Настройка ГБО-4

Автор Ivan1988, 05 Жовтня 2018, 21:45:09

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Володимир

Цитата: ВКБ від 19 Травня 2020, 19:40:18
Володя 2мм діаметр дюци, то 4мм підхідний канал. Я рахував її як вузьке місце уявним продовженням. Чи отвір 2мм нижче, а пробка на 4мм? Тоді да.
Це дюза з калібровочним отвором, в твоєму випадку 2 мм.



А це рампа форсунок, і отвір який закриває клапан нівний 4 мм.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

По Q  подачі газу дроселя-дюци можна вважати що саме вона перекривається, а не 4мм.
Один ескіз і фото пепекриває купу писанини. Це я з голови згадав як там.
На плаский клапан діє сила тормозіння газу і протидіє їй пружина.
Зтось про реакцію форсунок чи тормозіння вірно підмітивб
Вибач, ескіз малював до того як ти фото кинув, не обновив сторінку

Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Якось так приблизно.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Концептуально спрощено - так!
Але дросіль ліміиує подачу і розташований близько, тому площі перекриття по дюці рахувати.
Володя, в чому це ти малюєш? Компас чи Автокад чи Солідвокс, чи Юніграфікс,чи Павершейп, чи Адем, чи Тфлекс, чи Проінжинірінг?
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: ВКБ від 20 Травня 2020, 10:59:09
Концептуально спрощено - так!
Але дросіль ліміиує подачу і розташований близько, тому площі перекриття по дюці рахувати.
Там велика відстань, міліметрів 5 а може і більше.
Цитата: ВКБ від 20 Травня 2020, 10:59:09
Володя, в чому це ти малюєш? Компас чи Автокад чи Солідвокс, чи Юніграфікс,чи Павершейп, чи Адем, чи Тфлекс, чи Проінжинірінг?
AutoCAD R14
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Все одно переріз діаметр 2 мм найвужчий потокообмежуючий, розширення всього як транспортна ділянка труби.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Sergik32

я такі діко ізвіняюсь шо встряю між клапаном і сідлом, але не могли б ви мені підказати куди можна прикрутити красний проводок що йде в в жмутку проводів з газомозга в салон, на схемі його тра прикрутити до замка запалювання, а якщо в блоку предохриків його заживити, то куди, якщо можна фотку то зкиньте. Дякую
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Володимир

Цитата: ВКБ від 20 Травня 2020, 13:24:27
Все одно переріз діаметр 2 мм найвужчий потокообмежуючий, розширення всього як транспортна ділянка труби.
Попробую пояснити на пальцях, на трубопроводі стоїть кран внутрішнім діаметром 15 мм, на виході закручена заглушка з отвором 5 мм. Для отримання максимальної витрати води, тобі обов"язково відкривати кран на 100%?
Цитата: Sergik32 від 20 Травня 2020, 13:28:27
я такі діко ізвіняюсь шо встряю між клапаном і сідлом, але не могли б ви мені підказати куди можна прикрутити красний проводок що йде в в жмутку проводів з газомозга в салон, на схемі його тра прикрутити до замка запалювання, а якщо в блоку предохриків його заживити, то куди, якщо можна фотку то зкиньте. Дякую
Я собі підключав до провода що йде на вихід після релюшки, але якщо не маєш лишніх отворів в моторному щиті, то можна підключити до провода біля передньої правої фари, там фішка на один контакт, це той самий провід.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Володимир

Цитата: Sergik32 від 20 Травня 2020, 14:48:54
а оця релюха що висить під рульом то в неї можна заживити, то це на замок жижигагія вона, я її недавно міняв бо глохла вся машина
Той провід під капотом то йде від неї, але просто втикати не бажано, я на початках так зробив, то за деякий час почав пропадати контакт, то зачистив ізоляцію на проводі і запаяв.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Sergik32

то я пропаяю, я люблю паяні контакти. хоча маю клемки і обжимку для клем, класна річ
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

ВКБ

Сержик, обтинай, я тею сигналку всю наобтинав гільзами і обжимкою, і дарма теж - як часіки працють. Де паяв з кисотою...аж ізоляція плавилась де гріти треба було - глюк на глюкі.
Яке призначення того чудодротику?

Володя, і тобі ж на твоїх пальцях і відповідаю, що як раз рахував вікриття по 2мм (тіпа твої пальцеві 5мм)., а не по різі 15мм. )))
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: ВКБ від 20 Травня 2020, 10:19:10
Ще раз глянув на твій малюнок, якого х.. газ рухається в зворотному напрямку, з колектора в редуктор???
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Володимир

І питання №2, через який отвір з одиницю часу пройде більше газу, через круглий отврір діаметром 2 мм, чи прямокутний отвір 12,56х0,4 мм?
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Володимир

Щодо валтеків, для них є таблиця зазорів, на моїх з дюзами 1,5-1,7 мм з заводу зазор стояв 0,3мм.

Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Ееепт, пам.ять підвела )))) точно ж, навпаки. Вірно підмітив навпаки. А я головуломаю як він там не жудить і не хлопає від тиску і не розкачє ту пружину )))))) ржу нємогу. Ну тупанув тут ...звісно навпаки.

Але все одно по дюці відсоток  відкриття рахувати корисної площі, менший отвір лімітує і задаєтемп подачі по тиску .
Виходе мій хід 0.3...0.35. Треба якось підравити буде.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.