Настройка ГБО-4

Автор Ivan1988, 05 Жовтня 2018, 21:45:09

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

ВКБ

Цитата: Ivan1988 від 11 Березня 2021, 20:37:24
Цитата: ВКБ від 11 Березня 2021, 18:26:02
Цитата: Sergik32 від 11 Березня 2021, 17:06:51
так ніхто не настроює на око, там тра гратися часом вприску газ-бенз і тоді налаштовувати
Яке око, у мене є лямбда. І нуль та чітке співпадіння суміші у мене на 40. На глаз то хто не баче коеф кисню.
Вы хотите сказать что с этим графиком коррекции при температуре газа 0 град и 60 град лямбда коррекция =1 ?
Намагається гбо максимально повторити мікас по лямбді ближче до 1 і виходе при такому графіку. Особливо непопадос БУВ на холодному газі що і не дивно. На прогрітому 40..50 не так помітно бо множник як раз на цієї нуль % і налагоджений.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Ivan1988

Цитувати виділенеНамагається гбо максимально повторити мікас по лямбді ближче до 1 і виходе при такому графіку. Особливо непопадос БУВ на холодному газі що і не дивно. На прогрітому 40..50 не так помітно бо множник як раз на цієї нуль % і налагоджений.

Странно все это. Температурные коррекции уже зашити в ПО газового блока управления. Коррекции как правило вносятся минимальные. У меня тоже stag200 gofast, но коррекции   от температуры газа от 0 до 60 град в пределах 5 %. При попытках выставить большие коррекции то лямбда начинает вносить свои коррекции около 15%. Разговаривал с товарищем, который работает на фирме по установке ГБО, тоже подтвердил мое мнение, что коррекция настроена заводом-изготовителем ГБО и вносятся  только точечные изменения при необходимости и максимум что им приходилось вносить это  до 10%.
Вы уверены в исправности своего датчика кислорода?

ВКБ

Цитата: Ivan1988 від 11 Березня 2021, 22:56:02
Цитувати виділенеНамагається гбо максимально повторити мікас по лямбді ближче до 1 і виходе при такому графіку. Особливо непопадос БУВ на холодному газі що і не дивно. На прогрітому 40..50 не так помітно бо множник як раз на цієї нуль % і налагоджений.

Странно все это. Температурные коррекции уже зашити в ПО газового блока управления. Коррекции как правило вносятся минимальные. У меня тоже stag200 gofast, но коррекции   от температуры газа от 0 до 60 град в пределах 5 %. При попытках выставить большие коррекции то лямбда начинает вносить свои коррекции около 15%. Разговаривал с товарищем, который работает на фирме по установке ГБО, тоже подтвердил мое мнение, что коррекция настроена заводом-изготовителем ГБО и вносятся  только точечные изменения при необходимости и максимум что им приходилось вносить это  до 10%.
Вы уверены в исправности своего датчика кислорода?
МАП заміню бо не новий, вже два рази сенсор тиску купував і перепаював. Але сенсор вилно що живий. Але таке збагачення при газі 14...22 град було завжди поки не лоходило до 40..65. Ніхто з настройщиків не може довести свої доводи що корекція в 63% /100°С по щільності газофази сидить в контроллері.Зоча пепевірку МАП зроблю, але думаю норм всез ним. Сьогодні заказую запасний цільний.
ДК нормально відпрацьовує на бензині тому важко сказати що він чуде.
Тобто мій множник, діаметр дюци гармонізовані при 40°М і 0% нуль корекції. Лямбда як на бензі на всіх режимах, дуже близька. А от при нуль корекції на холодну збагачення на хх по бензу 0,95, а на газу нижче 0,8 і пррипрогріві вирівнюється  А при пепегріві літом збагачується. Стаг не оновлював  ПЗ. А коли 63% встановлюю з пепетином нуля на 40°С тотна холодну трошки багаче бензину і авто не троїть і норм.
Подивіться лямбду на газу при увімкненні газу чи спввпадвє і близьеа з бензом.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Ivan1988

Цитувати виділенеПодивіться лямбду на газу при увімкненні газу чи спввпадвє і близьеа з бензом.
У меня газ включается при температуре ОЖ не ниже 35 град. и температуре газа не ниже 0 град. При этом в Микасе зашито условие при котором включается лямбдарегулирование, а это температура ОЖ не ниже 70 град. То есть при переходе на газ лямбда регулирование ещё не работает.

ВКБ

Ясно. Оскільки у мене часті поїздки і регулювання вде з 30 градусів ОЖ а моде і більше, тому так. Хай регулює бо без не взагалі закидує газоммна золодну,за умови що на гарячу все ок. Тому поки спостерігаю за такою прямою нахилу.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

Протестував. Все одно до поки прогріжться до 40 трохи багатша від 1 в порівнянні бензину. Замовив новий МАП сенсор перевірю.

Ще треба сервіс редуктора зробити, може там є якийсь трабл. Але що моде там коливати тиск? Тобтотнестабільність тиску на різних температурах, ну, це якщо в стагі графіки щільності газу прошиті.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Ivan1988

Цитувати виділенеЩе треба сервіс редуктора зробити, може там є якийсь трабл. Але що моде там коливати тиск?
Ну так понаблюдай за давлением газа. Может с прогревом редуктора сильно просажевается давление газа.

ВКБ

Цитата: Ivan1988 від 13 Березня 2021, 10:07:29
Цитувати виділенеЩе треба сервіс редуктора зробити, може там є якийсь трабл. Але що моде там коливати тиск?
Ну так понаблюдай за давлением газа. Может с прогревом редуктора сильно просажевается давление газа.
Є трохи, але МАП старий не довіряю. Заміню і точно буде видно. Але ж і при новому МАР наче!? було норм. Оце наче що  нічого.
Думаю якщо щільність по фізиці змінюється на d^T/dt як 63%/100 та 0.635% на 1 градус, де ^Т це корекція часу вприску  по t - температурі залежності dP/dt, де З - це щільність, а це фізичні величини які не  я придумав, то мають або закладені бути в СТАГ, або виставляти на свій ризик.
Прослідкувати чи температура врахована, варто на холоднну газу подивитись чи ріже СТАГ час. Я наріше таке не спостерігав.

І головне питання, чи ці відстоки залежності часу 0,635 (%/1C) , є прямою залежністтю у відстоках відкриття форсунки, чи дійсно залежність лінійна діаметру сопла, часу відкриття та залежності. Якщо так, то тупо ріжемо або в СТАГУ в програмі виробнитком, або самі графіком.
Саме по моєму редукторі при 0,635% на 1 градус АБО дійсно нормально на холодну, або багатше і ще більше потребує корекції. Як корегую, то бідна. Тобто є нестабільність редктора, але коли співпадає то то саме вірно, бо мій тиск гуляє від 1 до 0,86 атм, а це трабл або редуктора, або МАП. Скоро буду знати, понеділок - вівторок.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Sergik32

Коллєги, у кого де засвердлений штуцер на МАР сенсор. Я дивився в ютубику то там один чєл сказав що бажано після дросельки засвердлювати.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Ivan1988

Цитувати виділенеКоллєги, у кого де засвердлений штуцер на МАР сенсор. Я дивився в ютубику то там один чєл сказав що бажано після дросельки засвердлювати.
У меня с противоположной стороны ресивера. Проверял по ЭБУ и по газовому блоку давление во впускном коллекторе показывает одинаковое.

Romka

Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

Володимир

А його що треба кудись окремо врізати, є патрубок що йде на регулятор тиску на рампі, трійник врізав і все.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Sergik32

ну я біля нього свердлив і на герметик закрутив. ну я дивився один відосик і там чувак каже що були граблі з МАРсенсором, поки не пересвердлили в ресивері після дросельки бо було в кінці ресивера і не правильно показувало розрідження, посля пересвердловки стало добре. А в мене МАР показує 0,46-0,5 і більше от і думаю що може десь не правильно засвердлив. ну раз у вас так само засвердлено то тоді все добре
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

ВКБ

Сєржик, мікас показує в мм.ртутного стовпа 780>0, а стаг показує в атмосферах від 1 > 0. То що ти там сравнюєш. У мене принаймні стаг так показує. Якщо тиск 0,5 по стагу то це 385 по мікасу.



Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Ivan1988

Цитувати виділенемікас показує в мм.ртутного стовпа 780>0, а стаг показує в атмосферах від 1 > 0. То що ти там сравнюєш. У мене принаймні стаг так показує. Якщо тиск 0,5 по стагу то це 385 по мікасу.

Показывает Стаг в Барах, а не в атмосферах. 0,5 Бар = 375 мм. рт. ст.