Система охолодження

Автор Роман Пташник, 21 Жовтня 2018, 10:09:43

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Роман Пташник

В мене така проблема
Перегрівається двигун, вентилятор включається, коли відкручую кришку розширювального бачка, то тосол різко піднімається, а в патрубках 
повітря.
Коли декілька раз по заводити машину, то рівень тосолу різко падає
"У моєму словнику немає слова "неможливо"

Toris

Схоже на наявність повітря в охолоджувальній системі. Мені як міняли антифриз, то вливали антифриз в бачок, а потім під тиском його задували, одночасно розминаючи патрубки.

Роман Пташник

Швидше була замінена помпа і їздив все було нормально
Недавно почав перегріватися двигун
Чи можна нарікати на несправність термостата?
"У моєму словнику немає слова "неможливо"

Toris

Цитата: Роман Пташник від 22 Жовтня 2018, 11:12:14Чи можна нарікати на несправність термостата?
Можна, якщо патрубок під ним холодний (при стандартній схемі підключення).

Vitaliy.

Цитата: Toris від 22 Жовтня 2018, 09:15:10
Схоже на наявність повітря в охолоджувальній системі. Мені як міняли антифриз, то вливали антифриз в бачок, а потім під тиском його задували, одночасно розминаючи патрубки.
У меня стандартная система охл. Но у меня воздух после слива/залива выходит весь сам. Что я делаю не так, и чем моя машина отличается от остальных  :dunno: :) Может от того, что руки растут с правильного места, и голова разумна?
Занимаюсь ремонтом авто.Радиолюбитель.Электрика и не только.
Я предпочитаю делать в своей жизни то, что мне нравится. А не то, что модно, престижно или положено.
 рус иван пнх

Роман Пташник

То цей патрубок, який знаходиться внизу термостата і йде від термостата до радіатора?
"У моєму словнику немає слова "неможливо"

Toris

Цитата: Роман Пташник від 22 Жовтня 2018, 11:58:20То цей патрубок, який знаходиться внизу термостата і йде від термостата до радіатора?
Саме він. Взимку, коли були морози -20, в моєму Славутику замерз термостат і галімий антифриз закипів. Патрубок під термостатом був геть холодним.

Цитата: Vitaliy. від 22 Жовтня 2018, 11:38:00У меня стандартная система охл. Но у меня воздух после слива/залива выходит весь сам. Что я делаю не так, и чем моя машина отличается от остальных  :dunno: :) Может от того, что руки растут с правильного места, и голова разумна?
Чому промивка та антифриз погано заходили в Славутика - не знаю, я був лише новачком-спостерігачем. Можливо, попередники щось там наколгоспили?

За голову та руки поставте свічку "за здравіє" у храмі. Другу свічку на подяку. І ще одну свічку за власний гараж. :drinks:

Роман Пташник

Я так помітив, що він в мене холодний
Дякую за пораду
Буду міняти
Відчитаюся чи зникла проблема
Який тосол заливаєте?
"У моєму словнику немає слова "неможливо"

Toris

#8
Цитата: Роман Пташник від 22 Жовтня 2018, 12:08:05Я так помітив, що він в мене холодний
Дякую за пораду
Буду міняти
Відчитаюся чи зникла проблема
Який тосол заливаєте?
1. Я собі брав таврославутський термостат ("Лузар", здається), бо лише він був у магазині (вирішив, що рано заморочуватись ланосячим). В морози відпрацював нормально і влітку теж не було проблем. Подивимось, як він переживе майбутню зиму.
2. Антифриз (не називайте його "тосолом") брав концентрат HEPU G12 червоний і розводив дистилятом 1:1 по об'єму (3 л концентрату і 3 л дистиляту). Кажуть, цей антифриз часто підроблюють, але в мене він навіть зараз у системі чистий. Мабуть, не підробка.
3. Заведіть собі щоденник-бортовик (на форумі є спеціальний розділ для бортовиків, а в профілі є налаштування кнопки "Бортовик") і одразу після подій заповнюйте. Я хотів дати посилання на мій досвід - і не зміг знайти у купі повідомлень потрібне. А все через лінь. :)

Роман Пташник

"У моєму словнику немає слова "неможливо"

Vitaliy.

Цитата: Toris від 22 Жовтня 2018, 12:02:48. Можливо, попередники щось там наколгоспили?
Этими "папередниками" були руки сборщиков на заводськом конвейере. Я знаю несколько моментов, если их чуть изменить, то работа машины будет надёжней и прогнозируемей. Всего то руки приложить.
Занимаюсь ремонтом авто.Радиолюбитель.Электрика и не только.
Я предпочитаю делать в своей жизни то, что мне нравится. А не то, что модно, престижно или положено.
 рус иван пнх

Toris

Цитата: Vitaliy. від 23 Жовтня 2018, 00:20:02Этими "папередниками" були руки сборщиков на заводськом конвейере. Я знаю несколько моментов, если их чуть изменить, то работа машины будет надёжней и прогнозируемей. Всего то руки приложить.
А поділитесь знаннями?

Vitaliy.

Достаточно вспомнить физику. Иногда поможет знания сантехника, в плане- как работает сифон в умывальнике. Что такое воздушная пробка в U образном колене.
По термостату. Вот тут много умников хают родную систему. Но почему то у меня родная система работает хорошо. Выехал с гаража, 300 метров спустился по склону, потом метров 400 проехал по слабенькому малозаметному подъёму на второй- третьей передаче на малом газу, времени это заняло полторы- две минуты. Температура поднялась до 60 град. Ещё немного проехал, доросла до 80, и стоит почти ровно, в зависимости от нагрузки и скорости движения. В движении вентилятор почти не включается, ибо хватает встречного воздушного потока. Кстати, термостат перебранный. Туда вставлен собственно сам голый термостат с автобуса богдан на 82 градуса. У него диаметр открытого клапана большого круга больше, чем у таврийского. Это пойдёт на пользу летом.
Занимаюсь ремонтом авто.Радиолюбитель.Электрика и не только.
Я предпочитаю делать в своей жизни то, что мне нравится. А не то, что модно, престижно или положено.
 рус иван пнх

Toris

Цитата: Vitaliy. від 23 Жовтня 2018, 09:23:06Выехал с гаража, 300 метров спустился по склону, потом метров 400 проехал по слабенькому малозаметному подъёму на второй- третьей передаче на малом газу, времени это заняло полторы- две минуты. Температура поднялась до 60 град. Ещё немного проехал, доросла до 80, и стоит почти ровно, в зависимости от нагрузки и скорости движения.
А якщо в гаражі, то гарно піддомкрачуємо корму, працюємо двигуном 2-3 хвилини, опускаємо корму, піддомкрачуємо дзьоба, працюємо двигуном 2-3 хвилини, опускаємо дзьоба, працюємо двигуном 2-3 хвилини. Готово.
Я правильно описав суть?

Vitaliy.

Непонял, зачем нос и жопу поднимать?
Занимаюсь ремонтом авто.Радиолюбитель.Электрика и не только.
Я предпочитаю делать в своей жизни то, что мне нравится. А не то, что модно, престижно или положено.
 рус иван пнх