Система охолодження

Автор Роман Пташник, 21 Жовтня 2018, 10:09:43

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Vitaliy.

Цитата: Kudrik від 28 Травня 2024, 19:26:33. Обычно быстро выходит из строя подшипник помпы.....
Повеселил )
Занимаюсь ремонтом авто.Радиолюбитель.Электрика и не только.
Я предпочитаю делать в своей жизни то, что мне нравится. А не то, что модно, престижно или положено.
 рус иван пнх

romuald

Товариш зазвичай промивав СО сироваткою. Їздив декілька тижнів, тоді зливав, промивав водою і заливав свіжий антифриз. Я особисто не пробував.

Toris

(бурчить) Заграли вже отими сироватками, ще би дзюрили туди...

Vitaliy.

Ха, сыровоткой промывали в далёкие годы, когда небыло ничего такого выпускаемого промышленностью. Сейчас промывки есть везде и всякие.
Занимаюсь ремонтом авто.Радиолюбитель.Электрика и не только.
Я предпочитаю делать в своей жизни то, что мне нравится. А не то, что модно, престижно или положено.
 рус иван пнх

Skiper

Цитата: ali від 28 Травня 2024, 17:49:46Всі заміри на клемах акб
Акб холодний - 12.9В
Генератор оберти - 13.7В
Генератор холості вентилятор - 13.5В
Генератор, фари, холості, вентилятор - 13.2В
?
Напруга трохи замала. Як пише книжка:
Цитувати виділенеИнтегральный регулятор напряжения не поддерживает
напряжение 14,1± 0,2 В
І це для звичайного акумулятора (свинцево-кислотного)
Особливо, коли стоїть кальцієвий, йому явно не вистачає напруги для підзарядки.
Ще б струм "утечки" поміряв би при виключеній машині та всіх вимкнутих споживачах, зняв клему між клемою ака та дрота з клемою.
З цими питаннями бажано в тему по регуляторам-генераторам.
Slavuta 1.2SI by Skiper
Мы в ответе за тех, кого вовремя не послали за русским кораблём

ali

е б струм "утечки" поміряв би при виключеній машині та всіх вимкнутих споживачах, зняв клему між клемою ака та дрота з клемою.

Не розумію + чи -
При відключеній масі в мене 12.9

Skiper

#36
Цитата: ali від 02 Червня 2024, 17:36:31в мене 12.9
Це напруга, одиниця виміру - В (Вольт) та вимірюється паралельно.
А струм - одиниця виміру - А (Ампер), вимірюється в розрив, краще -
 масового дроту. Загуглі відосик, як вимірюється струм утєчки або попроси кого, хто знайомий з електрикою, бо так і прилад спалити не довго.
Зазвичай в Тавро/Славутах великий струм утєчки від не правильного підключення магнітоли (бо відсутній АСС на замку запалювання) :
 при відключенні з кнопки "все потухло", але все рівно працюють пам'ять (вона і повинна працювати). а крім неї і постійно голодні вихідні каскади підсилювача, що зжирають акк в 0  умовно за 2 неділі простою) або інщих не штатно підключених саморобок.
Цей вимір покаже, чи щось з'їдає твій акумулятор, коли машина стоїть, чи струм є, але він досить не значний. Допустима норма енергоспоживання на Тавро/Славутах інжекторних десь - до 0,02-0,03 А  Ампер (або це буде 20-30 мА міліампер). Якщо більше 50 мА - треба шукати того, хто з'їдає зайве.
Slavuta 1.2SI by Skiper
Мы в ответе за тех, кого вовремя не послали за русским кораблём