостереженням важко прки поняти.

Корекція по температурі не відображається на графіку по газу, але вносе корекцію в час.

Множник виставлявся мною в ручну і підправлявся для зведення графіків. Завтра покажу.

По лямбді поспостерігайте коли буде йти прогрів, з 30 градусів різниця в 20% збагачення між бензом і газом по лямбді присутня із за щільності. Це видно як увадно пепемикати паливо і не вірити інтуіціх. Особливо важливо в золодну пору року коли часті коротки поїздк и і розігріви, де вилітає в трубу лишніх 20% газу без 20%приросту потужності.

Прочитать и понять невероятно сложно, какой-то ребус. Я выставил переход на газ при условии +35 град. на редукторе и температуре газа не ниже 0 град. Поэтому коррекции в график температуры ниже 0 град даже не рассматриваю и разогреть газ выше 60 град. тоже врядли. Автокалибровка как правило проходит в пределах температуры газа 25-40 град. Блок запоминает при какой температуре газа была проведена автокалибровка. Но на самом деле Стаг200 уже имеет встроенную коррекцию и только если она не устраивает можно вручную внести свою. Когда-то об этом читал на их оф.сайте.

Sergik32

на на хх у вас температура газу шо тоже 60, у мене от вчора стояв діагностив криві і множника то газ показувало шо 73-72 градуси, редуктор 92-96
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

ВКБ

#311
Судячи зараз по лямбді, саме такий графік по температурі і по лямбді дає однаковий коеф вихлопу, тобто і суміші. Графік поза зоною роботи продовжений для наочності і роялі ніякої не грає.


А при якій температурі вмикається гбо, при температурі газу чи температурі редуктора? Як писав Серж то різниця в 20 градусів. Не слід плутати щільність рідкої фази яка невелика і газоподібного.  Газофаза при тиску в 1 атм при якій температурі зжижається (для ігфи)?

Можливо треба -30..+5
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Ivan1988

Цитата: Sergik32 від 27 Серпня 2020, 16:36:44
на на хх у вас температура газу шо тоже 60, у мене от вчора стояв діагностив криві і множника то газ показувало шо 73-72 градуси, редуктор 92-96
Я не помню чтобы редуктор прогревался выше 90 град. Редуктор обычно на 5-10 градусов прогревается меньше чем двигатель, а на 95 град в двигателе уже вентилятор включается. Газ тоже не помню чтобы выше 60 град прогревался, обычно и того меньше

Цитувати виділене
А при якій температурі вмикається гбо, при температурі газу чи температурі редуктора?
Если и первое и второе одновременно будет соответствовать переходу на газ.

ВКБ

Тоді робочий діапазон газу в газорампі 25(вмикання)...65(робочий режим). Це різниця в 40 градусів. Щільність газу на цьому діапазоні змінюється на 0,430кг/м.куб. у відсотках десь 100% -1600/2000×100=20% Це суттєво. Це як раз по лямбді від 0,8 др 1. Тобто середня величина 10% пилива при режимі від початку включення до робочої.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

https://mln.com.ua › uploadPDF
Руководство по использованию электроники STAG 200 GoFast

В інструкції не зазначено що корекція по температурі враховага в стаг. Тому..
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.