Сабвуфер или мидбас, или коаксиал

Автор gold8swag, 30 Жовтня 2019, 16:38:11

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

gold8swag

Добрый день форумчане! Нужен дельный совет что купить.
Денег выделил 3000 грн на авто акустику (сабвуфер активный, коаксиалки овал или мидбасы) стоит одна jbl-ка коаксиал овал и какая-то непонятная, но по качеству одинаково звучит (только мембрана потрескалась), в переди с бумбокса старого 8-и омные. Короче суть вопроса, купить активный саб или же просто пачку колонок? :help:

Skiper

Цитувати виділенепросто пачку колонок?
Начать с этого
https://tavria.org.ua/?p=22&m=265
и
https://tavria.org.ua/?p=22&m=266
После усвоения материала продолжить
https://tavria.org.ua/?p=22&m=267
За тем можно говорить на одном языке о автоЗвуке.
А это у меня
https://slavuta-club.info/forum/index.php?topic=1433.165

Slavuta 1.2SI by Skiper
Мы в ответе за тех, кого вовремя не послали за русским кораблём

gold8swag

Цитата: Skiper від 30 Жовтня 2019, 18:37:14
Цитувати виділенепросто пачку колонок?
Начать с этого
https://tavria.org.ua/?p=22&m=265
и
https://tavria.org.ua/?p=22&m=266
После усвоения материала продолжить
https://tavria.org.ua/?p=22&m=267
За тем можно говорить на одном языке о автоЗвуке.
А это у меня
https://slavuta-club.info/forum/index.php?topic=1433.165
Мидбасы в подсидельниках (как я понял нужно мастерить), и твитеры по бокам, и как оно, стоит запариться?

Skiper

Цитата: gold8swag від 30 Жовтня 2019, 19:09:18

Мидбасы в подсидельниках (как я понял нужно мастерить), и твитеры по бокам, и как оно, стоит запариться?
https://tavria.org.ua/?p=22&m=41
Поверьте, правильно подобранные мидбасы дают впечатляющий результат, достойный, если к нему добавить сабик и обезшумить машинку, можно на соревнования по качеству звука.
http://www.автозвук.рф/az/2006/08/094-096-tavria.htm

Slavuta 1.2SI by Skiper
Мы в ответе за тех, кого вовремя не послали за русским кораблём

gold8swag

Цитата: Skiper від 30 Жовтня 2019, 20:08:30
Цитата: gold8swag від 30 Жовтня 2019, 19:09:18

Мидбасы в подсидельниках (как я понял нужно мастерить), и твитеры по бокам, и как оно, стоит запариться?
https://tavria.org.ua/?p=22&m=41
Поверьте, правильно подобранные мидбасы дают впечатляющий результат, достойный, если к нему добавить сабик и обезшумить машинку, можно на соревнования по качеству звука.
http://www.автозвук.рф/az/2006/08/094-096-tavria.htm


А если я куплю саб, уберу на коаксиалках низкие частоты, спереди вставлю тоже их же, только старые, мидбасс конечно хорошо, но цены кусаются.

Toris

Цитата: gold8swag від 31 Жовтня 2019, 07:52:01А если я куплю саб, уберу на коаксиалках низкие частоты, спереди вставлю тоже их же, только старые, мидбасс конечно хорошо, но цены кусаются.
Нє, халяви не буває. Або якість, або дешево.

Якщо хочете дешево і сердито - купіть собі комп'ютерну "дерев'яну" (насправді МДФ) акустику, переробіть живлення під бортову напругу - і будете мати щастя. Ось Вам системи 2.1: https://hotline.ua/av/akusticheskie-kolonki/137743-137749-137811/
Майте на увазі, що в каталозі вказана чесна електрична ("радянська") потужність. Від 1500 грн і вверх має грати. В цих системах уже підібрано об'єми, фільтри і т.д. Сабвуфер в багажник, динаміки видерти з корпусів і винести вперед чи на нову фанерну/МДФ полицю.

Наприклад, ось таке SVEN MS-1085 (з дротовим пультом) чи таке Microlab FC360.
Як донори для колгоспу ці вироби мають бути непогані, щось там буде грати і бумкати.
Все одно з салону славутки концертна зала... така собі.
Набагато дешевше у відкритих навушниках слухати, ніж довести салонний звук до еталонного.

Звук взагалі дуже суб'єктивна штука, вухо швидко пристосовується до чогось вище середнього (по якості) і різницю між аналогічними системами чує лише кілька секунд, якщо спеціально прислухатись. АЧХ, ФЧХ і гармоніки реальних систем на точних повірених лабораторних приладах показують такі подробиці, що одразу впадаєш у розпач, розуміючи, що точну передачу сигналу простими засобами неможливо виконати в принципі. Усі ці Sony&Co. саме для обходу фізичних проблем видумують усякі DSP. Для себе зробив висновок, що якщо апаратура не робить зі звуку сраку (суб'єктивна оцінка), то цю апаратуру вже можна слухати.

Особисто мене така "комп'ютерна акустика" влаштовує повністю: якість достатня, рівень гучності теж (дуже не люблю, коли вуха закладає від гучності).
Під час руху саме воно: в міру густий бас при невеликому рівні загальної гучності дозволяє чути звуки на вулиці і контролювати дорожню обстановку.

gold8swag

Цитата: Toris від 31 Жовтня 2019, 10:32:48
Цитата: gold8swag від 31 Жовтня 2019, 07:52:01А если я куплю саб, уберу на коаксиалках низкие частоты, спереди вставлю тоже их же, только старые, мидбасс конечно хорошо, но цены кусаются.
Нє, халяви не буває. Або якість, або дешево.

Якщо хочете дешево і сердито - купіть собі комп'ютерну "дерев'яну" (насправді МДФ) акустику, переробіть живлення під бортову напругу - і будете мати щастя. Ось Вам системи 2.1: https://hotline.ua/av/akusticheskie-kolonki/137743-137749-137811/
Майте на увазі, що в каталозі вказана чесна електрична ("радянська") потужність. Від 1500 грн і вверх має грати. В цих системах уже підібрано об'єми, фільтри і т.д. Сабвуфер в багажник, динаміки видерти з корпусів і винести вперед чи на нову фанерну/МДФ полицю.

Наприклад, ось таке SVEN MS-1085 (з дротовим пультом) чи таке Microlab FC360.
Як донори для колгоспу ці вироби мають бути непогані, щось там буде грати і бумкати.
Все одно з салону славутки концертна зала... така собі.
Набагато дешевше у відкритих навушниках слухати, ніж довести салонний звук до еталонного.

Звук взагалі дуже суб'єктивна штука, вухо швидко пристосовується до чогось вище середнього (по якості) і різницю між аналогічними системами чує лише кілька секунд, якщо спеціально прислухатись. АЧХ, ФЧХ і гармоніки реальних систем на точних повірених лабораторних приладах показують такі подробиці, що одразу впадаєш у розпач, розуміючи, що точну передачу сигналу простими засобами неможливо виконати в принципі. Усі ці Sony&Co. саме для обходу фізичних проблем видумують усякі DSP. Для себе зробив висновок, що якщо апаратура не робить зі звуку сраку (суб'єктивна оцінка), то цю апаратуру вже можна слухати.

Особисто мене така "комп'ютерна акустика" влаштовує повністю: якість достатня, рівень гучності теж (дуже не люблю, коли вуха закладає від гучності).
Під час руху саме воно: в міру густий бас при невеликому рівні загальної гучності дозволяє чути звуки на вулиці і контролювати дорожню обстановку.
Хм...Ну я більш для того, щоб можна було ще й на вулиці послухати, якщо кудись виїхати, так ось, автоакустика JBL Stage2 9634 на зад, сабвуфер Kuerl K-CT8 майже вчора його побачив у знайомого у нього Golf II, він дає і басс (лютий для його розміру), так ще й не велика колонка на середні частоти, дає дуже не поганий звук (активний саб та дешевий), та з фанери і карпету зробити підсидільники на овали (старі туди запхну, щоб був якийсь контраст, а не тільки ззаду), так що я думаю не поганий варіант...

Toris

Для вулиці не треба автоакустики, для вулиці треба нормальну систему хоча б на 2 кВт. Щоби пів-міста вдячно слухало. Генератор однозначно не потягне і акум сяде швидко. :-D

Я думав, Ви для себе... А Ви агітаційний пункт готуєте... Нецікаво... :facepalm:

gold8swag

Цитата: Toris від 31 Жовтня 2019, 19:59:31
Для вулиці не треба автоакустики, для вулиці треба нормальну систему хоча б на 2 кВт. Щоби пів-міста вдячно слухало. Генератор однозначно не потягне і акум сяде швидко. :-D
Та ні:-D просто щоб можна було десь виїхати, також послухати, а в городі мені не треба, я не введу агітацію :ok:
Цитата: Toris від 31 Жовтня 2019, 19:59:31Я думав, Ви для себе... А Ви агітаційний пункт готуєте... Нецікаво... :facepalm:
Для себе також, просто обожнюю басуху)

Romka

Цитата: Skiper від 30 Жовтня 2019, 20:08:30
Цитата: gold8swag від 30 Жовтня 2019, 19:09:18

Мидбасы в подсидельниках (как я понял нужно мастерить), и твитеры по бокам, и как оно, стоит запариться?
https://tavria.org.ua/?p=22&m=41
Поверьте, правильно подобранные мидбасы дают впечатляющий результат, достойный, если к нему добавить сабик и обезшумить машинку, можно на соревнования по качеству звука.
http://www.автозвук.рф/az/2006/08/094-096-tavria.htm



Жаль, но акустика снята с производства, особенно жаль за мид-саб
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

Skiper

Цитувати виділенеавтоакустика JBL Stage2 9634 на зад
Это не имеет никакого отношения к автозвуку.
Колхоз можете лепить любой. Выще я привёл ссылки, но Вы не поняли то, о чём там идёт речь, потому что и сколько не лепи, Звука не получите. Звук должен идти по ощущениям с начала капота, а не из-за затылка, даже, если саб в багажнике, ибо действительно Урала 8" нет в продаже.
Пацаномобиль - это не Звук. За то будет всем слышно на соседней улице, когда этот "бумбокс" будет ехать. Тиль вместе со Смолем будут рыдать за углом молча.
А низкие частоты нужно не слышать, их нужно ощущать внутренностями тела и желудком. И это всё делается, но к этому нужно дойти, или наступая на грабли - по яйцам в задней полке или изначально всё делать правильно, что дешевле и не больно.
Цитата: Romka від 02 Листопада 2019, 19:49:30
Жаль, но акустика снята с производства, особенно жаль за мид-саб
Helix B 52C Blue до сих пор прекрасно себя чувствуют в 7-8 литрах ЗЯ. 62 получше, но уже нужно 12 литров, что немного проблематично.
Сейчас автозвуком в тавро/славутах уже никто не хочет заниматься. Яйца в полку и вперёд, считая: чем громче бухкает, тем круче.
Цитувати виділенеВсе одно з салону славутки концертна зала... така собі.
Чаще лучше, чем в иномарках, поверьте, при правильно подобранных компонентах в нужных объёмах по литражу.

Slavuta 1.2SI by Skiper
Мы в ответе за тех, кого вовремя не послали за русским кораблём

Toris

Цитата: Skiper від 03 Листопада 2019, 13:25:19Чаще лучше, чем в иномарках, поверьте, при правильно подобранных компонентах в нужных объёмах по литражу.
А яка вартість питання по комплектуючих?

Skiper

Цитата: Toris від 03 Листопада 2019, 17:15:22
А яка вартість питання по комплектуючих?
В подсидельники
https://avtozvuk.ua/helix-blue-b-52c/p10544 для начала будет достаточно и от головы, за тем уже 4 канальный усь.
Далее усилитель для сабика, напр.
https://avtozvuk.ua/kicx-kap-21/p15120
И сам сабик, достаточно 10" при условии самостоятельно сделать корпус.
Можно и корпусный готовый, если лень
https://avtozvuk.ua/sabvufery/c8/127=3704;1156=18643;1156=18644/deshego
Правильная проводка питания от аккумулятора через предохранитель без всяких конденсаторов, обезшумка.
Всё это строится постепенно, начиная с выбора фронта. Это будет дешевле, чем без конца покупать бездумно компоненты (ведь каждый имеет свои параметры и ставить его нужно именно в свои объёмы), а в итоге даже самые дорогие не будут звучать.

Slavuta 1.2SI by Skiper
Мы в ответе за тех, кого вовремя не послали за русским кораблём

Romka

В подсидельники
https://avtozvuk.ua/helix-blue-b-52c/p10544 для начала будет достаточно и от головы, за тем уже 4 канальный усь
Характеристик они приводят фиг да нифига. И это 5", а что на 4" есть?
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

YUKON

Цитата: gold8swag від 30 Жовтня 2019, 16:38:11
Добрый день форумчане! Нужен дельный совет что купить.
Денег выделил 3000 грн на авто акустику (сабвуфер активный, коаксиалки овал или мидбасы) стоит одна jbl-ка коаксиал овал и какая-то непонятная, но по качеству одинаково звучит (только мембрана потрескалась), в переди с бумбокса старого 8-и омные. Короче суть вопроса, купить активный саб или же просто пачку колонок? :help:
Рекомендую прислухатись що пише Шкіпер, він розуміє, що пише! В схему живлення підсилювача обов'язково включити конденсатор, ємністю від 1 фарада, для виключення просадки бортової напруги.
Формула наступна сцена компоненти в підсидєльники, ззаду саб, все від 4 кан.уся!