Система охолодження

Автор Роман Пташник, 21 Жовтня 2018, 10:09:43

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Toris

Цитата: Vitaliy. від 23 Жовтня 2018, 16:08:02Непонял, зачем нос и жопу поднимать?
Щоби імітувати "300 метров спустился по склону, потом метров 400 проехал по слабенькому малозаметному подъёму".

Vitaliy.

Занимаюсь ремонтом авто.Радиолюбитель.Электрика и не только.
Я предпочитаю делать в своей жизни то, что мне нравится. А не то, что модно, престижно или положено.
 рус иван пнх

ali

Карбюраторній Славуті (1.1) -25 років
Антифризу (рожевий) – 3 роки.
Збираюся міняти з промивкою системи.
Після того, як накрився рідний датчик відключення вентилятора і поставив турецькі лампи з підвищеною світловіддачею почалися проблеми з охолодженням двигуна.
Датчики не хочуть відключати вентилятор на холостих обертах двигуна (тільки через 2-3 хвилини після його повної зупинки).
А тут іще їзда влітку за містом з включеними фарами...
Як результат - отримую розряджений акумулятор, який важко під заряджати через часті відключення електрики.
Замінив 2 датчики (92-110С; 78-93С) – температура системи упала, але вентилятор як молотив на холостих так і молотить.
Датчик на який температурний режим посовітуєте при заміні антифризу?

Skiper

Цитата: ali від 24 Травня 2024, 20:05:30Датчик на який температурний режим посовітуєте
Я б робив так:
Наразі трохи відділив мух від котлет.
Для початку систему електроживлення від системи охолодження. Розглянути їх окремо до того моменту, коли черга дійде до електроживлення датчика вентилятора. Але це в самому кінці, коли можна дозволити мухам сісти на котлету.
1. Електроживлення.
Перевірити:
Напругу зарядки акумулятора на хх, на 2000 об та при включених навантаженнях (дальнє світло, пічка).
Струм "утєчки" на акку.
Падіння напруги на дроті від генератора до акка та масу від ака до місця кріплення дрота та напругу на лампах (вкл/викл режимах світла).
До речі, якщо лампи стандартної потужності 60/55W в цоколі Н4, то хоч виробництва Гондурасу став, вони ні на що не повинні впливати.
Результати вимірів краще внести сюди.
2. Система охолодження.
Перед заміною швидше за все (те, що прочитав) - термостат якость випав з контексту. Перш, ніж міняти датчики, то треба знати на яку температуру термос. Питання в його працездатності поки відкрите. Зі слів оприлюдненої проблеми можно зробити висновок - може щось клинити потроху, або не відповідати заявленій t. Датчики виключення карлсона - вони по температурі підбіраються відповідно до температури установлено термостата. Хоча і нові запчастини теж доволі часто можуть не відповідати температурі, написаній на корпусі. Перевіряється і термос і датчик (перед установкою) методом "варки" в каструлі з контролем виміру температури води на відповідність, зазначеній t на корпусі.
Для того, щоб сказати щось конкретно, теж бажано знати температури термостата, та бажано перевірити його працездатність та на відповідність t відкриття та закриття на корпусі.


Slavuta 1.2SI by Skiper
Мы в ответе за тех, кого вовремя не послали за русским кораблём

Kudrik

за 25 лет - там уже мог радиатор забитый стать.
И снаружи в пластинах , и внутри в сотах.
Можно рукой проверить приблизительно, как эффективно отдаёт тепло радиатор.
Когда мотор работает на ХХ и включен вентилятор - то дуть на руку должен ""огненный" напор воздуха(так что рука не терпит). Тогда вентилятор сбивает температуру за пару минут и выключается.
И это есьественно, что крыльчатка помпы хорошо гоняет тосол.

Если дует просто тёплым - то не жди быстрого выключения вентилятора. И дело тут не в скорости вращения(напряжении борт.сети). Вентилятор хоть и гудит - но тосол после прохождения более половины площади радиатора, так и не успевает остывать . И на датчик вентилятора попадает горячий(неостывший) тосол.
Вот фан и маслАет бесконечно долго.

ali

Скоріше другий випадок.
Радіатор, принаймі ззовні практично холодний, (руку спокійно тримаю), а вентилятор продовжує працювати.

ali

І що робити в такому випадку?

ali


Я б робив так:
Наразі трохи відділив мух від котлет.
Для початку систему електроживлення від системи охолодження. Розглянути їх окремо до того моменту, коли черга дійде до електроживлення датчика вентилятора. Але це в самому кінці, коли можна дозволити мухам сісти на котлету.
1. Електроживлення.
Перевірити:
Напругу зарядки акумулятора на хх, на 2000 об та при включених навантаженнях (дальнє світло, пічка).
Струм "утєчки" на акку.
Падіння напруги на дроті від генератора до акка та масу від ака до місця кріплення дрота та напругу на лампах (вкл/викл режимах світла).

А можна для особливо "тупих" ?
Мені за 60 і я дуже далекий від електрики. Як перевірити?

1. "Напругу зарядки акумулятора на хх, на 2000 об та при включених навантаженнях (дальнє світло, пічка)" Як визначити 2000 коли в машині нема тахометра?
2. "Струм утєчки на акумуляторах" Куди і в якій послідовності замикати клеми тестера?
3. "напругу на лампах (вкл/викл режимах світла)" На якій конкретно лампі, чи всіх?


[/quote]

Kudrik

Цитата: ali від 28 Травня 2024, 09:49:37І що робити в такому випадку?

только замена радиатора, я так думаю...

у меня авто начало 2005г. к системе ож не было никаких претензий. Т.е. в любую жару не было перегрева, и на ходу(на скорости) - фан не включался. Включался только когда ехал потихоньку на 1й передаче, но потом, когда останавливался - выключался через минуту работы на продувку...
Точнее сказать капельки иногда вылазили из сот радиатора. Но я долил в сож немного жидкого герметика и эти капли засохли...

Но где то года три назад, перед войной - случайно проткнулась дырка в бачке радиатора. Вот так сам выпал кусочек пластика бачка. Я поковырял пальцем - а там нет ничего живого, крошится всё от пальца, как печенье.
Заткнул дырку деревянным чопом и потихоньку доехал до дому, подливая воды иногда.
Конечно сразу купил новый радиатор. Всё в системе ож осталось старое, только залил новый тосол ...
Теперь фан не включается даже когда еду потихоньку на 1й перед. , включается только в если стоять некоторое время с включенным мотором на жаре.
Но всё равно фан очень быстро продувает радиатор. Буквально менее чем за минуту...

Понимаю, что для пенсионера покупка радиатора - это расход непредвиденный. Но я тоже пенсионер, а новый радиатор - это гарантия хорошего охлаждения двс. А мне без машины, "как без ног"..... 

ali

#24
Всі заміри на клемах акб
Акб холодний - 12.9В
Генератор оберти - 13.7В
Генератор холості вентилятор - 13.5В
Генератор, фари, холості, вентилятор - 13.2В
?

ali

Схоже, що проблема в нальоті всередині радіатора.
В зв'язку з цим є серйозні сумніви, що промивка радатора
(вже купив) https://exist.ua/uk/k2-brand/promyvka-systemy-oholodzhennja-t220-40904325/?campaign_name=not_included&utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=21293902061&gad_source=1&gclid=CjwKCAjwgdayBhBQEiwAXhMxtlO8iRkTiQ9SJe4N3q8FmNSqO16jbPQzbKox4RV__0t_-yGFZUaWVxoC8LgQAvD_BwE
та заправка нового антифризу допоможе.
Звідси питанні: а чи не краще промити радіатор і поїздити літо на дистильованій воді та подивитися чи допоможе?
Якщо ні, то заміна радіатора?

Kudrik

чистая дистилированная вода летом - для радиатора и каналов гбц и блока точно не повредит.
А вот помпы не всегда хорошо контактируют с чистой водой. Обычно быстро выходит из строя подшипник помпы.....

ali

Скільки км влітку можна проїхатиу без шкоди для підшипників помпи (на чистому дистиляті) ?
Ваша думка?
Або скільки разів можна завести до включення вентилятора?

Kudrik

Цитата: ali від 28 Травня 2024, 19:53:51Скільки км влітку можна проїхатиу без шкоди для підшипників помпи (на чистому дистиляті) ?
Ваша думка?
Честно , не знаю. Сам никогда на воде не ездил, лет 40 точно....

Kudrik

Цитата: ali від 28 Травня 2024, 19:53:51....Або скільки разів можна завести до включення вентилятора?

не понял смысл вопроса...